Met jou altijdquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:51 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi MaJo.![]()
Zin om geen saffie te doen?
Te skippen? Drempelvrees?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:04 schreef MaJo het volgende:
Toch besloten om te skippen vandaagzijn allebei gaar en gaan morgen voor de herkansing
Speelt ook wel een beetje mee jaquote:
Die drempel is toch niet zo hoog dat jullie morgen ook niet gaan?quote:
Eens maar in dit geval is het niet alleen om de heb. Meer omdat er eentje niet meer goed doet en de ander erg traag is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 03:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De iPad 1 heb je nu hooguit een jaar of twee. Hoe vaak vind je het nodig die dingen, waarvoor weinig mensen echt een parktisch nut hebben, te vervangen?
De iPad triggerde en na "onderzoek" blijkt het ook nog goedkoper te zijn dan wat we nu hebben. Dan lijkt het me geen slechte deal. Peace is het nog niet met me eens trouwens. Die wil bij Geeenchoice blijven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:49 schreef MaJo het volgende:
ik ga zo sporten
heb me vorige week ingeschreven bij een sportschool samen met G dus daar gaan we nu voor het eerst heen.
Ik ben trouwens erg blij met oxxiomaar voor de iPad zou ik het niet doen, gewoon goed kijken wat het goedkoopste voor jullie is.
Die trage, da's toch een kwestie van opschonen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens maar in dit geval is het niet alleen om de heb. Meer omdat er eentje niet meer goed doet en de ander erg traag is.
Goedemiddag!!
Dat eerste weet ik nog niet, dat tweede was ik wel van planquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die gaat het einde van het weekend zo te zien niet halen
foto waardig?
Aan t oefenen voor over tien dagen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:23 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cheesecake! Eerste zonder 'garnering', 2de met
Neequote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Aan t oefenen voor over tien dagen?
Heel toevallig is die datum bij mij blijven hangenquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NeeMorgen komt er visite de cheesecake meehelpen opeten
[..]Daar had ik eerlijk gezegd nog niet eens aan gedacht, maar het is best een idee
Jawel, maar die heb ik hier niet of nauwelijks gepost geloof ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:05 schreef wyccie het volgende:
Heb je eigenlijk foto's van de Carbagerun? Of heb ik die gewoon gemist?
Het is nog wel even wennen, het ding is namelijk gi-gan-tisch grootquote:
Wat ik gisteren probeerde te zeggen:quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De iPad triggerde en na "onderzoek" blijkt het ook nog goedkoper te zijn dan wat we nu hebben. Dan lijkt het me geen slechte deal. Peace is het nog niet met me eens trouwens. Die wil bij Geeenchoice blijven.
Wat valt dan onder diezelfde deal? Ik moet er ook aan gaan geloven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:40 schreef B.ertha het volgende:
Na wat verder zoeken vonden wij dus elders exact dezelfde Oxxio deal (qua wat je krijgt dus) maar dan zonder iPad voor veel minder geld.
Lijkwagen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is nog wel even wennen, het ding is namelijk gi-gan-tisch groot
quote:
Ah, zijn die ook zo ruim? plaatje verduidelijkt veelquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Denk aan model Amerikaanse taxi
Jawel, een paar zelfs. Een daarvan had een varken op het dak, een andere een molen en picknicktafel...quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, zijn die ook zo ruim? plaatje verduidelijkt veel![]()
Ik zag trouwens donderdag hier bij de AH een met kunstgras beklede auto staan. Zat er niet ook zo eentje in de Carbagerun?
Geen varken of molen, ik herinner me wel iets oranjes in het frame.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, een paar zelfs. Een daarvan had een varken op het dak, een andere een molen en picknicktafel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |