GTST toch?quote:
gewoon een lekker wijf, dat is tegenwoordig voldoende om hieraan mee te doenquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Shit de gordijnen zijn nog open![]()
Ze speelde ook de hoofdrol in de kinderfilm Penny's Shadow die vorig jaar in de bioscoop te zien was.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Vorige keer haakte ik af bij Adje.
Hou me hier.
Haha, hier gingen ze direct dicht toen we naar sbs zaptenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Shit de gordijnen zijn nog open![]()
Dat helpt toch niks? Alle mensen die sbs kijken hebben hun gordijnen dicht.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Haha, hier gingen ze direct dicht toen we naar sbs zapten
Da's haar moeder.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Adje ga dood.
Cecile Jongejans? Familie van Daphe?
Ok. Maar dat is een film waarbij ik niet in de doelgroep val.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze speelde ook de hoofdrol in de kinderfilm Penny's Shadow die vorig jaar in de bioscoop te zien was.
quote:
Wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Adje ga dood.
Cecile Jongejans? Familie van Daphe?
oh jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:14 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Dat helpt toch niks? Alle mensen die sbs kijken hebben hun gordijnen dicht.
Echt vreselijk... doe normaal achterlijke gek. Stel je voor dat je zijn vrouw bent, dan sla je hem toch echt het raam door.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:14 schreef Specularium het volgende:
Kap nou eens met die ontzettende teringact, Adje.
Ik denk dat die vrouw alleen denkt 'mooi, we cashen lekker door met zijn achterlijke act'quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt vreselijk... doe normaal achterlijke gek. Stel je voor dat je zijn vrouw bent, dan sla je hem toch echt het raam door.
Hij is homo, geluk bij een ongeluk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt vreselijk... doe normaal achterlijke gek. Stel je voor dat je zijn vrouw bent, dan sla je hem toch echt het raam door.
Dat moet wel, anders blijf je net bij zo een idioot.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrouw alleen denkt 'mooi, we cashen lekker door met zijn achterlijke act'
Tsja... Vrouwen...quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrouw alleen denkt 'mooi, we cashen lekker door met zijn achterlijke act'
Nou ja, zijn man dan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is homo, geluk bij een ongeluk.
Dacht eigenlijk dat hij homo wasquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moet wel, anders blijf je net bij zo een idioot.
Ik lees het NET, wist ik nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat hij homo was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |