abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116675917
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

Voor welk(e) shop/product?
Jiayu G3
pi_116675957
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:40 schreef namemotion het volgende:

[..]

Jiayu G3
welke kleur?
pi_116676522
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:44 schreef mschol het volgende:

[..]

welke kleur?
Weet niet, kreeg gewoon coupon voor invullen van de intresse enquete. Denk wel de zwarte.
  woensdag 12 september 2012 @ 11:58:04 #154
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_116681156
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef Downstar het volgende:
ik ben ook wel opzoek naar zo'n sfeerverhogend iets, een soort alternatief voor de living colors van philips..

vroeger kwamen die spotjes al voorbij idd, eigelijk nog nooit besteld..
maar die van DX is dus beter dan van bic begrijp ik.. ( nog specifieke linkjes :)?)

zag toevallig dat ook deze week een spotje bij lightake in de aanbieding was..
van 30$ voor 8$ ofzo..

http://lightake.com/detai(...)ight_Screw_Cap-55319

geen idee of dat wat zal zijn.. en hoeveel ik mag verwachten van de lichtopbrengst van z'n dingetje..
Lichtopbrengst is weinig, alsof je een koelkast lampje hebt. Ik wil je aanraden om de 3w te laten liggen en voor een 5w te gaan. De 5w geeft net een acceptabele sterke en kan een muur mooi verlichten.

Tenzij de prijs van de 3w heel laag is vergeleken met een 5w ;)
pi_116681377
Shiz, Ik keek even naar jouw oortjes review en jij had het over de AWEI's ES800M en de ES900i zijn deze ook goed voor bass voor OA Dub en DnB? Of zijn deze meer voor Pop, klassiek etc?
pi_116682039
De ES800M zijn allrounders, dat betekent dat elke muziekgenre wel top klinkt. _O_ Mijn favo budgetdopjes, daar ik naast electro house / dubsteb e.d. ook naar pop muziek, unplugged shizzle e.d. luister. :Y Ze zijn precies goed gedoseerd.

De ES900i heeft een mic en is meer bassheavy. Dat gaat in mijn beleving alleen ten koste van genre's zoals pop, rock e.d. waar de balans ver te zoeken is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116682496
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:03 schreef Skiet het volgende:

[..]

Lijkt precies op die ik heb en was rond die prijs bij BIC geloof ik toen ik hem kocht. Het is niet heel veel licht wat ervan af komt. Gewoon in een hoekje sfeer is wel prima.
hmm heb wat verschillende youtube filmpjes gevonden met E27 LED remote 3 watt
sommige zien er wel redelijk uit nog, terwijl andere echt zwak zijn..

Denk dat het gewoon proberen is en dan maar zien wat het is..

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 00:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ies met 'retailmenot'-coupon USD 7.17 op nooitkopen.
Daar heb ik meermaals gekocht maar het blijft gewoon leuk om te zeggen. Prima shop eigenlijk. :Y
http://chinaprices.us?q=rgb%20led%20bulb%20remote
Da's ook een E27. Ik weet verder niet wat die andere shizzle betekent. Zal wel grote fitting/kleine fitting/halogeenstijl fitting zijn e.d. :P Is wel een heel smooth effect. Té eigenlijk (foto is misschien niet optimaal om de throw te zien misschien, hoop ik dan).
[ afbeelding ]
Bij lightake krijg je ook nog een 5% korting.. maar zag ze ook al goedkoper op ebay.. 6$ ofzo..
Daarnaast moet ik even kijken of je met 1 remote, meerdere lampen tegelijk kan remoten..
want lampen zijn nog wel goedkoper zonder remote..

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:58 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Lichtopbrengst is weinig, alsof je een koelkast lampje hebt. Ik wil je aanraden om de 3w te laten liggen en voor een 5w te gaan. De 5w geeft net een acceptabele sterke en kan een muur mooi verlichten.

Tenzij de prijs van de 3w heel laag is vergeleken met een 5w ;)
Nou dat is dus wat ik in sommige filmpjes zie, bij sommige 3 watts lijkt t nog best wat te zijn..

Zoals het filmpje hierboven, lamp in een kleine ruimte, waar de vlakken dus dicht op elkaar zitten..
juist dan verwacht je veel meer helderheid.. en dat valt tegen bij deze 3 watt..

Kijk ik bijvoorbeeld naar deze:

dan is er toch een beste throw en ziet het op de muur er nog steeds best helder uit..
dat ziet er dus heel anders uit dan die 3 watt hierboven..

of zoals hier:

best een leuk effect voor die 3 watt en niet echt zwak ofzo, mogelijk gewoon 2 lampjes ofzo naast elkaar en hebt toch een leuk muurtje gevuld met kleur..
pi_116682604
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef Downstar het volgende:
ik ben ook wel opzoek naar zo'n sfeerverhogend iets, een soort alternatief voor de living colors van philips..

vroeger kwamen die spotjes al voorbij idd, eigelijk nog nooit besteld..
maar die van DX is dus beter dan van bic begrijp ik.. ( nog specifieke linkjes :)?)

zag toevallig dat ook deze week een spotje bij lightake in de aanbieding was..
van 30$ voor 8$ ofzo..

http://lightake.com/detai(...)ight_Screw_Cap-55319

geen idee of dat wat zal zijn.. en hoeveel ik mag verwachten van de lichtopbrengst van z'n dingetje..
Helemaal nieuw met deze business, maar ik probeer ook eens te kijken of ik ergens iets goedkoper kan bestellen

Maar begrijp ik nu goed, dat je hem koopt voor $8,99 en dat de reference prijs, dus de adviesprijs in euro's op de 24,99 ligt?

maw, je bespaart jezelf een eurootje of 18?

Edit: Dan niet doen via DHL dus.. want dan wordt er 25 euro bij opgeteld :s

[ Bericht 1% gewijzigd door ManageTheAnger op 12-09-2012 12:46:52 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116683688
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:19 schreef shiznuts het volgende:
De ES800M zijn allrounders, dat betekent dat elke muziekgenre wel top klinkt. _O_ Mijn favo budgetdopjes, daar ik naast electro house / dubsteb e.d. ook naar pop muziek, unplugged shizzle e.d. luister. :Y Ze zijn precies goed gedoseerd.

De ES900i heeft een mic en is meer bassheavy. Dat gaat in mijn beleving alleen ten koste van genre's zoals pop, rock e.d. waar de balans ver te zoeken is.
Bedankt! dan ga ik zo meteen die ES800M kopen!
pi_116685540
De ES800M is ècht heel erg goed, ik heb Brainwavz Alpha's en de bouwkwaliteit van de ES800M's is gewoon veel beter. De sound en bass is ook gewoon SUPER. Kopen die hap!

Bij PA: http://www.priceangels.co(...)arphone-s583678.html
  woensdag 12 september 2012 @ 14:09:37 #161
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_116686448
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:32 schreef Downstar het volgende:

best een leuk effect voor die 3 watt en niet echt zwak ofzo, mogelijk gewoon 2 lampjes ofzo naast elkaar en hebt toch een leuk muurtje gevuld met kleur..
Ik probeer alleen te zeggen dat je niet moet denken dat je even een hele kamer kunt verlichten alsof het een normale lamp is. Het zijn hele zwakke lampjes en zodra je normaal wit licht in de kamer hebt branden dan vallen de kleuren behoorlijk weg. Dat laatste filmpje geeft een behoorlijk goed beeld wat je kan verwachten.

Daarnaast zeggen specs zo weinig bij de Chinees, misschien zijn mijn 5w ook gewoon 3w _O-
Voor $8 kun je niet snel klagen, jaren terug waren 3w zo'n 15 euro.
pi_116687540
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:09 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik probeer alleen te zeggen dat je niet moet denken dat je even een hele kamer kunt verlichten alsof het een normale lamp is. Het zijn hele zwakke lampjes en zodra je normaal wit licht in de kamer hebt branden dan vallen de kleuren behoorlijk weg. Dat laatste filmpje geeft een behoorlijk goed beeld wat je kan verwachten.

Daarnaast zeggen specs zo weinig bij de Chinees, misschien zijn mijn 5w ook gewoon 3w _O-
Maar dit is toch alleen, als je het via air mail doet?

Want toen ik DHL probeerde, drukte hij 25 euro bij de prijs op
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116688358
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Helemaal nieuw met deze business, maar ik probeer ook eens te kijken of ik ergens iets goedkoper kan bestellen

Maar begrijp ik nu goed, dat je hem koopt voor $8,99 en dat de reference prijs, dus de adviesprijs in euro's op de 24,99 ligt?

maw, je bespaart jezelf een eurootje of 18?

Edit: Dan niet doen via DHL dus.. want dan wordt er 25 euro bij opgeteld :s
Wat lul je nou allemaal :P?

de prijs WAS gewoon 30$ ofzo en ze kosten nu 8$. wat is daar zo moeilijk aan.. zoiets heet een aanbieding ( al kun je die met een korreltje zout nemen :P.. want overal zijn ze al rond de 8$ dus..)
logisch dat je met DHL 25 euro erbij op krijgt, met DHL heb je je pakketje binnen 5 dagen thuis..

bij airmail (wat gratis is) kun je soms wel een maand erop wachten..

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:09 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

zoals ik al zei wil ik het gewoon 1 muur ofzo hebben, of desnoods ergens in de hoek..
gewoon echt sfeer verlichting, in een wat donkere hoek waar voor de rest geen normaal licht in valt :)
pi_116688408
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:40 schreef namemotion het volgende:

[..]

Jiayu G3
Ik heb wel interesse in je coupon :)
pi_116688421
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wat lul je nou allemaal :P?

de prijs WAS gewoon 30$ ofzo en ze kosten nu 8$. wat is daar zo moeilijk aan.. zoiets heet een aanbieding ( al kun je die met een korreltje zout nemen :P.. want overal zijn ze al rond de 8$ dus..)
logisch dat je met DHL 25 euro erbij op krijgt, met DHL heb je je pakketje binnen 5 dagen thuis..

bij airmail (wat gratis is) kun je soms wel een maand erop wachten..
Welke kiezen jullie normaal gesproken dan?

Oh je hebt die 8,99 dollar prijs wat eerst 30 was... en daaronder staat dan 24 euro....

Dus ik dacht, dat betekent dat hij in euro's 24 euro waard is, maar je er nu dus maar 8.99 voor betaald in dollars
YouTube
pi_116688504
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Welke kiezen jullie normaal gesproken dan?
Hoezo wat kiezen we normaal gesproken dan ?
qua shipping methode? airmail uiteraard... want GRATIS *)
pi_116688513
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hoezo wat kiezen we normaal gesproken dan ?
qua shipping methode? airmail uiteraard... want GRATIS *)
juist
YouTube
pi_116688962
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:48 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
De ES800M is ècht heel erg goed, ik heb Brainwavz Alpha's en de bouwkwaliteit van de ES800M's is gewoon veel beter. De sound en bass is ook gewoon SUPER. Kopen die hap!

Bedankt! Heb er meteen 2 gekocht :)
pi_116689225
Had ledjes besteld op Ebay die 3-9 verzonden waren, vandaag binnen. w/
Ff geleden dat ik snel iets binnen kreeg.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_116689304
http://www.ebay.nl/itm/1-(...)15ca395#ht_500wt_899

nog 1 uur te gaan...

(led lampjes zoals in de chinese webshop)
YouTube
pi_116689654
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 13:48 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

Pff, nu herinner ik me dat ik ook nog nieuwe dopjes moet, twijfel alleen of ik weer voor de 3e keer voor ES800M's ga of toch wat anders...

Overigens, kost ook (nog) niets 8)7 ...
(ten tijde van posten: $22.50 free shipping)

En m'n data-link nóg niet binnen :(
  woensdag 12 september 2012 @ 16:06:38 #172
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116690879
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

nog 1 uur te gaan...

En wat is precies het voordeel van 3x zo veel betalen? :P Dan wacht ik liever een weekje of twee meer ;)

Chinese webshop topic :D
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Pff, nu herinner ik me dat ik ook nog nieuwe dopjes moet, twijfel alleen of ik weer voor de 3e keer voor ES800M's ga of toch wat anders...

Prijzen van LED gaan gelukkig aardig onderuit :D! Toch maar eens 1 lampje besteld om te kijken of het wat is, wellicht als spotje in een (kleine) vitrine oid.

Verder houden we het gewoon bij gloeilampen want: Bazenlicht :7 (geen spaar/Led met het zelfde effect voor die prijs gezien)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116691009
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

nog 1 uur te gaan...

Volgens mij snap jij er echt geen kloot van he :P?

ten eerste; deze ledlamp is bieden, het startbord begint bij ¤11,99, daarnaast komt er ook nog eens ¤7,99 euro bij aan verzendkosten.. dat maakt het samen ¤19,98... terwijl ik deze lamp voor dus 6-8$ ( ¤4,65 - ¤6,20 ) inclusief verzending ik welke shop dan ook vind ( bijv ebay of lightake)

Ten tweede; is dit product dus in Nederland, en heeft het dus niks met chinese webshops te maken..
pi_116695709
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Jij had toch ook die MHL adapter? Telefoon naar HDMI?
pi_116695914
quote:
11s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Jij had toch ook die MHL adapter? Telefoon naar HDMI?
Jep die heeft Iemand91, hier zijn review als je die zocht ;)
[gadgets] Chinese webshops reviewtopic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')