Joahquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat zo lekker ineens uit je neus rolt.
Dát dan weer welquote:
Doe ze in een lekkere laag creme of oliequote:Op zaterdag 8 september 2012 14:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dát dan weer wel
ik zat net te denken 'zal ik voor de grap mijn nagels weer eens lakken?' maar ik heb al weet ik het hoe lang niet gemanicuurd, dus m'n nagelriemen zien eruit alsof ik ze door de blender heb gehaald
Nopequote:Op zaterdag 8 september 2012 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Who's jelly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien wel een goed idee ja, even lekker dik in-lemony-flutterenquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe ze in een lekkere laag creme of olieEven weer zacht laten worden
Jaa, lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee ja, even lekker dik in-lemony-flutteren
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:14 schreef Incantrix het volgende:
Bananen en chocola doen het voor mij ook niet tbh
GIEV the icecream!!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Omnomnom. Het is zelfgemaakt ijs ook nog.
Kom maar halen.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kom amper van de bank af joh... Spaghettilegs!
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
* IJsdraakje schuift ijs door
Ieuw, gatverquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu douchen, iets teveel spinnenwebben kapotgelopen vandaag.
Gatver. Hier in de carport is dat ook altijd erg fijn ja..quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu douchen, iets teveel spinnenwebben kapotgelopen vandaag.
Dude. Ik scrollde. Ik scrollde nog wat meer. En nog wat meer. WHERE IS THE END OF THIS?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.makeupalley.com/m_147074079
IT DOESN'T END!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dude. Ik scrollde. Ik scrollde nog wat meer. En nog wat meer. WHERE IS THE END OF THIS?
Haha nicequote:Op zaterdag 8 september 2012 17:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga een pakketje met Amerikaans snoepgoed krijgen in ruil voor 2 van die Essence Peel-Off basecoats. Ben benieuwd.
DAFUQquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.makeupalley.com/m_147074079
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
fokking hell wat veel
Tevens hai
Ik ben al een week aan het slapen en nog steeds moe. Dipje, much
Vind ik leukquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:35 schreef Lindytje het volgende:
Ola! Serieus, al die Helmers!!! Damn![]()
Endetevens: mijn blog heeft nu ook een facebookpagina, yay!
En daarom sport ik niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
13 yogalessen voor 130 euro. Gelukkig 25% studentenkorting
Priemkequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
Vanmorgen om 7u met onze zatte bakkes in bed gerold na een super bruiloft, nu op weg naar verjaardagsfeest. Vlg mij ben ik nog zat van gisteren![]()
Ok bye whaaaoo
Ik wil t wel graag dus ff kijken wanneer ik geld heb. Als je meteen voor een jaar betaald is het nog goedkoper maar 450 euro heb ik al helemaal nietquote:
Ha, enthousiastelingen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil t wel graag dus ff kijken wanneer ik geld heb. Als je meteen voor een jaar betaald is het nog goedkoper maar 450 euro heb ik al helemaal niet
Ohai kadquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]Alleen hierom is thuis zijn al zoooo fijn.
bubsel!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
tinyurl.com/cw6s632 omg Zoya holo's
Likey!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die rooiequote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het is ook altijd watquote:Op zondag 9 september 2012 12:23 schreef Diconnected het volgende:
Pas om 6u in slaap gevallen omdat ik het gewoon de hele nacht heb uitgegild van de pijn in m'n enkelm'n moeder is zelfs om half 4 naar het ziekenhuis gereden om nog sterkere pijnstillers te halen... Meh ik voel me echt zo ontzettend kak, kan niet eens meer normnaal lopen, moet ook met 2 krukken lopen enzo.
dus zo maar school en klasgenoten mailen dat ik morgen niet naar school kan. Baal hier echt van zeg pfff.
quote:Op zondag 9 september 2012 12:23 schreef Diconnected het volgende:
Pas om 6u in slaap gevallen omdat ik het gewoon de hele nacht heb uitgegild van de pijn in m'n enkelm'n moeder is zelfs om half 4 naar het ziekenhuis gereden om nog sterkere pijnstillers te halen... Meh ik voel me echt zo ontzettend kak, kan niet eens meer normnaal lopen, moet ook met 2 krukken lopen enzo.
dus zo maar school en klasgenoten mailen dat ik morgen niet naar school kan. Baal hier echt van zeg pfff.
quote:Op zondag 9 september 2012 12:23 schreef Diconnected het volgende:
Oeh nicequote:Op zondag 9 september 2012 18:18 schreef Mss het volgende:
Wat kut dico. Hopen dat het snel weer beter gaat worden.
Overigens heb ik een nieuwe pc besteld
Succes! En Dicoquote:Op zondag 9 september 2012 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dico wat kut
Hoop voor je dat het snel beter gaat!
Ik moet morgen voor de eerste keer naar revalidatie, ben er best nerveus om
Ik ben zaterdag om kwart voor 7 naar m'n werk gegaan en was uiteindelijk half 12 's nachts thuisquote:Op maandag 10 september 2012 08:37 schreef Mss het volgende:
Wat een rustig weekend was het trouwens hier!
Ik hoopte op de sale maar dat gaat niet lukken volgens mijquote:Op maandag 10 september 2012 09:51 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben benieuwd hoe laat de Models Own te bestellen zijn
Volgens mij is die collectie sowieso uitgesloten van die sale, als die plaats vindt.quote:Op maandag 10 september 2012 09:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik hoopte op de sale maar dat gaat niet lukken volgens mij
Ik zie het iddquote:Op maandag 10 september 2012 09:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij is die collectie sowieso uitgesloten van die sale, als die plaats vindt.
ik meh, ga eerst in londen zelf wel kijken of ik ze leuk vindt en misschien dat ik degene die ik wil dan haal, maar denk het niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |