SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TracksitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
[ Bericht 19% gewijzigd door shiz op 08-09-2012 22:21:28 (tracksites added) ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
In het oude topic eindigde ik met:
Wat doen jullie met al die telefoons? Daar ben ik benieuwd naar.
Kan me niet voorstellen dat 150 man net hun abonnement afloopt en deze dus net op tijd komt. Is hij voor iemand anders? Wil je een 2e telefoon? Ga je je huidige vervangen?
Zelf koop ik hem voor mijn vriendin, heeft nog geen smartphone.
Enige waar zij zich druk om maakt is de garantie en of haar huidige sim in deze telefoon werkt.
de Jiayu is dus simlock vrij ed?Love is in the air!![]()
Als ze geen microSIM heeft (in een iPhone zat bijv) kan ze 'em zonder omwegen gewoon direct gebruiken.
Er zit geen simlock op want het is een telefoon voor de vrije markt en komt niet van een netwerkaanbieder. De telefoon is zoals gezegd quadband, dus zou het overal waar een zendmast in de buurt van staat moeten doen en Android is dus gewoon in het Nederlands te zetten.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Herhaal ik m'n antwoord maar een keerquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:10 schreef Landgeld het volgende:
Kan me niet voorstellen dat 150 man net hun abonnement afloopt en deze dus net op tijd komt. Is hij voor iemand anders? Wil je een 2e telefoon? Ga je je huidige vervangen?
Enige waar zij zich druk om maakt is de garantie en of haar huidige sim in deze telefoon werkt.
de Jiayu is dus simlock vrij ed?.
Upgrade waar ik al even op zit te wachten, 3GS begint echt te langzaam te worden.
Daarnaast ben ik die bij voorbaat al kwijt, dus is de upgrade vrijwel gratis.Geen referral hier.![]()
Wat betreft de Jiayu JY-G3: helaas moet ik nog enkele maanden met mijn HTC telefoon. Desondanks ga ik deze denk ik wel bestellen, voor na december als ik mijn huidige abbo mag opzeggen.
Of het in dit opzicht nog steeds slim is weet ik niet () het is wel een goede deal in ieder geval!
[ Bericht 18% gewijzigd door Landgeld op 08-09-2012 22:22:58 ]Love is in the air!![]()
Heb een sim only abbo dat elke maand is op te zeggen van simyo. Wil me xperia neo v vervangen. G3 betere specs en groter scherm wat ik vooral fijn vindt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:10 schreef Landgeld het volgende:
de Jiayu is dus simlock vrij ed?![]()
Heb een oldscool HTC HD2, aan vervanging toe...quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:10 schreef Landgeld het volgende:
de Jiayu is dus simlock vrij ed?
Hoop wel dat ze beetje snel ICS dr op hebben en mogelijk Jelly Bean.. ben ik nu toch best wel gewend.
Shiz, zijn er custom roms voor G2? (Wat er op kan duiden dat er mogelijk ook custom roms komen voor de G3!)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Heb zelf de Xperia X10 en die begint ook wat mankementen te krijgen. Heb zelf de G2 besteld, moet volgende week een keer aankomen.![]()
Ik koop hem voor mijn stiefvader. Die loopt nu nog rondt met 2 oude Nokia's. Kan niet whatsappen o.i.d. en 2 koelkasten meesleuren is gewoon niet praktisch. Deze telefoon heeft dualsim, groot scherm (grote vingersquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:10 schreef Landgeld het volgende:
Kan me niet voorstellen dat 150 man net hun abonnement afloopt en deze dus net op tijd komt. Is hij voor iemand anders? Wil je een 2e telefoon? Ga je je huidige vervangen?) en 'gorilla' glas. Ideale telefoon voor hem.
Zit zelf nog te twijfelen om 'm ook zelf te nemen. Heb een HTC Legend die nu ruim 2 jaar oud is en die begint ook aardig irritant te worden qua snelheid en accu. 130 euro is eigenlijk geen geld voor dit ding. Zelfs na belasting nog een koopje. Mocht ik het niks vinden (kans is uitermate klein) kan die zo op marktplaats voor 't zelfde bedrag... Hmm volgens mij heb ik mezelf zojuist overgehaald haha. Wordt weer een duur weekendje
![]()
![]()
De G3 is ook dual sim he, dus er kan een abbo bij :-). Ik heb nu een Optimus Black die naar m'n vrouw gaat. Ik ga er vanuit dat de G3 een stukje sneller zal zijn![]()
Neuh, is eigenlijk stock zonder er iets aan te hebben gedaan, behalve dan zoeken of de boel al geroot was en een of andere root.zip en software suite/manager op een Chinese site gevonden te hebben. Heel weinig te vinden op sites als XDA of Whirlpool.net.au. , alleen wat Russische sites weten raad. Verder het officiele forum: http://translate.google.n(...)om%2Fforum-27-1.html // http://translate.google.n(...)om%2Fforum-14-1.htmlquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Shiz, zijn er custom roms voor G2? (Wat er op kan duiden dat er mogelijk ook custom roms komen voor de G3!)
Moet ik nog ff naar kijken want ik draai nog de 27/5 versie 4.0.3 ..nog geen tijd/zin gehad naar te kijken.
[ Bericht 13% gewijzigd door shiz op 08-09-2012 23:46:14 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Tering zeg, kijk je een halve dag; is dit topic bijna een topic verder, gewoon om 1 telefoon![]()
Handig voor de overzichtelijkheid/duidelijkheid...
Heb ik gezien inderdaad. 't is gewoon een doodnormale adapter waarmee je je bestaande lens wat schuin op je body zet. Praktisch weinig verschil met die lensadapters welke maar een paar dollar kosten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 08:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik had laatst wel gevonden dat je zo'n adapter kon uitprinten.
EDIT: Hier http://www.instructables.(...)-Shift-Lens-Adapter/ alleen geen idee of hij ook voor een Canon werkt.
Dat China nog niet op deze markt is gesprongen met goedkope adaptertjes vind ik wel jammer.
Want je kunt het wel met photoshop e.d., maar zoals in onderstaande video is on-camera véél praktischer en geeft het veul mogelijkheden!![]()
(Vanaf 1:00)![]()
Als mensen nog twijfelen over het uiterlijk van de telefoon, en stevigheid van het gorilla glas... paar filmpjes.
Random dingen (mesje, sleutels ed)
http://www.tudou.com/prog(...)Id=53889697_06_02_99
Schroevendraaier
En de ultieme test:
Nice
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Jammer dat ik die coupon actie gemist heb. Ik ga hem zo maar even voor de normale prijs bestellen haha![]()
Ik heb mijn HTC desire al rond de anderhalf jaar nu en daar word je echt hopeloos moe van, vooral dat kleine geheugen. qua specs zou je het makkelijk moeten kunnen (1ghz 512mb)quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:10 schreef Landgeld het volgende:
de Jiayu is dus simlock vrij ed?![]()
![]()
oja damn die wil ik ook hebbenquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:35 schreef Iemand91 het volgende:
Tering zeg, kijk je een halve dag; is dit topic bijna een topic verder, gewoon om 1 telefoon![]()
Handig voor de overzichtelijkheid/duidelijkheid...
[..]
Heb ik gezien inderdaad. 't is gewoon een doodnormale adapter waarmee je je bestaande lens wat schuin op je body zet. Praktisch weinig verschil met die lensadapters welke maar een paar dollar kosten.
Dat China nog niet op deze markt is gesprongen met goedkope adaptertjes vind ik wel jammer.
Want je kunt het wel met photoshop e.d., maar zoals in onderstaande video is on-camera véél praktischer en geeft het veul mogelijkheden!![]()
(Vanaf 1:00)als je dat ooit vind in een chineese shop zou je mij dan eens een dm willen schenken?
![]()
Ook nog even mijn oude post uit het vorige topic;quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:50 schreef jopiede het volgende:
Ik wil even een oproep doen aan degene die wel uit enthousiasme een code hebben aangevraagd maar toch na overwegingen hebben besloten hun geld ergens anders aan te besteden. Ik heb wegens studie en andere verplichtingen een hele maand dit topic moeten missen. Nu ik eindelijk weer tijd heb om bij te lezen zag ik de positieve berichten over de G3. Aangezien ook nog op zoek ben naar een goede mobiel en ik daar de G3 als perfecte mobiel in zie zou ik dus graag ook een coupon hebben.
Ik hoop dat iemand die deze kans niet pakt hem aan mij gunt!Graag! Enig idee wanneer dit bekend wordt gemaakt? Zou zonde zijn als de coupon actie verloopt!quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik wil een zilverkleurige, als die niet beschikbaar komt mag je mijn code.![]()
In een dronken opwelling toch maar 2x de G3 bestelt(had ook voor 2x code aangevraagd)
Wanneer ik de telefoons binnen heb kunnen jullie van mij een donatie tegemoet zien komenHartstikke bedankt voor jullie inzet!
![]()
Het is voor mij al weer even geleden dat ik op TaoBao heb besteld.
Nu heb ik voor mijn vereniging mooie truien gezien welke wij zelf willen gaan zeefdrukken.
Wat is op dit moment de beste TaoBao tussenhandelaar?
Het zal uiteindelijk gaan om een trui of 30.Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 01:09 schreef FreaZ het volgende:
In een dronken opwelling toch maar 2x de G3 bestelt(had ook voor 2x code aangevraagd)
Wanneer ik de telefoons binnen heb kunnen jullie van mij een donatie tegemoet zien komenHartstikke bedankt voor jullie inzet!
ik heb maar even die pagina gelaten voor morgen. Ik ga trouwens niet doneren vrees ik. Wij hebben het echt niet echt breed. Maar toch mijn grootste dank
![]()
![]()
Had misschien ook beter kunnen wachtenquote:Op zondag 9 september 2012 01:25 schreef Xetran het volgende:
[..]ik heb maar even die pagina gelaten voor morgen. Ik ga trouwens niet doneren vrees ik. Wij hebben het echt niet echt breed. Maar toch mijn grootste dank
Ik heb beide phones met 2 aparte accounts besteld (2 verschillende browsers), maar met dezelfde paypal account. Nu staan beide bestellingen in de eerste account :S
Ik deed dat juist omdat ik anders bang ben dat het in 1 pakket gaat en de kans op belasting groter wordt.... Iemand enig idee hoe dit kan?![]()
Mensen die nog willen, PM me gewoon even je email voor een code..
zou zonde zijn als jullie extreem veel extra betalen, ik kan jullie nog wel voorzien van een code!
ik koop de G3, omdat ik mijn oude HTC wildfire, nu echt te traag vind worden..
ook ik heb een Simyo(kpn) sim only abo met 250 belminuten/sms en 1 GB data..
kost me geloof ik 15 euro nu per maand ofzo( eerste jaar geloof ik maar 10 of 12 euro betaald ofzo), maandelijks opzegbaar.. dus nergens aan vast!
![]()
Hartstikke bedankt. Ik heb net de G3 besteld en volgens mij ging alles goed aangezien ik 133 euro moest betalen. Ben erg benieuwd wanneer we hem binnen krijgen en of hij wel al dan niet door de douane wordt ontdekt..quote:Op zondag 9 september 2012 01:49 schreef Downstar het volgende:
Mensen die nog willen, PM me gewoon even je email voor een code..
zou zonde zijn als jullie extreem veel extra betalen, ik kan jullie nog wel voorzien van een code!
ik koop de G3, omdat ik mijn oude HTC wildfire, nu echt te traag vind worden..
ook ik heb een Simyo(kpn) sim only abo met 250 belminuten/sms en 1 GB data..
kost me geloof ik 15 euro nu per maand ofzo( eerste jaar geloof ik maar 10 of 12 euro betaald ofzo), maandelijks opzegbaar.. dus nergens aan vast!
![]()
Even berichtje naar hun sturen misschien? Het zal wel met je paypal of adres te maken hebbenquote:Op zondag 9 september 2012 01:28 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Had misschien ook beter kunnen wachtenIk heb beide phones met 2 aparte accounts besteld (2 verschillende browsers), maar met dezelfde paypal account. Nu staan beide bestellingen in de eerste account :S
Ik deed dat juist omdat ik anders bang ben dat het in 1 pakket gaat en de kans op belasting groter wordt.... Iemand enig idee hoe dit kan?
Ik heb trouwens gewoon een abbo bij m'n mobiel, maar die is knaak en die abo laat ik gewoon doorlopen. het is namelijk met nog onbeperkt internet voor maar 3,70 per maand![]()
![]()
3,70?! Waar heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 9 september 2012 01:53 schreef Xetran het volgende:
[..]
Even berichtje naar hun sturen misschien? Het zal wel met je paypal of adres te maken hebben
Ik heb trouwens gewoon een abbo bij m'n mobiel, maar die is knaak en die abo laat ik gewoon doorlopen. het is namelijk met nog onbeperkt internet voor maar 3,70 per maand
Over wat anders, weet iemand of je op zo'n Android stick ook Ubuntu of een andere Linux distributie kunt zetten?![]()
er kan linux op jaquote:Op zondag 9 september 2012 09:13 schreef davedavy het volgende:
[..]
3,70?! Waar heb je dat voor elkaar gekregen?
Over wat anders, weet iemand of je op zo'n Android stick ook Ubuntu of een andere Linux distributie kunt zetten?
Say whaaaat?![]()
Zojuist een berichtje gestuurd. Kan beide orders ineens ook niet meer inzien :squote:Op zondag 9 september 2012 01:53 schreef Xetran het volgende:
[..]
Even berichtje naar hun sturen misschien? Het zal wel met je paypal of adres te maken hebben
Ik heb trouwens gewoon een abbo bij m'n mobiel, maar die is knaak en die abo laat ik gewoon doorlopen. het is namelijk met nog onbeperkt internet voor maar 3,70 per maand
3,70 per maand?? Ik betaal je 10,25 p/m bij HN voor 275 bel/sms/mb + 500MB..... zucht ....![]()
Leuk om te lezen dus! De meeste gebruiken de G3 dus omdat ze wel toe zijn aan een nieuwe mobielBij mij nog niet het geval (december/januari '13) pas, toch ga ik hem wel aanschaffen denk ik..
Love is in the air!![]()
Lightake down? Heb trouwens nog geen bevestiging per mail gehad van m'n preorder voor de g3. Kan dat kloppen?![]()
Ik was al tijden op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon, aangezien m'n HTC Hero van 2,5 oud toch echt veel te traag begint te worden.
Had al verschillende telefoons bekeken, maar vond eigenlijk alles te duur totdat de G3 langs kwam.![]()
![]()
Lijkt er op ja. Ik krijg ook geen verbinding, maar http://www.downforeveryoneorjustme.com/lightake.com zegt dat 't aan mij ligt...![]()
Heb ook geen mail gehad, maar stond gewoon in m'n order list na bestellenquote:Op zondag 9 september 2012 09:47 schreef dj_ko het volgende:
Lightake down? Heb trouwens nog geen bevestiging per mail gehad van m'n preorder voor de g3. Kan dat kloppen?
Alleen bevestiging van PayPal.
En lightake is gewoon down, ook met proxy's niet te bereiken..Zal morgen wel weer up zijn
![]()
Te veel mensen die een G3 willen
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Het is mijn nieuwe telefoon, kan mijn Blackberry 9780 voor 100 verkopen nu, dus heb voor ong. 30 euro dit toestel op het einde van de rit.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:49 schreef Landgeld het volgende:
Lightake is hier ook down btw, maar goed.![]()
De coupon voor die telefoon, is dat een unieke coupon per persoon of gewoon een algemene voor de groep? Ik wil toch ook wel meedoen. Voor dit bedrag is het wel leuk om te proberen.![]()
Wat ik begrepen heb is dat 1 code bijvoorbeeld 10x gebruikt kan worden en dus naar 10 mensen gemaild is. Zoals Downstar melde heeft hij nog wel een paar code's over, je zou hem even kunnen dmenquote:Op zondag 9 september 2012 11:34 schreef Skiet het volgende:
De coupon voor die telefoon, is dat een unieke coupon per persoon of gewoon een algemene voor de groep? Ik wil toch ook wel meedoen. Voor dit bedrag is het wel leuk om te proberen.![]()
![]()
Ja, ik las het net op de vorige pagina. Vreemd, denk dat ik er daarvoor even overheen heb gelezen. Anyways, PM verzonden.quote:Op zondag 9 september 2012 11:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is dat 1 code bijvoorbeeld 10x gebruikt kan worden en dus naar 10 mensen gemaild is. Zoals Downstar melde heeft hij nog wel een paar code's over, je zou hem even kunnen dmen![]()
Moet je die ook niet gebruiken...quote:Op zondag 9 september 2012 09:49 schreef FreaZ het volgende:
Lijkt er op ja. Ik krijg ook geen verbinding, maar http://www.downforeveryoneorjustme.com/lightake.com zegt dat 't aan mij ligt...
http://www.downornot.com/lightake.com
Klik daar maar eens op 'How do we know?', zul je zien dat alle locaties falen om op die website te komen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
De mensen die mij hadden Ge PM't/DM't heb ik een code verstuurd, kan zijn dat je hem pas later op de dag ontvangt doordat gmail wat vetraging heeft
En de eerste 3 euro aan donaties is binnen, Thanks!
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 09:13 schreef davedavy het volgende:
[..]
3,70?! Waar heb je dat voor elkaar gekregen?
Over wat anders, weet iemand of je op zo'n Android stick ook Ubuntu of een andere Linux distributie kunt zetten?Bij Hi destijds kostte dat maar 3,70 per maand erbij en had je het via fair use policyquote:Op zondag 9 september 2012 09:41 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zojuist een berichtje gestuurd. Kan beide orders ineens ook niet meer inzien :s
3,70 per maand?? Ik betaal je 10,25 p/m bij HN voor 275 bel/sms/mb + 500MB..... zucht ...., daarbij nog een belbundel gedaan die mij paste en ik had mijn telefoon bijna gratis voor 21,20 per maand. daar kan ik nu wel over dromen. En ik wou dus eigenlijk een s3 los kopen maar aangezien ik toch niet meer zoveel buiten kom kan ik net zo goed wat goedkopers kiezen.
![]()
Nee, en als die er al zou zijn dan schat ik de kans dat het legaal is op nulquote:Op zondag 9 september 2012 12:29 schreef davedavy het volgende:
Is er ook een Chinese webshop met game's voor PC?.
Wellicht hier eens kijken:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Lightake is inderdaad down, op een niet zo gunstig momenthebben ze wel vaker..
zal vast in de loop dr uren wel weer gefixt zijn.. dus geen paniek:)![]()
ik heb geen zin om terug te lezen, maar ik ga een nieuwe tel halen.
uit nederland of misschien de g3.
kan iemand mij kort en krachtig vertellen wat er zo bijzonder is aan de g3 en waarom ik hem moet halen?![]()
[gadgets] Chinese webshops reviewtopicquote:Op zondag 9 september 2012 12:41 schreef pazara het volgende:
kan iemand mij kort en krachtig vertellen wat er zo bijzonder is aan de g3 en waarom ik hem moet halen?
En anders wens ik je veel succes met teruglezen![]()
Alles staat ongeveer in die post, anders zoek je maar via google/fokzoek, zoals ik zei.. alles is ongeveer wel langsgekomen.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 12:41 schreef pazara het volgende:
kan iemand mij kort en krachtig vertellen wat er zo bijzonder is aan de g3 en waarom ik hem moet halen?Dude... wrijf dat zand uit je ogen.
Anyhoezels. Eerst maar eens m'n tablet afwachten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:09 schreef shiznuts het volgende:
Jiaywhattus?
> Lees je ff in...
SMARTPHONES (JIAYU)Zal er komende week wel zijn. Verder ff geïnformeerd naar de Vsonic GR99, maar die schijnen toch niet zo bassig te zijn, meer neutraal voor pop-muziek. De M5 heeft van ClieOS een Sonic Diamond Award gekregen... dus misschien toch maar wel halen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat denken jullie van het batterij leven van de G3? Ik zag dat er een 2750mhz accu in zit, maar de ervaring vertelt mij dat deze accu's meestal niet al te bar zijn?
En hoe dit dat zou met de dubbele simkaart? Als ik gewoon een simonly abbonoment neem van simyo ofzo, 50 minuten + 1gig internet. Dat kan wel gewoon op 1 simkaart? Want ik las dat de ene simkaart slot voor GSM netwerk was en de andere voor 3G?
Alvast bedankt![]()
![]()
2750 Mah is meer dan in de topmodellen hier zit. Verwacht dus een goede batterijduur.quote:Op zondag 9 september 2012 13:06 schreef tharonny het volgende:
Wat denken jullie van het batterij leven van de G3? Ik zag dat er een 2750mhz accu in zit, maar de ervaring vertelt mij dat deze accu's meestal niet al te bar zijn?
En hoe dit dat zou met de dubbele simkaart? Als ik gewoon een simonly abbonoment neem van simyo ofzo, 50 minuten + 1gig internet. Dat kan wel gewoon op 1 simkaart? Want ik las dat de ene simkaart slot voor GSM netwerk was en de andere voor 3G?
Alvast bedankt
Dubbele simkaart: 1 slot is voor alle frequenties (van GSM tot 3G dus), de andere alleen voor GSM netwerken. Mocht je er dus maar 1 gebruiken, dan stop je hem in de sim slot met de 3G mogelijkheden.Geen referral hier.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: