Ik had laatst wel gevonden dat je zo'n adapter kon uitprinten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:56 schreef Iemand91 het volgende:
Nog geen goedkope Chineze tilt/shift-adapter voor een Canon DSLR kunnen vinden
Jup, leuke dopjes voor algemeen gebruik. Alleen de stevigheid laat iets te wensen over bij die van mij (lijm liet los)quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:08 schreef davedavy het volgende:
BrainWavz Beta op de aanbieding voor 15$ , is het het kopen waard?
Oh daar heb ik hier genoeg van die dopjes voorquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup, leuke dopjes voor algemeen gebruik. Alleen de stevigheid laat iets te wensen over bij die van mij (lijm liet los)
Beter.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:51 schreef Landgeld het volgende:
Zou zo'n Jiayu G3 nou beter of minder zijn dan bijvoorbeeld een (bijna) 2 jaar oude HTC desire HD. Dat is wat mijn broer zich vanochtend afvroeg. Hij had interesse maar vond het maar een onbekend merk :p Als daar iets mee is, heb je een probleem.
Ik wist het dan wel... Een mooie chinaphone natuurlijk..quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:14 schreef oinkoink12 het volgende:
Toffe foon, vriendin zit te twijfelen of ze een sim-only neemt met een mooie Chinaphone of een abo met een S2 ofzo
Ik zou voor de Jiayu G3 of G2 gaan. Kwalitatief minstens gelijk aan de S2 én veel goedkoper. Als je uitrekend hoeveel je kwijt bent per maand voor een abonnement en sim only kom je veel goedkoper uit. Ik zelf heb sim only van ben.nl wat me maar 15¤ kost voor 100 bel minuten of smsjes en 1GB internet. Prijzen bij een abonnement van de S2 liggen rond de 25¤ per maand en dan heb je ook nog minder smsjes en mb.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:14 schreef oinkoink12 het volgende:
Toffe foon, vriendin zit te twijfelen of ze een sim-only neemt met een mooie Chinaphone of een abo met een S2 ofzo
* destrovel is ook 'late to the party'.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:25 schreef Shefkee het volgende:
130 euro is wel een erg lekkere prijs, daarvoor had ik er op zich ook wel een besteld als ik deze actie wat eerder tegengekomen was.
Nee, de code wordt niet openlijk gepost. De coupon is namelijk maar een bepaald aantal keer geldig en de mensen die hebbn ingeschreven moeten allen de kans hebben om de telefoon te kopen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:37 schreef k00tj3 het volgende:
Nu ik die G3 zo zie, heb ik daar ook interesse in, word de coupon code openlijk gepost hier? Op samenkopen werd ie apart gestuurd, weet niet of dat hier ook zo is.
Als je een appart topic wilt maken maak dan een fatsoenlijke OP.quote:
Dat is een andere telefoon.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:37 schreef Mandéra het volgende:
De verkooplicentie voor de G3 is er ook ver door: http://www.gizchina.com/2(...)e-ahead-of-jiayu-g3/
Nu nog stock bij de webshop en binnenharken die handel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |