Dico gaat er alvast vanuit dat ze traag isquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jonge, ik heb de sepo! Volgens mij heb jij de Fipo
Oh nom nom nom!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb neg onderweg bij de AH truffelkruidnoten gekocht
Geheel tegen mijn principes in ook echt...
Omdat het kon?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb neg onderweg bij de AH truffelkruidnoten gekocht
Geheel tegen mijn principes in ook echt...
Goeien oplossing.quote:
Internet op mijn mobiel is traaaaaagquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat het kon?
Ik twijfelde ook bij de kruidvat.
Maar heb vastgehouden aan mijn principes: Geen kruidnoten voordat die ouwe gek in het land is
Dus als je ze niet had gekocht waren ze telleurgesteld geweest en dat is zieligquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Internet op mijn mobiel is traaaaaag
Maar dat is dus normaal ook mijn principe. Maar ze zagen er té lekker uit en riepen naar me
Precies! Dat gaat tegen mijn hulpverleners code inquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus als je ze niet had gekocht waren ze telleurgesteld geweest en dat is zielig
Is in feite ook zo, maar dat heet de OPquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:49 schreef Diconnected het volgende:
Oh loller ik dacht dat er iemand anders voor mij ook al had gepost![]()
ik zat mobiel
Hulpverleners hebben het maar zwaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies! Dat gaat tegen mijn hulpverleners code in
Johquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is in feite ook zo, maar dat heet de OP
(Ik zit toch stiekem nog te checkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Joh
Waar ga je nu weer heen op vakantie??
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
(Ik zit toch stiekem nog te checken)
Wierden, das Drenthe geloof ik. Familiefeest daar in de buurt.
Weekend lang met mijn schoonfamilie....... heeeeeel veel zin in
De wat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga the oil cleanse method proberen
Hmm okay!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.theoilcleansingmethod.com/
ew noquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmm okay!
Ik dacht een of andere vreemd detox. Dan is dit beter
Je hebt oogaids!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:25 schreef Dwyn het volgende:
Waarom zien mijn ogen er zo vreemd uit op de webcam?
Joepiequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
We zijn er... het blinkt ook nog eens een Gristelijke camping dus we moeten de zondagsrust respecteren![]()
Ik zal va avond even extra hard metal draaien om te compenseren
Nagellak!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil wat falen maar ik weet niet wat
Mweh, die vind ik niet zo!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:04 schreef megamandy het volgende:
Nieuwe A-Englands
Boooh net weer de eerste dansles gehad. En nu trillen mijn benen alweer dus dat gaat wat worden morgen op het werk
Ik hou van donkere kleurenquote:
Ja ik ook wel, maar deze zijn zonder zonlicht haast niet te onderscheiden in kleur. En laat de zon nou net niet zo aanwezig zijn in de herfst/winter.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik hou van donkere kleurenMaar ik wacht denk ik tot na mijn verjaardag die is toch alweer over een maand ongeveer. En ik weet nooit wat ik moet vragen.
Ja dat vond ik wel een beetje vreemd inderdaad dat er stond van in de zon blablabla. En dan de collectie in de herfst/winter uitbrengenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar deze zijn zonder zonlicht haast niet te onderscheiden in kleur. En laat de zon nou net niet zo aanwezig zijn in de herfst/winter.
Mjah preciesquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat vond ik wel een beetje vreemd inderdaad dat er stond van in de zon blablabla. En dan de collectie in de herfst/winter uitbrengen
Yo! Hiero nog 1...quote:
Verschillenquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:03 schreef megamandy het volgende:
Nu moet ik gaan werken terwijl ik vervelde mensen moeten maar niet te dichtbij komen dan valt het tenmibste niet heul erg op.
Vanavond Eindhoven
Ik heb straks een verjaardagquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yo! Hiero nog 1...en ik zouden vandaag naar de sauna.. maar ik ben niet verder gekomen nog dan de bank...
Oh my... Ik zou dat echt niet op kunnen brengen..quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb straks een verjaardag. En ik ben al een uur mezelf naar de douche aan het slepen
.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:15 schreef Lindytje het volgende:
'Verliefdheid is een toverbal in meer dan honderd smaken... zou cupido je raaaaaken, dan schreeuw je 't van de daaaaaken... '
Hoe zo, is zo? Misschien kan het nogquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:15 schreef Dwyn het volgende:
Ik wil mijn nagels lakken maar ik moet zo werken
16 uur beginnen. Maar ik mag eigenlijk geen nagellak op.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe zo, is zo? Misschien kan het nog
Ik ben net uit de douchequote:Op zaterdag 8 september 2012 13:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh my... Ik zou dat echt niet op kunnen brengen..
En, hoe ver ben je al gekomen?
Gewoon lakken danquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
16 uur beginnen. Maar ik mag eigenlijk geen nagellak op.Maar ik ben wel de baas vandaag dus lastig.
En ik ben aan het bedenken wat ik aan moet trekkenquote:
Joah, invlechten, altijd leuk!quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:22 schreef Mss het volgende:
[..]
En ik ben aan het bedenken wat ik aan moet trekken. En ik wil iets leuks doen met mijn haar, maar ik weet niet wat.
Overigens is jouw invlecht filmpje leuk geworden, ga dat ook eens proberen.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:24 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb ook al drie NOTD artikelen gemaakt voor mijn blog vandaag
Dat maakt heul niet uit hoor, kan ook prima met dunner haarquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet zoveel haar als jij
Gelijk even wat untrieds geprobeerd.quote:
Dat is altijd zo jammer... kun je weer opnieuw beginnen..quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gelijk even wat untrieds geprobeerd.Ik had gisteren een review gemaakt maar die foto's zijn nogal mislukt.
Mweh, ik heb het product ook weggegooid dus dan maar wat anders binnenkort!quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is altijd zo jammer... kun je weer opnieuw beginnen..
Uitknijpenquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:30 schreef Diconnected het volgende:
Snotjes
Ik heb een pukkel bij m'n lip en dat ding doet echt verrekte veel pijn
Heerlijk weerquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:31 schreef Dwyn het volgende:
Wat zijn we weer een stelletje kneuzen vandaag!
Ja hij wilt niet, kreng is nog niet rijp ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ja, doet ie meteen geen pijn meer
Dat zo lekker ineens uit je neus roltquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb jij ook van dat lekkere watersnot?
Joahquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat zo lekker ineens uit je neus rolt.
Dát dan weer welquote:
Doe ze in een lekkere laag creme of oliequote:Op zaterdag 8 september 2012 14:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dát dan weer wel
ik zat net te denken 'zal ik voor de grap mijn nagels weer eens lakken?' maar ik heb al weet ik het hoe lang niet gemanicuurd, dus m'n nagelriemen zien eruit alsof ik ze door de blender heb gehaald
Nopequote:Op zaterdag 8 september 2012 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Who's jelly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien wel een goed idee ja, even lekker dik in-lemony-flutterenquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe ze in een lekkere laag creme of olieEven weer zacht laten worden
Jaa, lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee ja, even lekker dik in-lemony-flutteren
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:14 schreef Incantrix het volgende:
Bananen en chocola doen het voor mij ook niet tbh
GIEV the icecream!!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Omnomnom. Het is zelfgemaakt ijs ook nog.
Kom maar halen.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kom amper van de bank af joh... Spaghettilegs!
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
* IJsdraakje schuift ijs door
Ieuw, gatverquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu douchen, iets teveel spinnenwebben kapotgelopen vandaag.
Gatver. Hier in de carport is dat ook altijd erg fijn ja..quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu douchen, iets teveel spinnenwebben kapotgelopen vandaag.
Dude. Ik scrollde. Ik scrollde nog wat meer. En nog wat meer. WHERE IS THE END OF THIS?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.makeupalley.com/m_147074079
IT DOESN'T END!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dude. Ik scrollde. Ik scrollde nog wat meer. En nog wat meer. WHERE IS THE END OF THIS?
Haha nicequote:Op zaterdag 8 september 2012 17:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga een pakketje met Amerikaans snoepgoed krijgen in ruil voor 2 van die Essence Peel-Off basecoats. Ben benieuwd.
DAFUQquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.makeupalley.com/m_147074079
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
fokking hell wat veel
Tevens hai
Ik ben al een week aan het slapen en nog steeds moe. Dipje, much
Vind ik leukquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:35 schreef Lindytje het volgende:
Ola! Serieus, al die Helmers!!! Damn![]()
Endetevens: mijn blog heeft nu ook een facebookpagina, yay!
En daarom sport ik niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
13 yogalessen voor 130 euro. Gelukkig 25% studentenkorting
Priemkequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
Vanmorgen om 7u met onze zatte bakkes in bed gerold na een super bruiloft, nu op weg naar verjaardagsfeest. Vlg mij ben ik nog zat van gisteren![]()
Ok bye whaaaoo
Ik wil t wel graag dus ff kijken wanneer ik geld heb. Als je meteen voor een jaar betaald is het nog goedkoper maar 450 euro heb ik al helemaal nietquote:
Ha, enthousiastelingen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil t wel graag dus ff kijken wanneer ik geld heb. Als je meteen voor een jaar betaald is het nog goedkoper maar 450 euro heb ik al helemaal niet
Ohai kadquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]Alleen hierom is thuis zijn al zoooo fijn.
bubsel!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
tinyurl.com/cw6s632 omg Zoya holo's
Likey!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die rooiequote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het is ook altijd watquote:Op zondag 9 september 2012 12:23 schreef Diconnected het volgende:
Pas om 6u in slaap gevallen omdat ik het gewoon de hele nacht heb uitgegild van de pijn in m'n enkelm'n moeder is zelfs om half 4 naar het ziekenhuis gereden om nog sterkere pijnstillers te halen... Meh ik voel me echt zo ontzettend kak, kan niet eens meer normnaal lopen, moet ook met 2 krukken lopen enzo.
dus zo maar school en klasgenoten mailen dat ik morgen niet naar school kan. Baal hier echt van zeg pfff.
quote:Op zondag 9 september 2012 12:23 schreef Diconnected het volgende:
Pas om 6u in slaap gevallen omdat ik het gewoon de hele nacht heb uitgegild van de pijn in m'n enkelm'n moeder is zelfs om half 4 naar het ziekenhuis gereden om nog sterkere pijnstillers te halen... Meh ik voel me echt zo ontzettend kak, kan niet eens meer normnaal lopen, moet ook met 2 krukken lopen enzo.
dus zo maar school en klasgenoten mailen dat ik morgen niet naar school kan. Baal hier echt van zeg pfff.
quote:Op zondag 9 september 2012 12:23 schreef Diconnected het volgende:
Oeh nicequote:Op zondag 9 september 2012 18:18 schreef Mss het volgende:
Wat kut dico. Hopen dat het snel weer beter gaat worden.
Overigens heb ik een nieuwe pc besteld
Succes! En Dicoquote:Op zondag 9 september 2012 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dico wat kut
Hoop voor je dat het snel beter gaat!
Ik moet morgen voor de eerste keer naar revalidatie, ben er best nerveus om
Ik ben zaterdag om kwart voor 7 naar m'n werk gegaan en was uiteindelijk half 12 's nachts thuisquote:Op maandag 10 september 2012 08:37 schreef Mss het volgende:
Wat een rustig weekend was het trouwens hier!
Ik hoopte op de sale maar dat gaat niet lukken volgens mijquote:Op maandag 10 september 2012 09:51 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben benieuwd hoe laat de Models Own te bestellen zijn
Volgens mij is die collectie sowieso uitgesloten van die sale, als die plaats vindt.quote:Op maandag 10 september 2012 09:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik hoopte op de sale maar dat gaat niet lukken volgens mij
Ik zie het iddquote:Op maandag 10 september 2012 09:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij is die collectie sowieso uitgesloten van die sale, als die plaats vindt.
ik meh, ga eerst in londen zelf wel kijken of ik ze leuk vindt en misschien dat ik degene die ik wil dan haal, maar denk het niet.quote:
Representatief voor wat dan?quote:Op maandag 10 september 2012 12:26 schreef Mss het volgende:
Ik zie een vacature staan die me wel tof lijkt, maar je moet representatief zijn.
Jammer!
Het is een functie bij de politie, en je moet dus representatief zijn. Meer staat er niet bij.quote:Op maandag 10 september 2012 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Representatief voor wat dan?
Maar wat voor een functie dan?quote:Op maandag 10 september 2012 12:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is een functie bij de politie, en je moet dus representatief zijn. Meer staat er niet bij.
Is dit serieus?quote:Op maandag 10 september 2012 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klacht van echtpaar: De bedden zijn te slekt, nu kunnen we geen goeden sex hebben!
Goeden klacht
quote:
Geweldig haha. Het is natuurlijk wel een terechte klacht, maar eigenlijk wil ik tegelijkertijd helemaal niet weten wat men allemaal in hotelbedden uitspooktquote:Op maandag 10 september 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ok, het was hun huwelijksreis en dan hoort er natuurlijk geneuqt te worden. En ze hadden 100 euro bijbetaald om daar te kunnen komen aangezien hun vorige hotel ook kut was.
Maar sbs zou sbs niet zijn als ze het element sex niet het meeste zouden benadrukken
Echt wel, je hebt ook veel te veel stof nu om je heen hangenquote:Op maandag 10 september 2012 12:43 schreef Dwyn het volgende:
Hmm, is het tijd om een nieuwe winterjas te kopen als de riem die erom heen zo strak getrokken kan worden dat er geen gaatjes meer over zijn?![]()
[ afbeelding ]
Soberso is het altijd een goeden tijd om een nieuwe winterjas te kopenquote:Op maandag 10 september 2012 12:43 schreef Dwyn het volgende:
Hmm, is het tijd om een nieuwe winterjas te kopen als de riem die erom heen zo strak getrokken kan worden dat er geen gaatjes meer over zijn?![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik boven een stuk of 4-5 winterjassen hangen die ik dan 1 seizoen gebruikt heb en waar verder eigenlijk helemaal niets mee aan de hand isquote:Op maandag 10 september 2012 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Soberso is het altijd een goeden tijd om een nieuwe winterjas te kopen![]()
Maar hij is zeker te groot
Secretariaat. Ik zie representatief als het hebben van een normaal uiterlijk, geen opvallende dingen en dergelijke.quote:Op maandag 10 september 2012 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar wat voor een functie dan?
En waarom zou jij niet representatief zijn?
Even voorzichtig vragen, maar doel je op je gewicht?quote:Op maandag 10 september 2012 12:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Secretariaat. Ik zie representatief als het hebben van een normaal uiterlijk, geen opvallende dingen en dergelijke.
Ooh echt? Afgelopen winter heb ik juist heel lang mijn leren jas tussenjas gedragen voordat ik echt mijn winterjas aan deed.quote:Op maandag 10 september 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb 1 winterjas die ik draag tot hij kapot is.
Maar dat is omdat ik in de winter altijd een oncharmante ski-jas draag, want al het andere is koud
Jaquote:Op maandag 10 september 2012 12:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even voorzichtig vragen, maar doel je op je gewicht?
quote:Op maandag 10 september 2012 12:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis, sorry. Anders had je op de koffie kunnen komen.
Denk dat het eerder over een verzorgd uiterlijk gaat hoorquote:
Kijk, even check.quote:
Je moet het sowieso altijd proberen en niet op voorhand al helemaal niet solliciterenquote:Op maandag 10 september 2012 12:55 schreef Mss het volgende:
Ik vind dat dus moeilijk inschatten. Je hoeft natuurlijk geen perfect figuur te hebben, maar ik denk dat ik met mijn gewicht toch wel onder de noemer 'extreem' val.
Representatief is in veel gevallen er gewoon verzorgd uitzien. Als je je netjes kan kleden naar de functie en haren en make up (voor zover van toepassing) goed zitten en je je kan opstellen op een manier die van je verlangd wordt, is het prima toch? Het lijkt mij dat ze niet zomaar iemand afwijzen puur op gewicht...quote:Op maandag 10 september 2012 12:55 schreef Mss het volgende:
Ik vind dat dus moeilijk inschatten. Je hoeft natuurlijk geen perfect figuur te hebben, maar ik denk dat ik met mijn gewicht toch wel onder de noemer 'extreem' val.
Dat kan sowieso nooit kwaadquote:Op maandag 10 september 2012 12:59 schreef Mss het volgende:
Zal ik eens met dat uitzendbureau bellen en vragen wat zij onder representatief verstaan?
De eerste vakantie in tien jaarquote:Op maandag 10 september 2012 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
"terwijl andere toeristen verkoeling zoeken bij het strand, laat Neckerman haar gasten wachten in de moordende Turkse zon"
Moordende zon? You like drama much yes?
Jonge waarom ga je anders naar Turkije, voor de zon toch?quote:Op maandag 10 september 2012 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
"terwijl andere toeristen verkoeling zoeken bij het strand, laat Neckerman haar gasten wachten in de moordende Turkse zon"
Moordende zon? You like drama much yes?
Voor Turkse cultuur zit je ook niet goed in Alanyaquote:Op maandag 10 september 2012 13:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jonge waarom ga je anders naar Turkije, voor de zon toch?Tenminste de sbs-mensen lijken mij niet het type dat er heen gaat voor de Turkse cultuur.
Ik ga het ook kijken
Lipglans?quote:Op maandag 10 september 2012 13:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een dieetboek die zegt dat sporten nauwelijks invloed heeft op je gewicht als je wilt afvallen![]()
![]()
Ik wist wel dat het zich in Alanya afspeeldequote:Op maandag 10 september 2012 13:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor Turkse cultuur zit je ook niet goed in Alanya
quote:Op maandag 10 september 2012 13:11 schreef megamandy het volgende:
Welke aflevering was dat Schaar? Gewoon de laatste?
Googlen en toevoegen.quote:Op maandag 10 september 2012 13:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
He Schaar, als mede Sim Freeplay spelert, weet jij hoe je kan zien wie je buren zijn? En hoe ik misschien aan meer buren kom
Op de boot klikken, of bovenin op "buren" klikkenquote:Op maandag 10 september 2012 13:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
He Schaar, als mede Sim Freeplay spelert, weet jij hoe je kan zien wie je buren zijn? En hoe ik misschien aan meer buren kom
Nooit mode-advies van haar aannemen dusquote:Op maandag 10 september 2012 13:15 schreef Dwyn het volgende:
Ik plaats die mislukte winterjas foto op facebook en mijn tante vindt hem goed staan.
Nee dat was ik sowieso niet van planquote:Op maandag 10 september 2012 13:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nooit mode-advies van haar aannemen dus
Als ik op 'buren' klik, zie ik alleen maar dat ik er 2 heb, maar niet wie dat zijnquote:Op maandag 10 september 2012 13:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op de boot klikken, of bovenin op "buren" klikken.
En meer buren krijg je als je mensen kent via facebook die ook Sims Freeplay spelen
You skinny bitchquote:Op maandag 10 september 2012 13:20 schreef Dwyn het volgende:
Ja hoor ik ben meteen aan het showen hoeveel ik ben afgevallen
Ik mag blijkbaar nooit meer foto's van mezelf posten want dan kunnen ze zien hoeveel ik ben afgevallen!!quote:
Fuck hun, lekker laten zien dat je veel bent afgevallen als je dat wil (niet suggererende dat je dat aan het doen bent hoor, maar zelfs als dat wel zo is, who fucking cares?), daar heb je gvd hard voor gewerkt en veel voor gelaten. Mensen die dat niet kunnen handelen moeten zelf maar eens naar hun gedrag kijkenquote:Op maandag 10 september 2012 13:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik mag blijkbaar nooit meer foto's van mezelf posten want dan kunnen ze zien hoeveel ik ben afgevallen!!
Ik vond het gewoon een komische fotoquote:Op maandag 10 september 2012 13:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fuck hun, lekker laten zien dat je veel bent afgevallen als je dat wil (niet suggererende dat je dat aan het doen bent hoor, maar zelfs als dat wel zo is, who fucking cares?), daar heb je gvd hard voor gewerkt en veel voor gelaten. Mensen die dat niet kunnen handelen moeten zelf maar eens naar hun gedrag kijken![]()
/oorlogspad
quote:Op maandag 10 september 2012 13:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een komische foto![]()
Thanks
quote:Op maandag 10 september 2012 13:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.fashionpolish.(...)%28Fashion+Polish%29
NEED
Fijnfijnfijnquote:Op maandag 10 september 2012 13:32 schreef Mss het volgende:
Ja, de bh's gaan gerepareerd worden! De eerste is klaar, die ga ik van de week afhalen.
En dus een pc besteld ja.
Thanks babequote:Op maandag 10 september 2012 13:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
FijnfijnfijnGood karma heading your way
ik vind ze mooi maar ze lijken onwijs op de nfu oh lakjes, en die zijn goedkoperquote:Op maandag 10 september 2012 13:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.fashionpolish.(...)%28Fashion+Polish%29
NEED
Hoeveel?quote:Op maandag 10 september 2012 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Amerikaan die de james bond topcoat voor me gaat scoren, veul goedkoper dan in NL
Ze heeft het gezegd, maar ze is nail tech dus kan het sowieso goedkoper halen. Zal eens mn facebookchat nalezen, momentquote:
Ohai!quote:Op maandag 10 september 2012 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze zijn $30 maar zij krijgt ze voor $15.
Hoi.quote:
Ja, dat dacht ik gisteravond ook.quote:Op maandag 10 september 2012 13:54 schreef megamandy het volgende:
"Ik zie jou lachen, dus dan ben ik al blij"Godver zeg haha.
Boos zijn want het huisje is niet hetzelfde als op de foto's maar wel pas akkoord gaan met een nieuw huisje na het kijken van de foto's op internet
Wat breng je dat toch weer vriendelijkquote:Op maandag 10 september 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoi.
Ga lekker maar zelf iemand zoeken in de PaA want ik heb geen zin om alles te regelen. Plus dat ik de laatste tijd te chaotisch ben om dingen te regelen![]()
Ik kan er wel een roze verhaal omheen breien maar zo ben ik nietquote:Op maandag 10 september 2012 13:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat breng je dat toch weer vriendelijk![]()
Ghehe, zoiets dacht ik al. Wel duidelijkquote:Op maandag 10 september 2012 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan er wel een roze verhaal omheen breien maar zo ben ik niet
En het is fok, waar je niet alles superlief hoef te vertellen om te voorkomen dat mensen 'boos' worden oid.quote:
ga slapen danquote:Op maandag 10 september 2012 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
De tijd schiet echt niet op
Ik wil naar bed
post het hier dan niet, denk ik dan.quote:Op maandag 10 september 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoi.
Ga lekker maar zelf iemand zoeken in de PaA want ik heb geen zin om alles te regelen. Plus dat ik de laatste tijd te chaotisch ben om dingen te regelen![]()
nee, je snapt me vast welquote:Op maandag 10 september 2012 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus als dwyn post dat ze mirrorballs bestelt moet ze ook voor iedereen willen bestellen? Ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |