Als ik op 'buren' klik, zie ik alleen maar dat ik er 2 heb, maar niet wie dat zijnquote:Op maandag 10 september 2012 13:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op de boot klikken, of bovenin op "buren" klikken.
En meer buren krijg je als je mensen kent via facebook die ook Sims Freeplay spelen
You skinny bitchquote:Op maandag 10 september 2012 13:20 schreef Dwyn het volgende:
Ja hoor ik ben meteen aan het showen hoeveel ik ben afgevallen
Ik mag blijkbaar nooit meer foto's van mezelf posten want dan kunnen ze zien hoeveel ik ben afgevallen!!quote:
Fuck hun, lekker laten zien dat je veel bent afgevallen als je dat wil (niet suggererende dat je dat aan het doen bent hoor, maar zelfs als dat wel zo is, who fucking cares?), daar heb je gvd hard voor gewerkt en veel voor gelaten. Mensen die dat niet kunnen handelen moeten zelf maar eens naar hun gedrag kijkenquote:Op maandag 10 september 2012 13:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik mag blijkbaar nooit meer foto's van mezelf posten want dan kunnen ze zien hoeveel ik ben afgevallen!!
Ik vond het gewoon een komische fotoquote:Op maandag 10 september 2012 13:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fuck hun, lekker laten zien dat je veel bent afgevallen als je dat wil (niet suggererende dat je dat aan het doen bent hoor, maar zelfs als dat wel zo is, who fucking cares?), daar heb je gvd hard voor gewerkt en veel voor gelaten. Mensen die dat niet kunnen handelen moeten zelf maar eens naar hun gedrag kijken![]()
/oorlogspad
quote:Op maandag 10 september 2012 13:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een komische foto![]()
Thanks
quote:Op maandag 10 september 2012 13:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.fashionpolish.(...)%28Fashion+Polish%29
NEED
Fijnfijnfijnquote:Op maandag 10 september 2012 13:32 schreef Mss het volgende:
Ja, de bh's gaan gerepareerd worden! De eerste is klaar, die ga ik van de week afhalen.
En dus een pc besteld ja.
Thanks babequote:Op maandag 10 september 2012 13:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
FijnfijnfijnGood karma heading your way
ik vind ze mooi maar ze lijken onwijs op de nfu oh lakjes, en die zijn goedkoperquote:Op maandag 10 september 2012 13:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.fashionpolish.(...)%28Fashion+Polish%29
NEED
Hoeveel?quote:Op maandag 10 september 2012 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Amerikaan die de james bond topcoat voor me gaat scoren, veul goedkoper dan in NL
Ze heeft het gezegd, maar ze is nail tech dus kan het sowieso goedkoper halen. Zal eens mn facebookchat nalezen, momentquote:
Ohai!quote:Op maandag 10 september 2012 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze zijn $30 maar zij krijgt ze voor $15.
Hoi.quote:
Ja, dat dacht ik gisteravond ook.quote:Op maandag 10 september 2012 13:54 schreef megamandy het volgende:
"Ik zie jou lachen, dus dan ben ik al blij"Godver zeg haha.
Boos zijn want het huisje is niet hetzelfde als op de foto's maar wel pas akkoord gaan met een nieuw huisje na het kijken van de foto's op internet
Wat breng je dat toch weer vriendelijkquote:Op maandag 10 september 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoi.
Ga lekker maar zelf iemand zoeken in de PaA want ik heb geen zin om alles te regelen. Plus dat ik de laatste tijd te chaotisch ben om dingen te regelen![]()
Ik kan er wel een roze verhaal omheen breien maar zo ben ik nietquote:Op maandag 10 september 2012 13:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat breng je dat toch weer vriendelijk![]()
Ghehe, zoiets dacht ik al. Wel duidelijkquote:Op maandag 10 september 2012 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan er wel een roze verhaal omheen breien maar zo ben ik niet
En het is fok, waar je niet alles superlief hoef te vertellen om te voorkomen dat mensen 'boos' worden oid.quote:
ga slapen danquote:Op maandag 10 september 2012 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
De tijd schiet echt niet op
Ik wil naar bed
post het hier dan niet, denk ik dan.quote:Op maandag 10 september 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoi.
Ga lekker maar zelf iemand zoeken in de PaA want ik heb geen zin om alles te regelen. Plus dat ik de laatste tijd te chaotisch ben om dingen te regelen![]()
nee, je snapt me vast welquote:Op maandag 10 september 2012 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus als dwyn post dat ze mirrorballs bestelt moet ze ook voor iedereen willen bestellen? Ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |