Omdat sbs6.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Wat hebben die kinderen er nou mee te maken?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Samenwerken om ze uit elkaar te krijgen?
Raynor is toch een hunk?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zeg niks van jullie, maar je moet toch wat, ik bedoel, we hebben een glittertijgerbroekje, that's it.
Ja, dat is glittertijgerbroekje.quote:
kelly is toch ook een lekkere ventquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat is glittertijgerbroekje.
Oh wacht, deze mag er ook wezen. 't Is geen Terror Jaap, maar toch, het kan ermee door.
Ja, erg dom. Jij, als topposteres, zou beter moeten wetenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]Tja ik probeer het een BEETJE serieus te zien, de jurering
Dom he?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ja, erg dom. Jij, als topposteres, zou beter moeten weten
Potver, dat miste ikquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:38 schreef Specularium het volgende:
Lekkere trainster hebben ze uitgezocht.
waarom ben je dr niet dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik had ook wel graag in het publiek willen zitten.
quote:
ze heeft gewoon een nose job gehadquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Telkens die verbouwde blondine uit de tribune
Ik dacht dat Dirk willekeurige vrouwen uit het publiek een kus gaf. Maar het was dus gewoon zijn familie.quote:
Je kunt volgende week nog gaan kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dirk willekeurige vrouwen uit het publiek een kus gaf. Maar het was dus gewoon zijn familie.
Werken de kijkcijfers zo ook?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:43 schreef tralalala het volgende:
Voor de motivatie een hoger cijfer.
Alleen bij SBS
Heey hallotjesquote:
Ik wil Yuri ook nog wel zien omdat hij goed wasquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben eigenlijk klaar met kieken, maar ik wil Kelly nog zien
Ik was met de hond buitenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Je zag mij helemaal niet omdat je zwembroekjes zat te kijken
Ja, die zag ik (net als Kelly) op Youtube, allebei wil ik ze nog zien!quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil Yuri ook nog wel zien omdat hij goed was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |