Representatief voor wat dan?quote:Op maandag 10 september 2012 12:26 schreef Mss het volgende:
Ik zie een vacature staan die me wel tof lijkt, maar je moet representatief zijn.
Jammer!
Het is een functie bij de politie, en je moet dus representatief zijn. Meer staat er niet bij.quote:Op maandag 10 september 2012 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Representatief voor wat dan?
Maar wat voor een functie dan?quote:Op maandag 10 september 2012 12:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is een functie bij de politie, en je moet dus representatief zijn. Meer staat er niet bij.
Is dit serieus?quote:Op maandag 10 september 2012 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klacht van echtpaar: De bedden zijn te slekt, nu kunnen we geen goeden sex hebben!
Goeden klacht
quote:
Geweldig haha. Het is natuurlijk wel een terechte klacht, maar eigenlijk wil ik tegelijkertijd helemaal niet weten wat men allemaal in hotelbedden uitspooktquote:Op maandag 10 september 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ok, het was hun huwelijksreis en dan hoort er natuurlijk geneuqt te worden. En ze hadden 100 euro bijbetaald om daar te kunnen komen aangezien hun vorige hotel ook kut was.
Maar sbs zou sbs niet zijn als ze het element sex niet het meeste zouden benadrukken
Echt wel, je hebt ook veel te veel stof nu om je heen hangenquote:Op maandag 10 september 2012 12:43 schreef Dwyn het volgende:
Hmm, is het tijd om een nieuwe winterjas te kopen als de riem die erom heen zo strak getrokken kan worden dat er geen gaatjes meer over zijn?![]()
[ afbeelding ]
Soberso is het altijd een goeden tijd om een nieuwe winterjas te kopenquote:Op maandag 10 september 2012 12:43 schreef Dwyn het volgende:
Hmm, is het tijd om een nieuwe winterjas te kopen als de riem die erom heen zo strak getrokken kan worden dat er geen gaatjes meer over zijn?![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik boven een stuk of 4-5 winterjassen hangen die ik dan 1 seizoen gebruikt heb en waar verder eigenlijk helemaal niets mee aan de hand isquote:Op maandag 10 september 2012 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Soberso is het altijd een goeden tijd om een nieuwe winterjas te kopen![]()
Maar hij is zeker te groot
Secretariaat. Ik zie representatief als het hebben van een normaal uiterlijk, geen opvallende dingen en dergelijke.quote:Op maandag 10 september 2012 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar wat voor een functie dan?
En waarom zou jij niet representatief zijn?
Even voorzichtig vragen, maar doel je op je gewicht?quote:Op maandag 10 september 2012 12:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Secretariaat. Ik zie representatief als het hebben van een normaal uiterlijk, geen opvallende dingen en dergelijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |