Eigenlijk zou het bij meninge overwinning ook wel passen...quote:Op donderdag 13 september 2012 12:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Leuk voor bij een verkiezingsnederlaag..
''wonderful days belong to the past..''
Ik heb dinsdagavond wat dingen opgeschreven (beetje door elkaar, steekwoorden, herinneringen) en toen moest ik daar nog een verhaal van zien te maken. Dat lukte niet en toen ik het Wiebel liet lezen zei hij dat het zo ook goed was, beter misschien wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je trouwens alles wat je ging zeggen van tevoren bedacht of heb je het toch een beetje uit de losse pols gedaan?
Mooiquote:Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb verteld over de tijd voor ze zo ziek werd. Dat ik een jaar of 3/ 4 was. Wat ze mij heeft meegegeven, gekke dingen die ik mocht, lieve dingen die ze deed. Kleine momenten, die voor iedereen normaal zijn, maar voor mij bijzonder, omdat ze daarna dus zo ziek werd en het allemaal niet meer kon. En ik heb dat doorgetrokken naar nu, naar M.
Ik ga een album maken van de foto's die ik ook uit haar kamer heb gehaald.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:32 schreef Mark het volgende:
Heb je nog een mooie foto die je neer kan zetten?
Dank je.quote:
Ik vind het best gezellig eigenlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dank je.
Hoe is het met jou? Ben je het zwanger zijn al zat?
Wel heel tof dat ze de geboorte van M. nog enigszins mee heeft gekregen.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga een album maken van de foto's die ik ook uit haar kamer heb gehaald.En ik heb nog foto's van m'n moeder met M. van een tijdje geleden.
Mooiquote:Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb dinsdagavond wat dingen opgeschreven (beetje door elkaar, steekwoorden, herinneringen) en toen moest ik daar nog een verhaal van zien te maken. Dat lukte niet en toen ik het Wiebel liet lezen zei hij dat het zo ook goed was, beter misschien wel.
Nouja, toen ik het woord kreeg heb ik amper op m'n papier gekeken. Af en toe uit zenuwen, maar niet bewust gelezen. Dus alsnog uit de losse pols, maar dat kwam ook weer overeen met wat ik al op papier had aan steekwoorden.
Ik heb verteld over de tijd voor ze zo ziek werd. Dat ik een jaar of 3/ 4 was. Wat ze mij heeft meegegeven, gekke dingen die ik mocht, lieve dingen die ze deed. Kleine momenten, die voor iedereen normaal zijn, maar voor mij bijzonder, omdat ze daarna dus zo ziek werd en het allemaal niet meer kon. En ik heb dat doorgetrokken naar nu, naar M.
Waarmee ik ook probeerde te zeggen dat ik ook afscheid al had moeten nemen, omdat ze eerst geestelijk niet in orde bleek en daarna omdat ze dementerend was. Maar nu is het definitief.
Als hij niets leuk vindt, dan kies jij toch gewoon?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind het best gezellig eigenlijk![]()
![]()
Alleen een geboortekaartjesprobleem, vriend vind praktisch niets leuk
[..]
Wel heel tof dat ze de geboorte van M. nog enigszins mee heeft gekregen.
Ik weet het, doordrukken zou niet eens hoeven waarschijnlijk. Ik denk dat het genoeg is als ik zeg 'ik wil deze heel graag', maar ik heb toch het liefst iets wat we samen leuk vinden.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:16 schreef B.ertha het volgende:
Je zult er versteld van staan hoe snel de keuze ineens gemaakt kan zijn, met wederzijds instemmen, als jij jouw zin gaat doordrukken.
Op zich is het ook bij hem (en bij mijquote:Op donderdag 13 september 2012 13:19 schreef B.ertha het volgende:
Oh, als hij zo makkelijk akkoord gaat, dan zal mijn tactiek niet werken..
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op zich is het ook bij hem (en bij mij) een prima tactiek.
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:24 schreef Soempie het volgende:
Kan hij wel aangeven wat hij wel leuk zou vinden? Zonder kaartjes te bekijken, bedoel ik?
M. heeft het kattenluikje ontdekt.Als er een kat door wil naar binnen doet hij het luikje open en begint heel hard gillen van blijdschap en dan bedenken ze zich direct. En ermee klapperen is ook tof natuurlijk.
Ik geloof dat het bij bepaalde (hele dure) zaken wel kan, een kleed op proef meenemen. Tweedehands lijkt me overigens een prima optiequote:Op donderdag 13 september 2012 13:22 schreef B.ertha het volgende:
Wij willen graag een vloerkleed maar we komen er ook niet uit welke. Daarbij komt ook nog dat Sheep denkt misschien allergisch te zijn (door ervaring als kind). Maar je kunt niet echt meerdere kleden kopen en een tijdje uitproberen
Nu hebben we het compromis dat we een leuk tweedehands kleed uitkiezen en kijken hoe het gaat. Dan eventueel alsnog veel geld uitgeven aan een nieuwe. Vanavond gaan we dus als het goed is een kleed kopen
Is me ook niet gelukt. Er is één kaartje wat hij mooi vond, ik ook trouwens, maar het is een winterkaartje en geen standaard kaartje.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:24 schreef Soempie het volgende:
Kan hij wel aangeven wat hij wel leuk zou vinden? Zonder kaartjes te bekijken, bedoel ik?
quote:M. heeft het kattenluikje ontdekt.Als er een kat door wil naar binnen doet hij het luikje open en begint dan heel hard te gillen van blijdschap. Dan bedenken ze zich direct. En ermee klapperen is ook tof natuurlijk.
Tips zijn meer dan welkom (al wordt de tijd misschien wat krap om nog wat te laten maken)quote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef Mark het volgende:
Wij hebben de geboortekaartjes van onze laatste 3 kinderen laten maken, dus geen standaard ding. Als je wil kan ik je de website wel even PM'en
Binnenkort kan je dus weer op zoek naar je katten.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:24 schreef Soempie het volgende:
M. heeft het kattenluikje ontdekt.Als er een kat door wil naar binnen doet hij het luikje open en begint dan heel hard te gillen van blijdschap. Dan bedenken ze zich direct. En ermee klapperen is ook tof natuurlijk.
Mw. MM had een eigen reclame/ontwerp-bedrijf en die had, als het echt moest, vanaf scratch de boel binnen 2 dagen kant en klaar gedrukt.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tips zijn meer dan welkom (al wordt de tijd misschien wat krap om nog wat te laten maken)
Snel rondje googelen:quote:Op donderdag 13 september 2012 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tips zijn meer dan welkom (al wordt de tijd misschien wat krap om nog wat te laten maken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |