Jaja neem het maar voor hem op. Die doet gwn netjes zijn werk?? Hij was een sadist. Iemand die er van geniet om mensen weg te zien kwijnen in zijn cel. Als hij je drinken kwam brengen: 'Thee? Koffie??!!' 'Als je mocht gaan luchten: 'Luchten???!!!' Man man wat een klootzak.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk, die man heeft wellicht twee jonge kinderen thuis zitten en doet gewoon netjes zijn werk, dus die verdient het helemaal om met de dood bedreigd te worden!
Tering hee, wat een kankertrieste maten heb jij![]()
Zelf ben je trouwens ook van een niet al te hoog niveau. HBO Techniek lijkt me dan ook hoax.
Nee je wordt daar alleen maar slechter. Ik begrijp nu wel waarom 3/4 van de gedetineerden weer opnieuw de fout in gaat... (Ik niet hoor)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt niet veel geleerd van je bajestijd hè?
Stel je voor, iemand die vraagt wat je wil drinken, of die vraagt of je wil luchten... the horrorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Jaja neem het maar voor hem op. Die doet gwn netjes zijn werk?? Hij was een sadist. Iemand die er van geniet om mensen weg te zien kwijnen in zijn cel. Als hij je drinken kwam brengen: 'Thee? Koffie??!!' 'Als je mocht gaan luchten: 'Luchten???!!!' Man man wat een klootzak.
De fuck man....Allereerst is een bewaarder geen ober, hij zal dus ook niet aankomen met "Blieft u wellicht een kopje koffie of thee m'neer?", en als ie 60 cellen afgaat zal ie ook niet vragen "Wil je koffie of thee?". Dan is "Koffie? Thee?" voldoende lijkt me.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Jaja neem het maar voor hem op. Die doet gwn netjes zijn werk?? Hij was een sadist. Iemand die er van geniet om mensen weg te zien kwijnen in zijn cel. Als hij je drinken kwam brengen: 'Thee? Koffie??!!' 'Als je mocht gaan luchten: 'Luchten???!!!' Man man wat een klootzak.
En jij twijfelt aan mijn niveau? Vooral doen zou ik zeggen
[..]
Nee je wordt daar alleen maar slechter. Ik begrijp nu wel waarom 3/4 van de gedetineerden weer opnieuw de fout in gaat... (Ik niet hoor)
Maar even OT:
Dat van die bajesdirecteur kan ik dus wel vergeten... Heeft die gast toch gelijkHbo techniek is dus geen probleem? Zo ja dan dwing je mensen wel de criminaliteit weer in te duiken zeg.
Iedereen wurgt toch af en toe wel eens iemand?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:58 schreef BrandX het volgende:
Omg not this shit again
De hele wereld heeft het gedaan he, TS? Jij bent eigenlijk een hele lieve jongen die nooit iets kwaad doet. Het is allemaal hullies schuld!
Ik doe het elk jaar even een keer om m'n CV op te vijzelen, wil namelijk officier van justitie worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:59 schreef destrovel het volgende:
[..]
Iedereen wurgt toch af en toe wel eens iemand?
Praktijkervaring in de rechtbank is dan zeker een pré ja!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe het elk jaar even een keer om m'n CV op te vijzelen, wil namelijk officier van justitie worden.
In gedachten soms welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:59 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ha, dan ben ik inmiddels al minister van justitie!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:59 schreef destrovel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef dfdsdfds het volgende:
- kan ik ooit nog gevangenisdirecteur worden? Ik heb een bewaarder wraak gezworen door te zeggen dat ik hem ga ontslaan als ik daar later directeur ben. Hij lachte me uit door te zeggen dat je met een strafblad nooit meer bij justitie mag gaan werken.
Precies. Je moet zo'n poging tot moord niet overdrijven. In het ergste geval valt er een keer een dooie ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:59 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik vind dat je nog wel een tijdje mag brommen aangezien je niet echt geleerd hebt van je fouten.... ( dan doel ik op het vorige toppic)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:53 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Hahaha lees hier maar wat ik gedaan heb Vraag over een schadevergoeding die ik moet betalen...
Die schadevergoeding vind ik nog steeds het ergste van alles
Fixedquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:46 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
even ontoppic... een strafblad achtervolgt je niet je hele leven... kans is dus aanwezig dat je gewoon na enkele jaren weer aan in de bak kan.... (onder de noemer van een 2e kans lijkt me dat ook gewoon redelijk)
Wij twijfelen omdat jij je eigen ruiten ingooid... de manier waarop jij met dingen omgaat, getuigd niet echt van een hoog intelligentie...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:37 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
En jij twijfelt aan mijn niveau? Vooral doen zou ik zeggen
Kijk maar uit, straks komt TS je ff wurgen en over de balustrade hangen. Hij is het slachtoffer namelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:58 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Wij twijfelen omdat jij je eigen ruiten ingooid... de manier waarop jij met dingen omgaat, getuigd niet echt van een hoog intelligentie...
daarnaast zit je daar niet voor niets.... die man heeft gewoon passie in zijn werk.... ik zeg prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |