Hoeveel?quote:Op maandag 10 september 2012 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Amerikaan die de james bond topcoat voor me gaat scoren, veul goedkoper dan in NL
Ze heeft het gezegd, maar ze is nail tech dus kan het sowieso goedkoper halen. Zal eens mn facebookchat nalezen, momentquote:
Ohai!quote:Op maandag 10 september 2012 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze zijn $30 maar zij krijgt ze voor $15.
Hoi.quote:
Ja, dat dacht ik gisteravond ook.quote:Op maandag 10 september 2012 13:54 schreef megamandy het volgende:
"Ik zie jou lachen, dus dan ben ik al blij"Godver zeg haha.
Boos zijn want het huisje is niet hetzelfde als op de foto's maar wel pas akkoord gaan met een nieuw huisje na het kijken van de foto's op internet
Wat breng je dat toch weer vriendelijkquote:Op maandag 10 september 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoi.
Ga lekker maar zelf iemand zoeken in de PaA want ik heb geen zin om alles te regelen. Plus dat ik de laatste tijd te chaotisch ben om dingen te regelen![]()
Ik kan er wel een roze verhaal omheen breien maar zo ben ik nietquote:Op maandag 10 september 2012 13:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat breng je dat toch weer vriendelijk![]()
Ghehe, zoiets dacht ik al. Wel duidelijkquote:Op maandag 10 september 2012 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan er wel een roze verhaal omheen breien maar zo ben ik niet
En het is fok, waar je niet alles superlief hoef te vertellen om te voorkomen dat mensen 'boos' worden oid.quote:
ga slapen danquote:Op maandag 10 september 2012 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
De tijd schiet echt niet op
Ik wil naar bed
post het hier dan niet, denk ik dan.quote:Op maandag 10 september 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoi.
Ga lekker maar zelf iemand zoeken in de PaA want ik heb geen zin om alles te regelen. Plus dat ik de laatste tijd te chaotisch ben om dingen te regelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |