quote:STOCKHOLM — Swedish police are searching for a thief who found an inebriated man unconscious on subway tracks, stole his valuables and then left him there to be hit by a train.
A surveillance camera captured the incident at a Stockholm subway station early Sunday.
A video clip broadcast Wednesday by Sweden’s SVT shows the middle-aged man falling down from the platform. Another man in a blue jacket sees him and jumps down on the tracks. But instead of helping the man, he robs him, climbs back on the platform and walks away. Moments later the man is struck by a train.
Police spokesman Dan Ostman told SVT one of the man’s feet was crushed and he was also injured in the face and shoulder, but survived.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:24 schreef kwiwi het volgende:
ongelofelijk.... die klapjosti mogen ze van mij op het spoor leggen en er heel langzaam een trein overheen laten rijden
fixdquote:Op donderdag 13 september 2012 19:34 schreef Flurry het volgende:
Dat je 'm beroofd, als compleet mislukte mongool, dat snap ik nog. Maar redt 'm dan eerst ff
Maar laat je dan tenminste niet filmen als een mislukte mongool
Sarcasme?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is er al, iedereen heeft het erover hier.
Nee, helemaal niet zelfsquote:
Ahhh, je woont in zweden! Lijkt mij mooiquote:Op donderdag 13 september 2012 19:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet zelfsHier in Zweden hebben heel veel mensen het er over, uiteraard niet iedereen.
Dader ziet eruit als een Zweedse gehaktbal.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:56 schreef erik666 het volgende:
De dader zier er niet erg Zweeds uit.
Pretty much ja.mquote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef tonyfaileronie het volgende:
- Incident
- Je mag ze niet allemaal over een kam scheren
- De goeden lijden onder de slechten
- Heeft niks met zijn afkomst te maken er zijn ook genoeg blanke klootzakken
- Het komt door zijn jeugd, hij heeft nooit een kans gekregen/gehad
- Dit is een cultureel fenomeen , dat moeten we respecteren
- De dronken man heeft het er zelf naar gemaakt.
- Het is de schuld van Wilders/Breivik/cartoons/oorlog in Irak/Westers imperialisme/Zionisme/Amerika/Bush/Blair/
Heb ik ze allemaal gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |