abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116547163

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Tracksites
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar

[ Bericht 19% gewijzigd door shiz op 08-09-2012 22:21:28 (tracksites added) ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116547340
Jiaywhattus?
> Lees je ff in...
SMARTPHONES (JIAYU)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116547394
In het oude topic eindigde ik met:

Wat doen jullie met al die telefoons? Daar ben ik benieuwd naar.
Kan me niet voorstellen dat 150 man net hun abonnement afloopt en deze dus net op tijd komt. Is hij voor iemand anders? Wil je een 2e telefoon? Ga je je huidige vervangen?

Zelf koop ik hem voor mijn vriendin, heeft nog geen smartphone.
Enige waar zij zich druk om maakt is de garantie en of haar huidige sim in deze telefoon werkt.

:)

de Jiayu is dus simlock vrij ed?
Love is in the air!
pi_116547561
Als ze geen microSIM heeft (in een iPhone zat bijv) kan ze 'em zonder omwegen gewoon direct gebruiken.
Er zit geen simlock op want het is een telefoon voor de vrije markt en komt niet van een netwerkaanbieder. De telefoon is zoals gezegd quadband, dus zou het overal waar een zendmast in de buurt van staat moeten doen en Android is dus gewoon in het Nederlands te zetten.
pi_116547641
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:10 schreef Landgeld het volgende:

Kan me niet voorstellen dat 150 man net hun abonnement afloopt en deze dus net op tijd komt. Is hij voor iemand anders? Wil je een 2e telefoon? Ga je je huidige vervangen?

Enige waar zij zich druk om maakt is de garantie en of haar huidige sim in deze telefoon werkt.

Herhaal ik m'n antwoord maar een keer :P.

Upgrade waar ik al even op zit te wachten, 3GS begint echt te langzaam te worden.

Daarnaast ben ik die bij voorbaat al kwijt, dus is de upgrade vrijwel gratis.
Geen referral hier.
pi_116547710
Wat betreft de Jiayu JY-G3: helaas moet ik nog enkele maanden met mijn HTC telefoon. Desondanks ga ik deze denk ik wel bestellen, voor na december als ik mijn huidige abbo mag opzeggen.

Of het in dit opzicht nog steeds slim is weet ik niet ( :') ) het is wel een goede deal in ieder geval!

[ Bericht 18% gewijzigd door Landgeld op 08-09-2012 22:22:58 ]
Love is in the air!
pi_116548738
quote:

Heb een sim only abbo dat elke maand is op te zeggen van simyo. Wil me xperia neo v vervangen. G3 betere specs en groter scherm wat ik vooral fijn vindt.
  zaterdag 8 september 2012 @ 22:47:56 #8
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116548963
quote:

Heb een oldscool HTC HD2, aan vervanging toe...

Hoop wel dat ze beetje snel ICS dr op hebben en mogelijk Jelly Bean.. ben ik nu toch best wel gewend.

Shiz, zijn er custom roms voor G2? (Wat er op kan duiden dat er mogelijk ook custom roms komen voor de G3!)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_116549125
Heb zelf de Xperia X10 en die begint ook wat mankementen te krijgen. Heb zelf de G2 besteld, moet volgende week een keer aankomen.
pi_116549861
quote:

Ik koop hem voor mijn stiefvader. Die loopt nu nog rondt met 2 oude Nokia's. Kan niet whatsappen o.i.d. en 2 koelkasten meesleuren is gewoon niet praktisch. Deze telefoon heeft dualsim, groot scherm (grote vingers ;) ) en 'gorilla' glas. Ideale telefoon voor hem.

Zit zelf nog te twijfelen om 'm ook zelf te nemen. Heb een HTC Legend die nu ruim 2 jaar oud is en die begint ook aardig irritant te worden qua snelheid en accu. 130 euro is eigenlijk geen geld voor dit ding. Zelfs na belasting nog een koopje. Mocht ik het niks vinden (kans is uitermate klein :P ) kan die zo op marktplaats voor 't zelfde bedrag... Hmm volgens mij heb ik mezelf zojuist overgehaald haha. Wordt weer een duur weekendje :D
pi_116550232
De G3 is ook dual sim he, dus er kan een abbo bij :-). Ik heb nu een Optimus Black die naar m'n vrouw gaat. Ik ga er vanuit dat de G3 een stukje sneller zal zijn
pi_116550605
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:47 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Shiz, zijn er custom roms voor G2? (Wat er op kan duiden dat er mogelijk ook custom roms komen voor de G3!)
Neuh, is eigenlijk stock zonder er iets aan te hebben gedaan, behalve dan zoeken of de boel al geroot was en een of andere root.zip en software suite/manager op een Chinese site gevonden te hebben. Heel weinig te vinden op sites als XDA of Whirlpool.net.au. , alleen wat Russische sites weten raad. Verder het officiele forum: http://translate.google.n(...)om%2Fforum-27-1.html // http://translate.google.n(...)om%2Fforum-14-1.html
Moet ik nog ff naar kijken want ik draai nog de 27/5 versie 4.0.3 .. :@ nog geen tijd/zin gehad naar te kijken.

[ Bericht 13% gewijzigd door shiz op 08-09-2012 23:46:14 ]
pi_116550737
Tering zeg, kijk je een halve dag; is dit topic bijna een topic verder, gewoon om 1 telefoon :')
Handig voor de overzichtelijkheid/duidelijkheid }:| ...
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 september 2012 08:09 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ik had laatst wel gevonden dat je zo'n adapter kon uitprinten.

EDIT: Hier http://www.instructables.(...)-Shift-Lens-Adapter/ alleen geen idee of hij ook voor een Canon werkt.
Heb ik gezien inderdaad. 't is gewoon een doodnormale adapter waarmee je je bestaande lens wat schuin op je body zet. Praktisch weinig verschil met die lensadapters welke maar een paar dollar kosten.
Dat China nog niet op deze markt is gesprongen met goedkope adaptertjes vind ik wel jammer.
Want je kunt het wel met photoshop e.d., maar zoals in onderstaande video is on-camera véél praktischer en geeft het veul mogelijkheden! :9~
(Vanaf 1:00)
  zaterdag 8 september 2012 @ 23:51:19 #14
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116551226
Als mensen nog twijfelen over het uiterlijk van de telefoon, en stevigheid van het gorilla glas... paar filmpjes.

Random dingen (mesje, sleutels ed)
http://www.tudou.com/prog(...)Id=53889697_06_02_99

Schroevendraaier

En de ultieme test:

Nice B-)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zondag 9 september 2012 @ 00:24:51 #15
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_116552215
Jammer dat ik die coupon actie gemist heb. Ik ga hem zo maar even voor de normale prijs bestellen haha
pi_116552303
quote:

Ik heb mijn HTC desire al rond de anderhalf jaar nu en daar word je echt hopeloos moe van, vooral dat kleine geheugen. qua specs zou je het makkelijk moeten kunnen (1ghz 512mb) :P
pi_116552395
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 23:35 schreef Iemand91 het volgende:
Tering zeg, kijk je een halve dag; is dit topic bijna een topic verder, gewoon om 1 telefoon :')
Handig voor de overzichtelijkheid/duidelijkheid }:| ...

[..]

Heb ik gezien inderdaad. 't is gewoon een doodnormale adapter waarmee je je bestaande lens wat schuin op je body zet. Praktisch weinig verschil met die lensadapters welke maar een paar dollar kosten.
Dat China nog niet op deze markt is gesprongen met goedkope adaptertjes vind ik wel jammer.
Want je kunt het wel met photoshop e.d., maar zoals in onderstaande video is on-camera véél praktischer en geeft het veul mogelijkheden! :9~
(Vanaf 1:00)
oja damn die wil ik ook hebben :D als je dat ooit vind in een chineese shop zou je mij dan eens een dm willen schenken?
pi_116552988
Ook nog even mijn oude post uit het vorige topic;

quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:50 schreef jopiede het volgende:
Ik wil even een oproep doen aan degene die wel uit enthousiasme een code hebben aangevraagd maar toch na overwegingen hebben besloten hun geld ergens anders aan te besteden. Ik heb wegens studie en andere verplichtingen een hele maand dit topic moeten missen. Nu ik eindelijk weer tijd heb om bij te lezen zag ik de positieve berichten over de G3. Aangezien ook nog op zoek ben naar een goede mobiel en ik daar de G3 als perfecte mobiel in zie zou ik dus graag ook een coupon hebben.

Ik hoop dat iemand die deze kans niet pakt hem aan mij gunt!
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 september 2012 21:35 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik wil een zilverkleurige, als die niet beschikbaar komt mag je mijn code.
Graag! Enig idee wanneer dit bekend wordt gemaakt? Zou zonde zijn als de coupon actie verloopt!
pi_116553397
In een dronken opwelling toch maar 2x de G3 bestelt :D (had ook voor 2x code aangevraagd)

Wanneer ik de telefoons binnen heb kunnen jullie van mij een donatie tegemoet zien komen ;) Hartstikke bedankt voor jullie inzet!
pi_116553821
Het is voor mij al weer even geleden dat ik op TaoBao heb besteld.
Nu heb ik voor mijn vereniging mooie truien gezien welke wij zelf willen gaan zeefdrukken.

Wat is op dit moment de beste TaoBao tussenhandelaar?
Het zal uiteindelijk gaan om een trui of 30.
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_116553830
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 01:09 schreef FreaZ het volgende:
In een dronken opwelling toch maar 2x de G3 bestelt :D (had ook voor 2x code aangevraagd)

Wanneer ik de telefoons binnen heb kunnen jullie van mij een donatie tegemoet zien komen ;) Hartstikke bedankt voor jullie inzet!
:7 ik heb maar even die pagina gelaten voor morgen. Ik ga trouwens niet doneren vrees ik. Wij hebben het echt niet echt breed. Maar toch mijn grootste dank :D
pi_116553876
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2012 01:25 schreef Xetran het volgende:

[..]

:7 ik heb maar even die pagina gelaten voor morgen. Ik ga trouwens niet doneren vrees ik. Wij hebben het echt niet echt breed. Maar toch mijn grootste dank :D
Had misschien ook beter kunnen wachten :P Ik heb beide phones met 2 aparte accounts besteld (2 verschillende browsers), maar met dezelfde paypal account. Nu staan beide bestellingen in de eerste account :S

Ik deed dat juist omdat ik anders bang ben dat het in 1 pakket gaat en de kans op belasting groter wordt.... Iemand enig idee hoe dit kan?
pi_116554254
Mensen die nog willen, PM me gewoon even je email voor een code..
zou zonde zijn als jullie extreem veel extra betalen, ik kan jullie nog wel voorzien van een code!

ik koop de G3, omdat ik mijn oude HTC wildfire, nu echt te traag vind worden..
ook ik heb een Simyo(kpn) sim only abo met 250 belminuten/sms en 1 GB data..
kost me geloof ik 15 euro nu per maand ofzo( eerste jaar geloof ik maar 10 of 12 euro betaald ofzo), maandelijks opzegbaar.. dus nergens aan vast :D!
  zondag 9 september 2012 @ 01:53:09 #24
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_116554309
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 01:49 schreef Downstar het volgende:
Mensen die nog willen, PM me gewoon even je email voor een code..
zou zonde zijn als jullie extreem veel extra betalen, ik kan jullie nog wel voorzien van een code!

ik koop de G3, omdat ik mijn oude HTC wildfire, nu echt te traag vind worden..
ook ik heb een Simyo(kpn) sim only abo met 250 belminuten/sms en 1 GB data..
kost me geloof ik 15 euro nu per maand ofzo( eerste jaar geloof ik maar 10 of 12 euro betaald ofzo), maandelijks opzegbaar.. dus nergens aan vast :D!
Hartstikke bedankt. Ik heb net de G3 besteld en volgens mij ging alles goed aangezien ik 133 euro moest betalen. Ben erg benieuwd wanneer we hem binnen krijgen en of hij wel al dan niet door de douane wordt ontdekt..
pi_116554320
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 01:28 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Had misschien ook beter kunnen wachten :P Ik heb beide phones met 2 aparte accounts besteld (2 verschillende browsers), maar met dezelfde paypal account. Nu staan beide bestellingen in de eerste account :S

Ik deed dat juist omdat ik anders bang ben dat het in 1 pakket gaat en de kans op belasting groter wordt.... Iemand enig idee hoe dit kan?
Even berichtje naar hun sturen misschien? Het zal wel met je paypal of adres te maken hebben :P

Ik heb trouwens gewoon een abbo bij m'n mobiel, maar die is knaak en die abo laat ik gewoon doorlopen. het is namelijk met nog onbeperkt internet voor maar 3,70 per maand :7
pi_116556417
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2012 01:53 schreef Xetran het volgende:

[..]

Even berichtje naar hun sturen misschien? Het zal wel met je paypal of adres te maken hebben :P

Ik heb trouwens gewoon een abbo bij m'n mobiel, maar die is knaak en die abo laat ik gewoon doorlopen. het is namelijk met nog onbeperkt internet voor maar 3,70 per maand :7
3,70?! Waar heb je dat voor elkaar gekregen?

Over wat anders, weet iemand of je op zo'n Android stick ook Ubuntu of een andere Linux distributie kunt zetten?
  zondag 9 september 2012 @ 09:40:26 #27
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_116556671
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 09:13 schreef davedavy het volgende:

[..]

Over wat anders, weet iemand of je op zo'n Android stick ook Ubuntu of een andere Linux distributie kunt zetten?
er kan linux op ja :7
Say whaaaat?
pi_116556683
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2012 01:53 schreef Xetran het volgende:

[..]

Zojuist een berichtje gestuurd. Kan beide orders ineens ook niet meer inzien :s

3,70 per maand?? Ik betaal je 10,25 p/m bij HN voor 275 bel/sms/mb + 500MB..... zucht ....
pi_116556705
Leuk om te lezen dus! De meeste gebruiken de G3 dus omdat ze wel toe zijn aan een nieuwe mobiel :) Bij mij nog niet het geval (december/januari '13) pas, toch ga ik hem wel aanschaffen denk ik..
Love is in the air!
pi_116556739
Lightake down? Heb trouwens nog geen bevestiging per mail gehad van m'n preorder voor de g3. Kan dat kloppen?
pi_116556755
Ik was al tijden op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon, aangezien m'n HTC Hero van 2,5 oud toch echt veel te traag begint te worden.
Had al verschillende telefoons bekeken, maar vond eigenlijk alles te duur totdat de G3 langs kwam. :P
pi_116556763
Lijkt er op ja. Ik krijg ook geen verbinding, maar http://www.downforeveryoneorjustme.com/lightake.com zegt dat 't aan mij ligt...
  zondag 9 september 2012 @ 09:53:50 #33
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116556817
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 09:47 schreef dj_ko het volgende:
Lightake down? Heb trouwens nog geen bevestiging per mail gehad van m'n preorder voor de g3. Kan dat kloppen?
Heb ook geen mail gehad, maar stond gewoon in m'n order list na bestellen :)
Alleen bevestiging van PayPal.

En lightake is gewoon down, ook met proxy's niet te bereiken.. ;) Zal morgen wel weer up zijn :')
Te veel mensen die een G3 willen :9
pi_116557128
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 09:40 schreef SuperChips het volgende:

[..]

er kan linux op ja :7
Ah , zuper toll, dan straks eens op onderzoek uit naar een stick :7
pi_116557656
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 21:49 schreef Landgeld het volgende:

Het is mijn nieuwe telefoon, kan mijn Blackberry 9780 voor 100 verkopen nu, dus heb voor ong. 30 euro dit toestel op het einde van de rit. :)

Lightake is hier ook down btw, maar goed.
pi_116558422
De coupon voor die telefoon, is dat een unieke coupon per persoon of gewoon een algemene voor de groep? Ik wil toch ook wel meedoen. Voor dit bedrag is het wel leuk om te proberen.
pi_116558479
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 11:34 schreef Skiet het volgende:
De coupon voor die telefoon, is dat een unieke coupon per persoon of gewoon een algemene voor de groep? Ik wil toch ook wel meedoen. Voor dit bedrag is het wel leuk om te proberen.
Wat ik begrepen heb is dat 1 code bijvoorbeeld 10x gebruikt kan worden en dus naar 10 mensen gemaild is. Zoals Downstar melde heeft hij nog wel een paar code's over, je zou hem even kunnen dmen ;)
pi_116558647
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 11:36 schreef nodig het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb is dat 1 code bijvoorbeeld 10x gebruikt kan worden en dus naar 10 mensen gemaild is. Zoals Downstar melde heeft hij nog wel een paar code's over, je zou hem even kunnen dmen ;)
Ja, ik las het net op de vorige pagina. Vreemd, denk dat ik er daarvoor even overheen heb gelezen. Anyways, PM verzonden.
  zondag 9 september 2012 @ 11:45:00 #39
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116558679
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 09:49 schreef FreaZ het volgende:
Lijkt er op ja. Ik krijg ook geen verbinding, maar http://www.downforeveryoneorjustme.com/lightake.com zegt dat 't aan mij ligt...
Moet je die ook niet gebruiken... ;)
http://www.downornot.com/lightake.com
Klik daar maar eens op 'How do we know?', zul je zien dat alle locaties falen om op die website te komen.
pi_116560009
Is er ook een Chinese webshop met game's voor PC?
pi_116560042
De mensen die mij hadden Ge PM't/DM't heb ik een code verstuurd, kan zijn dat je hem pas later op de dag ontvangt doordat gmail wat vetraging heeft :)

En de eerste 3 euro aan donaties is binnen, Thanks :)!
pi_116560192
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 09:13 schreef davedavy het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 09:41 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Zojuist een berichtje gestuurd. Kan beide orders ineens ook niet meer inzien :s

3,70 per maand?? Ik betaal je 10,25 p/m bij HN voor 275 bel/sms/mb + 500MB..... zucht ....
Bij Hi destijds kostte dat maar 3,70 per maand erbij en had je het via fair use policy :7, daarbij nog een belbundel gedaan die mij paste en ik had mijn telefoon bijna gratis voor 21,20 per maand. daar kan ik nu wel over dromen. En ik wou dus eigenlijk een s3 los kopen maar aangezien ik toch niet meer zoveel buiten kom kan ik net zo goed wat goedkopers kiezen.
  zondag 9 september 2012 @ 12:39:24 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116560345
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 12:29 schreef davedavy het volgende:
Is er ook een Chinese webshop met game's voor PC?
Nee, en als die er al zou zijn dan schat ik de kans dat het legaal is op nul :P.

Wellicht hier eens kijken:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116560396
Lightake is inderdaad down, op een niet zo gunstig moment :P hebben ze wel vaker..
zal vast in de loop dr uren wel weer gefixt zijn.. dus geen paniek:)
pi_116560414
ik heb geen zin om terug te lezen, maar ik ga een nieuwe tel halen.
uit nederland of misschien de g3.
kan iemand mij kort en krachtig vertellen wat er zo bijzonder is aan de g3 en waarom ik hem moet halen?
  zondag 9 september 2012 @ 12:46:34 #46
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116560586
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 12:41 schreef pazara het volgende:
kan iemand mij kort en krachtig vertellen wat er zo bijzonder is aan de g3 en waarom ik hem moet halen?
[gadgets] Chinese webshops reviewtopic

En anders wens ik je veel succes met teruglezen ^O^
Alles staat ongeveer in die post, anders zoek je maar via google/fokzoek, zoals ik zei.. alles is ongeveer wel langsgekomen.
  zondag 9 september 2012 @ 12:53:21 #47
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116560797
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 12:41 schreef pazara het volgende:
:') Dude... wrijf dat zand uit je ogen.
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:09 schreef shiznuts het volgende:
Jiaywhattus?
> Lees je ff in...
SMARTPHONES (JIAYU)
Anyhoezels. Eerst maar eens m'n tablet afwachten. :D Zal er komende week wel zijn. Verder ff geïnformeerd naar de Vsonic GR99, maar die schijnen toch niet zo bassig te zijn, meer neutraal voor pop-muziek. De M5 heeft van ClieOS een Sonic Diamond Award gekregen... dus misschien toch maar wel halen? ;(
pi_116561170
Wat denken jullie van het batterij leven van de G3? Ik zag dat er een 2750mhz accu in zit, maar de ervaring vertelt mij dat deze accu's meestal niet al te bar zijn?

En hoe dit dat zou met de dubbele simkaart? Als ik gewoon een simonly abbonoment neem van simyo ofzo, 50 minuten + 1gig internet. Dat kan wel gewoon op 1 simkaart? Want ik las dat de ene simkaart slot voor GSM netwerk was en de andere voor 3G?

Alvast bedankt :)
pi_116561273
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:06 schreef tharonny het volgende:
Wat denken jullie van het batterij leven van de G3? Ik zag dat er een 2750mhz accu in zit, maar de ervaring vertelt mij dat deze accu's meestal niet al te bar zijn?

En hoe dit dat zou met de dubbele simkaart? Als ik gewoon een simonly abbonoment neem van simyo ofzo, 50 minuten + 1gig internet. Dat kan wel gewoon op 1 simkaart? Want ik las dat de ene simkaart slot voor GSM netwerk was en de andere voor 3G?

2750 Mah is meer dan in de topmodellen hier zit. Verwacht dus een goede batterijduur.

Dubbele simkaart: 1 slot is voor alle frequenties (van GSM tot 3G dus), de andere alleen voor GSM netwerken. Mocht je er dus maar 1 gebruiken, dan stop je hem in de sim slot met de 3G mogelijkheden.
Geen referral hier.
pi_116561356
Ah op die manier, het ene slot is dus gewoon voor allebei. En was dit nou ook die telefoon waar de miui rom op draait? (of zit ik er nu weer een paar door elkaar te halen..)
pi_116561372
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:06 schreef tharonny het volgende:

Wat betreft de accu: dat is een twijfelpunt. Ik weet dat die accu's uit China die 2750 aangeven ook (in mijn HTC) niet langer dan een dag meegaan. WAt dat betreft neem ik dat met een korreltje zout.

Wat betreft dualsim- je kan je simkaart (sim only) gewoon in 1 slot doen. That's it. Als je geen 2 sims wilt gebruiken (waarom zou je?) heb je dus geen probleem :)
Love is in the air!
pi_116561435
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:12 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Wat betreft de accu: dat is een twijfelpunt. Ik weet dat die accu's uit China die 2750 aangeven ook (in mijn HTC) niet langer dan een dag meegaan. WAt dat betreft neem ik dat met een korreltje zout.

Wat betreft dualsim- je kan je simkaart (sim only) gewoon in 1 slot doen. That's it. Als je geen 2 sims wilt gebruiken (waarom zou je?) heb je dus geen probleem :)

Dat zijn OEM batterijen, dit is een fabrikant met een, weliswaar beperkte, reputatie.
Geen referral hier.
pi_116561517
Als de batterij tenminste maar een volle dag volhoud, dan is het in principe goed genoeg. Ik zat nog even wat te zoeken en kwam een shop tegen waar je de accu + oplader voor 20 dollar kon kopen. Is toch nog wel aardig geld voor een accu dus hoe slecht kan het zijn?
pi_116561659
Doen beide simkaarten het tegelijk of moet je eerst rebooten om de andere te gebruiken?
  zondag 9 september 2012 @ 13:28:38 #55
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116561825
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:23 schreef nodig het volgende:
Doen beide simkaarten het tegelijk of moet je eerst rebooten om de andere te gebruiken?
Je begrijpt de term dual-standby niet? :P
Wat zou dat letterlijk betekenen denk je?
pi_116561945
Oke Dames en Heren :D..

de codes voor de G3 zijn op.. op dit moment mailen wij dus geen codes meer door!
dank voor de vele interesse.. het is nu afwachten totdat de Jiayu de eerste telefoons uitzend naar de webshops!

Morgen hoop ik dus de coupons te regelen voor eventuele andere kleuren!
  zondag 9 september 2012 @ 13:34:04 #57
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116562035
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:31 schreef Downstar het volgende:

de codes voor de G3 zijn op.. op dit moment mailen wij dus geen codes meer door!
dank voor de vele interesse.. het is nu afwachten totdat de Jiayu de eerste telefoons uitzend naar de webshops!

Mochten er dan meer coupons vrijkomen dan horen jullie dat natuurlijk ook (en evt komt er een nieuwe lijst voor de ''laatkomers'' als lightake dat goed vind.)
pi_116562043
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:28 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je begrijpt de term dual-standby niet? :P
Wat zou dat letterlijk betekenen denk je?
hmmmm :o :D
pi_116562087
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mochten er dan meer coupons vrijkomen dan horen jullie dat natuurlijk ook (en evt komt er een nieuwe lijst voor de ''laatkomers'' als lightake dat goed vind.)
Je kan ook op de 6e dag alle codes publiceren zodat mensen nog bruikbare eruit kunnen vissen, denk dat 25% ofzo ongebruikt blijft.
pi_116562328
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:31 schreef Downstar het volgende:

Eerst de website het maar doen ;)
Love is in the air!
pi_116562356
Heb de code via de mail ontvangen! Goeie actie! Helaas werkt Lightake alleen niet dus bestellen wilt nog niet echt lukken..
pi_116562598
Was deze telefoon nou ook de telefoon waar miui op draaide (android rom)? Of zit ik in de war met een andere telefoon?
  zondag 9 september 2012 @ 14:14:25 #63
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116563469
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:34 schreef nodig het volgende:

[..]

hmmmm :o :D
Psies. Is dus bereikbaarheid tegelijkertijd.Niks geen wisseltucs. :P
De accu is een factory batterij die bij de telefoon komt. Met normaal gebruik haal ik met m'n G2 zo'n 36 uur, en dat is 2050mAh. Vergeet niet dat twee netten ontvangen meer energie kost. Dualcore van de G3 zal ook wel wat vergen, dus ik verwacht iets vergelijkbaars bij 2750mAh.
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:49 schreef tharonny het volgende:
Was deze telefoon nou ook de telefoon waar miui op draaide (android rom)? Of zit ik in de war met een andere telefoon?
Nee, als je de eerste normale post in het topic gevolgd had kwam je in het reviewtopic een ppost egen waar over Xiaomi's Miui werd gesproken, wat losstaat van Jiayu verder. ;)

Maar veel van de vragen die nu komen kun je zelf de antwoorden voor zoeken. Ik wil best helpen, maar voor jezelf kan het geen kwaad zelf iets op te zoeken hè. :P Dat houd het topic ook minder overflooded met kleine Jiayu-vraagjes.

Oh en ik heb nu toch die M5-deal van Brainwavz gedaan. Fedex shipping, actieprijs en facebookcoupon... dan toch we'll attractief.
pi_116564724
--

[ Bericht 99% gewijzigd door remcosw op 09-09-2012 14:55:32 ]
pi_116566904
Lightake is weer Up! Ik ga hem vanavond even bestellen, ben benieuwd hoe lang het nog ongeveer duurt voordat er verstuurd wordt. Ik neem aan voordat de paypal koper berscherming verloopt?!
  zondag 9 september 2012 @ 16:36:47 #66
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116567461
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 16:11 schreef jopiede het volgende:
Lightake is weer Up! Ik ga hem vanavond even bestellen, ben benieuwd hoe lang het nog ongeveer duurt voordat er verstuurd wordt. Ik neem aan voordat de paypal koper berscherming verloopt?!
Dat weet niemand. Het is maar net hoe snel Jiayu uitlevert. Dat is 1 van de redenen dat we voor lightake gekozen hebben (naast de prijs). Die hebben ook support nadat je claim verlopen is in tegenstelling tot sommige andere webshops.
  zondag 9 september 2012 @ 16:55:54 #67
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_116568049
Ik heb hem zojuist besteld met dhl verzending. Zodra ik hem binnen heb doneer ik even een fooi ;)
pi_116568396
Vanavond even geld overmaken op mn paypall, en dan hopen dat het er snel op staat... De zwarte lijkt me toch de mooiste
  zondag 9 september 2012 @ 17:09:59 #69
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_116568448
Doe jij ook nog geld overmaken met z'n overschrijfkaart dan?
pi_116568521
Snap dus echt niet waarom niemand (behalve <18) hun paypal account aan hun bank heeft gekoppeld. Duizend keer zo makkelijk, en geen gezeur met wachten.
pi_116568523
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:08 schreef tharonny het volgende:
Vanavond even geld overmaken op mn paypall, en dan hopen dat het er snel op staat... De zwarte lijkt me toch de mooiste
Gebruik money2, staat het er gelijk op.
Geen referral hier.
pi_116568570
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:12 schreef thethoryd het volgende:
Snap dus echt niet waarom niemand (behalve <18) hun paypal account aan hun bank heeft gekoppeld. Duizend keer zo makkelijk, en geen gezeur met wachten.
Ja, dat verbaasde mij ook al :)
pi_116568829
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:09 schreef Schild het volgende:
Doe jij ook nog geld overmaken met z'n overschrijfkaart dan?
Ik wel :D, duurt wel even want je bank en PayPal willen natuurlijk eerst even een paar dagen rente wegtrekken. Ik had vorige week zondag wat gestort en dat stond er afgelopen donderdagavond op.
pi_116569350
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:12 schreef thethoryd het volgende:
Ik gebruik het systeem zo al een aantal jaar, maar ik denk dat ik het binnenkort ga loskoppelen. Het is wel handig maar er zit maar 1 wachtwoordje tussen en iemand kan zo je rekening leegtrekken.

Maar goed, on-topic blijven! :P
pi_116569665
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:37 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Ik gebruik het systeem zo al een aantal jaar, maar ik denk dat ik het binnenkort ga loskoppelen. Het is wel handig maar er zit maar 1 wachtwoordje tussen en iemand kan zo je rekening leegtrekken.

Maar goed, on-topic blijven! :P
Precies, je pc zal maar besmet raken..

Ontopic:

Lighttake post op Slatedroid (geen idee of we die 10 dagen serieus moeten nemen)

JiaYu G3 is hitting the shelf now.This Chinese made cellphone list for just 899yuan(around $140), it equips with MediaTek MTK 6577 1GHz
Cortex-A9 Dual-core,1GB RAM,4GB ROM,4.5 inch Capacitive Touch Screen,
IPS Resolution:1280*720,and it supports TF Card (64GB MAX). Based on the
previous success G2,I think JiaYu G3 can win more popularity.

Lightake is starting pre order this phone now,the phone will actually ship in 10 days
http://lightake.com/...il.do/sku.56925
With this coupon : LIGHTAKE56925
You can buy this phone for 5% off,that is $174
  zondag 9 september 2012 @ 17:54:40 #76
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116569956
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:46 schreef nodig het volgende:

[..]

Precies, je pc zal maar besmet raken..

Ontopic:

Lighttake post op Slatedroid (geen idee of we die 10 dagen serieus moeten nemen)

JiaYu G3 is hitting the shelf now.This Chinese made cellphone list for just 899yuan(around $140), it equips with MediaTek MTK 6577 1GHz
Cortex-A9 Dual-core,1GB RAM,4GB ROM,4.5 inch Capacitive Touch Screen,
IPS Resolution:1280*720,and it supports TF Card (64GB MAX). Based on the
previous success G2,I think JiaYu G3 can win more popularity.

Lightake is starting pre order this phone now,the phone will actually ship in 10 days
http://lightake.com/...il.do/sku.56925
With this coupon : LIGHTAKE56925
You can buy this phone for 5% off,that is $174
Gelukkig hebben wij hem toch een 10tje goedkoper :D!

Op veelvuldig verzoek toch maar een appart topic. Het gaat nu wel in 99% van de posts over de telefoon. Iemand die wat mooie headers kan maken? dan zorg ik voor wat info / tekst. Dan alleen nog even in het al bestaande topic dumpen. (sorry voor het afbranden eerder Quir)
  zondag 9 september 2012 @ 18:04:27 #77
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116570271
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gelukkig hebben wij hem toch een 10tje goedkoper :D!

Op veelvuldig verzoek toch maar een appart topic. Het gaat nu wel in 99% van de posts over de telefoon. Iemand die wat mooie headers kan maken? dan zorg ik voor wat info / tekst. Dan alleen nog even in het al bestaande topic dumpen. (sorry voor het afbranden eerder Quir)
Fok! is toch nog extra speciaal voor Jack's lightake! *O*

(Zeg maar wat voor kopjes je wilt hebben voor je topic, zal ik ff wat in elkaar zetten)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zondag 9 september 2012 @ 19:25:31 #78
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_116572748
Op gizchina staat dat ainol weer een nieuwe tablet heeft de crystal volgens mij de zelfdr als de aurora2 maar dan met jellybean??
Say whaaaat?
  zondag 9 september 2012 @ 19:32:03 #79
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116573013
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:25 schreef SuperChips het volgende:
Op gizchina staat dat ainol weer een nieuwe tablet heeft de crystal volgens mij de zelfdr als de aurora2 maar dan met jellybean??
Jup, lijkt gewoon een veredelde firmware upgrade. In de comments wordt al aangegeven dat het al in stock is op een website. Weet niet of dat waar is.
pi_116575843
quote:
3s.gif Op zondag 9 september 2012 01:25 schreef Timminater het volgende:
Het is voor mij al weer even geleden dat ik op TaoBao heb besteld.
Nu heb ik voor mijn vereniging mooie truien gezien welke wij zelf willen gaan zeefdrukken.

Wat is op dit moment de beste TaoBao tussenhandelaar?
Het zal uiteindelijk gaan om een trui of 30.
Zarmark.com en MisterTao.com zijn goede. MisterTao.com hoort bij BuyInCoins.com en hebben verder wel goede service.
pi_116579048
Is de G3 aan te raden voor een ( redelijk ) moderne opa? Bedoel is het een makkelijk toestel? Wil hem me opa kado doen namelijk.
  zondag 9 september 2012 @ 21:17:34 #82
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116579256
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef davedavy het volgende:
Is de G3 aan te raden voor een ( redelijk ) moderne opa? Bedoel is het een makkelijk toestel? Wil hem me opa kado doen namelijk.
Nee, absoluut niet. Ik zou ff wachten en 'em de nieuwe iPhone geven.
  zondag 9 september 2012 @ 21:18:34 #83
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116579333
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet. Ik zou ff wachten en 'em de nieuwe iPhone geven.
Iphone? Nogsteeds onmogelijk voor wat 'ouderen'.

Ga voor een wat meer basalere phone, weinig buttons... zelfs als ze nog computeren, whatever.
Smartphones, zijn lastig voor ouderen.
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zondag 9 september 2012 @ 21:33:41 #84
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116580569
Was sarcastisch bedoeld. Al vind ik iPhones inderdaad voor mensen die gaan voor de 'kunst van het weglaten' wat Apple eigenlijk doet. :') _O- Maar goed dat is een andere discussie, wat ik van Apple vind. :P

Ik zou niet weten waarom een hippe opa niet overweg zou kunnen met een smartphone, bovendien kan 'ie altijd eerst eens met eentje spelen, van iemand lenen of in de winkel uitproberen, mocht je er echt je twijfels bij hebben. In het tablet-topic is ook iemand die vrij op leeftijd is en die is helemaal gek van tablets. Neuh, ik ben niet zo judgemental, zolang iemand openstaat voor iets nieuws, jong van geest is en wat geduld en eventueel hulp heeft. Why the hell not? Android is eigenlijk zo simpel als je maar wilt, dat hangt van de wensen van de gebruiker af, niet het besturingssysteem.
  zondag 9 september 2012 @ 21:36:54 #85
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116580789
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:33 schreef shiznuts het volgende:
Was sarcastisch bedoeld. Al vind ik iPhones inderdaad voor mensen die gaan voor de 'kunst van het weglaten' wat Apple eigenlijk doet. :') _O- Maar goed dat is een andere discussie, wat ik van Apple vind. :P

Ik zou niet weten waarom een hippe opa niet overweg zou kunnen met een smartphone, bovendien kan 'ie altijd eerst eens met eentje spelen, van iemand lenen of in de winkel uitproberen, mocht je er echt je twijfels bij hebben. In het tablet-topic is ook iemand die vrij op leeftijd is en die is helemaal gek van tablets. Neuh, ik ben niet zo judgemental, zolang iemand openstaat voor iets nieuws, jong van geest is en wat geduld en eventueel hulp heeft. Why the hell not? Android is eigenlijk zo simpel als je maar wilt, dat hangt van de wensen van de gebruiker af, niet het besturingssysteem.
Zelfs mijn vader die redelijk A-computer is kan prima overweg met zijn Xperia S en Ipad. Dus voor een redelijk moderne opa moet het goed te doen zijn :D
pi_116580944
Lightake weer up zo te zien en met de coupon de telefoon besteld! ¤133,-, wat een topprijs! Hopen dat het wat gaat zijn.
pi_116581505
quote:

Precies ik ben ook van mening dat elke opa die wilt makkelijk zo'n ding onder de knie krijgt, hij heeft dan ook al een iPod en een Asus tablet, dus ik ga het er eens met hem over hebben :P Is die groot genoeg voor mensen die een leesbril hebben? :')
pi_116581549
Vanaf morgen zou het dus mogelijk zijn om de donker grijze of licht grijze G3 te bestellen?
  zondag 9 september 2012 @ 21:47:55 #89
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_116581598
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 12:53 schreef shiznuts het volgende:
Anyhoezels. Eerst maar eens m'n tablet afwachten. :D Zal er komende week wel zijn. Verder ff geïnformeerd naar de Vsonic GR99, maar die schijnen toch niet zo bassig te zijn, meer neutraal voor pop-muziek. De M5 heeft van ClieOS een Sonic Diamond Award gekregen... dus misschien toch maar wel halen? ;(
Neem gewoon een pro-80 jongen! Of zocht je eigenlijk IEMs? :') In dat geval zeg ik maar ff niks meer, want ik heb het niet zo op IEMs. :')

quote:
Ik blijf erbij, geef iemand een iphone of een ipad, en die kan binnen een minuut of 10 alle settings e.d. vinden die nodig zijn. Want het zit gewoon op een logische plek. Geef iemand vervolgens een Android tablet, tsjah.. -O- Instellingen van apps (bijvoorbeeld of een app notifications mag verzenden) binnen de apps zelf i.p.v. op een centrale plek onder.. Instellingen.. En zo zijn er nog duizend andere dingen die binnen Android NET op een iets andere plek zitten dan je zou verwachten. Heb zelfs al oudere mensen gezien die de eerste keer hun Android telefoon niet van de lockscreen af kregen. Is bij IOS toch ook weer wat "logischer" met een tekstje erbij en zo.
En dan begin ik nog niet eens over elke skin/launcher die elke fabrikant over standaard Android shell heen mikt waardoor de chaos nog groter wordt en usability en herkenbaarheid minder.
T'is allemaal geen rocket science maar voor iemand die niet zo technisch is is het wel handig het z.s.m. op te pikken voor ze het opgeven. ;)

Ben je technisch aangelegd en hou je van hobbyen is Android 10x beter geschikt, al is het alleen vanwege het open karakter van o.a. het filesystem, maar qua usability en logica zit IOS toch echt 1000 keer beter in elkaar plus dat de grootste n00b het nog niet gesloopt krijgt. My 2 cents. Verder is het meeste Apple spul overpriced als een malle, maar dat laat ik even buiten beschouwing. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 9 september 2012 @ 21:48:40 #90
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116581629
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 21:46 schreef davedavy het volgende:

[..]

Precies ik ben ook van mening dat elke opa die wilt makkelijk zo'n ding onder de knie krijgt, hij heeft dan ook al een iPod en een Asus tablet, dus ik ga het er eens met hem over hebben :P Is die groot genoeg voor mensen die een leesbril hebben? :')
Zonder leesbril niet, maar daar hebben ze dan juist een leesbril voor toch? :P
Nee, maar eh, browsen is natuurlijk wel erg klein, maar gewoon de layout verder en bellen en texten, no problem.
  zondag 9 september 2012 @ 21:51:59 #91
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116581825
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2012 21:47 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Neem gewoon een pro-80 jongen! Of zocht je eigenlijk IEMs? :') In dat geval zeg ik maar ff niks meer, want ik heb het niet zo op IEMs. :')

[..]
Pro 80? Of toch eerder TS-671/TS-670, HI2050 of TS-650? :@
Ik wil die laatste wel, maar laat die nou net de duurste zijn ook zo'n beetje.
M5's zijn inderdaad IEM's, maar 't gaat me om de perfecte soundstage/-signature die ik altijd nog niet gevonden heb.
  zondag 9 september 2012 @ 21:52:13 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116581833
En nu geen gelul meer over de Jiayu hier ;)
Jiayu #1 - Get ready for the launch!
pi_116582701
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

(sorry voor het afbranden eerder Quir)
Je hebt wel een mooie op gemaakt hoor
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_116583293
edit; moved naar topic robertNL
pi_116584713
R.I.P China Webshop Topic?
  zondag 9 september 2012 @ 22:36:22 #96
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116584858
Neuh, nu gaat het weer over m'n earphones/headphone-addiction gewoon. :P
Moet nog altijd bedenken welke te halen...
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik heb trouwens een microfoon pop filter van 'Takstar', nu kwam laatst eens iemand met de opmerking een mic nodig te hebben, dus ik dacht 'hmm, misschien heeft Takstar ook daadwerkelijke equipment'. En nu kwam ik weer headphones tegen die schijnbaar megagoed zijn (voor de prijs dan, volgens head-fi en headphiles).
Moet je maar eens kijken naar de Takstar TS-671, TS-670, TS-650, TS-610, Pro 80 en de HI-2050. Meer hier op de website van Takstar.

De Pro 80 zou een aardige allrounder moeten zijn, de HI-2050 ook wel, de TS-650 en TS-610 met meer bass meer dj-style en de 670/671 voor het analytische werk.
Kon het vandaag ook al niet laten deze te halen: http://www.mp4nation.net/brainwavz-m5-iem-earphone-black (+ 'fb2012fiver' is geloof ik de facebookcoupon) nadat ClieOS ze een Sonic Diamond Award gaf: http://www.inearmatters.net/2012/09/preview-brainwavz-m5.html .
  zondag 9 september 2012 @ 22:42:41 #97
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116585195
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:36 schreef shiznuts het volgende:
Neuh, nu gaat het weer over m'n earphones/headphone-addiction gewoon. :P
Moet nog altijd bedenken welke te halen...

[..]

Kon het vandaag ook al niet laten deze te halen: http://www.mp4nation.net/brainwavz-m5-iem-earphone-black (+ 'fb2012fiver' is geloof ik de facebookcoupon) nadat ClieOS ze een Sonic Diamond Award gaf: http://www.inearmatters.net/2012/09/preview-brainwavz-m5.html .
Serieus Shiz, MOEST dat nou? :(

Weer 25¤ armer ... :p
Nja moet toch iets (extra's) hebben om tezamen met m'n G3 te gebruiken heah! :)
pi_116585223
Shiz heb jij de m4's?
  zondag 9 september 2012 @ 22:44:31 #99
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116585291
Als je 'em echt met de G3 wilt gebruiken... je hebt ook de versie mét mic, die is 5 usd duurder.
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:43 schreef jonasr het volgende:
Shiz heb jij de m4's?
:N Nee, die leken me weinig kunnen op de een of andere manier. Ik heb Alpha's, Beta's, Gamma's & Ypsilons M2, B2 en HM3 van Brainwavz.
pi_116585665
Ik zal het in de loop van volgende week hier neerzetten of ze iets kunnen :P.

Morgen of dinsdag hopelijk (amazone deal).
  zondag 9 september 2012 @ 22:54:43 #101
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116585888
:D Ah ok! Nou ja, het zijn per slot van rekening Brainwavz en de pricing doet denken dat ze best iets kunnen. Maar of ze mij zouden liggen, dat is een tweede. :P Ben niet zo de rock-type, waar die dingen een beetje op gericht zijn en de behuizing is heel klein, ook duurdere merken als Sunrise Audio... als de behuizing klein is, is de reproductie dat vaak ook en ben dan niet snel onder de indruk. Een XT2 met vrij grote kamers, vergelijkbaar met de M5, ben ik dan weer zeer over te spreken, dus hoop dat de M5 ook wel wat blijkt te hebben.
pi_116587046
Ook een leuke; m'n broer had een hoesje voor z'n telefoon besteld op dinsdag. Werd gisteren bezorgd. Shipping tijd van 4 dagen! _O_
  zondag 9 september 2012 @ 23:23:17 #103
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116587165
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:20 schreef Iemand91 het volgende:
Ook een leuke; m'n broer had een hoesje voor z'n telefoon besteld op dinsdag. Werd gisteren bezorgd. Shipping tijd van 4 dagen! _O_
Zo netjes! Ebay? of gewoon een webshop (en wel uit China?)
pi_116587312
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zo netjes! Ebay? of gewoon een webshop (en wel uit China?)
Ik gok Ebay. Gebeurd wel vaker dat vrij snel geleverd kan worden. Dat weet jij ook. :P
Maar we keken wel op dat het zó snel kon. :o
pi_116589738
Best wel bizar dat mijn philips oordoppen uit de nederlandse winkel niet herkend worden door mijn mobiel qua aansluiting maar mijn Awei's uit china werken zonder enig probleem :D Gotta love china!
There are only 151 Pokémon.
pi_116590088
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:25 schreef Eenskijken het volgende:
Best wel bizar dat mijn philips oordoppen uit de nederlandse winkel niet herkend worden door mijn mobiel qua aansluiting maar mijn Awei's uit china werken zonder enig probleem :D Gotta love china!
Bizar dat die dingen uberhaupt "herkend" moeten worden door je telefoon. Je zou zeggen dat zoiets gewoon een stekkertje is?
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_116590681
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 00:39 schreef destrovel het volgende:

[..]

Bizar dat die dingen uberhaupt "herkend" moeten worden door je telefoon. Je zou zeggen dat zoiets gewoon een stekkertje is?
Dat was dus ook al mijn gedachte, sinds wanneer moet het idd herkend worden?
is het niet gewoon dat de 3.5 mm jack er niet goed in zat ofzo :P?
  maandag 10 september 2012 @ 08:54:16 #108
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_116592448
quote:
12s.gif Op zondag 9 september 2012 20:30 schreef Moos. het volgende:

[..]

Zarmark.com en MisterTao.com zijn goede. MisterTao.com hoort bij BuyInCoins.com en hebben verder wel goede service.
Paypal werkt niet bij mistertao en ik heb behoorlijk drame met verzendingen. soms geen waarde erop met gevolg dat het pakket nu bij de douna staat terwijl het eerlijk 18 usd aan waard eheeft.
En sommige artikelen worden opgevouwen terwel het opgerold ha dmoeten worden en dus kreukels erin. Kan je discussie met foto's maken en terugsturen aangaan maar dat is kansloos.

Misschien heb ik veel pech maar ben er gewoon niet zo tevreden over. Zeker niet nu Paypal niet meer werkt.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_116595901
Hoi allemaal,

Ik wil ook een G3 gaan bestellen maar hoe kom ik aan een korting code? ben ik hiervoor te laat of zijn er nog codes beschikbaar?

grtz
  maandag 10 september 2012 @ 11:59:05 #110
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116596741
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:30 schreef LittleBuddha het volgende:
Hoi allemaal,

Ik wil ook een G3 gaan bestellen maar hoe kom ik aan een korting code? ben ik hiervoor te laat of zijn er nog codes beschikbaar?

grtz
Er zijn op dit moment geen codes meer beschikbaar. Wellicht later in deze week weer.

Verder;
quote:
pi_116598248
M4's arrived !
Eerste indruk; zeer licht, zeer "helder/gedetailleerde sound".
Effe laten inspelen en dan wat andere genre's proberen ;D.
pi_116605807

Binnen *O* Nou nog een goedkope prepaid provider zoeken en dan testen w/
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_116609468
Wat is dat? :@
pi_116609698
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:03 schreef davedavy het volgende:
Wat is dat? :@
Mini A8 GSM GPS Tracking Monitor
pi_116610692
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 01:12 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat was dus ook al mijn gedachte, sinds wanneer moet het idd herkend worden?
is het niet gewoon dat de 3.5 mm jack er niet goed in zat ofzo :P?
Nope staat duidelijk van 'Deze blabla wordt niet ondersteund'. En die van china doen het wel :)
pi_116613880
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 18:33 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Nope staat duidelijk van 'Deze blabla wordt niet ondersteund'. En die van china doen het wel :)
echt vreemd haha, toch mooi dat je chinese dopjes het wel doen :)

ik ben benieuwd naar je ervaringen met dat dingetje miniem:D
  maandag 10 september 2012 @ 19:42:23 #117
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116614006
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:38 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]

Binnen *O* Nou nog een goedkope prepaid provider zoeken en dan testen w/
TVP op je review O-)
pi_116616192
Zijn er al coupon codes voor de grijze Jiayu G3 ? :)
  maandag 10 september 2012 @ 20:41:47 #119
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116617617
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:18 schreef Joerii90 het volgende:
Zijn er al coupon codes voor de grijze Jiayu G3 ? :)
G3 gesprekken zijn verhuisd naar eigen topic:

quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:52 schreef RobertNL het volgende:
(maar nee, nog niet.. zouden in de loop van de week moeten komen!)
pi_116623912
Toch rustiger geworden hier :P
pi_116624625
Goedkoop, de kwaliteit van het beeld zal ook niet geweldig zijn. Maar toch een leuke gadget voor je kat/hond!

pi_116627320
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:30 schreef Skiet het volgende:
Goedkoop, de kwaliteit van het beeld zal ook niet geweldig zijn. Maar toch een leuke gadget voor je kat/hond!

[ afbeelding ]
0.3 megapixel.. met een banaan film je nog beter :'( ;(
pi_116628966
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:13 schreef Downstar het volgende:

[..]

0.3 megapixel.. met een banaan film je nog beter :'( ;(
Lol, 640 x 480 resolutie dan kan je nog gerust wel iets zien. Maar inderdaad, het is wel erg crap. Het idee is wel leuk natuurlijk.
pi_116632279
quote:

[ afbeelding ]
Geen linkje naar het product? ;(

Wat kost zoiets? :P
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_116632928
http://www.priceangels.co(...)for-Pet-s105271.html

Uit de beschrijving maak ik op dat je er alleen foto's mee kan maken?
pi_116633043
Vind het maar prijzig voor 0.3 MP.
  dinsdag 11 september 2012 @ 09:17:38 #127
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_116634446
quote:

[ afbeelding ]
Echt troep :P

Ik betwijfel of het apparaat fatsoenlijk beeld geeft en dan gaat je huisdier nog niet schokvrij of rechtop rondlopen om prachtige beelden te maken. Zwabberende camera om de nek _O- Kun je beter zo'n keychain van 4 euro aan de schedel van je huisdier monteren met klittenband :Y
pi_116634663
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 06:59 schreef nodig het volgende:
http://www.priceangels.co(...)for-Pet-s105271.html

Uit de beschrijving maak ik op dat je er alleen foto's mee kan maken?
idd en maar 200 mah batterij :P. en 64 mb geheugen haha
maja voor 0.3 mp fotos zal dat niet veel uit maken..

vind ik 18$ nog wel veel.. kan je beter z'n 808 keychain aan je hond vast maken :D

Update: waren mij dus al een paar voor met zelfde gedachtes :)
pi_116635942
Als ik op lightake op discussion klik(of op een comment bij een artikel), dan zie ik nergens die discussions staan. Ik gebruik Chrome, maar ook in safari zie ik niets. Iemand een idee hoe ik dat tevoorschijn tover?
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:58:58 #130
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116636773
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:26 schreef Nicap_tm het volgende:
Als ik op lightake op discussion klik(of op een comment bij een artikel), dan zie ik nergens die discussions staan. Ik gebruik Chrome, maar ook in safari zie ik niets. Iemand een idee hoe ik dat tevoorschijn tover?
Werkt alleen in IE hier.
  dinsdag 11 september 2012 @ 11:49:05 #131
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_116637990
Meer mensen bij wie het extreem lang duurt voordat de order wordt verzonden bij DealExtreme? Heb precies een maand geleden een order geplaatst en die staat nog steeds op "Payment verified. Order is being processed". Ze waren al niet de snelste, maar meestal werd alles toch wel binnen 2-3 weken verzonden. :{
pi_116638314
Nevermind, ik lette niet op
pi_116638716
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 11:49 schreef BigSmurf het volgende:
Meer mensen bij wie het extreem lang duurt voordat de order wordt verzonden bij DealExtreme? Heb precies een maand geleden een order geplaatst en die staat nog steeds op "Payment verified. Order is being processed". Ze waren al niet de snelste, maar meestal werd alles toch wel binnen 2-3 weken verzonden. :{
Ik zou even contact met ze opnemen. Meestal gaat het dan wat vlotter.
pi_116649164
Maar weer eens een laadkabeltje voor mijn iPod besteld.
Had deze lang geleden bij BIC besteld.
Paar maanden geleden precies dezelfde kabel bij BIC besteld maar deze was toch weer anders en pastte niet.

Nu bij Lightake eens zon kabeltje besteld.

Ene laad toch beter dan de ander, best raar :P
pi_116662458
dit topic is wel dood sinds er geen G3 updates meer in worden gepost :P
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:43:29 #136
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116663124
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:33 schreef Downstar het volgende:
dit topic is wel dood sinds er geen G3 updates meer in worden gepost :P
Nee joh, is gewoon weer in z'n normale mode gesprongen :)

Gaat weer normaal, bij te houden tempo!
pi_116663174
Heb genoeg besteld, maar weinig spannends...
Misschien maar weer wachten op een 1ct deal?
pi_116663348
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:44 schreef Guul het volgende:
Heb genoeg besteld, maar weinig spannends...
Misschien maar weer wachten op een 1ct deal?
Jammer dat je de 1 cent deals niet meer op chinaprices kan zien
pi_116663492
deze laatst ontvangen van BIC:

Doet wat het moet doen, alleen is het rood wat aan de flauwe kant als ik het vergelijk met deze van DX:
jaja, en azo...
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:49:33 #140
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116663628
Nou, ik wil dus de Takstar TS-650 kopen, maar nu is 'ie er voor cheapo, rond de 20~30 usd, maar de meeste hanteren de retailprijs van zo'n 80 usd. ;( Nu weet ik niet waar dat verschil in ligt en er zijn maar enkele stores die 'em zo goedkoop wegdoen, wel met heel veel verkopen en goede feedback. Dus nu twijfel ik: zal ik duur gaan en zeker weten dat ik krijg waar ik voor betaal... of zal ik goedkoop doen en niet weten wat nu precies gebeuren gaat. Krijg ik een doos met lucht? Krijg ik een refurbished headphone? Krijg ik gewoon de realdeal en is het gewoon een knetterprijs.

*zucht* #chinashoppingtroubles.

- edit - Ik had nog een beetje balance, dus deze maar gedaan: http://www.mistertao.com/(...)item-8574776447.html . Verkoper heeft een kroontje, veel en goede feedback en het verhaaltje en de foto's bij het artikel doet me vermoeden dat ze weten waar ze mee bezig zijn, wat ik niet van die andere zaakjes kon zeggen. Met $7,- verschil met de goedkoopste, ga ik liever daarvoor. 26,88 usd is zo slecht nog niet. Verder gaat 'ie doorgaans voor 502 of 558 CNY weg (die zo'n 80 usd waar ik het over had), als je op Tmall kijkt. Op Aliexpress voor rond de 55 usd wel te krijgen, maar MisterTao zou dan dus het goedkoopste zijn... ben benieuwd. :D

[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 11-09-2012 22:37:48 ]
pi_116665974
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef thecuriousone het volgende:
deze laatst ontvangen van BIC:
[ link | afbeelding ]

Doet wat het moet doen, alleen is het rood wat aan de flauwe kant als ik het vergelijk met deze van DX:
[ link | afbeelding ]
Ooit bij BIC zo een spotje gekocht. Het is wel geinig, maar al vrij snel de normale weer erin gezet.
pi_116666142
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ooit bij BIC zo een spotje gekocht. Het is wel geinig, maar al vrij snel de normale weer erin gezet.
Ik gebruik ze als sfeerverlichting. M'n kinderen zijn er dol op.
jaja, en azo...
pi_116666639
Net dit radiootje besteld voor mijn vriendin op haar studentenkamer...
Zal me benieuwen.
http://www.priceangels.co(...)-Black--s811994.html
pi_116667558
ik ben ook wel opzoek naar zo'n sfeerverhogend iets, een soort alternatief voor de living colors van philips..

vroeger kwamen die spotjes al voorbij idd, eigelijk nog nooit besteld..
maar die van DX is dus beter dan van bic begrijp ik.. ( nog specifieke linkjes :)?)

zag toevallig dat ook deze week een spotje bij lightake in de aanbieding was..
van 30$ voor 8$ ofzo..

http://lightake.com/detai(...)ight_Screw_Cap-55319

geen idee of dat wat zal zijn.. en hoeveel ik mag verwachten van de lichtopbrengst van z'n dingetje..
pi_116668898
Ik heb nog een coupon code en gebruik hem niet, omdat ik arm ben. Is er iemand waarmee ik hem/haar blij kan maken?
pi_116669032
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:58 schreef namemotion het volgende:
Ik heb nog een coupon code en gebruik hem niet, omdat ik arm ben. Is er iemand waarmee ik hem/haar blij kan maken?
Voor welk(e) shop/product?
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:25:01 #147
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116670677
Van de DX-calender gok ik zo...
Of de G3... :P

[ Bericht 68% gewijzigd door shiz op 12-09-2012 09:25:01 ]
pi_116672525
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef Downstar het volgende:
ik ben ook wel opzoek naar zo'n sfeerverhogend iets, een soort alternatief voor de living colors van philips..

maar die van DX is dus beter dan van bic begrijp ik.. ( nog specifieke linkjes :)?)

van 30$ voor 8$ ofzo..

geen idee of dat wat zal zijn.. en hoeveel ik mag verwachten van de lichtopbrengst van z'n dingetje..
Lijkt precies op die ik heb en was rond die prijs bij BIC geloof ik toen ik hem kocht. Het is niet heel veel licht wat ervan af komt. Gewoon in een hoekje sfeer is wel prima.
  woensdag 12 september 2012 @ 00:08:56 #149
129822 mnielsm
www.chinapricefinder.com
pi_116672715
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Jammer dat je de 1 cent deals niet meer op chinaprices kan zien
Op www.chinapricefinder.com is het nog steeds mogelijk om 'geen' zoekterm in te geven om op die manier de 1ct deals te vinden. (momenteel zijn ze er echter helaas niet)
Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com
pi_116673433
quote:

van 30$ voor 8$ ofzo..

Ies met 'retailmenot'-coupon USD 7.17 op nooitkopen.
Daar heb ik meermaals gekocht maar het blijft gewoon leuk om te zeggen. Prima shop eigenlijk. :Y
http://chinaprices.us?q=rgb%20led%20bulb%20remote
Da's ook een E27. Ik weet verder niet wat die andere shizzle betekent. Zal wel grote fitting/kleine fitting/halogeenstijl fitting zijn e.d. :P Is wel een heel smooth effect. Té eigenlijk (foto is misschien niet optimaal om de throw te zien misschien, hoop ik dan).

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 12-09-2012 00:43:21 ]
pi_116675917
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

Voor welk(e) shop/product?
Jiayu G3
pi_116675957
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:40 schreef namemotion het volgende:

[..]

Jiayu G3
welke kleur?
pi_116676522
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:44 schreef mschol het volgende:

[..]

welke kleur?
Weet niet, kreeg gewoon coupon voor invullen van de intresse enquete. Denk wel de zwarte.
  woensdag 12 september 2012 @ 11:58:04 #154
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_116681156
quote:

van 30$ voor 8$ ofzo..

Lichtopbrengst is weinig, alsof je een koelkast lampje hebt. Ik wil je aanraden om de 3w te laten liggen en voor een 5w te gaan. De 5w geeft net een acceptabele sterke en kan een muur mooi verlichten.

Tenzij de prijs van de 3w heel laag is vergeleken met een 5w ;)
pi_116681377
Shiz, Ik keek even naar jouw oortjes review en jij had het over de AWEI's ES800M en de ES900i zijn deze ook goed voor bass voor OA Dub en DnB? Of zijn deze meer voor Pop, klassiek etc?
pi_116682039
De ES800M zijn allrounders, dat betekent dat elke muziekgenre wel top klinkt. _O_ Mijn favo budgetdopjes, daar ik naast electro house / dubsteb e.d. ook naar pop muziek, unplugged shizzle e.d. luister. :Y Ze zijn precies goed gedoseerd.

De ES900i heeft een mic en is meer bassheavy. Dat gaat in mijn beleving alleen ten koste van genre's zoals pop, rock e.d. waar de balans ver te zoeken is.
pi_116682496
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:03 schreef Skiet het volgende:

[..]

Lijkt precies op die ik heb en was rond die prijs bij BIC geloof ik toen ik hem kocht. Het is niet heel veel licht wat ervan af komt. Gewoon in een hoekje sfeer is wel prima.
hmm heb wat verschillende youtube filmpjes gevonden met E27 LED remote 3 watt
sommige zien er wel redelijk uit nog, terwijl andere echt zwak zijn..

Denk dat het gewoon proberen is en dan maar zien wat het is..

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ies met 'retailmenot'-coupon USD 7.17 op nooitkopen.
Daar heb ik meermaals gekocht maar het blijft gewoon leuk om te zeggen. Prima shop eigenlijk. :Y
http://chinaprices.us?q=rgb%20led%20bulb%20remote
Da's ook een E27. Ik weet verder niet wat die andere shizzle betekent. Zal wel grote fitting/kleine fitting/halogeenstijl fitting zijn e.d. :P Is wel een heel smooth effect. Té eigenlijk (foto is misschien niet optimaal om de throw te zien misschien, hoop ik dan).
[ afbeelding ]
Bij lightake krijg je ook nog een 5% korting.. maar zag ze ook al goedkoper op ebay.. 6$ ofzo..
Daarnaast moet ik even kijken of je met 1 remote, meerdere lampen tegelijk kan remoten..
want lampen zijn nog wel goedkoper zonder remote..

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:58 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Lichtopbrengst is weinig, alsof je een koelkast lampje hebt. Ik wil je aanraden om de 3w te laten liggen en voor een 5w te gaan. De 5w geeft net een acceptabele sterke en kan een muur mooi verlichten.

Tenzij de prijs van de 3w heel laag is vergeleken met een 5w ;)
Nou dat is dus wat ik in sommige filmpjes zie, bij sommige 3 watts lijkt t nog best wat te zijn..

Zoals het filmpje hierboven, lamp in een kleine ruimte, waar de vlakken dus dicht op elkaar zitten..
juist dan verwacht je veel meer helderheid.. en dat valt tegen bij deze 3 watt..

Kijk ik bijvoorbeeld naar deze:

dan is er toch een beste throw en ziet het op de muur er nog steeds best helder uit..
dat ziet er dus heel anders uit dan die 3 watt hierboven..

of zoals hier:

best een leuk effect voor die 3 watt en niet echt zwak ofzo, mogelijk gewoon 2 lampjes ofzo naast elkaar en hebt toch een leuk muurtje gevuld met kleur..
pi_116682604
quote:

van 30$ voor 8$ ofzo..

Helemaal nieuw met deze business, maar ik probeer ook eens te kijken of ik ergens iets goedkoper kan bestellen

Maar begrijp ik nu goed, dat je hem koopt voor $8,99 en dat de reference prijs, dus de adviesprijs in euro's op de 24,99 ligt?

maw, je bespaart jezelf een eurootje of 18?

Edit: Dan niet doen via DHL dus.. want dan wordt er 25 euro bij opgeteld :s

[ Bericht 1% gewijzigd door ManageTheAnger op 12-09-2012 12:46:52 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116683688
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:19 schreef shiznuts het volgende:
De ES800M zijn allrounders, dat betekent dat elke muziekgenre wel top klinkt. _O_ Mijn favo budgetdopjes, daar ik naast electro house / dubsteb e.d. ook naar pop muziek, unplugged shizzle e.d. luister. :Y Ze zijn precies goed gedoseerd.

De ES900i heeft een mic en is meer bassheavy. Dat gaat in mijn beleving alleen ten koste van genre's zoals pop, rock e.d. waar de balans ver te zoeken is.
Bedankt! dan ga ik zo meteen die ES800M kopen!
pi_116685540
De ES800M is ècht heel erg goed, ik heb Brainwavz Alpha's en de bouwkwaliteit van de ES800M's is gewoon veel beter. De sound en bass is ook gewoon SUPER. Kopen die hap!

Bij PA: http://www.priceangels.co(...)arphone-s583678.html
  woensdag 12 september 2012 @ 14:09:37 #161
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_116686448
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:32 schreef Downstar het volgende:

best een leuk effect voor die 3 watt en niet echt zwak ofzo, mogelijk gewoon 2 lampjes ofzo naast elkaar en hebt toch een leuk muurtje gevuld met kleur..
Ik probeer alleen te zeggen dat je niet moet denken dat je even een hele kamer kunt verlichten alsof het een normale lamp is. Het zijn hele zwakke lampjes en zodra je normaal wit licht in de kamer hebt branden dan vallen de kleuren behoorlijk weg. Dat laatste filmpje geeft een behoorlijk goed beeld wat je kan verwachten.

Daarnaast zeggen specs zo weinig bij de Chinees, misschien zijn mijn 5w ook gewoon 3w _O-
Voor $8 kun je niet snel klagen, jaren terug waren 3w zo'n 15 euro.
pi_116687540
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:09 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik probeer alleen te zeggen dat je niet moet denken dat je even een hele kamer kunt verlichten alsof het een normale lamp is. Het zijn hele zwakke lampjes en zodra je normaal wit licht in de kamer hebt branden dan vallen de kleuren behoorlijk weg. Dat laatste filmpje geeft een behoorlijk goed beeld wat je kan verwachten.

Daarnaast zeggen specs zo weinig bij de Chinees, misschien zijn mijn 5w ook gewoon 3w _O-
Maar dit is toch alleen, als je het via air mail doet?

Want toen ik DHL probeerde, drukte hij 25 euro bij de prijs op
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116688358
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Helemaal nieuw met deze business, maar ik probeer ook eens te kijken of ik ergens iets goedkoper kan bestellen

Maar begrijp ik nu goed, dat je hem koopt voor $8,99 en dat de reference prijs, dus de adviesprijs in euro's op de 24,99 ligt?

maw, je bespaart jezelf een eurootje of 18?

Edit: Dan niet doen via DHL dus.. want dan wordt er 25 euro bij opgeteld :s
Wat lul je nou allemaal :P?

de prijs WAS gewoon 30$ ofzo en ze kosten nu 8$. wat is daar zo moeilijk aan.. zoiets heet een aanbieding ( al kun je die met een korreltje zout nemen :P.. want overal zijn ze al rond de 8$ dus..)
logisch dat je met DHL 25 euro erbij op krijgt, met DHL heb je je pakketje binnen 5 dagen thuis..

bij airmail (wat gratis is) kun je soms wel een maand erop wachten..

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:09 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

zoals ik al zei wil ik het gewoon 1 muur ofzo hebben, of desnoods ergens in de hoek..
gewoon echt sfeer verlichting, in een wat donkere hoek waar voor de rest geen normaal licht in valt :)
pi_116688408
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:40 schreef namemotion het volgende:

[..]

Jiayu G3
Ik heb wel interesse in je coupon :)
pi_116688421
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wat lul je nou allemaal :P?

de prijs WAS gewoon 30$ ofzo en ze kosten nu 8$. wat is daar zo moeilijk aan.. zoiets heet een aanbieding ( al kun je die met een korreltje zout nemen :P.. want overal zijn ze al rond de 8$ dus..)
logisch dat je met DHL 25 euro erbij op krijgt, met DHL heb je je pakketje binnen 5 dagen thuis..

bij airmail (wat gratis is) kun je soms wel een maand erop wachten..
Welke kiezen jullie normaal gesproken dan?

Oh je hebt die 8,99 dollar prijs wat eerst 30 was... en daaronder staat dan 24 euro....

Dus ik dacht, dat betekent dat hij in euro's 24 euro waard is, maar je er nu dus maar 8.99 voor betaald in dollars
YouTube
pi_116688504
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Welke kiezen jullie normaal gesproken dan?
Hoezo wat kiezen we normaal gesproken dan ?
qua shipping methode? airmail uiteraard... want GRATIS *)
pi_116688513
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hoezo wat kiezen we normaal gesproken dan ?
qua shipping methode? airmail uiteraard... want GRATIS *)
juist
YouTube
pi_116688962
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:48 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
De ES800M is ècht heel erg goed, ik heb Brainwavz Alpha's en de bouwkwaliteit van de ES800M's is gewoon veel beter. De sound en bass is ook gewoon SUPER. Kopen die hap!

Bedankt! Heb er meteen 2 gekocht :)
pi_116689225
Had ledjes besteld op Ebay die 3-9 verzonden waren, vandaag binnen. w/
Ff geleden dat ik snel iets binnen kreeg.
pi_116689304
http://www.ebay.nl/itm/1-(...)15ca395#ht_500wt_899

nog 1 uur te gaan...

(led lampjes zoals in de chinese webshop)
YouTube
pi_116689654
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:48 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

Pff, nu herinner ik me dat ik ook nog nieuwe dopjes moet, twijfel alleen of ik weer voor de 3e keer voor ES800M's ga of toch wat anders...

Overigens, kost ook (nog) niets 8)7 ...
(ten tijde van posten: $22.50 free shipping)

En m'n data-link nóg niet binnen :(
  woensdag 12 september 2012 @ 16:06:38 #172
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116690879
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

nog 1 uur te gaan...

En wat is precies het voordeel van 3x zo veel betalen? :P Dan wacht ik liever een weekje of twee meer ;)

Chinese webshop topic :D
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Pff, nu herinner ik me dat ik ook nog nieuwe dopjes moet, twijfel alleen of ik weer voor de 3e keer voor ES800M's ga of toch wat anders...

Prijzen van LED gaan gelukkig aardig onderuit :D! Toch maar eens 1 lampje besteld om te kijken of het wat is, wellicht als spotje in een (kleine) vitrine oid.

Verder houden we het gewoon bij gloeilampen want: Bazenlicht :7 (geen spaar/Led met het zelfde effect voor die prijs gezien)
pi_116691009
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

nog 1 uur te gaan...

Volgens mij snap jij er echt geen kloot van he :P?

ten eerste; deze ledlamp is bieden, het startbord begint bij ¤11,99, daarnaast komt er ook nog eens ¤7,99 euro bij aan verzendkosten.. dat maakt het samen ¤19,98... terwijl ik deze lamp voor dus 6-8$ ( ¤4,65 - ¤6,20 ) inclusief verzending ik welke shop dan ook vind ( bijv ebay of lightake)

Ten tweede; is dit product dus in Nederland, en heeft het dus niks met chinese webshops te maken..
pi_116695709
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Jij had toch ook die MHL adapter? Telefoon naar HDMI?
pi_116695914
quote:
11s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Jep die heeft Iemand91, hier zijn review als je die zocht ;)
pi_116695922
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nou dat is dus wat ik in sommige filmpjes zie, bij sommige 3 watts lijkt t nog best wat te zijn..

Zoals het filmpje hierboven, lamp in een kleine ruimte, waar de vlakken dus dicht op elkaar zitten..
juist dan verwacht je veel meer helderheid.. en dat valt tegen bij deze 3 watt..

Kijk ik bijvoorbeeld naar deze:

dan is er toch een beste throw en ziet het op de muur er nog steeds best helder uit..
dat ziet er dus heel anders uit dan die 3 watt hierboven..

of zoals hier:

Zijn d'r ook die je gewoon in het stopcontact kunt steken maar alsnog zo'n effect op de muur hebt? Dus geen led strip?
  woensdag 12 september 2012 @ 18:13:27 #177
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_116695954
Iemand ervaring met een wifi extender? Ik kan er wel aardig wat vinden maarja zoals altijd is het wat lastig om het prul tussen het betere werk te scheiden.
pi_116696020
Ik heb die inderdaad ook binnen gekregen. Helaas werkt hij blijkbaar niet met een JVC TV. Jammer.
  woensdag 12 september 2012 @ 18:15:44 #179
48067 neo2000
pi_116696056
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef shiznuts het volgende:
Nou, ik wil dus de Takstar TS-650 kopen, maar nu is 'ie er voor cheapo, rond de 20~30 usd, maar de meeste hanteren de retailprijs van zo'n 80 usd. ;( Nu weet ik niet waar dat verschil in ligt en er zijn maar enkele stores die 'em zo goedkoop wegdoen, wel met heel veel verkopen en goede feedback. Dus nu twijfel ik: zal ik duur gaan en zeker weten dat ik krijg waar ik voor betaal... of zal ik goedkoop doen en niet weten wat nu precies gebeuren gaat. Krijg ik een doos met lucht? Krijg ik een refurbished headphone? Krijg ik gewoon de realdeal en is het gewoon een knetterprijs.

*zucht* #chinashoppingtroubles.

- edit - Ik had nog een beetje balance, dus deze maar gedaan: http://www.mistertao.com/(...)item-8574776447.html . Verkoper heeft een kroontje, veel en goede feedback en het verhaaltje en de foto's bij het artikel doet me vermoeden dat ze weten waar ze mee bezig zijn, wat ik niet van die andere zaakjes kon zeggen. Met $7,- verschil met de goedkoopste, ga ik liever daarvoor. 26,88 usd is zo slecht nog niet. Verder gaat 'ie doorgaans voor 502 of 558 CNY weg (die zo'n 80 usd waar ik het over had), als je op Tmall kijkt. Op Aliexpress voor rond de 55 usd wel te krijgen, maar MisterTao zou dan dus het goedkoopste zijn... ben benieuwd. :D
Ik moet ook nog ff rondzoeken voor de hi2050. Of misschien wordt het toch een pro 80.. Anyways, hoe werkte MisterTao ookweer? Kwam geloof ik bij de dollahprijs ook nog een naheffing voor verzending, toch?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_116696435
Zojuist weer pakketjes gekregen,
1 van Zarmark
1 van ebay seller

Ik zie dat op die van de ebayseller gewoon 3 postzegeltjes zitten. Zou het verzenden daar dan maar 3 postzegels kosten? Postzegelwaarde 2x$3 en 1x$0.10
Wie het laatst lacht , snapt de grap niet.
  woensdag 12 september 2012 @ 18:36:46 #181
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_116696880
Is gesubsidieerd daar om export te bevorderen. Werkt goed, toch?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_116696970
quote:
11s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef MineraalWater het volgende:
Ja, die had ik.
Maar met data-link bedoelde ik dit ding:

Bedoelt voor wat onder in m'n signature staat.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:12 schreef nodig het volgende:

[..]

Jep die heeft Iemand91, hier zijn review als je die zocht ;)
Ben ik de enige die met dit soort links 9 v.d. 10 keer niet bij het bedoelde post uitkom hier op Fok? ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:13 schreef teknu het volgende:
Iemand ervaring met een wifi extender? Ik kan er wel aardig wat vinden maarja zoals altijd is het wat lastig om het prul tussen het betere werk te scheiden.
Ik geloof dat deze wel aardig goed gevonden wordt. Meerderen hier hebben 'm geloof ik wel gekocht. Zie 'm alleen niet meer op BIC maar wel op TinyDeal en DinoDirect. (Maar bovenstaande Ebay-link is het goedkoopst).

Hier iemand van een tijdje geleden: (tenminste, ik denk dat hij deze extender bedoeld)
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef Skiet het volgende:
Heb zo een WIFI repeater binnen. Alles aangesloten en het werkt prima. Heel eenvoudig allemaal ook om te configureren. Heeft nu dezelfde naam als mijn router dus je hoeft niet te schakelen tussen de twee als je door het huis loopt of naar zolder gaat bijvoorbeeld.

Kwam net UTP kabel, maar niet direct nodig voor configuratie. Kan ook via WIFI zelf.

Voor de prijs dus zeer tevreden.

Met de recommender coupon: NewCoupon ook nog 5% discount en weet niet of er betere zijn op dit moment.

Of je koopt zoiets, maar deze moet je alleen wel rechtstreeks aan je router/access point koppelen (en je router moet dus een afneembare antenne hebben, tenzij je je router open wil maken en gaan solderen)

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:47 schreef RobertNL het volgende:
Review WIFI range extender

Aangezien we buiten op het terras en in de schuur geen internet hadden heb ik ongeveer twee weken geleden maar weer eens een aankoop bij mijn vrienden van BIC gedaan. Het betrof een WIFI versterker*. Aangezien deze bestelling afgelopen woensdag is opgehaald bij het postkantoor vond ik het na een dag gebruik wel eens tijd om jullie een update te geven.

Levering, de levering bevond zich in de nette grijze vuilniszak envelop waar BIC vaak in verzend samen met een meter of twee bubbel plastic.

Omvang van de levering :
1x antenne - 5dBi
1x US adapter - output 5v - 2A
1x Versterker - 2W
1x SMA kabel - 15cm
[ afbeelding ]
Voelt allemaal heel stevig aan. Als ik een minpuntje zou moeten noemen dan is het de dapter die niet altijd even goed contact heeft met de EU plug (maar dat zou ook aan de EU --> US plug kunnen liggen).
Aangezien ik zelf nog een ''betere'' antenne had liggen (20dBi) heb ik deze gebruikt icm de versterker in plaats van de meegeleverde antenne.

Daarna heb ik maar even een rondje gedaan met mijn telefoon (xperia S) icm WIFI analyser. Hieronder staan de oude en nieuwe waarden + afstand.
Links = oude setup
Rechts = nieuwe setup

<1m:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

+-5 meter (3 muren):
+-7.5 meter (4 muren) :
+-15 meter (4 muren):

27 meter alleen met nieuwe setup, 2 meter verder = onbruikbaar signaal (4 muren)
[ afbeelding ]

Snelheden zijn bij alle metingen voldoende op 196KB/s audio te streamen (internet radio) en sites snel te laten laden, video heb ik niet geprobeerd.

* Let wel deze mogen zonder vergunning/ontheffing niet aan staan, in bezit hebben daarin tegen is niet verboden.
quote:
9s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:14 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb die inderdaad ook binnen gekregen. Helaas werkt hij blijkbaar niet met een JVC TV. Jammer.
Een MHL-adapter? Ondersteunt jouw telefoon MHL? Had je wel een USB-kabel met stroom in die MHL-adapter zitten? (De adapter/telefoon heeft stroom nodig, anders werkt het niet)
  woensdag 12 september 2012 @ 18:46:59 #183
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_116697283
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ja, die had ik.
Maar met data-link bedoelde ik dit ding:
[ afbeelding ]
Bedoelt voor wat onder in m'n signature staat.

[..]

Ben ik de enige die met dit soort links 9 v.d. 10 keer niet bij het bedoelde post uitkom hier op Fok? ;(

[..]

Ik geloof dat deze wel aardig goed gevonden wordt. Meerderen hier hebben 'm geloof ik wel gekocht. Zie 'm alleen niet meer op BIC maar wel op TinyDeal en DinoDirect. (Maar bovenstaande Ebay-link is het goedkoopst).
[ afbeelding ]
Hier iemand van een tijdje geleden: (tenminste, ik denk dat hij deze extender bedoeld)

[..]

Of je koopt zoiets, maar deze moet je alleen wel rechtstreeks aan je router/access point koppelen (en je router moet dus een afneembare antenne hebben, tenzij je je router open wil maken en gaan solderen)
[ afbeelding ]

[..]

[..]

Een MHL-adapter? Ondersteunt jouw telefoon MHL? Had je wel een USB-kabel met stroom in die MHL-adapter zitten? (De adapter/telefoon heeft stroom nodig, anders werkt het niet)
Ik heb net deze besteld:

Het gaat maar om een verdieping maar ik wil graag de volle snelheid hebben. Zie hem nu toch wel vaak inkakken. :P
pi_116697338
quote:
11s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik moet ook nog ff rondzoeken voor de hi2050. Of misschien wordt het toch een pro 80.. Anyways, hoe werkte MisterTao ookweer? Kwam geloof ik bij de dollahprijs ook nog een naheffing voor verzending, toch?
Ja, die zijn ook wel wat, maar voor de meer punchy bass en dj-style gegaan voor de TS-650 dus. Al vind ik al die andere ook wel wat hebben, maar eerst maar eens eentje proberen. :P Was niet veel te vinden over de TS-650 verder eigenlijk. Alleen dat het een OEM-design betreft dat vaker wordt toegepast bij andere merken.

MisterTao:
1. Deposit - geld op je MisterTao-account zetten. Met een nieuwe account/e-mail 10% inlegbonus, gaan nog wel wat transactiekosten over, maar je eindigt met meer i.i.g.
2. 1st Payment - betaal het item op Taobao/Tmall en de lokale shipping om het naar MisterTao te krijgen
2. Processing - MisterTao koop voor jou je product in
3. 2nd Payment - op basis van gewicht/grootte worden de verzendkosten van MisterTao naar jou berekend, je wordt nu geacht de kosten daarvan te betalen en dus voor de service om dit mogelijk te maken wat een paar % van de prijs is. Voor je zelfs maar je 1st payment doorvoert is het al mogelijk om me de 'fee shipping calculator' een benadering te doen
4. Shipment van MisterTao naar jou
5. :7 :D
pi_116697466
kan je ook betalen, met die 3v creditcard?
YouTube
  woensdag 12 september 2012 @ 18:56:40 #186
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116697658
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, die zijn ook wel wat, maar voor de meer punchy bass en dj-style gegaan voor de TS-650 dus. Al vind ik al die andere ook wel wat hebben, maar eerst maar eens eentje proberen. :P Was niet veel te vinden over de TS-650 verder eigenlijk. Alleen dat het een OEM-design betreft dat vaker wordt toegepast bij andere merken.

MisterTao:
1. Deposit - geld op je MisterTao-account zetten. Met een nieuwe account/e-mail 10% inlegbonus, gaan nog wel wat transactiekosten over, maar je eindigt met meer i.i.g.
2. 1st Payment - betaal het item op Taobao/Tmall en de lokale shipping om het naar MisterTao te krijgen
3. 2nd Payment - op basis van gewicht/grootte worden de verzendkosten van MisterTao naar jou berekend, je wordt nu geacht de kosten daarvan te betalen en dus voor de service om dit mogelijk te maken wat een paar % van de prijs is. Voor je zelfs maar je 1st payment doorvoert is het al mogelijk om me de 'fee shipping calculator' een benadering te doen
Geen paypal meer :(
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
kan je ook betalen, met die 3v creditcard?
Ja hoor kan prima. Je zou eventueel ook kunnen kijken naar een Neteller account / Debit-card. Krijg je ook nog eens een gratis echte kaart :D
pi_116697678
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Iemand91 het volgende:

Ja dat heb ik allemaal. Ik heb een Samsung Galaxy S2. Ik heb wel een custom rom dus misschien dat het daar aan ligt. Of moet je dat nog appart instellen dat MHL? EDIT: Ik ga nu een andere ROM er op zetten eens kijken of hij dan wel werkt.
pi_116698267
Weet iemand waarom PayPal 1,19$ geeft voor 1 euro , terwijl op meerde bronnen ( 1,2,3 ) , één euro 1,29$ waard is?
pi_116698434
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:08 schreef davedavy het volgende:
Weet iemand waarom PayPal 1,19$ geeft voor 1 euro , terwijl op meerde bronnen ( 1,2,3 ) , één euro 1,29$ waard is?
Antwoord is op PayPal te vinden:

1,25 USD (1 EUR = 1,25215 USD)

Deze koers zijn onze kosten voor grote hoeveelheden vreemde valuta plus een commissie voor omrekening van de valuta. Deze commissie hangt af van de valuta waarnaar omgerekend wordt. Raadpleeg het gedeelte Kosten> Extra kosten> Omrekening valuta van de gebruikersovereenkomst voor meer informatie.
pi_116700358
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:05 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Bedankt! dan ga ik zo meteen die ES800M kopen!
Ik heb laatst de ES900i en de ES800M en de brainwavz Beta´s(toen nog voor 15 dollar) gehaald
Ik zie wel welke de beste zijn.
pi_116703895
Hallo everybody ik heb ff een vraagje een vriend van mij heeft dus 5 koptelefoons van een bekend merk besteld.
Opzich geen probleem maar hij heeft het op mijn adres laten versturen, hij heeft wel zelf die Chinees gewoon betaald met zijn cc of paypal weet ik niet.

De zending loopt via DHL 2-5 dagen.

Maar ben ik nu de lul om t Zo ff te zeggen als, die spullen worden onderschept ?
  woensdag 12 september 2012 @ 20:48:13 #192
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116704398
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:41 schreef seeewpaall het volgende:
Hallo everybody ik heb ff een vraagje een vriend van mij heeft dus 5 koptelefoons van een bekend merk besteld.
Opzich geen probleem maar hij heeft het op mijn adres laten versturen, hij heeft wel zelf die Chinees gewoon betaald met zijn cc of paypal weet ik niet.

Maar ben ik nu de lul om t Zo ff te zeggen als, die spullen worden onderschept ?
Als je naam er ook nog eens op staat: Ja.
  woensdag 12 september 2012 @ 21:20:13 #193
48067 neo2000
pi_116707331
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

MisterTao:
Wel erg moeilijk via mistertao.. Maar eens binnenkort wat andere Chinezen weer aan gaan schrijven, kijken of die het gemakkelijker kunnen regelen. :P
quote:

Valt wel mee. Als je niet vaak last hebt van trillende handen is er niets aan de hand. Heb je het af en toe wel, dan zou ik vooral niet proberen het zeepje te laten vallen als je snapt wat ik bedoel. :o
pi_116709317
Toch maar een nieuwe/refund vragen voor die MHL... Ding werkt ook niet met de S3 en de One S.
Toevallig deed hij het daar straks op mijn S2 voor 2 seconden maar nu doet hij niets meer. Als ik de USB erin plug zie/hoor ik ook geen notificatie.
pi_116718230
quote:

Haha vast een goede vriend van je of niet?
pi_116724240
UG802 Dualcore Android stick voor 51 euro bij Pandawill (met coupon panda4fok) :D

Het is dat ie geen composite out heeft voor m'n oude tv'tje, maar woei wat een prijs!
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 13 september 2012 @ 09:23:54 #197
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116731461
Net een rolletje van dat populaire sport tape gekocht.

Kijken of het echt zo goed werkt als wordt beweerd :)
  donderdag 13 september 2012 @ 09:42:09 #198
128384 mcwops
gat in je glas
pi_116731877
quote:
16s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:23 schreef tokko1 het volgende:
Net een rolletje van dat populaire sport tape gekocht.
[ link | afbeelding ]

Kijken of het echt zo goed werkt als wordt beweerd :)
heb hier ook een voorraadje liggen. prima spul :P
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_116732034
Van dat kinesio-spul ofzo dat je ook bij Balotelli zag?

Weet verder niet wat erover wordt beweerd though. :P
  donderdag 13 september 2012 @ 10:05:47 #200
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116732504
Ben ook benieuwd of het hetzelfde is. Kinesiotape is nogal duur normaal gesproken.
  donderdag 13 september 2012 @ 10:31:55 #201
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116733231
quote:
Dear Robert,

Thanks to your long term support, we grow rapidly day by day. But our
current warehouse cannot support such a growth, and often cause orders
delayed. For solving this problem, we rented a larger warehouse (1000
square meters) in Shenzhen city. From September 15 to September 22, our warehouse will move to the new place. During this period orders may delay a few days. Please accept our
deeply apologize for the inconvenience, we are appreciate for your kindly
understanding and support! We will further to provide you faster processing
speed and better services. Routine maintenance will be carried out from September 15 to September 22. Certain functions on Mistertao may be affected during that period. We
apologize for any inconvenience.

Best regards
Mistertao teams
pi_116733281
Hey iedereen ik ben nieuw hier en heb onlangs iets gezien op tinydeal.com

http://www.tinydeal.com/u(...)-player-p-15722.html

Weet iemand misschien of de usb stick ook Nederlandse zenders kan ontvangen (publiek of commercieel)

Alvast hartelijk dank,

Yik Ho
  donderdag 13 september 2012 @ 10:36:51 #203
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116733378
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:33 schreef yhwable het volgende:

Weet iemand misschien of de usb stick ook Nederlandse zenders kan ontvangen (publiek of commercieel)

Alvast hartelijk dank,

Yik Ho
Dat is geen DVB stick maar gewoon een memorystick met een programma om internet streams te bekijken. Kan je die software beter zelf downloaden van internet.
pi_116733394
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:33 schreef yhwable het volgende:

Alvast hartelijk dank,

Yik Ho
Dude, dat is geen DVB-T of zenderontvangende stick. Dat is gewoon een geheugenstickje met een programma erop, dat programma gaat over het internet zoeken naar streamende zenders. Wat je dus gewoon al kunt.
  donderdag 13 september 2012 @ 10:40:18 #205
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116733473
Voor die Kinesiotape, kun je ook even op DHGate kijken, daar staan ze voor paar euro per rol. :)
pi_116734447
@yhwable koop gewoon deze van BIC
jaja, en azo...
pi_116736944
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:40 schreef Goddelijker het volgende:
Voor die Kinesiotape, kun je ook even op DHGate kijken, daar staan ze voor paar euro per rol. :)
bij BIC heb je ook iets van 5 cm breed en 5 meter lang voor iets van 4-5 euro ofzo..
pi_116737728
quote:
-knip-

[ afbeelding ]

[..]

-knip-
Aangezien toch een aantal mensen deze al gekocht hebben nog een vraagje over de repeater. Kan je de netwerkaansluiting alleen gebruiken om je wifi te configureren, of kan deze ook gebruikt worden een apparaat zonder wifi op aan te sluiten?
  donderdag 13 september 2012 @ 16:05:42 #209
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_116744007
http://www.ebay.com/itm/2(...)g%3D1006%26rk%3D1%26

deze binnen maar man o man wat is ie groot mn laptop staat nu op een hele grote hoek |:(
Say whaaaat?
pi_116744672
Als iets helt, dan staat het 'onder een bepaalde hoek'. :P
Maar 't is wel grappig hoe sommige dingen idd groter of kleiner uitpakken. :+
  donderdag 13 september 2012 @ 16:23:20 #211
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_116744731
Redmango binnen :')

Speciaal voor Shiz omdat hij deze aan iedereen probeert te slijten, reviewtje *O*

_O-

Het geluid is niet heel slecht maar het voelt allemaal echt aan als zo'n Blokker 128mb ding van jaren terug. Vooral de power knop is lachwekkend. Het scherm is kut, navigatie is kut :W Voor 10 euro is het een leuk ding voor smijtwerk, meer zou ik er ook niet voor betalen.

De zip is overigens SUPER met Rockbox, de standaard software is een beetje raar ontworpen. Je krijg niet eens tijdduur te zien op het scherm :')
pi_116744961
_O- :D 't Gaat toch om het geluid en om de functie 'muziek afspelen'. :P En dat doet 'ie beter dan wat dan ook in z'n categorie. Zorg wel dat je de juist equilizer aan hebt staan, er is er maar eentje die aangenaam is. Verder drijft 'ie geluid wel prima aan. 't Menu en navigeren met de kutknopjes en zoals gezegd het scherm in friggin' zonlicht niet af te lezen, tja, dat zijn dan de compromises voor die prijs.

Gewoon een keer goed instellen daarna gewoon op shuffle aangooien en hij zit de hele tijd in je broekzak. Als ik een multimediading wilde haalde ik wel een iPod of zoiets stoms.
pi_116745242
Sipik sk68 besteld voor omgerekend ¤4,79!
http://www.**********.com/product158094.html
EDIT: http://goo.gl/uUtKv

Zag hem al een keer voorbij komen in 1 van de delen van deze reeks en de reviews op DX zijn niet slecht.

Reviews Sipik SK68:
http://club.dx.com/reviews/text/39585

[ Bericht 13% gewijzigd door nodig op 13-09-2012 16:37:43 (Link block) ]
pi_116745279
Nu al mijn ES800M oordopjes binnen. Wat een geluid zeg! Apple oortjes zijn niets in vergelijking met dit! Noise cancelling werkt ook top. En dat voor 5¤!
pi_116745837
Blij om te horen. :) Cancelling is het niet, het is noise-isolation, gewoon blokkeren i.p.v. actief tegen te gaan, maar inderdaad, in vergelijk met normale dopjes 'lekt' er veel minder geluid weg en komt er ook minder omgevingsgeluid doorheen. :Y
pi_116745991
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:49 schreef shiznuts het volgende:
Blij om te horen. :) Cancelling is het niet, het is noise-isolation, gewoon blokkeren i.p.v. actief tegen te gaan, maar inderdaad, in vergelijk met normale dopjes 'lekt' er veel minder geluid weg en komt er ook minder omgevingsgeluid doorheen. :Y
Ja dat bedoel ik haha, en ze gaan ook minder snel in de knoop!
pi_116746103
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:37 schreef namemotion het volgende:
Nu al mijn ES800M oordopjes binnen. Wat een geluid zeg! Apple oortjes zijn niets in vergelijking met dit! Noise cancelling werkt ook top. En dat voor 5¤!
Ben benieuwd heb tot nu toe altijd de samsung oortjes gehad. Ik kon het niet laten om er meer als 1 te bestellen.
pi_116746241
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:56 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ben benieuwd heb tot nu toe altijd de samsung oortjes gehad. Ik kon het niet laten om er meer als 1 te bestellen.
Jij hebt ze ook besteld? En zoja hoeveel?
pi_116746306
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:00 schreef namemotion het volgende:

[..]

Ik ook de Beta´s ES800m en de ES900I
pi_116746382
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:00 schreef namemotion het volgende:

[..]

Jep, Heb er 5 besteld. + Coupon van 10 % eraf :D
  donderdag 13 september 2012 @ 17:06:41 #221
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_116746418
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:29 schreef shiznuts het volgende:
_O- :D 't Gaat toch om het geluid en om de functie 'muziek afspelen'. :P En dat doet 'ie beter dan wat dan ook in z'n categorie. Zorg wel dat je de juist equilizer aan hebt staan, er is er maar eentje die aangenaam is. Verder drijft 'ie geluid wel prima aan. 't Menu en navigeren met de kutknopjes en zoals gezegd het scherm in friggin' zonlicht niet af te lezen, tja, dat zijn dan de compromises voor die prijs.

Gewoon een keer goed instellen daarna gewoon op shuffle aangooien en hij zit de hele tijd in je broekzak. Als ik een multimediading wilde haalde ik wel een iPod of zoiets stoms.
Equalizer UIT is het beste geluid :) Ik had echt iets beters verwacht omdat deze ook door Raz is verkocht voor een veel hogere prijs toch? De zip + rockbox is gewoon koning der budgetspelers.
pi_116746589
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:05 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Weet niet precies hoe duur ze je ze hebt gekocht maar post hierboven zei ¤5 per stuk.
5x5= 25
25x0,9= ¤22,50
Is dus net boven de grens van ¤22.
Mochten ze het er dus uitvissen bij de douane betaal je 22,50x0,20= 4,50 + 17,50 verwerkingskosten PostNL = ¤21,90 extra betalen :o
pi_116746651
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:05 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Waarom gelijk 5? Voor vrienden ofzo?
pi_116746867
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:15 schreef namemotion het volgende:

[..]

Waarom gelijk 5? Voor vrienden ofzo?
Ja. 2 voor mezelf dan.
pi_116746917
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:12 schreef nodig het volgende:

[..]

Weet niet precies hoe duur ze je ze hebt gekocht maar post hierboven zei ¤5 per stuk.
5x5= 25
25x0,9= ¤22,50
Mochten ze het er dus uitvissen bij de douane betaal je 22,50x0,20= 4,50 + 17,50 verwerkingskosten PostNL = ¤21,90 extra betalen :o
Ja er zitten nog 2 kabeltjes in en nog een car mount. Kan natuurlijk altijd wel gebeuren maar ben er niet zo bang voor :P
pi_116746977
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:26 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja er zitten nog 2 kabeltjes in en nog een car mount. Kan natuurlijk altijd wel gebeuren maar ben er niet zo bang voor :P
Ah gelukkig maar, maar de laatste tijd lees je toch dat er veel pakketjes uitgevist worden, je had denk ik beter je order kunnen splitsen (eerst 4 bestellen en daarna de rest)
Of kreeg je dan die 10% niet?
pi_116747053
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:28 schreef nodig het volgende:

[..]

Ah gelukkig maar, maar de laatste tijd lees je toch dat er veel pakketjes uitgevist worden, je had denk ik beter je order kunnen splitsen (eerst 4 bestellen en daarna de rest)
Of kreeg je dan die 10% niet?
Ja dat had ik ook kunnen doen inderdaad. Maar 5+ krijg je er ok nog extra % vanaf en ik had nog een coupon gevonden op internet. :P. Maarja ik kom wel hier klagen als ze het eruit hebben gevist :P
pi_116747388
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:12 schreef nodig het volgende:

[..]

5x5= 25
25x0,9= ¤22,50
ach die oordopjes worden er niet uit gevist joh, zo te horen klein pakketje, wat ook niet al te zwaar is..
daarnaast zijn de inklaringskosten geen 17,50 maar 12.50 ofzo en btw is 19% :P
pi_116747543
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

ach die oordopjes worden er niet uit gevist joh, zo te horen klein pakketje, wat ook niet al te zwaar is..
daarnaast zijn de inklaringskosten geen 17,50 maar 12.50 ofzo en btw is 19% :P
Btw had ik extra 20% gedaan, Mocht die in Oktober komen is het 21%, dus gemiddeld maar 20% genomen, ook handiger met hoofdrekenen :D
  donderdag 13 september 2012 @ 19:43:51 #230
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_116751892
Over welke zip hebben jullie het hier ?(merk of link)
Say whaaaat?
  donderdag 13 september 2012 @ 20:24:43 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116753958
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:43 schreef SuperChips het volgende:
Over welke zip hebben jullie het hier ?(merk of link)
Sansa zip
pi_116756219
Heeft er hier nog iemand een code voor de G3? Ik zie nu pas dat dat nodig was, heb dit 2 weken actief gevolgd, maar daarna even pauze en de code gemist!

Kan er nog 1 bij? ;) Please PM! Daarnaar doneer ik ook de korting 50%!
Is back
pi_116756278
Ik zou ook nog wel een code voor de G3 willen hebben. :)
De klaagbaak is een machine.
pi_116756409
Hoeveel euro korting kan je nou krijgen met die code? Dat heb ik nog steeds niet gelezen?
Is back
  donderdag 13 september 2012 @ 21:16:10 #235
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116757183
18 dollar korting.
pi_116758910
..Na 10 dagen staat mijn pakketje nog steeds op "posting", hoort dat? ;(
pi_116758914
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:02 schreef supayoshii het volgende:
Heeft er hier nog iemand een code voor de G3? Ik zie nu pas dat dat nodig was, heb dit 2 weken actief gevolgd, maar daarna even pauze en de code gemist!

Kan er nog 1 bij? ;) Please PM! Daarnaar doneer ik ook de korting 50%!
Ik heb nog een code?
  donderdag 13 september 2012 @ 21:58:57 #238
48067 neo2000
pi_116759899
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:37 schreef namemotion het volgende:
Staat wel tegenover dat in een regenbui naar buiten lopen en een kaar klonten modder in je oren stouwen eigenlijk nog beter klinkt dat die apple meuk die ze proberen te slijten alszijnde oordopjes.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:06 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Equalizer UIT is het beste geluid :) Ik had echt iets beters verwacht omdat deze ook door Raz is verkocht voor een veel hogere prijs toch? De zip + rockbox is gewoon koning der budgetspelers.
Mjah, dat is geen reddmango maar een Nationite. Misschien een andere firmware wat um een andere sound signature geeft. Zelfs op head-fi zijn ze aardig te spreken over de Nationites. Heb hem ook al even in bestelling staan @ zavvi maar volgens mij boykot de pakjesbezorger mij. Zo heb je een tijd lang 100000 onverwachte pakketjes in een week, en zo verwacht je 5 pakketjes, willen ze maar niet binnenkomen. Waaronder die van Zavvi en wat ebay orders. Dafuq.
pi_116760500
Huawei dongel's echt aangeraden! Veel goedkoper als in NL!
  donderdag 13 september 2012 @ 22:48:45 #240
48067 neo2000
pi_116762625
Tsjah, o.a. KPN verkoopt ze al jarenlang op de NL markt.

Styerker nog, hoop componenten in je eigen smartphone zijn ook van Huawei. Sinds kort maken ze trouwens zelf ook telefoons.

[ Bericht 84% gewijzigd door neo2000 op 13-09-2012 22:55:39 ]
pi_116762700
Zijn er trouwens ook normale goede goedkope oordopjes, zonder in ear zuig effect? Want soms wil ik nog mensen horen als ik muziek luister.
  donderdag 13 september 2012 @ 23:07:26 #242
48067 neo2000
pi_116763694
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:50 schreef namemotion het volgende:
Zijn er trouwens ook normale goede goedkope oordopjes, zonder in ear zuig effect? Want soms wil ik nog mensen horen als ik muziek luister.
Denk dat het moeilijk wordt, meeste is tegenwoordig helaas in-ear, maar as always, teh mighty shiz to teh reskjoe!

Overigens is de zoekterm dan earbuds. ;)
pi_116764076
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:50 schreef namemotion het volgende:
Brainwavz Beta misschien? De rest zijn eigenlijk allemaal traditionele isolating in-ears. Anders moet je toch weer zoeken naar normale oortjes, maar ja, hoe verder van je trommelvliezen, des te moeilijker lukt het een respectabele sound te creëren. Tenzij je weer buiten het oor gaat werken met grotere drivers, dan heb je het over headphones, maar die isoleren natuurlijk ook weer een hoop. Of je moet de Sonun SN-161 eens proberen, die zijn best aardig voor on-ears. Worden niet zoveel kwaliteit normale oordopjes geproduceerd heb ik het idee, wel veel merkloze Chinese crapmeuk. :P

Check verder ook ljokerl en ClieOS hun topics op head-fi:
http://www.head-fi.org/t/(...)fxd80-added-09-05-12
http://www.head-fi.org/t/(...)-added-sept-6th-2012
pi_116764276
Die CK duns zijn ook best meuk trouwens :+ Had ze een week ingehad en dacht ze opzich best goed waren. De week daarna mijn Alpha's ingedaan. Wat een verschil :D
pi_116764418
_O- :') Ja, toen ik ze vond luisterde ik eerst ook alleen wat bass-heavy nummers, dat was niet slecht. Bij pop en dergelijke stort 'ie uit elkaar, da's niet leuk meer. :P
pi_116765143
Echt een bummer dat Mcbub opeens geen paypal meer accepteert, net wanneer ik de ES900 en ES800M wilde bestellen :(
Ja.
pi_116765270
quote:

[..]

Waar heb je ze besteld als ik vragen mag? (en de coupon :@ )
Ja.
pi_116765707
zijn er in china nog goeie/degelijke computermuizen te vinden? of kan ik die gewoon beter kopen in NL?

ik heb er niet direct haast mee; maar mijn muiswiel is verrot en ik moet dus een nieuwe muis hebben :P
  vrijdag 14 september 2012 @ 00:14:24 #249
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116766313
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 23:54 schreef mschol het volgende:
zijn er in china nog goeie/degelijke computermuizen te vinden? of kan ik die gewoon beter kopen in NL?

ik heb er niet direct haast mee; maar mijn muiswiel is verrot en ik moet dus een nieuwe muis hebben :P
Meh, beter haal je gewoon een Logitech ofzo. Zo heb ikzelf gewoon deze:
http://www.logitech.com/nl-nl/mice-pointers/mice/7108
Ies gewoon goed spul waar je lang plezier van hebt. Accuduur, respons en fastscrolling is briljant.

In China heb je wel muizen maar zijn uiteraard goedkoop gemaakt en niet bepaald duurzaam en van hoge kwaliteit. Dus als je niet elke paar maanden aan een nieuwe zou willen, beter gewoon in een keer een goede. Maar ok, er zijn merken als Rapoo, WFirst, MC Saite en Deiog die wel veel van die shizzle maken. Hier wat voorbeelden die ik ooit eens verzameld had:
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UFJZplE7t8E
http://www.focalprice.com(...)se.html#.UFJZy1E7t8E
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UFJZ11E7t8E
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UFJZ2VE7t8E
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UFJZ0FE7t8E
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UFJZ1FE7t8E
http://www.buyincoins.com(...)4-product-10086.html
http://dx.com/p/apoint-f9(...)ck-150cm-cable-94108
http://dx.com/p/mc-saite-(...)ck-150cm-cable-73756
http://dx.com/p/mc-saite-(...)ck-150cm-cable-73757
› www.everbuying.com/product58715.html
http://www.focalprice.com(...)ow.html#.UFJZz1E7t8E
pi_116766479
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 00:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Meh, beter haal je gewoon een Logitech ofzo. Zo heb ikzelf gewoon deze:
http://www.logitech.com/nl-nl/mice-pointers/mice/7108
Ies gewoon goed spul waar je lang plezier van hebt. Accuduur, respons en fastscrolling is briljant.

In China heb je wel muizen maar zijn uiteraard goedkoop gemaakt en niet bepaald duurzaam en van hoge kwaliteit. Dus als je niet elke paar maanden aan een nieuwe zou willen, beter gewoon in een keer een goede. Maar ok, er zijn merken als Rapoo, APoint, WFirst, MC Saite en Deiog die wel veel van die shizzle maken. Hier wat voorbeelden die ik ooit eens verzameld had:
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UFJZplE7t8E
http://www.focalprice.com(...)se.html#.UFJZy1E7t8E
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UFJZ11E7t8E
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UFJZ2VE7t8E
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UFJZ0FE7t8E
http://www.focalprice.com(...)ck.html#.UFJZ1FE7t8E
http://www.buyincoins.com(...)4-product-10086.html
http://dx.com/p/apoint-f9(...)ck-150cm-cable-94108
http://dx.com/p/mc-saite-(...)ck-150cm-cable-73756
http://dx.com/p/mc-saite-(...)ck-150cm-cable-73757
› www.everbuying.com/product58715.html
http://www.focalprice.com(...)ow.html#.UFJZz1E7t8E
duidelijk.. ik heb ook al jaren een logitech hoor (nu een G5 die ~3 jaar oud is en daarvoor een MX700 die rond de 6 jaar oud was voordat hij van ellende uitelkaar viel _O- ) en ik ga dus weer opzoek naar een leuke logitech.. :s) thnx voor de linkjes overigens, ik wil misschien nog goedkoop muisje (voor weinig gebruik) bij andere pc's halen dus wellicht komen die in aanmerking
pi_116766484
ik zou een trust aanraden als je echt chinese kwaliteit wilt hoef je niet 3 weken te wachten en gaat die toch kapot :+
  vrijdag 14 september 2012 @ 00:24:38 #252
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116766578
_O- Haha, true. In Trust we do not trust. :P
Wat een ellende daarvan is vroeger bij ons door het huishouden gegaan. :D
Camera's, webcams, muizen, toetsenborden, tassen... en idd wat een troepkwaliteit. :')

Btw, you're welcome. Een simpel muisje voor erbij kunnen ze niet veel fout aan doen. Maar voor het dagelijks gebruik moet je gewoon een goede willen eigenlijk. :Y Scheelt je weer reuma door het onergonmische ontwerp en allergische reacties op illegale grondstoffen die ze erin stoppen. :+
pi_116767631
Ik heb dat draadloze muisje van BIC van 6 euro, en dat is een superding. Mega lang op 1 batterij, al iets van 3 maanden ofzo. Micro ontvanger die je erin op kunt bergen. Werkt onder elk OS, zelfs Android.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_116768717
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 02:33 schreef W00fer het volgende:
Ik heb dat draadloze muisje van BIC van 6 euro, en dat is een superding. Mega lang op 1 batterij, al iets van 3 maanden ofzo. Micro ontvanger die je erin op kunt bergen. Werkt onder elk OS, zelfs Android.
Welke is dat?
pi_116768817
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 23:41 schreef Xu het volgende:

[..]

Waar heb je ze besteld als ik vragen mag? (en de coupon :@ )
Priceangles en de coupon was: PAAH10OFF
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:28:41 #256
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116769480
quote:
Die denk ik... of deze, die was toen ook een tijdje populair:
http://www.buyincoins.com(...)pc-product-1884.html

Zal je zien, kom ik morgen thuis ligt er een briefje dat ik vandaag de postbode gemist heb. ;( Ik had m'n Novo7 Fire eigenlijk al in huis verwacht. :@
pi_116771552
Had mijn ipcamera lensje nu wel thuis verwacht, was mijn eerste bestelling van tinydeal.
ik heb hem 1 september besteld, ik hoorde in dit topic dat chinese pakketjes er altijd binnen 10 dagen zijn!?? ben ik opgelicht?!? moet ik een paypal claim starten!? :{

SPOILER
  vrijdag 14 september 2012 @ 11:54:07 #258
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_116773700
Aanstaande dinsdag is het zover, dan is er weer een iBOOD Hunt!

(en de dollar staat rond de $1,30 *O* )
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_116774518
Leuk dat die LED bulbs betaalbaarder zijn nu.
5w lijkt me inderdaad fijner dan 3w.
Zou deze goed te doen zijn?
http://www.buyincoins.com(...)l-product-18608.html
Geen reviews oid helaas.
pi_116778180
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef yorkick het volgende:
Leuk dat die LED bulbs betaalbaarder zijn nu.
5w lijkt me inderdaad fijner dan 3w.
Zou deze goed te doen zijn?
http://www.buyincoins.com(...)l-product-18608.html
Geen reviews oid helaas.
Die is in iedergeval wel 5 watt volgens BIC, echter als ik die remote dan weer zie..
springen me de tranen in de ogen.. het ziet er zo kinderachtig uit met die kleuren die ze daarop hebben gebruikt :(
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:47:19 #261
48067 neo2000
pi_116780095
Trouwens hier ook de Reddmango zojuist binnen gehad. Denk dat ik de reden weet waarom ie niet zo goed zou klinken als verwacht (zelf nog niet getest trough): heeft waarsch. geen BBE engine die de nationite N2 wel heeft. Reden om dit aan te nemen: logo'tje staat er niet op. Misschien met firmware nog wel iets te rommelen of zo, maar lijkt mij eerder iets hardwarematigs wat mogelijk ontbreekt. Mocht ik na testen vinden dat ie niet voldoet qua geluidskwaliteit, zelfs niet met een ampje er aan, zal ik eens kijken wat de mogelijkheden zijn er een nationite firmware overheen te flashen. Misschien staat het logo er niet op omdat Reddmango geen licentie heeft, maar zit bijvoorbeeld de hardware er wel in terwijl ie softwarematig uitstaat. Je weet maar nooit. :P

Nu nog de tijd vinden om ermee te rommelen. :')
pi_116780258
Vandaag kreeg ik deze in de mailbox

http://www.eachbuyer.com

er er is een kortingcode

It's for 8% off all products. All you have to do to receive your entitled discount is enter the code 7788 when you checkout

Wou em jullie niet verborgen houden :9
pi_116785401
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef Downstar het volgende:

[..]

Die is in iedergeval wel 5 watt volgens BIC, echter als ik die remote dan weer zie..
springen me de tranen in de ogen.. het ziet er zo kinderachtig uit met die kleuren die ze daarop hebben gebruikt :(
http://www.tomtop.com/5w-(...)-remote-control.html

Lijkt me ook keurig. Iets nettere remote.
Alleen filmpjes op youtube geven ook niet echt uitsluitsel over hoe helder zo'n lamp nou precies is. Denk maar gewoon bestellen, en dan laat ik het wel weten hier;)
China Airmail is de laatste weken wel erg langzaam bij mij.
  vrijdag 14 september 2012 @ 17:10:59 #264
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_116785914
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:47 schreef neo2000 het volgende:
Trouwens hier ook de Reddmango zojuist binnen gehad. Denk dat ik de reden weet waarom ie niet zo goed zou klinken als verwacht (zelf nog niet getest trough): heeft waarsch. geen BBE engine die de nationite N2 wel heeft. Reden om dit aan te nemen: logo'tje staat er niet op. Misschien met firmware nog wel iets te rommelen of zo, maar lijkt mij eerder iets hardwarematigs wat mogelijk ontbreekt. Mocht ik na testen vinden dat ie niet voldoet qua geluidskwaliteit, zelfs niet met een ampje er aan, zal ik eens kijken wat de mogelijkheden zijn er een nationite firmware overheen te flashen. Misschien staat het logo er niet op omdat Reddmango geen licentie heeft, maar zit bijvoorbeeld de hardware er wel in terwijl ie softwarematig uitstaat. Je weet maar nooit. :P

Nu nog de tijd vinden om ermee te rommelen. :')
Ik zat hetzelfde te denken. Dan wacht ik mooi op jou voordat ik de boel ga bricken ;)
Volgens mij is BBE volledig softwarematig, maar dat maakt de kwaliteit van de behuizing/scherm niet beter :P
  vrijdag 14 september 2012 @ 17:28:58 #265
48067 neo2000
pi_116786508
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:10 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik zat hetzelfde te denken. Dan wacht ik mooi op jou voordat ik de boel ga bricken ;)
Volgens mij is BBE volledig softwarematig, maar dat maakt de kwaliteit van de behuizing/scherm niet beter :P
Volgend issue, nergens firmwares te downloaden. Dus moet een tool hebben om firmware hier vanaf te krijgen. Denk niet dat de spelertjes populair genoeg zijn zodat een community tooling geschreven heeft. :') Bricken wordt trouwens steeds aanlokkelijker, zit al heel de middag te prutsen om een flac file uberhaubt afgespeeld te krijgen, maar krijg continue 'Warning: No Music File' meldingen bij poging tot afspelen van FLACS. :( Aardig, aangezien op doosje en site staat dat het ge-support wordt. :') FML
pi_116786997
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:55 schreef yorkick het volgende:

[..]

http://www.tomtop.com/5w-(...)-remote-control.html

Lijkt me ook keurig. Iets nettere remote.
Alleen filmpjes op youtube geven ook niet echt uitsluitsel over hoe helder zo'n lamp nou precies is. Denk maar gewoon bestellen, en dan laat ik het wel weten hier;)
China Airmail is de laatste weken wel erg langzaam bij mij.
Das precies de zelfde lamp en remote als bij BIC haha :P?
pi_116787145
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

Das precies de zelfde lamp en remote als bij BIC haha :P?
Oja lol! Lekker scherp van mij. Maar hij ziet er op de TT website al wel iets beter uit.
  vrijdag 14 september 2012 @ 18:02:02 #268
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_116787389
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:28 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Volgend issue, nergens firmwares te downloaden. Dus moet een tool hebben om firmware hier vanaf te krijgen. Denk niet dat de spelertjes populair genoeg zijn zodat een community tooling geschreven heeft. :') Bricken wordt trouwens steeds aanlokkelijker, zit al heel de middag te prutsen om een flac file uberhaubt afgespeeld te krijgen, maar krijg continue 'Warning: No Music File' meldingen bij poging tot afspelen van FLACS. :( Aardig, aangezien op doosje en site staat dat het ge-support wordt. :') FML
Flac doet het prima hier.

De firmware is inderdaad nergens te vinden van nationite. In het menu van de speler is wel een firmware update optie maar ik durf het niet in te drukken. Ik vraag me überhaupt af hoe je nu in de speler kunt updaten }:|

Het doorspoelen is ook leuk, je drukt op de knop en je bent 2 minuten verder :N Het scherm aanpassen bleek ook zinloos omdat ie al op 100% brightness staat. Het aanzetten wat het apparaatje is ook een behoorlijke klus, 5 seconde op de play knop drukken ;(

Volladen met bestanden en daarna gewoon play drukken, anders is het apparaat onbruikbaar. Shiz faalt echt enorm. Hij zat zeker op een hoge berg in Oostenrijk met zuurstof gebrek o|O
  vrijdag 14 september 2012 @ 18:11:35 #269
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116787682
Ik zei dat 'ie flacs kon afspelen en dat het prima klonk! :D Dat doet het precies (hier deden die flacs van je het gewoon heur neoot! :o )! Da's toch ge-wel-dig voor die prijs of niettan? :Y

Ik gebruik eigenlijk nooit m'n Fuze, Clip+ of Zip hoewel die een mooier display en betere navigatie hebben (had de navigatie trouwens snel onder de knie). Ik zou eerder zoiets in m'n broekzak mikken tijdens het sporten ofzo. Reproductie vind ik echt prima en is een wahnsinn voor die prijs (en BBS ben ik in menu'tjes niet tegengekomen, maar wel iets anders waardoor het wel ineen wat klinkt). Maar je mag van mij ook best een iets van drie keer zo dure Clip Zip halen hoor. :*
  vrijdag 14 september 2012 @ 18:17:01 #270
48067 neo2000
pi_116787884
firmware update optie heb ik al geprobeerd. dan vraagt ie om een USB connectie. sluit je vervolgens het apparaat aan op USB dan hangt ie, denk dat ie in een aparte flashable modus komt, maar zonder flash software op de pc die luistert op port X wordt het natuurlijk niets. Geen enkele FLAC file die ik geprobeerd heb doet ut. :( waar heb je de FLAC files weggezet? in de root van het ingebouwde memory, of op microsd? in subfolders of juist met los? mp3 doet het overigens wel prima. :(
  vrijdag 14 september 2012 @ 18:19:58 #271
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116787990
Gewoon op de SD-kaart. In de root gemikt (de drie die je stuurde).
  vrijdag 14 september 2012 @ 18:37:27 #272
48067 neo2000
pi_116788501
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:19 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon op de SD-kaart. In de root gemikt (de drie die je stuurde).
Kan de files niet eens zien, alleen met de explorer, waarbij de files een groot kruis staat. Wordt een rma denk ik. Damn it. :')
pi_116788558
Ik heb wat geld van BIC via referral ontvangen en laten uitbetalen op mijn paypal account. Mooie omschrijving bij mijn coins overzicht.

Gift from Web master
pi_116789200
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:39 schreef Skiet het volgende:
Ik heb wat geld van BIC via referral ontvangen en laten uitbetalen op mijn paypal account. Mooie omschrijving bij mijn coins overzicht.

Gift from Web master
Hoe kun je je laten uitbetalen?
  vrijdag 14 september 2012 @ 18:59:19 #275
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_116789214
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef neo2000 het volgende:
firmware update optie heb ik al geprobeerd. dan vraagt ie om een USB connectie. sluit je vervolgens het apparaat aan op USB dan hangt ie, denk dat ie in een aparte flashable modus komt, maar zonder flash software op de pc die luistert op port X wordt het natuurlijk niets. Geen enkele FLAC file die ik geprobeerd heb doet ut. :( waar heb je de FLAC files weggezet? in de root van het ingebouwde memory, of op microsd? in subfolders of juist met los? mp3 doet het overigens wel prima. :(
Gewoon los in de root map. Als ik de speler aansluit opent een map waar de fantastische meegeleverde muziek op staat _O-
pi_116789369
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:58 schreef davedavy het volgende:

[..]

Hoe kun je je laten uitbetalen?
Je kan alleen per 50 dollar laten uitbetalen, gaat naar je paypal account.
pi_116791471
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:28 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Die denk ik... of deze, die was toen ook een tijdje populair:
http://www.buyincoins.com(...)pc-product-1884.html

Zal je zien, kom ik morgen thuis ligt er een briefje dat ik vandaag de postbode gemist heb. ;( Ik had m'n Novo7 Fire eigenlijk al in huis verwacht. :@
Dat kutding. :')
Batterij was zo leeg en je vingers gaan pijn doen als je grote handen hebt
Ligt nu ergens op zolder tussen de andere pc spullen die ik nooit gebruik :P
pi_116791546
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 20:02 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dat kutding. :')
Batterij was zo leeg en je vingers gaan pijn doen als je grote handen hebt
Ligt nu ergens op zolder tussen de andere pc spullen die ik nooit gebruik :P
Je hebt hebt het niet over de Fire hoop ik ;)
pi_116791609
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 20:04 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Je hebt hebt het niet over de Fire hoop ik ;)
Nee, die muis :D
pi_116791647
lol
  vrijdag 14 september 2012 @ 20:29:55 #281
48067 neo2000
pi_116792676
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:59 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gewoon los in de root map. Als ik de speler aansluit opent een map waar de fantastische meegeleverde muziek op staat _O-
Ja, vrij hoog Chinees restaurant gehalte. :`)
  vrijdag 14 september 2012 @ 20:37:41 #282
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_116793020
Mooie kabels besteld

http://dx.com/p/fujicable(...)e-brown-150cm-147160

ben benieuwd naar de kwaliteit
pi_116793518
Kon het niet laten, heb de WLtoys v911 besteld.
http://www.banggood.com/W(...)de-2%29-p-36779.html

EDIT:

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 20:37 schreef 0wen het volgende:
Mooie kabels besteld

Moet dat zo duur zijn? Denk dat je weinig verschilt gaat merken in kwaliteit.
http://www.ebay.com/itm/D(...)&hash=item2a1fb8d67c

EDIT 2:
Heee, de dollar gaat de goeie kant op! 2 cent verschil met gisteren :D

[ Bericht 34% gewijzigd door nodig op 14-09-2012 20:52:49 ]
pi_116793561
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 20:37 schreef 0wen het volgende:
Mooie kabels besteld

ziet er veelbelovend uit :o
  vrijdag 14 september 2012 @ 20:57:45 #285
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_116794056
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

ziet er veelbelovend uit :o
Klopt, ziet er leuk uit. Ik post wel even wat over de kwaliteit.
deze ook besteld: http://dx.com/p/gold-plat(...)n-cable-150cm-141012

@nodig, je snapt het nut van kabels niet :P
  vrijdag 14 september 2012 @ 21:00:33 #286
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116794190
Lookin' pro, bro. :7

@ V911 halen. ^O^ Have fun! And fun you will have. :Y
pi_116795907
Heeft er iemand ervaring met universele laptop adapters van Ebay? Ik heb een 120w adapter nodig met een 7.4 x 5.0mm connector. Hier in NL zijn ze al snel ~40 euro, maar ik twijfel aan de betrouwbaarheid.
pi_116796197
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 21:33 schreef FreaZ het volgende:
Heeft er iemand ervaring met universele laptop adapters van Ebay? Ik heb een 120w adapter nodig met een 7.4 x 5.0mm connector. Hier in NL zijn ze al snel ~40 euro, maar ik twijfel aan de betrouwbaarheid.
Daar zou ik mee uitkijken. Lees dit maar eens.
  vrijdag 14 september 2012 @ 22:01:12 #289
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_116797365
quote:
0s.gif Op vrijdag 1

4 september 2012 21:40
schreef Hades.nl het volgende:

[..]

Daar zou ik mee uitkijken. Lees dit maar eens.
Helemaal gelezen :7

Zijn er trouwens vervangende toetsen te koop voor me laptop (packard bell easynote tm85)
Say whaaaat?
pi_116797481
Iemand ervaring met Singapore Post? Heb ergens iets besteld dat via hun verzonden is.. :P
  vrijdag 14 september 2012 @ 22:09:10 #291
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116797814
Een paar keer. :Y Goede ervaringen mee, volgens mij nooit langer dan twee weken geduurd daarmee.
pi_116798106
Top! Hopelijk niet heel douane gevoelig ofzo. Is iets van metaal en volgens mij redelijk zwaar. :{
pi_116809132
is de jiayu g3 beter dan iphone of gelijkwaardig?
  zaterdag 15 september 2012 @ 11:33:41 #294
97745 Thorical
finding a way
pi_116810082
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 10:37 schreef pazara het volgende:
Nee je moet hem volgens mij vergelijken met iets tussen een Samsung Galaxy S en de Galaxy S plus.
  zaterdag 15 september 2012 @ 11:36:01 #295
48067 neo2000
pi_116810125
quote:
Is een bmw beter dan een mercedes? Is een volkswagen beter dan een seat? Volgens mij zijn soortgelijke vragen al meermaals gesteld en beantwoord. Of je moet een vergelijkingstabelletje willen hebben die werkelijkwaar elke telefoon ooit vergelijkt met de G3, of je doet zelf even wat moeite om te zoeken. Sowieso is 'beter' afhankelijk van wat je verwacht in een telefoon.

Sowieso gaat de vergelijking Iphone -> Android telefoon niet helemaal op aangezien gedachte erachter, besturingssysteem e.d. compleet anders zijn. Is een beetje vragen of een lift hetzelfde is als een brug. :')
pi_116810226
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 20:57 schreef 0wen het volgende:

[..]

Klopt, ziet er leuk uit. Ik post wel even wat over de kwaliteit.
deze ook besteld: http://dx.com/p/gold-plat(...)n-cable-150cm-141012

@nodig, je snapt het nut van kabels niet :P
Die zien er vet uit :9~
pi_116811024
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:33 schreef Thorical het volgende:

[..]

Nee je moet hem volgens mij vergelijken met iets tussen een Samsung Galaxy S en de Galaxy S plus.
Tussen Samsung Galaxy s en de Galaxy s Plus :X ..

Even de S plus gepakt:

CPU: 1.4 ghz singlecore
RAM: 512 MB
Screen: 4 inch met 480x800 resolutie
Camera: 5 MP
Android: 2.3

Jiayu G3:

CPU: 1 Ghz Dualcore
RAM: 1 GB
Screen: 4,5 inch met 720x1280(HD!) resolutie
Camera:8 MP
Android: 4.1 wss met update

Dus ik snap niet waar je de vergelijking naar de S of S plus maakt?

Nogmaals de Jiayu G3 is te vergelijken met een Samsung Galaxy S2. waarbij het op sommige punten nog wint van de S2 ook O-)

Met betrekking tot een Iphone 5 is het bijvoorbeeld moeilijker te peilen, omdat daar een heel ander OS op draait.. Qua specificaties is de G3 wel vergelijkbaar met de Iphone 5 ..
pi_116811343
als ik straks in de trein zit en iemand met een G3 zie, weet ik dat het een fokker is _O-
pi_116811434
quote:
Jiayu G3 is een stuk beter dan de iPhone 5. Dit komt mede door de processor en de manier waarop gegevens verwerkt worden. Ook is het scherm van de Jiayu een stuk beter dan de iPhone 5.

Ik snap de hype rond de iPhone dan ook echt niet. Eigenlijk zou de Jiayu zo groot moeten zijn en niet de iPhone.
  zaterdag 15 september 2012 @ 13:01:48 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116812062
SPOILER: Offtopic over de Jiayu vs Iphone
Maar laten we deze discussie voorzetten in het Jiayu topic :D

On topic:
Voor een leuk project een busje gekocht. Binnenkort eens kijken of we hem kunnen ''pimpen'' met licht/geluid etc uit China :D!

Daarnaast ook maar weer opzoek naar een nieuw horloge :9 Aangezien we al bijna een half jaar geen nieuwe hebben gehaald :')

Iemand recents nog wat leuks tegen gekomen?
pi_116812683
Ik moet ook nog een nieuwe horloge. :@
M'n Shark-watch heeft van de een op de andere dag opeens een missend knopje! :o

Misschien hepten ze nieuwe modellekes.

[Chinese Webshops] Topic #218 Back to watches 'n schtuff
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')