Vind ik leukquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:35 schreef Lindytje het volgende:
Ola! Serieus, al die Helmers!!! Damn![]()
Endetevens: mijn blog heeft nu ook een facebookpagina, yay!
En daarom sport ik niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
13 yogalessen voor 130 euro. Gelukkig 25% studentenkorting
Priemkequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
Vanmorgen om 7u met onze zatte bakkes in bed gerold na een super bruiloft, nu op weg naar verjaardagsfeest. Vlg mij ben ik nog zat van gisteren![]()
Ok bye whaaaoo
Ik wil t wel graag dus ff kijken wanneer ik geld heb. Als je meteen voor een jaar betaald is het nog goedkoper maar 450 euro heb ik al helemaal nietquote:
Ha, enthousiastelingen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil t wel graag dus ff kijken wanneer ik geld heb. Als je meteen voor een jaar betaald is het nog goedkoper maar 450 euro heb ik al helemaal niet
Ohai kadquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]Alleen hierom is thuis zijn al zoooo fijn.
bubsel!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
tinyurl.com/cw6s632 omg Zoya holo's
Likey!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die rooiequote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het is ook altijd watquote:Op zondag 9 september 2012 12:23 schreef Diconnected het volgende:
Pas om 6u in slaap gevallen omdat ik het gewoon de hele nacht heb uitgegild van de pijn in m'n enkelm'n moeder is zelfs om half 4 naar het ziekenhuis gereden om nog sterkere pijnstillers te halen... Meh ik voel me echt zo ontzettend kak, kan niet eens meer normnaal lopen, moet ook met 2 krukken lopen enzo.
dus zo maar school en klasgenoten mailen dat ik morgen niet naar school kan. Baal hier echt van zeg pfff.
quote:Op zondag 9 september 2012 12:23 schreef Diconnected het volgende:
Pas om 6u in slaap gevallen omdat ik het gewoon de hele nacht heb uitgegild van de pijn in m'n enkelm'n moeder is zelfs om half 4 naar het ziekenhuis gereden om nog sterkere pijnstillers te halen... Meh ik voel me echt zo ontzettend kak, kan niet eens meer normnaal lopen, moet ook met 2 krukken lopen enzo.
dus zo maar school en klasgenoten mailen dat ik morgen niet naar school kan. Baal hier echt van zeg pfff.
quote:Op zondag 9 september 2012 12:23 schreef Diconnected het volgende:
Oeh nicequote:Op zondag 9 september 2012 18:18 schreef Mss het volgende:
Wat kut dico. Hopen dat het snel weer beter gaat worden.
Overigens heb ik een nieuwe pc besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |