abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 september 2012 @ 12:17:14 #51
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_116736480
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:15 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

[..]

Leuk voor bij een verkiezingsnederlaag..
''wonderful days belong to the past..''
Eigenlijk zou het bij meninge overwinning ook wel passen...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_116736942
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:08 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

:)

Heb je trouwens alles wat je ging zeggen van tevoren bedacht of heb je het toch een beetje uit de losse pols gedaan?
Ik heb dinsdagavond wat dingen opgeschreven (beetje door elkaar, steekwoorden, herinneringen) en toen moest ik daar nog een verhaal van zien te maken. Dat lukte niet en toen ik het Wiebel liet lezen zei hij dat het zo ook goed was, beter misschien wel.

Nouja, toen ik het woord kreeg heb ik amper op m'n papier gekeken. Af en toe uit zenuwen, maar niet bewust gelezen. Dus alsnog uit de losse pols, maar dat kwam ook weer overeen met wat ik al op papier had aan steekwoorden.

Ik heb verteld over de tijd voor ze zo ziek werd. Dat ik een jaar of 3/ 4 was. Wat ze mij heeft meegegeven, gekke dingen die ik mocht, lieve dingen die ze deed. Kleine momenten, die voor iedereen normaal zijn, maar voor mij bijzonder, omdat ze daarna dus zo ziek werd en het allemaal niet meer kon. En ik heb dat doorgetrokken naar nu, naar M.

Waarmee ik ook probeerde te zeggen dat ik ook afscheid al had moeten nemen, omdat ze eerst geestelijk niet in orde bleek en daarna omdat ze dementerend was. Maar nu is het definitief. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 13 september 2012 @ 12:32:50 #53
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_116737000
Heb je nog een mooie foto die je neer kan zetten?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_116737455
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik heb verteld over de tijd voor ze zo ziek werd. Dat ik een jaar of 3/ 4 was. Wat ze mij heeft meegegeven, gekke dingen die ik mocht, lieve dingen die ze deed. Kleine momenten, die voor iedereen normaal zijn, maar voor mij bijzonder, omdat ze daarna dus zo ziek werd en het allemaal niet meer kon. En ik heb dat doorgetrokken naar nu, naar M.

Mooi O+ :*
pi_116737465
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:32 schreef Mark het volgende:
Heb je nog een mooie foto die je neer kan zetten?
Ik ga een album maken van de foto's die ik ook uit haar kamer heb gehaald. :Y En ik heb nog foto's van m'n moeder met M. van een tijdje geleden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_116737547
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:46 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Mooi O+ :*
Dank je. :*

Hoe is het met jou? Ben je het zwanger zijn al zat? :+
pi_116737664
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:49 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dank je. :*

Hoe is het met jou? Ben je het zwanger zijn al zat? :+
Ik vind het best gezellig eigenlijk :D O+
Alleen een geboortekaartjesprobleem, vriend vind praktisch niets leuk -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:46 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik ga een album maken van de foto's die ik ook uit haar kamer heb gehaald. :Y En ik heb nog foto's van m'n moeder met M. van een tijdje geleden.
Wel heel tof dat ze de geboorte van M. nog enigszins mee heeft gekregen.
pi_116738304
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik heb dinsdagavond wat dingen opgeschreven (beetje door elkaar, steekwoorden, herinneringen) en toen moest ik daar nog een verhaal van zien te maken. Dat lukte niet en toen ik het Wiebel liet lezen zei hij dat het zo ook goed was, beter misschien wel.

Nouja, toen ik het woord kreeg heb ik amper op m'n papier gekeken. Af en toe uit zenuwen, maar niet bewust gelezen. Dus alsnog uit de losse pols, maar dat kwam ook weer overeen met wat ik al op papier had aan steekwoorden.

Waarmee ik ook probeerde te zeggen dat ik ook afscheid al had moeten nemen, omdat ze eerst geestelijk niet in orde bleek en daarna omdat ze dementerend was. Maar nu is het definitief. ;(
Mooi :)
pi_116738373
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik vind het best gezellig eigenlijk :D O+
Alleen een geboortekaartjesprobleem, vriend vind praktisch niets leuk -O-

[..]

Wel heel tof dat ze de geboorte van M. nog enigszins mee heeft gekregen.
Als hij niets leuk vindt, dan kies jij toch gewoon?
Sheep is ook extreem kritisch. Als ik er dan helemaal zat van ben, kies ik gewoon wat ik de leukste vind. Als hij dan niet akkoord is, hoor ik het vanzelf en dan heeft hij twee keuzes:
1: Alsnog aangeven wat hij dan wel mooi vindt, zodat de discussie weer open is.
2: Accepteren dat hij geen keuze kan maken en het dus de mijne moet zijn.
pi_116738393
Je zult er versteld van staan hoe snel de keuze ineens gemaakt kan zijn, met wederzijds instemmen, als jij jouw zin gaat doordrukken.
pi_116738447
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:16 schreef B.ertha het volgende:
Je zult er versteld van staan hoe snel de keuze ineens gemaakt kan zijn, met wederzijds instemmen, als jij jouw zin gaat doordrukken.
Ik weet het, doordrukken zou niet eens hoeven waarschijnlijk. Ik denk dat het genoeg is als ik zeg 'ik wil deze heel graag', maar ik heb toch het liefst iets wat we samen leuk vinden.
pi_116738474
Oh, als hij zo makkelijk akkoord gaat, dan zal mijn tactiek niet werken..
pi_116738582
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:19 schreef B.ertha het volgende:
Oh, als hij zo makkelijk akkoord gaat, dan zal mijn tactiek niet werken..
Op zich is het ook bij hem (en bij mij :') ) een prima tactiek.
pi_116738587
Wij willen graag een vloerkleed maar we komen er ook niet uit welke. Daarbij komt ook nog dat Sheep denkt misschien allergisch te zijn (door ervaring als kind). Maar je kunt niet echt meerdere kleden kopen en een tijdje uitproberen :{

Nu hebben we het compromis dat we een leuk tweedehands kleed uitkiezen en kijken hoe het gaat. Dan eventueel alsnog veel geld uitgeven aan een nieuwe. Vanavond gaan we dus als het goed is een kleed kopen O+
pi_116738597
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Op zich is het ook bij hem (en bij mij :') ) een prima tactiek.
:D
pi_116738649
Kan hij wel aangeven wat hij wel leuk zou vinden? Zonder kaartjes te bekijken, bedoel ik?

M. heeft het kattenluikje ontdekt. _O- Als er een kat door wil naar binnen doet hij het luikje open en begint dan heel hard te gillen van blijdschap. Dan bedenken ze zich direct. En ermee klapperen is ook tof natuurlijk.
pi_116738680
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:24 schreef Soempie het volgende:
Kan hij wel aangeven wat hij wel leuk zou vinden? Zonder kaartjes te bekijken, bedoel ik?

M. heeft het kattenluikje ontdekt. _O- Als er een kat door wil naar binnen doet hij het luikje open en begint heel hard gillen van blijdschap en dan bedenken ze zich direct. En ermee klapperen is ook tof natuurlijk.
:D
pi_116738682
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:22 schreef B.ertha het volgende:
Wij willen graag een vloerkleed maar we komen er ook niet uit welke. Daarbij komt ook nog dat Sheep denkt misschien allergisch te zijn (door ervaring als kind). Maar je kunt niet echt meerdere kleden kopen en een tijdje uitproberen :{

Nu hebben we het compromis dat we een leuk tweedehands kleed uitkiezen en kijken hoe het gaat. Dan eventueel alsnog veel geld uitgeven aan een nieuwe. Vanavond gaan we dus als het goed is een kleed kopen O+
Ik geloof dat het bij bepaalde (hele dure) zaken wel kan, een kleed op proef meenemen. Tweedehands lijkt me overigens een prima optie ;)
pi_116738708
Ik hoop wel echt dat hij niet allergisch is. Een vloerkleed zou daar zo mooi staan O+
  donderdag 13 september 2012 @ 13:26:57 #70
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_116738717
Wij hebben de geboortekaartjes van onze laatste 3 kinderen laten maken, dus geen standaard ding. Als je wil kan ik je de website wel even PM'en
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_116738757
quote:
Is me ook niet gelukt. Er is één kaartje wat hij mooi vond, ik ook trouwens, maar het is een winterkaartje en geen standaard kaartje.

Edit: deze dus. Maar ik wil iets met de herfst en paddestoelen oO<

quote:
M. heeft het kattenluikje ontdekt. _O- Als er een kat door wil naar binnen doet hij het luikje open en begint dan heel hard te gillen van blijdschap. Dan bedenken ze zich direct. En ermee klapperen is ook tof natuurlijk.
:D _O-
pi_116738770
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef Mark het volgende:
Wij hebben de geboortekaartjes van onze laatste 3 kinderen laten maken, dus geen standaard ding. Als je wil kan ik je de website wel even PM'en
Tips zijn meer dan welkom (al wordt de tijd misschien wat krap om nog wat te laten maken)
  donderdag 13 september 2012 @ 13:36:22 #73
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_116738977
quote:
Binnenkort kan je dus weer op zoek naar je katten.
Die beesten komen op een gegeven moment natuurlijk niet meer naar huis terug met zo'n terrorist die ze op zit te wachten... :D
  donderdag 13 september 2012 @ 13:38:37 #74
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_116739038
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Tips zijn meer dan welkom (al wordt de tijd misschien wat krap om nog wat te laten maken)
Mw. MM had een eigen reclame/ontwerp-bedrijf en die had, als het echt moest, vanaf scratch de boel binnen 2 dagen kant en klaar gedrukt.
Volgens mij heb je dus nog tijd zat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')