abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116695922
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nou dat is dus wat ik in sommige filmpjes zie, bij sommige 3 watts lijkt t nog best wat te zijn..

Zoals het filmpje hierboven, lamp in een kleine ruimte, waar de vlakken dus dicht op elkaar zitten..
juist dan verwacht je veel meer helderheid.. en dat valt tegen bij deze 3 watt..

Kijk ik bijvoorbeeld naar deze:

dan is er toch een beste throw en ziet het op de muur er nog steeds best helder uit..
dat ziet er dus heel anders uit dan die 3 watt hierboven..

of zoals hier:

best een leuk effect voor die 3 watt en niet echt zwak ofzo, mogelijk gewoon 2 lampjes ofzo naast elkaar en hebt toch een leuk muurtje gevuld met kleur..
Zijn d'r ook die je gewoon in het stopcontact kunt steken maar alsnog zo'n effect op de muur hebt? Dus geen led strip?
  woensdag 12 september 2012 @ 18:13:27 #177
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_116695954
Iemand ervaring met een wifi extender? Ik kan er wel aardig wat vinden maarja zoals altijd is het wat lastig om het prul tussen het betere werk te scheiden.
pi_116696020
Ik heb die inderdaad ook binnen gekregen. Helaas werkt hij blijkbaar niet met een JVC TV. Jammer.
  woensdag 12 september 2012 @ 18:15:44 #179
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_116696056
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef shiznuts het volgende:
Nou, ik wil dus de Takstar TS-650 kopen, maar nu is 'ie er voor cheapo, rond de 20~30 usd, maar de meeste hanteren de retailprijs van zo'n 80 usd. ;( Nu weet ik niet waar dat verschil in ligt en er zijn maar enkele stores die 'em zo goedkoop wegdoen, wel met heel veel verkopen en goede feedback. Dus nu twijfel ik: zal ik duur gaan en zeker weten dat ik krijg waar ik voor betaal... of zal ik goedkoop doen en niet weten wat nu precies gebeuren gaat. Krijg ik een doos met lucht? Krijg ik een refurbished headphone? Krijg ik gewoon de realdeal en is het gewoon een knetterprijs.

*zucht* #chinashoppingtroubles.

- edit - Ik had nog een beetje balance, dus deze maar gedaan: http://www.mistertao.com/(...)item-8574776447.html . Verkoper heeft een kroontje, veel en goede feedback en het verhaaltje en de foto's bij het artikel doet me vermoeden dat ze weten waar ze mee bezig zijn, wat ik niet van die andere zaakjes kon zeggen. Met $7,- verschil met de goedkoopste, ga ik liever daarvoor. 26,88 usd is zo slecht nog niet. Verder gaat 'ie doorgaans voor 502 of 558 CNY weg (die zo'n 80 usd waar ik het over had), als je op Tmall kijkt. Op Aliexpress voor rond de 55 usd wel te krijgen, maar MisterTao zou dan dus het goedkoopste zijn... ben benieuwd. :D
Ik moet ook nog ff rondzoeken voor de hi2050. Of misschien wordt het toch een pro 80.. Anyways, hoe werkte MisterTao ookweer? Kwam geloof ik bij de dollahprijs ook nog een naheffing voor verzending, toch?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_116696435
Zojuist weer pakketjes gekregen,
1 van Zarmark
1 van ebay seller

Ik zie dat op die van de ebayseller gewoon 3 postzegeltjes zitten. Zou het verzenden daar dan maar 3 postzegels kosten? Postzegelwaarde 2x$3 en 1x$0.10
Wie het laatst lacht , snapt de grap niet.
  woensdag 12 september 2012 @ 18:36:46 #181
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_116696880
Is gesubsidieerd daar om export te bevorderen. Werkt goed, toch?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_116696970
quote:
11s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef MineraalWater het volgende:
Jij had toch ook die MHL adapter? Telefoon naar HDMI?
Ja, die had ik.
Maar met data-link bedoelde ik dit ding:

Bedoelt voor wat onder in m'n signature staat.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:12 schreef nodig het volgende:

[..]

Jep die heeft Iemand91, hier zijn review als je die zocht ;)
[gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Ben ik de enige die met dit soort links 9 v.d. 10 keer niet bij het bedoelde post uitkom hier op Fok? ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:13 schreef teknu het volgende:
Iemand ervaring met een wifi extender? Ik kan er wel aardig wat vinden maarja zoals altijd is het wat lastig om het prul tussen het betere werk te scheiden.
Ik geloof dat deze wel aardig goed gevonden wordt. Meerderen hier hebben 'm geloof ik wel gekocht. Zie 'm alleen niet meer op BIC maar wel op TinyDeal en DinoDirect. (Maar bovenstaande Ebay-link is het goedkoopst).

Hier iemand van een tijdje geleden: (tenminste, ik denk dat hij deze extender bedoeld)
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef Skiet het volgende:
Heb zo een WIFI repeater binnen. Alles aangesloten en het werkt prima. Heel eenvoudig allemaal ook om te configureren. Heeft nu dezelfde naam als mijn router dus je hoeft niet te schakelen tussen de twee als je door het huis loopt of naar zolder gaat bijvoorbeeld.

Kwam net UTP kabel, maar niet direct nodig voor configuratie. Kan ook via WIFI zelf.

Voor de prijs dus zeer tevreden.

Met de recommender coupon: NewCoupon ook nog 5% discount en weet niet of er betere zijn op dit moment.

Of je koopt zoiets, maar deze moet je alleen wel rechtstreeks aan je router/access point koppelen (en je router moet dus een afneembare antenne hebben, tenzij je je router open wil maken en gaan solderen)

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:47 schreef RobertNL het volgende:
Review WIFI range extender

Aangezien we buiten op het terras en in de schuur geen internet hadden heb ik ongeveer twee weken geleden maar weer eens een aankoop bij mijn vrienden van BIC gedaan. Het betrof een WIFI versterker*. Aangezien deze bestelling afgelopen woensdag is opgehaald bij het postkantoor vond ik het na een dag gebruik wel eens tijd om jullie een update te geven.

Levering, de levering bevond zich in de nette grijze vuilniszak envelop waar BIC vaak in verzend samen met een meter of twee bubbel plastic.

Omvang van de levering :
1x antenne - 5dBi
1x US adapter - output 5v - 2A
1x Versterker - 2W
1x SMA kabel - 15cm
[ afbeelding ]
Voelt allemaal heel stevig aan. Als ik een minpuntje zou moeten noemen dan is het de dapter die niet altijd even goed contact heeft met de EU plug (maar dat zou ook aan de EU --> US plug kunnen liggen).
Aangezien ik zelf nog een ''betere'' antenne had liggen (20dBi) heb ik deze gebruikt icm de versterker in plaats van de meegeleverde antenne.

Daarna heb ik maar even een rondje gedaan met mijn telefoon (xperia S) icm WIFI analyser. Hieronder staan de oude en nieuwe waarden + afstand.
Links = oude setup
Rechts = nieuwe setup

<1m:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

+-5 meter (3 muren):
+-7.5 meter (4 muren) :
+-15 meter (4 muren):

27 meter alleen met nieuwe setup, 2 meter verder = onbruikbaar signaal (4 muren)
[ afbeelding ]

Snelheden zijn bij alle metingen voldoende op 196KB/s audio te streamen (internet radio) en sites snel te laten laden, video heb ik niet geprobeerd.

* Let wel deze mogen zonder vergunning/ontheffing niet aan staan, in bezit hebben daarin tegen is niet verboden.
quote:
9s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:14 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb die inderdaad ook binnen gekregen. Helaas werkt hij blijkbaar niet met een JVC TV. Jammer.
Een MHL-adapter? Ondersteunt jouw telefoon MHL? Had je wel een USB-kabel met stroom in die MHL-adapter zitten? (De adapter/telefoon heeft stroom nodig, anders werkt het niet)
  woensdag 12 september 2012 @ 18:46:59 #183
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_116697283
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ja, die had ik.
Maar met data-link bedoelde ik dit ding:
[ afbeelding ]
Bedoelt voor wat onder in m'n signature staat.

[..]

Ben ik de enige die met dit soort links 9 v.d. 10 keer niet bij het bedoelde post uitkom hier op Fok? ;(

[..]

Ik geloof dat deze wel aardig goed gevonden wordt. Meerderen hier hebben 'm geloof ik wel gekocht. Zie 'm alleen niet meer op BIC maar wel op TinyDeal en DinoDirect. (Maar bovenstaande Ebay-link is het goedkoopst).
[ afbeelding ]
Hier iemand van een tijdje geleden: (tenminste, ik denk dat hij deze extender bedoeld)

[..]

Of je koopt zoiets, maar deze moet je alleen wel rechtstreeks aan je router/access point koppelen (en je router moet dus een afneembare antenne hebben, tenzij je je router open wil maken en gaan solderen)
[ afbeelding ]

[..]

[..]

Een MHL-adapter? Ondersteunt jouw telefoon MHL? Had je wel een USB-kabel met stroom in die MHL-adapter zitten? (De adapter/telefoon heeft stroom nodig, anders werkt het niet)
Ik heb net deze besteld:

Het gaat maar om een verdieping maar ik wil graag de volle snelheid hebben. Zie hem nu toch wel vaak inkakken. :P
pi_116697338
quote:
11s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik moet ook nog ff rondzoeken voor de hi2050. Of misschien wordt het toch een pro 80.. Anyways, hoe werkte MisterTao ookweer? Kwam geloof ik bij de dollahprijs ook nog een naheffing voor verzending, toch?
Ja, die zijn ook wel wat, maar voor de meer punchy bass en dj-style gegaan voor de TS-650 dus. Al vind ik al die andere ook wel wat hebben, maar eerst maar eens eentje proberen. :P Was niet veel te vinden over de TS-650 verder eigenlijk. Alleen dat het een OEM-design betreft dat vaker wordt toegepast bij andere merken.

MisterTao:
1. Deposit - geld op je MisterTao-account zetten. Met een nieuwe account/e-mail 10% inlegbonus, gaan nog wel wat transactiekosten over, maar je eindigt met meer i.i.g.
2. 1st Payment - betaal het item op Taobao/Tmall en de lokale shipping om het naar MisterTao te krijgen
2. Processing - MisterTao koop voor jou je product in
3. 2nd Payment - op basis van gewicht/grootte worden de verzendkosten van MisterTao naar jou berekend, je wordt nu geacht de kosten daarvan te betalen en dus voor de service om dit mogelijk te maken wat een paar % van de prijs is. Voor je zelfs maar je 1st payment doorvoert is het al mogelijk om me de 'fee shipping calculator' een benadering te doen
4. Shipment van MisterTao naar jou
5. :7 :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116697466
kan je ook betalen, met die 3v creditcard?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 12 september 2012 @ 18:56:40 #186
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116697658
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, die zijn ook wel wat, maar voor de meer punchy bass en dj-style gegaan voor de TS-650 dus. Al vind ik al die andere ook wel wat hebben, maar eerst maar eens eentje proberen. :P Was niet veel te vinden over de TS-650 verder eigenlijk. Alleen dat het een OEM-design betreft dat vaker wordt toegepast bij andere merken.

MisterTao:
1. Deposit - geld op je MisterTao-account zetten. Met een nieuwe account/e-mail 10% inlegbonus, gaan nog wel wat transactiekosten over, maar je eindigt met meer i.i.g.
2. 1st Payment - betaal het item op Taobao/Tmall en de lokale shipping om het naar MisterTao te krijgen
3. 2nd Payment - op basis van gewicht/grootte worden de verzendkosten van MisterTao naar jou berekend, je wordt nu geacht de kosten daarvan te betalen en dus voor de service om dit mogelijk te maken wat een paar % van de prijs is. Voor je zelfs maar je 1st payment doorvoert is het al mogelijk om me de 'fee shipping calculator' een benadering te doen
Geen paypal meer :(
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
kan je ook betalen, met die 3v creditcard?
Ja hoor kan prima. Je zou eventueel ook kunnen kijken naar een Neteller account / Debit-card. Krijg je ook nog eens een gratis echte kaart :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116697678
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:38 schreef Iemand91 het volgende:

Ja dat heb ik allemaal. Ik heb een Samsung Galaxy S2. Ik heb wel een custom rom dus misschien dat het daar aan ligt. Of moet je dat nog appart instellen dat MHL? EDIT: Ik ga nu een andere ROM er op zetten eens kijken of hij dan wel werkt.
pi_116698267
Weet iemand waarom PayPal 1,19$ geeft voor 1 euro , terwijl op meerde bronnen ( 1,2,3 ) , één euro 1,29$ waard is?
pi_116698434
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:08 schreef davedavy het volgende:
Weet iemand waarom PayPal 1,19$ geeft voor 1 euro , terwijl op meerde bronnen ( 1,2,3 ) , één euro 1,29$ waard is?
Antwoord is op PayPal te vinden:

1,25 USD (1 EUR = 1,25215 USD)

Deze koers zijn onze kosten voor grote hoeveelheden vreemde valuta plus een commissie voor omrekening van de valuta. Deze commissie hangt af van de valuta waarnaar omgerekend wordt. Raadpleeg het gedeelte Kosten> Extra kosten> Omrekening valuta van de gebruikersovereenkomst voor meer informatie.
pi_116700358
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:05 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Bedankt! dan ga ik zo meteen die ES800M kopen!
Ik heb laatst de ES900i en de ES800M en de brainwavz Beta´s(toen nog voor 15 dollar) gehaald
Ik zie wel welke de beste zijn.
pi_116703895
Hallo everybody ik heb ff een vraagje een vriend van mij heeft dus 5 koptelefoons van een bekend merk besteld.
Opzich geen probleem maar hij heeft het op mijn adres laten versturen, hij heeft wel zelf die Chinees gewoon betaald met zijn cc of paypal weet ik niet.

De zending loopt via DHL 2-5 dagen.

Maar ben ik nu de lul om t Zo ff te zeggen als, die spullen worden onderschept ?
  woensdag 12 september 2012 @ 20:48:13 #192
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116704398
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:41 schreef seeewpaall het volgende:
Hallo everybody ik heb ff een vraagje een vriend van mij heeft dus 5 koptelefoons van een bekend merk besteld.
Opzich geen probleem maar hij heeft het op mijn adres laten versturen, hij heeft wel zelf die Chinees gewoon betaald met zijn cc of paypal weet ik niet.

Maar ben ik nu de lul om t Zo ff te zeggen als, die spullen worden onderschept ?
Als je naam er ook nog eens op staat: Ja.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 12 september 2012 @ 21:20:13 #193
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_116707331
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

MisterTao:
Wel erg moeilijk via mistertao.. Maar eens binnenkort wat andere Chinezen weer aan gaan schrijven, kijken of die het gemakkelijker kunnen regelen. :P
quote:

Valt wel mee. Als je niet vaak last hebt van trillende handen is er niets aan de hand. Heb je het af en toe wel, dan zou ik vooral niet proberen het zeepje te laten vallen als je snapt wat ik bedoel. :o
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_116709317
Toch maar een nieuwe/refund vragen voor die MHL... Ding werkt ook niet met de S3 en de One S.
Toevallig deed hij het daar straks op mijn S2 voor 2 seconden maar nu doet hij niets meer. Als ik de USB erin plug zie/hoor ik ook geen notificatie.
pi_116718230
quote:

Haha vast een goede vriend van je of niet?
pi_116724240
UG802 Dualcore Android stick voor 51 euro bij Pandawill (met coupon panda4fok) :D

Het is dat ie geen composite out heeft voor m'n oude tv'tje, maar woei wat een prijs!
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 13 september 2012 @ 09:23:54 #197
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116731461
Net een rolletje van dat populaire sport tape gekocht.

Kijken of het echt zo goed werkt als wordt beweerd :)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  donderdag 13 september 2012 @ 09:42:09 #198
128384 mcwops
gat in je glas
pi_116731877
quote:
16s.gif Op donderdag 13 september 2012 09:23 schreef tokko1 het volgende:
Net een rolletje van dat populaire sport tape gekocht.
[ link | afbeelding ]

Kijken of het echt zo goed werkt als wordt beweerd :)
heb hier ook een voorraadje liggen. prima spul :P
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_116732034
Van dat kinesio-spul ofzo dat je ook bij Balotelli zag?

Weet verder niet wat erover wordt beweerd though. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 13 september 2012 @ 10:05:47 #200
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_116732504
Ben ook benieuwd of het hetzelfde is. Kinesiotape is nogal duur normaal gesproken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')