abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109065103
Ik moet dus over een tijdje voor het gerecht verschijnen voor iets wat ik maanden geleden gedaan heb en waarvoor ik ook gezeten heb maar nog niet voor veroordeeld ben. Op dit moment heb ik nog steeds geen strafblad *) , maar daar komt dus binnenkort verandering in :{ Nu mijn vragen:

- ik studeer over een paar jaar af op hbo techniek. Is mijn strafblad daarbij een probleem?
- wordt er rekening gehouden met ontoerekeningsvatbaarheid bij een strafblad? Een maat van me was volledig ontoerekeningsvatbaar voor wat hij gedaan heeft. Ik ben verminderd toerekeningsvatbaar verklaard. Wordt dit vermeld?
- kan ik ooit nog gevangenisdirecteur worden? Ik heb een bewaarder wraak gezworen door te zeggen dat ik hem ga ontslaan als ik daar later directeur ben. Hij lachte me uit door te zeggen dat je met een strafblad nooit meer bij justitie mag gaan werken.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 21:07:47 #2
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_109065227
Ligt er aan. Men zal toch wel anders naar je kijken als je vast zat voor een wietplantage, dan voor geweldigpleging, moord of verkrachting.
Maar je moet wel rekening houden dat 90% van de bedrijven een "Nee"-policy hebben tegen mensen met een strafblad, en bij de algehele overheid zal je ook niet kunnen werken. Mits je bij de PVV eindigt.
pi_109065301
Bij aanvraag van een VOG wordt tot 4 jaar terug gekeken bij lichte misdrijven, en 8 jaar bij zware.

Over 4-8 jaar (weet niet wat je op je kerfstok hebt) zou je volgens mij dus gewoon weer een VOG kunnen krijgen en carriére gaan maken bij justitie.

http://www.rijksoverheid.(...)-het-gedrag-vog.html

[ Bericht 19% gewijzigd door Teeno op 13-03-2012 21:18:54 ]
pi_109065959
Ik denk niet dat je veel kans maakt op een carriere bij justitie met een strafblad. Ligt uiteraard wel aan het soort functie en aan het gepleegde strafbare feit. Je kan dan wel weer een VOG krijgen, maar afhankelijk van de functie zullen ze ongetwijfeld nog wel verder onderzoek doen.
pi_109066006
Laten we beginnen met: Die bewaker had meer verstand dan jij had.
En dan heb ik het nog niet over het feit dat je uberhaupt iets strafbaars hebt gedaan :')

- ik studeer over een paar jaar af op hbo techniek. Is mijn strafblad daarbij een probleem?
Dat is afhankelijk van je werkgever. Als er een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) nodig is zal het afhankelijk zijn van je vergrijp en de baan of je deze krijgt. Iemand met een fraudeveroordeling zal bijvoorbeeld niet een VOG krijgen voor het omgaan met geld.

- wordt er rekening gehouden met ontoerekeningsvatbaarheid bij een strafblad? Een maat van me was volledig ontoerekeningsvatbaar voor wat hij gedaan heeft. Ik ben verminderd toerekeningsvatbaar verklaard. Wordt dit vermeld?
Geen idee. Laten we hopen voor je van niet, want dat geeft wel een indicatie van je emotionele gesteldheid.

- kan ik ooit nog gevangenisdirecteur worden? Ik heb een bewaarder wraak gezworen door te zeggen dat ik hem ga ontslaan als ik daar later directeur ben. Hij lachte me uit door te zeggen dat je met een strafblad nooit meer bij justitie mag gaan werken.
Allereerst; wat is het voor kinderachtig gedrag om een bewaker wraak te zweren? Je bent gepakt, je moet de cel in, en die man heeft als baan om jou eten te brengen en te zorgen dat je niet wegloopt.
Kortom; een stuk eerzamer dan die types aan de andere kant van de tralies.
En inderdaad, met een strafblad worden de kansen dat je nog bij justitie aan de slag kan een stuk kleiner. Bij justitie wordt namelijk nog wel iets meer integriteit verwacht dan een reguliere werkgever. Ik weet dat je als advocaat/rechter bijvoorbeeld geen strafblad mag hebben, en ik gok dat je gevangenisdirecteur ook wel op je buik kan schrijven.
Overigens; hoe dacht je gevangenisdirecteur te worden met een HBO techniek? :')
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 21:25:15 #6
302853 themole
graaft totaal door.
pi_109066079
Wat was de aard van het delict?
Niet altijd serieus
pi_109066426
TS is een kneus.

Oh en die bewaker heeft vast op je eten gespuugd.
pi_109066524
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:07 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ligt er aan. Men zal toch wel anders naar je kijken als je vast zat voor een wietplantage, dan voor geweldigpleging, moord of verkrachting.
Maar je moet wel rekening houden dat 90% van de bedrijven een "Nee"-policy hebben tegen mensen met een strafblad, en bij de algehele overheid zal je ook niet kunnen werken. Mits je bij de PVV eindigt.
Mits? :')
  dinsdag 13 maart 2012 @ 21:33:07 #9
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_109066539
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef dfdsdfds het volgende:

Ik lach je ook uit. Word je nu bankdirecteur?

[ Bericht 0% gewijzigd door Zihuatanejo op 13-03-2012 21:37:11 (stupid -t) ]
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_109066658
Wat heb je uitgespookt TS? :)
pi_109067205
Veel commerciële werkgevers vragen niet om een VOG. Daar zul je dus ook geen last hebben van je strafblad. Als je bij de overheid wil werken ligt het een stuk lastiger, en justitie kun je voorlopig wel helemaal op je buik schrijven.
PWBF
pi_109067398
Je komt meer als een VMBO'er over dan iemand die afstudeert op HBO niveau.
pi_109067423
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:50 schreef Bombshell het volgende:
Je komt meer als een VMBO'er over dan iemand die afstudeert op HBO niveau.
Dat wel ja.
PWBF
pi_109067443
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef fratsman het volgende:
Wat heb je uitgespookt TS? :)
Gezien de leeftijd van TS, z'n gedrag jegens de bewaker en z'n voornemen om even gevangenisdirecteur te worden met de gedachte "dan ontsla ik hem gewoon eventjes" en het feit dat hij "gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaar" is gok ik op mishandeling.
Mijn UI is:
pi_109067445
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef destrovel het volgende:
Laten we beginnen met: Die bewaker had meer verstand dan jij had.
En dan heb ik het nog niet over het feit dat je uberhaupt iets strafbaars hebt gedaan :')

Dat is afhankelijk van je werkgever. Als er een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) nodig is zal het afhankelijk zijn van je vergrijp en de baan of je deze krijgt. Iemand met een fraudeveroordeling zal bijvoorbeeld niet een VOG krijgen voor het omgaan met geld.

Geen idee. Laten we hopen voor je van niet, want dat geeft wel een indicatie van je emotionele gesteldheid.

Allereerst; wat is het voor kinderachtig gedrag om een bewaker wraak te zweren? Je bent gepakt, je moet de cel in, en die man heeft als baan om jou eten te brengen en te zorgen dat je niet wegloopt.
Kortom; een stuk eerzamer dan die types aan de andere kant van de tralies.
En inderdaad, met een strafblad worden de kansen dat je nog bij justitie aan de slag kan een stuk kleiner. Bij justitie wordt namelijk nog wel iets meer integriteit verwacht dan een reguliere werkgever. Ik weet dat je als advocaat/rechter bijvoorbeeld geen strafblad mag hebben, en ik gok dat je gevangenisdirecteur ook wel op je buik kan schrijven.
Overigens; hoe dacht je gevangenisdirecteur te worden met een HBO techniek? :')
Ik had vanaf dag één al stampij met die gast. Begon te zeuren over een heleboel dingen en te dreigen mijn telefoontje af te kappen als ik geen andere taal aan wou slaan. Anderen gingen nog verder: een maat van me had ook stampij met hem en vertelde keer op keer dat ie hem koud zou maken met zijn pen. Een verwaande klootzak was het.
Geen idee wat je daarvoor nodig hebt. Laat ik hopen dat ik later veel geld heb zodat ik via een omweg hem alsnog terug kan pakken.
pi_109067545
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:51 schreef destrovel het volgende:

[..]

Gezien de leeftijd van TS, z'n gedrag jegens de bewaker en z'n voornemen om even gevangenisdirecteur te worden met de gedachte "dan ontsla ik hem gewoon eventjes" en het feit dat hij "gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaar" is gok ik op mishandeling.
Hahaha lees hier maar wat ik gedaan heb Vraag over een schadevergoeding die ik moet betalen...

Die schadevergoeding vind ik nog steeds het ergste van alles :X
pi_109067587
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:51 schreef dfdsdfds het volgende:

[..]

Ik had vanaf dag één al stampij met die gast. Begon te zeuren over een heleboel dingen en te dreigen mijn telefoontje af te kappen als ik geen andere taal aan wou slaan. Anderen gingen nog verder: een maat van me had ook stampij met hem en vertelde keer op keer dat ie hem koud zou maken met zijn pen. Een verwaande klootzak was het.
Geen idee wat je daarvoor nodig hebt. Laat ik hopen dat ik later veel geld heb zodat ik via een omweg hem alsnog terug kan pakken.
:')

Ik zal vast niet de eerste zijn die het tegen je zegt, maar je komt me nogal zwakbegaafd over
pi_109067639
quote:

[..]

Je hebt niet veel geleerd van je bajestijd hè? ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_109067705
quote]0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:39 schreef dfdsdfds het volgende:

[..]

Vooruit dan maar: werd verdacht van poging moord/doodslag. Heb iemand een paar s gewurgd en vervolgens een paar s over een balustrade gehouden. Het gaat vooral om immateriële schade. Het opgelopen letsel is minimaal. Mijn hechtenis is 2 maanden geleden opgeheven dus ben nog niet veroordeeld. Moet over een paar maanden naar de rechtbank om mijn straf aan te horen. Het risico bestaat dat ik dan alsnog de bak in moet :X En lang ook. Ga er maar vanuit dat die officier minstens een jaar gaat eisen. Dat mens is echt razend en gaat nu haar gram halen maar ik maar me niet druk: heb een topadvocaat (Zuketto) die ook nog eens pro deo werkt dus hoger beroep kost me geen cent. Alles heeft de staat mogen lappen: mijn detentie die 700,- p/dag kostte (JMC), mijn advocaat dus enz. enz. Hadden ze me maar moeten laten gaan. Alsof je een beter mens wordt als je iemand dag in dag uit met criminelen om laat gaan... 8)7
[/quote]
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_109067715
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef trovey het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

:')

Ik zal vast niet de eerste zijn die het tegen je zegt, maar je komt me nogal zwakbegaafd over
Hoezo? Ik vertel mensen ook altijd dat ik over een paar jaar wel eventjes hun baas zal worden en ze per direct op straat ga zetten :')

Nee, TS is duidelijk niet gehinderd door enige vorm van rechtskennis, ondanks dat hij er toch wel ondertussen meer van zou moeten weten met z'n praktijkervaring :')_!
Mijn UI is:
  dinsdag 13 maart 2012 @ 21:59:35 #21
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_109067968
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef Gravedigger het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 3 februari 2012 11:39 schreef dfdsdfds het volgende:

[..]

Vooruit dan maar: werd verdacht van poging moord/doodslag. Heb iemand een paar s gewurgd en vervolgens een paar s over een balustrade gehouden. Het gaat vooral om immateriële schade. Het opgelopen letsel is minimaal. Mijn hechtenis is 2 maanden geleden opgeheven dus ben nog niet veroordeeld. Moet over een paar maanden naar de rechtbank om mijn straf aan te horen. Het risico bestaat dat ik dan alsnog de bak in moet :X En lang ook. Ga er maar vanuit dat die officier minstens een jaar gaat eisen. Dat mens is echt razend en gaat nu haar gram halen maar ik maar me niet druk: heb een topadvocaat (Zuketto) die ook nog eens pro deo werkt dus hoger beroep kost me geen cent. Alles heeft de staat mogen lappen: mijn detentie die 700,- p/dag kostte (JMC), mijn advocaat dus enz. enz. Hadden ze me maar moeten laten gaan. Alsof je een beter mens wordt als je iemand dag in dag uit met criminelen om laat gaan... 8)7
[/quote]

Bron?
pi_109067984
blabla van onbesproken gedrag blabla verklaring omtrent het gedrag blabla

Mag niet? Dan doen we het toch met WAPENS .
pi_109068021
quote:
Anderen gingen nog verder: een maat van me had ook stampij met hem en vertelde keer op keer dat ie hem koud zou maken met zijn pen.
Tuurlijk, die man heeft wellicht twee jonge kinderen thuis zitten en doet gewoon netjes zijn werk, dus die verdient het helemaal om met de dood bedreigd te worden!

Tering hee, wat een kankertrieste maten heb jij :')

Zelf ben je trouwens ook van een niet al te hoog niveau. HBO Techniek lijkt me dan ook hoax.
PWBF
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:08:28 #24
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109068530
quote:
- kan ik ooit nog gevangenisdirecteur worden? Ik heb een bewaarder wraak gezworen door te zeggen dat ik hem ga ontslaan als ik daar later directeur ben.
Seriously? :')

En hoe had je trouwens gedacht om met een hbo techniek gevangenisdirecteur te worden?
pi_109068583
Uit het andere topic:

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef dfdsdfds het volgende:

[..]

En ja ik ben verminderd toerekeningsvatbaar verklaard. Hij had het over een 'beginnend schyzofreen beeld', een gebrek aan empathie etc. etc. Een hele waslijst aan kwalen. [...] Mocht ik nog een keer de bak in draaien dan zou het voor fraude zijn of zo niet voor geweldsdelicten. Iets wat tenminste iets oplevert.[...]
En dan wil TS nog ook maar iets doen in een vertrouwenspositie? Ik zou je nog weghouden bij m'n boodschappenlijstje :X
Beginnend schizofreen, geeft al aan dat ie in het vervolg "hooguit nog vermogensdelicten" zal plegen en dat ie een totaal gebrek aan empathie heeft. Succes met je carriere als gevangenisdirecteur :')
Mijn UI is:
pi_109070386
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tuurlijk, die man heeft wellicht twee jonge kinderen thuis zitten en doet gewoon netjes zijn werk, dus die verdient het helemaal om met de dood bedreigd te worden!

Tering hee, wat een kankertrieste maten heb jij :')

Zelf ben je trouwens ook van een niet al te hoog niveau. HBO Techniek lijkt me dan ook hoax.
Jaja neem het maar voor hem op. Die doet gwn netjes zijn werk?? Hij was een sadist. Iemand die er van geniet om mensen weg te zien kwijnen in zijn cel. Als hij je drinken kwam brengen: 'Thee? Koffie??!!' 'Als je mocht gaan luchten: 'Luchten???!!!' Man man wat een klootzak.

En jij twijfelt aan mijn niveau? Vooral doen zou ik zeggen :W
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee je wordt daar alleen maar slechter. Ik begrijp nu wel waarom 3/4 van de gedetineerden weer opnieuw de fout in gaat... (Ik niet hoor)

Maar even OT:
Dat van die bajesdirecteur kan ik dus wel vergeten... Heeft die gast toch gelijk :|W Hbo techniek is dus geen probleem? Zo ja dan dwing je mensen wel de criminaliteit weer in te duiken zeg.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:40:25 #27
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109070619
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef dfdsdfds het volgende:

[..]

Jaja neem het maar voor hem op. Die doet gwn netjes zijn werk?? Hij was een sadist. Iemand die er van geniet om mensen weg te zien kwijnen in zijn cel. Als hij je drinken kwam brengen: 'Thee? Koffie??!!' 'Als je mocht gaan luchten: 'Luchten???!!!' Man man wat een klootzak.
Stel je voor, iemand die vraagt wat je wil drinken, of die vraagt of je wil luchten... the horror :r :')
pi_109070779
TS is terecht anaal vernederd door een bewaker. :')
pi_109071099
quote:

[..]

[..]

Nee je wordt daar alleen maar slechter. Ik begrijp nu wel waarom 3/4 van de gedetineerden weer opnieuw de fout in gaat... (Ik niet hoor)

Maar even OT:
Dat van die bajesdirecteur kan ik dus wel vergeten... Heeft die gast toch gelijk :|W Hbo techniek is dus geen probleem? Zo ja dan dwing je mensen wel de criminaliteit weer in te duiken zeg.
De fuck man....Allereerst is een bewaarder geen ober, hij zal dus ook niet aankomen met "Blieft u wellicht een kopje koffie of thee m'neer?", en als ie 60 cellen afgaat zal ie ook niet vragen "Wil je koffie of thee?". Dan is "Koffie? Thee?" voldoende lijkt me.

En zeggen dat je gedwongen wordt om de criminaliteit in te gaan omdat je geen baan bij justitie kan krijgen met een strafblad en HBO techniek...you're kidding, right? :')
Mijn UI is:
pi_109071165
Gevalletje tbs?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:49:55 #31
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_109071318
Heel erg.
Je bent stout.

Next!

En voortaan gewoon "normaal" doen.
Krijg je ook geen strafblad.

Strafbladen zijn voor losers.

Al denken sommigen dat ze stoer zijn als ze het hebben.

In hun achterhoofd weten ze dat ze stom zijn.

Strafblad = :N
komt een goudvis bij de dokter,
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
  Boks-Chick dinsdag 13 maart 2012 @ 22:58:19 #32
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_109071824
Omg not this shit again _O-
De hele wereld heeft het gedaan he, TS? Jij bent eigenlijk een hele lieve jongen die nooit iets kwaad doet. Het is allemaal hullies schuld :(!
lolwut
pi_109071890
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:58 schreef BrandX het volgende:
Omg not this shit again _O-
De hele wereld heeft het gedaan he, TS? Jij bent eigenlijk een hele lieve jongen die nooit iets kwaad doet. Het is allemaal hullies schuld :(!
Iedereen wurgt toch af en toe wel eens iemand? :+
Mijn UI is:
  dinsdag 13 maart 2012 @ 23:01:23 #34
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109071985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:59 schreef destrovel het volgende:

[..]

Ik doe het elk jaar even een keer om m'n CV op te vijzelen, wil namelijk officier van justitie worden.
pi_109072029
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 23:01 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik doe het elk jaar even een keer om m'n CV op te vijzelen, wil namelijk officier van justitie worden.
Praktijkervaring in de rechtbank is dan zeker een pré ja! ^O^
Mijn UI is:
pi_109072355
quote:

[..]

In gedachten soms wel :+ , maar momenteel niet hoor. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 13 maart 2012 @ 23:27:23 #37
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_109073333
quote:

[..]

Ha, dan ben ik inmiddels al minister van justitie!
pi_109074546
Sorry, om de TT overigens even kort te beantwoorden:

Een strafblad is niet heel erg. Tenzij je iets van je leven wil maken, dan wil het in sommige gevalletjes nog wel eens een probleem zijn. Wat op zich weer geen probleem is, omdat mensen die iets van hun leven willen maken geen strafblad zullen krijgen.
Mijn UI is:
  woensdag 14 maart 2012 @ 08:01:14 #39
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_109078542
TS is echt een droefdruif: Vraag over een schadevergoeding die ik moet betalen...

quote:
_O- _O-
Denken dat je überhaupt iemand kunt ontslaan omdat-ie je gewoon niet aan staat :z
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  Boks-Chick woensdag 14 maart 2012 @ 08:06:44 #40
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_109078597
Jongens, jongens, jongens toch :(. NIet zo haten op TS hoor. Hij kan er ook niets aan doen dat hij achteraan stond (op grote afstand) toen de hersencellen werden uitgedeeld.
lolwut
  woensdag 14 maart 2012 @ 08:39:08 #41
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_109078902
quote:

[..]

Precies. Je moet zo'n poging tot moord niet overdrijven. In het ergste geval valt er een keer een dooie ofzo. :)
pi_109078987
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef dfdsdfds het volgende:

[..]

Hahaha lees hier maar wat ik gedaan heb Vraag over een schadevergoeding die ik moet betalen...

Die schadevergoeding vind ik nog steeds het ergste van alles :X
Ik vind dat je nog wel een tijdje mag brommen aangezien je niet echt geleerd hebt van je fouten.... ( dan doel ik op het vorige toppic)

even ontoppic... een strafblad achtervolgt je niet je hele leven... kans is dus aanwezig dat je gewoon na enkele jaren weer aan de bak kan.... (onder de noemer van een 2e kans lijkt me dat ook gewoon redelijk)
Playing guitar is a religion.
  woensdag 14 maart 2012 @ 08:50:31 #43
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109079047
"Koffie?? Thee???"

Hoe durft die sadist je op zulks een denigrerende toon toe te spreken. :(
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_109079065
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:46 schreef Bahamut0503 het volgende:

[..]

even ontoppic... een strafblad achtervolgt je niet je hele leven... kans is dus aanwezig dat je gewoon na enkele jaren weer aan in de bak kan.... (onder de noemer van een 2e kans lijkt me dat ook gewoon redelijk)
Fixed :')
Mijn UI is:
pi_109079082
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:51 schreef destrovel het volgende:

[..]

_O- my bad my bad......
pi_109079100
Het was maar het wurgen van iemand, hoe durft diegene zich slachtoffer te noemen!
  Boks-Chick woensdag 14 maart 2012 @ 08:54:50 #47
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_109079105
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:51 schreef destrovel het volgende:

[..]

_O_
lolwut
pi_109079144
quote:

[..]

Wij twijfelen omdat jij je eigen ruiten ingooid... de manier waarop jij met dingen omgaat, getuigd niet echt van een hoog intelligentie...

daarnaast zit je daar niet voor niets.... die man heeft gewoon passie in zijn werk.... ik zeg prima

en wat mij betreft.... alleen luchten bij goed gedrag....
pi_109079166
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 08:58 schreef Bahamut0503 het volgende:

[..]

Wij twijfelen omdat jij je eigen ruiten ingooid... de manier waarop jij met dingen omgaat, getuigd niet echt van een hoog intelligentie...

daarnaast zit je daar niet voor niets.... die man heeft gewoon passie in zijn werk.... ik zeg prima
Kijk maar uit, straks komt TS je ff wurgen en over de balustrade hangen. Hij is het slachtoffer namelijk.
  Boks-Chick woensdag 14 maart 2012 @ 09:00:58 #50
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_109079181
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom TS nog topics opent op FOK!. Alle antwoorden en reacties die hij krijgt is hij het niet mee eens, want wat hij zelf heeft bedacht is toch het beste.
Nou, als je het zo goed weet, blijf dan vooral weg :*.
lolwut
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:03:48 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109079214
KOFFIE????
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:04:35 #52
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109079227
quote:
17s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:03 schreef Copycat het volgende:
KOFFIE????
Je bent je leven nu niet meer zeker, dat had je wel in de gaten he?
pi_109079232
quote:
KOFFIE????
HOE DURF JE ZO DENIGREREND TE SPREKEN !!
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:05:26 #54
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109079237
quote:
KOFFIE????
Smerige schoft! Hoe durf je? Ik zal je eens even komen wurgen en over de balustrade laten hangen. Vuile bloedzuiger. :(
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_109079246
quote:
_O- _O- _O- _O- _O- _O- :D :D :D :D :D :D :D :D :+ :+ :+ _O- _O- _O- 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 >:) >:) :D :D :D

Om bij Justitie te werken moet je van onbesproken gedrag zijn. Ze kijken dus nog wel iets verder dan de VOG die je moet gaan halen bij het gemeentehuis. Oftewel; gaat je never nooit meer lukken.

TS = kankerkneus
PWBF
pi_109079250
quote:
19s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:00 schreef BrandX het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom TS nog topics opent op FOK!. Alle antwoorden en reacties die hij krijgt is hij het niet mee eens, want wat hij zelf heeft bedacht is toch het beste.
Nou, als je het zo goed weet, blijf dan vooral weg :*.
Omdat TS een randdebiel met het IQ van een poffertje is, waar een blok beton ter grootte van Flevoland voor zijn harses hangt.

Vroeger zouden de Neanderthalers zo`n irritant kutventje aan stukken scheuren, boven het kampvuur roosteren en smakelijk opeten, dan was hij iig nog ergens goed voor...tegenwoordig proppen we zo`n gek in een reintegratietraject.
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:06:58 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109079256
Koekje bij?
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:07:59 #58
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109079268
quote:
17s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:06 schreef Copycat het volgende:
Koekje bij?
Alleen als je me vraagt of ik wil luchten.
pi_109079273
TS denkt te kunnen rollen met tough ass criminals in de VS:

Corresponderen met een Amerikaanse gevangene
PWBF
pi_109079292
De meeste werkgevers zullen niet gaan checken of je een strafblad hebt of wel?
Er is mij nooit gevraagd of ik een crimineel verleden heb.
٩๏̯͡๏)۶
pi_109079295
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:08 schreef Nielsch het volgende:

Oh god echt zo`n wannabe gangsterkneus dus, deze TS.
pi_109079318
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:09 schreef Ronaldsen het volgende:
De meeste werkgevers zullen niet gaan checken of je een strafblad hebt of wel?
Er is mij nooit gevraagd of ik een crimineel verleden heb.
Nee, de meeste werkgevers in de commerciële sector doen dat niet. Daar hoef je vaak ook geen VOG te halen. Dat is meestal alleen bij overheid, semi-overheid en bedrijven waar ze met middelen werken die een gevaar op kunnen leveren voor de samenleving (wapens, chemicalieën, virussen en dergelijke). Wat dat laatste betreft kan TS met HBO Techniek (alsof hij dat echt doet) nog wel eens problemen krijgen.
PWBF
pi_109079404
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:46 schreef destrovel het volgende:

[..]

De fuck man....Allereerst is een bewaarder geen ober, hij zal dus ook niet aankomen met "Blieft u wellicht een kopje koffie of thee m'neer?", en als ie 60 cellen afgaat zal ie ook niet vragen "Wil je koffie of thee?". Dan is "Koffie? Thee?" voldoende lijkt me.
Ben ik de enige die gelijk aan Guus Meeuwis denkt als ik dat "Koffie, thee" lees?

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee, de meeste werkgevers in de commerciële sector doen dat niet. Daar hoef je vaak ook geen VOG te halen. Dat is meestal alleen bij overheid, semi-overheid en bedrijven waar ze met middelen werken die een gevaar op kunnen leveren voor de samenleving (wapens, chemicalieën, virussen en dergelijke). Wat dat laatste betreft kan TS met HBO Techniek (alsof hij dat echt doet) nog wel eens problemen krijgen.
De meeste werkgevers in de commerciële sector kijken tegenwoordig ook even op internet na wat voor een vlees ze in de kuip krijgen. Niet omdat het moet, maar om gewoon even te checken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sweetpea8472 op 14-03-2012 09:24:11 (stupid, stupid, stupid....) ]
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:20:27 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109079436
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:18 schreef Sweetpea8472 het volgende:

De meeste werkgevers in de commerciële sector kijken tegenwoordig ook even op internet na wat voor een brood ze in de kuip krijgen.
Zijn dat vooral vegetarische werkgevers?
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:21:13 #65
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_109079455
quote:
11s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Het voordeel is dat er dan alleen nog maar boter op de plank hoeft te komen.
pi_109079493
quote:
11s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

/duh!

Dat krijg je als je twee dingen tegelijkertijd aan het doen bent, dan gaan die teksten door elkaar lopen!
pi_109079810
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:08 schreef Nielsch het volgende:

Laat em dan lekker daar wegrotten...... :O zo niet boeiend dit soor mensen.....
pi_109080131
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:46 schreef destrovel het volgende:

[..]

En zeggen dat je gedwongen wordt om de criminaliteit in te gaan omdat je geen baan bij justitie kan krijgen met een strafblad en HBO techniek...you're kidding, right? :')
60 cellen? Op een vleugel waren er maar 15. Die hele bajes telde nog geen 60 cellen. Ik heb gelezen dat bewaarders een training hebben gekregen om vriendelijker met gedetineerden om te gaan om agressie tegen te gaan. Blijkbaar heeft hij toen verzuimd. Wat een klootzak is het ook. Ik zie heb nog voor me met zijn arrogante kop. Een maat van me had al helemaal stampij met hem. Die gast tikte tegen zijn celdeur aan met z'n sleutels en begon wat te fluiten. 'Ik zweer ik maak hem dood' heeft ie wel 20 keer gezegd tegen me.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- :D :D :D :D :D :D :D :D :+ :+ :+ _O- _O- _O- 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 >:) >:) :D :D :D

Om bij Justitie te werken moet je van onbesproken gedrag zijn. Ze kijken dus nog wel iets verder dan de VOG die je moet gaan halen bij het gemeentehuis. Oftewel; gaat je never nooit meer lukken.

TS = kankerkneus
Klote zooi. Nou ja mss moet ik daar nog eens terug naar toe (ben nog niet veroordeeld) en kan ik hem deze keer wel op z'n bakkes slaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kan ik wel bij ASML gaan werken? En ik doe geen hbo techniek? Vooral denken jongen. Maar wat een kul zo'n strafblad. Zo dwing je mensen wel weer terug te vallen in de criminaliteit :|W
pi_109080168
Dat komt wel goed met TS. :')

Ik zet m'n geld op een tweede veroordeling binnen vijf jaar.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:56:02 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109080176
Dat is wel je stokpaardje, hè? "Gedwongen terugval in de criminaliteit."

Je zou het toch eens van karakter of ruggengraat moeten hebben ...
pi_109080189
Trolololol.
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:58:06 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109080223
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:56 schreef Scorpie het volgende:
Trolololol.
Echt niet! Zijn beste vriend stond gisteravond nog stampij te maken in Breda.
pi_109080237
quote:
18s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt niet! Zijn beste vriend stond gisteravond nog stampij te maken in Breda.
Copycat ook al ben je in de prijzen gevallen (geheel terecht), mijn trollalert gaat als een gek tekeer bij deze TS. We worden in het ootje genomen.
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:59:46 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109080263
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:58 schreef Scorpie het volgende:

Copycat ook al ben je in de prijzen gevallen (geheel terecht), mijn trollalert gaat als een gek tekeer bij deze TS. We worden in het ootje genomen.
Ik hoop voor TS dat hij een troll is. Is dit zijn echte thug life, dan is het ook voor die begrippen treurnis troef.
  Boks-Chick woensdag 14 maart 2012 @ 10:01:49 #75
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_109080309
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Omdat TS een randdebiel met het IQ van een poffertje is, waar een blok beton ter grootte van Flevoland voor zijn harses hangt.

Vroeger zouden de Neanderthalers zo`n irritant kutventje aan stukken scheuren, boven het kampvuur roosteren en smakelijk opeten, dan was hij iig nog ergens goed voor...tegenwoordig proppen we zo`n gek in een reintegratietraject.
Deze post O+
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')