Welke is dat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 02:33 schreef W00fer het volgende:
Ik heb dat draadloze muisje van BIC van 6 euro, en dat is een superding. Mega lang op 1 batterij, al iets van 3 maanden ofzo. Micro ontvanger die je erin op kunt bergen. Werkt onder elk OS, zelfs Android.
Priceangles en de coupon was: PAAH10OFFquote:Op donderdag 13 september 2012 23:41 schreef Xu het volgende:
[..]
Waar heb je ze besteld als ik vragen mag? (en de coupon)
Die denk ik... of deze, die was toen ook een tijdje populair:quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
› http://www.buyincoins.com(...)4-product-10086.html
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is in iedergeval wel 5 watt volgens BIC, echter als ik die remote dan weer zie..quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef yorkick het volgende:
Leuk dat die LED bulbs betaalbaarder zijn nu.
5w lijkt me inderdaad fijner dan 3w.
Zou deze goed te doen zijn?
http://www.buyincoins.com(...)l-product-18608.html
Geen reviews oid helaas.
http://www.tomtop.com/5w-(...)-remote-control.htmlquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die is in iedergeval wel 5 watt volgens BIC, echter als ik die remote dan weer zie..
springen me de tranen in de ogen.. het ziet er zo kinderachtig uit met die kleuren die ze daarop hebben gebruikt
Ik zat hetzelfde te denken. Dan wacht ik mooi op jou voordat ik de boel ga brickenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:47 schreef neo2000 het volgende:
Trouwens hier ook de Reddmango zojuist binnen gehad. Denk dat ik de reden weet waarom ie niet zo goed zou klinken als verwacht (zelf nog niet getest trough): heeft waarsch. geen BBE engine die de nationite N2 wel heeft. Reden om dit aan te nemen: logo'tje staat er niet op. Misschien met firmware nog wel iets te rommelen of zo, maar lijkt mij eerder iets hardwarematigs wat mogelijk ontbreekt. Mocht ik na testen vinden dat ie niet voldoet qua geluidskwaliteit, zelfs niet met een ampje er aan, zal ik eens kijken wat de mogelijkheden zijn er een nationite firmware overheen te flashen. Misschien staat het logo er niet op omdat Reddmango geen licentie heeft, maar zit bijvoorbeeld de hardware er wel in terwijl ie softwarematig uitstaat. Je weet maar nooit.![]()
Nu nog de tijd vinden om ermee te rommelen.
Volgend issue, nergens firmwares te downloaden. Dus moet een tool hebben om firmware hier vanaf te krijgen. Denk niet dat de spelertjes populair genoeg zijn zodat een community tooling geschreven heeft.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zat hetzelfde te denken. Dan wacht ik mooi op jou voordat ik de boel ga bricken![]()
Volgens mij is BBE volledig softwarematig, maar dat maakt de kwaliteit van de behuizing/scherm niet beter
Das precies de zelfde lamp en remote als bij BIC hahaquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:55 schreef yorkick het volgende:
[..]
http://www.tomtop.com/5w-(...)-remote-control.html
Lijkt me ook keurig. Iets nettere remote.
Alleen filmpjes op youtube geven ook niet echt uitsluitsel over hoe helder zo'n lamp nou precies is. Denk maar gewoon bestellen, en dan laat ik het wel weten hier;)
China Airmail is de laatste weken wel erg langzaam bij mij.
Oja lol! Lekker scherp van mij. Maar hij ziet er op de TT website al wel iets beter uit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
Das precies de zelfde lamp en remote als bij BIC haha?
Flac doet het prima hier.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Volgend issue, nergens firmwares te downloaden. Dus moet een tool hebben om firmware hier vanaf te krijgen. Denk niet dat de spelertjes populair genoeg zijn zodat een community tooling geschreven heeft.Bricken wordt trouwens steeds aanlokkelijker, zit al heel de middag te prutsen om een flac file uberhaubt afgespeeld te krijgen, maar krijg continue 'Warning: No Music File' meldingen bij poging tot afspelen van FLACS.
Aardig, aangezien op doosje en site staat dat het ge-support wordt.
FML
Kan de files niet eens zien, alleen met de explorer, waarbij de files een groot kruis staat. Wordt een rma denk ik. Damn it.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:19 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon op de SD-kaart. In de root gemikt (de drie die je stuurde).
Hoe kun je je laten uitbetalen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:39 schreef Skiet het volgende:
Ik heb wat geld van BIC via referral ontvangen en laten uitbetalen op mijn paypal account. Mooie omschrijving bij mijn coins overzicht.
Gift from Web master
Gewoon los in de root map. Als ik de speler aansluit opent een map waar de fantastische meegeleverde muziek op staatquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef neo2000 het volgende:
firmware update optie heb ik al geprobeerd. dan vraagt ie om een USB connectie. sluit je vervolgens het apparaat aan op USB dan hangt ie, denk dat ie in een aparte flashable modus komt, maar zonder flash software op de pc die luistert op port X wordt het natuurlijk niets. Geen enkele FLAC file die ik geprobeerd heb doet ut.waar heb je de FLAC files weggezet? in de root van het ingebouwde memory, of op microsd? in subfolders of juist met los? mp3 doet het overigens wel prima.
Je kan alleen per 50 dollar laten uitbetalen, gaat naar je paypal account.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:58 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoe kun je je laten uitbetalen?
Dat kutding.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die denk ik... of deze, die was toen ook een tijdje populair:
› http://www.buyincoins.com(...)pc-product-1884.html
Zal je zien, kom ik morgen thuis ligt er een briefje dat ik vandaag de postbode gemist heb.Ik had m'n Novo7 Fire eigenlijk al in huis verwacht.
Je hebt hebt het niet over de Fire hoop ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat kutding.![]()
Batterij was zo leeg en je vingers gaan pijn doen als je grote handen hebt
Ligt nu ergens op zolder tussen de andere pc spullen die ik nooit gebruik
Nee, die muisquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:04 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Je hebt hebt het niet over de Fire hoop ik
Ja, vrij hoog Chinees restaurant gehalte.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gewoon los in de root map. Als ik de speler aansluit opent een map waar de fantastische meegeleverde muziek op staat
Moet dat zo duur zijn? Denk dat je weinig verschilt gaat merken in kwaliteit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:37 schreef 0wen het volgende:
Mooie kabels besteld
http://dx.com/p/fujicable(...)e-brown-150cm-147160
ben benieuwd naar de kwaliteit
ziet er veelbelovend uitquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:37 schreef 0wen het volgende:
Mooie kabels besteld
http://dx.com/p/fujicable(...)e-brown-150cm-147160
ben benieuwd naar de kwaliteit
Klopt, ziet er leuk uit. Ik post wel even wat over de kwaliteit.quote:
Daar zou ik mee uitkijken. Lees dit maar eens.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:33 schreef FreaZ het volgende:
Heeft er iemand ervaring met universele laptop adapters van Ebay? Ik heb een 120w adapter nodig met een 7.4 x 5.0mm connector. Hier in NL zijn ze al snel ~40 euro, maar ik twijfel aan de betrouwbaarheid.
Helemaal gelezenquote:Op vrijdag 1
4 september 2012 21:40 schreef Hades.nl het volgende:
[..]
Daar zou ik mee uitkijken. Lees dit maar eens.
Nee je moet hem volgens mij vergelijken met iets tussen een Samsung Galaxy S en de Galaxy S plus.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:37 schreef pazara het volgende:
is de jiayu g3 beter dan iphone of gelijkwaardig?
Is een bmw beter dan een mercedes? Is een volkswagen beter dan een seat? Volgens mij zijn soortgelijke vragen al meermaals gesteld en beantwoord. Of je moet een vergelijkingstabelletje willen hebben die werkelijkwaar elke telefoon ooit vergelijkt met de G3, of je doet zelf even wat moeite om te zoeken. Sowieso is 'beter' afhankelijk van wat je verwacht in een telefoon.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:37 schreef pazara het volgende:
Die zien er vet uitquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:57 schreef 0wen het volgende:
[..]
Klopt, ziet er leuk uit. Ik post wel even wat over de kwaliteit.
deze ook besteld: http://dx.com/p/gold-plat(...)n-cable-150cm-141012
@nodig, je snapt het nut van kabels niet
Tussen Samsung Galaxy s en de Galaxy s Plusquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:33 schreef Thorical het volgende:
[..]
Nee je moet hem volgens mij vergelijken met iets tussen een Samsung Galaxy S en de Galaxy S plus.
Jiayu G3 is een stuk beter dan de iPhone 5. Dit komt mede door de processor en de manier waarop gegevens verwerkt worden. Ook is het scherm van de Jiayu een stuk beter dan de iPhone 5.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:37 schreef pazara het volgende:
SPOILER: Offtopic over de Jiayu vs IphoneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar laten we deze discussie voorzetten in het Jiayu topic
On topic:
Voor een leuk project een busje gekocht. Binnenkort eens kijken of we hem kunnen ''pimpen'' met licht/geluid etc uit China!
Daarnaast ook maar weer opzoek naar een nieuw horlogeAangezien we al bijna een half jaar geen nieuwe hebben gehaald
![]()
Iemand recents nog wat leuks tegen gekomen?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |