Dat was vorige week al.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
Hadden ze niet iemand met een echte verstandelijke beperking kunnen laten meedoen.
maakte iemand hem maar kapot.quote:
Zanger Rinus is gewoon nog in het land.quote:
Dan wordt er niet meer voor hem gebeld en gesmst.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
Godsamme wat flauw, geef gewoon een 1 aan die sukkel.
Dat maakt het juist zo slechtquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet dat hij een act speelt?
Echt he? Ik heb niet snel een hekel aan iemand, maar ik kan hem wel wat aandoen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakte iemand hem maar kapot.
ik wil gewoon dat iemand van de new kids spontaan in beeld rent en hem van dat platform af hoekt
Hij is echt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet dat hij een act speelt?
Die mogen ook kapot.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakte iemand hem maar kapot.
ik wil gewoon dat iemand van de new kids spontaan in beeld rent en hem van dat platform af hoekt
Ik twijfel nog, wellicht pak ik de mp4.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:22 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij moet ik het NK bommetje helaas missen door DWHN.
Begint vandaag een nieuw seizoen??quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:22 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij moet ik het NK bommetje helaas missen door DWHN.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:23 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Begint vandaag een nieuw seizoen??
die zijn al gestopt, die wisten dat ze niet langer moesten doorgaan. adje ziet dat niet inquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:23 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit moet interpreteren![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn al gestopt, die wisten dat ze niet langer moesten doorgaan. adje ziet dat niet in
Yep, vandaag zijn Frénk van der Linden en Thijs Zonneveld te gast.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:23 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Begint vandaag een nieuw seizoen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |