Nou ik denk eigenlijk dat hij dat best kanquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
Zeg Gerard, spring anders lekker zelf van die hoogte. Kijken of je dan nog zo lacht
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik denk eigenlijk dat hij dat best kan
Bij de nationale IQ test moet je van jezelf raden of je een hoog of een laag IQ hebt. En als je het goed hebt geraden, dan heb heb je een hoog IQ.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:17 schreef Madame_Paon het volgen
de:
Slecht.
Waarom doet hij niet gewoon mee als Arijan van Bavel, als zichzelf dus?
Bij de nationale IQ-test deed hij dat wel en had hij een score van 100, wat een gemiddelde score is.
Dit kan elke andere mongool ook.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
Zeg Gerard, spring anders lekker zelf van die hoogte. Kijken of je dan nog zo lacht
Oh ja goed ideequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk het ookHij schaatste wel altijd bij dat andere programma, kan hij hier ook niet een keer een sprong doen? Anders twittertweepen we het
die zitten allemaal in london.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
Hadden ze niet iemand met een echte verstandelijke beperking kunnen laten meedoen.
Dat was vorige week al.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
Hadden ze niet iemand met een echte verstandelijke beperking kunnen laten meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |