GTST toch?quote:
gewoon een lekker wijf, dat is tegenwoordig voldoende om hieraan mee te doenquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Shit de gordijnen zijn nog open![]()
Ze speelde ook de hoofdrol in de kinderfilm Penny's Shadow die vorig jaar in de bioscoop te zien was.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Vorige keer haakte ik af bij Adje.
Hou me hier.
Haha, hier gingen ze direct dicht toen we naar sbs zaptenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Shit de gordijnen zijn nog open![]()
Dat helpt toch niks? Alle mensen die sbs kijken hebben hun gordijnen dicht.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Haha, hier gingen ze direct dicht toen we naar sbs zapten
Da's haar moeder.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Adje ga dood.
Cecile Jongejans? Familie van Daphe?
Ok. Maar dat is een film waarbij ik niet in de doelgroep val.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze speelde ook de hoofdrol in de kinderfilm Penny's Shadow die vorig jaar in de bioscoop te zien was.
quote:
Wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Adje ga dood.
Cecile Jongejans? Familie van Daphe?
oh jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:14 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Dat helpt toch niks? Alle mensen die sbs kijken hebben hun gordijnen dicht.
Echt vreselijk... doe normaal achterlijke gek. Stel je voor dat je zijn vrouw bent, dan sla je hem toch echt het raam door.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:14 schreef Specularium het volgende:
Kap nou eens met die ontzettende teringact, Adje.
Ik denk dat die vrouw alleen denkt 'mooi, we cashen lekker door met zijn achterlijke act'quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt vreselijk... doe normaal achterlijke gek. Stel je voor dat je zijn vrouw bent, dan sla je hem toch echt het raam door.
Hij is homo, geluk bij een ongeluk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt vreselijk... doe normaal achterlijke gek. Stel je voor dat je zijn vrouw bent, dan sla je hem toch echt het raam door.
Dat moet wel, anders blijf je net bij zo een idioot.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrouw alleen denkt 'mooi, we cashen lekker door met zijn achterlijke act'
Tsja... Vrouwen...quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrouw alleen denkt 'mooi, we cashen lekker door met zijn achterlijke act'
Nou ja, zijn man dan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is homo, geluk bij een ongeluk.
Dacht eigenlijk dat hij homo wasquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moet wel, anders blijf je net bij zo een idioot.
Ik lees het NET, wist ik nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat hij homo was
Ja heerlijk en dan zo dat hij niet meteen dood is. Hypothetisch dan hequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Adje komt regelmatig in de winkel van m'n zusje, ik kan wel vragen of ze een keer een stellage op 'm om wil duwen?
Was voor mij een pure gok, kijk nooit Paul de Leeuw en zap altijd zo hard ik kanquote:
Ja zoiets dat hij dan zo'n brace op zijn neus krijgt, zoals die blondine in de tribunequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Adje komt regelmatig in de winkel van m'n zusje, ik kan wel vragen of ze een keer een stellage op 'm om wil duwen?
Idd, wat gerard doet kan niet he.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Iets meer respect voor Adje graag!!
Nou ik denk eigenlijk dat hij dat best kanquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
Zeg Gerard, spring anders lekker zelf van die hoogte. Kijken of je dan nog zo lacht
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik denk eigenlijk dat hij dat best kan
Bij de nationale IQ test moet je van jezelf raden of je een hoog of een laag IQ hebt. En als je het goed hebt geraden, dan heb heb je een hoog IQ.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:17 schreef Madame_Paon het volgen
de:
Slecht.
Waarom doet hij niet gewoon mee als Arijan van Bavel, als zichzelf dus?
Bij de nationale IQ-test deed hij dat wel en had hij een score van 100, wat een gemiddelde score is.
Dit kan elke andere mongool ook.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
Zeg Gerard, spring anders lekker zelf van die hoogte. Kijken of je dan nog zo lacht
Oh ja goed ideequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk het ookHij schaatste wel altijd bij dat andere programma, kan hij hier ook niet een keer een sprong doen? Anders twittertweepen we het
die zitten allemaal in london.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
Hadden ze niet iemand met een echte verstandelijke beperking kunnen laten meedoen.
Dat was vorige week al.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
Hadden ze niet iemand met een echte verstandelijke beperking kunnen laten meedoen.
maakte iemand hem maar kapot.quote:
Zanger Rinus is gewoon nog in het land.quote:
Dan wordt er niet meer voor hem gebeld en gesmst.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
Godsamme wat flauw, geef gewoon een 1 aan die sukkel.
Dat maakt het juist zo slechtquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet dat hij een act speelt?
Echt he? Ik heb niet snel een hekel aan iemand, maar ik kan hem wel wat aandoen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakte iemand hem maar kapot.
ik wil gewoon dat iemand van de new kids spontaan in beeld rent en hem van dat platform af hoekt
Hij is echt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet dat hij een act speelt?
Die mogen ook kapot.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakte iemand hem maar kapot.
ik wil gewoon dat iemand van de new kids spontaan in beeld rent en hem van dat platform af hoekt
Ik twijfel nog, wellicht pak ik de mp4.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:22 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij moet ik het NK bommetje helaas missen door DWHN.
Begint vandaag een nieuw seizoen??quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:22 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij moet ik het NK bommetje helaas missen door DWHN.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:23 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Begint vandaag een nieuw seizoen??
die zijn al gestopt, die wisten dat ze niet langer moesten doorgaan. adje ziet dat niet inquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:23 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit moet interpreteren![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn al gestopt, die wisten dat ze niet langer moesten doorgaan. adje ziet dat niet in
Yep, vandaag zijn Frénk van der Linden en Thijs Zonneveld te gast.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:23 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Begint vandaag een nieuw seizoen??
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:24 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
tegek, dat wist ik nog niet. thnx. wie zijn de gasten?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, vandaag zijn Frénk van der Linden en Thijs Zonneveld te gast.
Dit Was Het Nieuwsquote:
Frénk, dan nog liever Pattyquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oh ik zag een voorstukje met Eric van Muiswinkel dacht ik... was zeker oud dan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Frenkie heeft altijd wel mooie overhemden.
misschien ook eens gebrokenquote:
Was een kutscheet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:33 schreef DeeBee het volgende:
Wát voor geluid kwam er uit die Tess?!
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:33 schreef zoem het volgende:
Ondertussen is heel de familie van Liesbeth aan bod geweest
quote:
en dan wat van ons zeggen hequote:
Gelukkig is alles al nat in dat zwembad...quote:
Wat zeggen ze van 'ons'?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
en dan wat van ons zeggen he
Ik zeg niks van jullie, maar je moet toch wat, ik bedoel, we hebben een glittertijgerbroekje, that's it.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
en dan wat van ons zeggen he
Zo ver nog?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
die Tess is gestrand op vmbo kader 2e klas
Omdat sbs6.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Wat hebben die kinderen er nou mee te maken?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Samenwerken om ze uit elkaar te krijgen?
Raynor is toch een hunk?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zeg niks van jullie, maar je moet toch wat, ik bedoel, we hebben een glittertijgerbroekje, that's it.
Ja, dat is glittertijgerbroekje.quote:
kelly is toch ook een lekkere ventquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat is glittertijgerbroekje.
Oh wacht, deze mag er ook wezen. 't Is geen Terror Jaap, maar toch, het kan ermee door.
Ja, erg dom. Jij, als topposteres, zou beter moeten wetenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]Tja ik probeer het een BEETJE serieus te zien, de jurering
Dom he?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ja, erg dom. Jij, als topposteres, zou beter moeten weten
Potver, dat miste ikquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:38 schreef Specularium het volgende:
Lekkere trainster hebben ze uitgezocht.
waarom ben je dr niet dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik had ook wel graag in het publiek willen zitten.
quote:
ze heeft gewoon een nose job gehadquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Telkens die verbouwde blondine uit de tribune
Ik dacht dat Dirk willekeurige vrouwen uit het publiek een kus gaf. Maar het was dus gewoon zijn familie.quote:
Je kunt volgende week nog gaan kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dirk willekeurige vrouwen uit het publiek een kus gaf. Maar het was dus gewoon zijn familie.
Werken de kijkcijfers zo ook?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:43 schreef tralalala het volgende:
Voor de motivatie een hoger cijfer.
Alleen bij SBS
Heey hallotjesquote:
Ik wil Yuri ook nog wel zien omdat hij goed wasquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben eigenlijk klaar met kieken, maar ik wil Kelly nog zien
Ik was met de hond buitenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Je zag mij helemaal niet omdat je zwembroekjes zat te kijken
Ja, die zag ik (net als Kelly) op Youtube, allebei wil ik ze nog zien!quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil Yuri ook nog wel zien omdat hij goed was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |