Yo! Hiero nog 1...quote:
Verschillenquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:03 schreef megamandy het volgende:
Nu moet ik gaan werken terwijl ik vervelde mensen moeten maar niet te dichtbij komen dan valt het tenmibste niet heul erg op.
Vanavond Eindhoven
Ik heb straks een verjaardagquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yo! Hiero nog 1...en ik zouden vandaag naar de sauna.. maar ik ben niet verder gekomen nog dan de bank...
Oh my... Ik zou dat echt niet op kunnen brengen..quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb straks een verjaardag. En ik ben al een uur mezelf naar de douche aan het slepen
.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:15 schreef Lindytje het volgende:
'Verliefdheid is een toverbal in meer dan honderd smaken... zou cupido je raaaaaken, dan schreeuw je 't van de daaaaaken... '
Hoe zo, is zo? Misschien kan het nogquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:15 schreef Dwyn het volgende:
Ik wil mijn nagels lakken maar ik moet zo werken
16 uur beginnen. Maar ik mag eigenlijk geen nagellak op.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe zo, is zo? Misschien kan het nog
Ik ben net uit de douchequote:Op zaterdag 8 september 2012 13:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh my... Ik zou dat echt niet op kunnen brengen..
En, hoe ver ben je al gekomen?
Gewoon lakken danquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
16 uur beginnen. Maar ik mag eigenlijk geen nagellak op.Maar ik ben wel de baas vandaag dus lastig.
En ik ben aan het bedenken wat ik aan moet trekkenquote:
Joah, invlechten, altijd leuk!quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:22 schreef Mss het volgende:
[..]
En ik ben aan het bedenken wat ik aan moet trekken. En ik wil iets leuks doen met mijn haar, maar ik weet niet wat.
Overigens is jouw invlecht filmpje leuk geworden, ga dat ook eens proberen.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:24 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb ook al drie NOTD artikelen gemaakt voor mijn blog vandaag
Dat maakt heul niet uit hoor, kan ook prima met dunner haarquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet zoveel haar als jij
Gelijk even wat untrieds geprobeerd.quote:
Dat is altijd zo jammer... kun je weer opnieuw beginnen..quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gelijk even wat untrieds geprobeerd.Ik had gisteren een review gemaakt maar die foto's zijn nogal mislukt.
Mweh, ik heb het product ook weggegooid dus dan maar wat anders binnenkort!quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is altijd zo jammer... kun je weer opnieuw beginnen..
Uitknijpenquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:30 schreef Diconnected het volgende:
Snotjes
Ik heb een pukkel bij m'n lip en dat ding doet echt verrekte veel pijn
Heerlijk weerquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:31 schreef Dwyn het volgende:
Wat zijn we weer een stelletje kneuzen vandaag!
Ja hij wilt niet, kreng is nog niet rijp ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ja, doet ie meteen geen pijn meer
Dat zo lekker ineens uit je neus roltquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb jij ook van dat lekkere watersnot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |