Ik ben zaterdag om kwart voor 7 naar m'n werk gegaan en was uiteindelijk half 12 's nachts thuisquote:Op maandag 10 september 2012 08:37 schreef Mss het volgende:
Wat een rustig weekend was het trouwens hier!
Ik hoopte op de sale maar dat gaat niet lukken volgens mijquote:Op maandag 10 september 2012 09:51 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben benieuwd hoe laat de Models Own te bestellen zijn
Volgens mij is die collectie sowieso uitgesloten van die sale, als die plaats vindt.quote:Op maandag 10 september 2012 09:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik hoopte op de sale maar dat gaat niet lukken volgens mij
Ik zie het iddquote:Op maandag 10 september 2012 09:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij is die collectie sowieso uitgesloten van die sale, als die plaats vindt.
ik meh, ga eerst in londen zelf wel kijken of ik ze leuk vindt en misschien dat ik degene die ik wil dan haal, maar denk het niet.quote:
Representatief voor wat dan?quote:Op maandag 10 september 2012 12:26 schreef Mss het volgende:
Ik zie een vacature staan die me wel tof lijkt, maar je moet representatief zijn.
Jammer!
Het is een functie bij de politie, en je moet dus representatief zijn. Meer staat er niet bij.quote:Op maandag 10 september 2012 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Representatief voor wat dan?
Maar wat voor een functie dan?quote:Op maandag 10 september 2012 12:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is een functie bij de politie, en je moet dus representatief zijn. Meer staat er niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |