3,70?! Waar heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 9 september 2012 01:53 schreef Xetran het volgende:
[..]
Even berichtje naar hun sturen misschien? Het zal wel met je paypal of adres te maken hebben
Ik heb trouwens gewoon een abbo bij m'n mobiel, maar die is knaak en die abo laat ik gewoon doorlopen. het is namelijk met nog onbeperkt internet voor maar 3,70 per maand
er kan linux op jaquote:Op zondag 9 september 2012 09:13 schreef davedavy het volgende:
[..]
3,70?! Waar heb je dat voor elkaar gekregen?
Over wat anders, weet iemand of je op zo'n Android stick ook Ubuntu of een andere Linux distributie kunt zetten?
Zojuist een berichtje gestuurd. Kan beide orders ineens ook niet meer inzien :squote:Op zondag 9 september 2012 01:53 schreef Xetran het volgende:
[..]
Even berichtje naar hun sturen misschien? Het zal wel met je paypal of adres te maken hebben
Ik heb trouwens gewoon een abbo bij m'n mobiel, maar die is knaak en die abo laat ik gewoon doorlopen. het is namelijk met nog onbeperkt internet voor maar 3,70 per maand
Heb ook geen mail gehad, maar stond gewoon in m'n order list na bestellenquote:Op zondag 9 september 2012 09:47 schreef dj_ko het volgende:
Lightake down? Heb trouwens nog geen bevestiging per mail gehad van m'n preorder voor de g3. Kan dat kloppen?
Het is mijn nieuwe telefoon, kan mijn Blackberry 9780 voor 100 verkopen nu, dus heb voor ong. 30 euro dit toestel op het einde van de rit.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:49 schreef Landgeld het volgende:
Wat doen jullie met al die telefoons? Daar ben ik benieuwd naar.
Kan me niet voorstellen dat 150 man net hun abonnement afloopt en deze dus net op tijd komt. Is hij voor iemand anders? Wil je een 2e telefoon? Ga je je huidige vervangen?
Zelf koop ik hem voor mijn vriendin, heeft nog geen smartphone.
Enige waar zij zich druk om maakt is de garantie en of haar huidige sim in deze telefoon werkt.
Wat ik begrepen heb is dat 1 code bijvoorbeeld 10x gebruikt kan worden en dus naar 10 mensen gemaild is. Zoals Downstar melde heeft hij nog wel een paar code's over, je zou hem even kunnen dmenquote:Op zondag 9 september 2012 11:34 schreef Skiet het volgende:
De coupon voor die telefoon, is dat een unieke coupon per persoon of gewoon een algemene voor de groep? Ik wil toch ook wel meedoen. Voor dit bedrag is het wel leuk om te proberen.
Ja, ik las het net op de vorige pagina. Vreemd, denk dat ik er daarvoor even overheen heb gelezen. Anyways, PM verzonden.quote:Op zondag 9 september 2012 11:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is dat 1 code bijvoorbeeld 10x gebruikt kan worden en dus naar 10 mensen gemaild is. Zoals Downstar melde heeft hij nog wel een paar code's over, je zou hem even kunnen dmen
Moet je die ook niet gebruiken...quote:Op zondag 9 september 2012 09:49 schreef FreaZ het volgende:
Lijkt er op ja. Ik krijg ook geen verbinding, maar http://www.downforeveryoneorjustme.com/lightake.com zegt dat 't aan mij ligt...
quote:Op zondag 9 september 2012 09:13 schreef davedavy het volgende:
[..]
3,70?! Waar heb je dat voor elkaar gekregen?
Over wat anders, weet iemand of je op zo'n Android stick ook Ubuntu of een andere Linux distributie kunt zetten?
Bij Hi destijds kostte dat maar 3,70 per maand erbij en had je het via fair use policyquote:Op zondag 9 september 2012 09:41 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zojuist een berichtje gestuurd. Kan beide orders ineens ook niet meer inzien :s
3,70 per maand?? Ik betaal je 10,25 p/m bij HN voor 275 bel/sms/mb + 500MB..... zucht ....
Nee, en als die er al zou zijn dan schat ik de kans dat het legaal is op nulquote:Op zondag 9 september 2012 12:29 schreef davedavy het volgende:
Is er ook een Chinese webshop met game's voor PC?
[gadgets] Chinese webshops reviewtopicquote:Op zondag 9 september 2012 12:41 schreef pazara het volgende:
ik heb geen zin om terug te lezen, maar ik ga een nieuwe tel halen.
uit nederland of misschien de g3.
kan iemand mij kort en krachtig vertellen wat er zo bijzonder is aan de g3 en waarom ik hem moet halen?
quote:Op zondag 9 september 2012 12:41 schreef pazara het volgende:
ik heb geen zin om terug te lezen, maar ik ga een nieuwe tel halen.
uit nederland of misschien de g3.
kan iemand mij kort en krachtig vertellen wat er zo bijzonder is aan de g3 en waarom ik hem moet halen?
Anyhoezels. Eerst maar eens m'n tablet afwachten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:09 schreef shiznuts het volgende:
Jiaywhattus?
> Lees je ff in...
SMARTPHONES (JIAYU)
2750 Mah is meer dan in de topmodellen hier zit. Verwacht dus een goede batterijduur.quote:Op zondag 9 september 2012 13:06 schreef tharonny het volgende:
Wat denken jullie van het batterij leven van de G3? Ik zag dat er een 2750mhz accu in zit, maar de ervaring vertelt mij dat deze accu's meestal niet al te bar zijn?
En hoe dit dat zou met de dubbele simkaart? Als ik gewoon een simonly abbonoment neem van simyo ofzo, 50 minuten + 1gig internet. Dat kan wel gewoon op 1 simkaart? Want ik las dat de ene simkaart slot voor GSM netwerk was en de andere voor 3G?
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |