Ooh echt? Afgelopen winter heb ik juist heel lang mijn leren jas tussenjas gedragen voordat ik echt mijn winterjas aan deed.quote:Op maandag 10 september 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb 1 winterjas die ik draag tot hij kapot is.
Maar dat is omdat ik in de winter altijd een oncharmante ski-jas draag, want al het andere is koud
Jaquote:Op maandag 10 september 2012 12:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even voorzichtig vragen, maar doel je op je gewicht?
quote:Op maandag 10 september 2012 12:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis, sorry. Anders had je op de koffie kunnen komen.
Denk dat het eerder over een verzorgd uiterlijk gaat hoorquote:
Kijk, even check.quote:
Je moet het sowieso altijd proberen en niet op voorhand al helemaal niet solliciterenquote:Op maandag 10 september 2012 12:55 schreef Mss het volgende:
Ik vind dat dus moeilijk inschatten. Je hoeft natuurlijk geen perfect figuur te hebben, maar ik denk dat ik met mijn gewicht toch wel onder de noemer 'extreem' val.
Representatief is in veel gevallen er gewoon verzorgd uitzien. Als je je netjes kan kleden naar de functie en haren en make up (voor zover van toepassing) goed zitten en je je kan opstellen op een manier die van je verlangd wordt, is het prima toch? Het lijkt mij dat ze niet zomaar iemand afwijzen puur op gewicht...quote:Op maandag 10 september 2012 12:55 schreef Mss het volgende:
Ik vind dat dus moeilijk inschatten. Je hoeft natuurlijk geen perfect figuur te hebben, maar ik denk dat ik met mijn gewicht toch wel onder de noemer 'extreem' val.
Dat kan sowieso nooit kwaadquote:Op maandag 10 september 2012 12:59 schreef Mss het volgende:
Zal ik eens met dat uitzendbureau bellen en vragen wat zij onder representatief verstaan?
De eerste vakantie in tien jaarquote:Op maandag 10 september 2012 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
"terwijl andere toeristen verkoeling zoeken bij het strand, laat Neckerman haar gasten wachten in de moordende Turkse zon"
Moordende zon? You like drama much yes?
Jonge waarom ga je anders naar Turkije, voor de zon toch?quote:Op maandag 10 september 2012 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
"terwijl andere toeristen verkoeling zoeken bij het strand, laat Neckerman haar gasten wachten in de moordende Turkse zon"
Moordende zon? You like drama much yes?
Voor Turkse cultuur zit je ook niet goed in Alanyaquote:Op maandag 10 september 2012 13:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jonge waarom ga je anders naar Turkije, voor de zon toch?Tenminste de sbs-mensen lijken mij niet het type dat er heen gaat voor de Turkse cultuur.
Ik ga het ook kijken
Lipglans?quote:Op maandag 10 september 2012 13:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een dieetboek die zegt dat sporten nauwelijks invloed heeft op je gewicht als je wilt afvallen![]()
![]()
Ik wist wel dat het zich in Alanya afspeeldequote:Op maandag 10 september 2012 13:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor Turkse cultuur zit je ook niet goed in Alanya
quote:Op maandag 10 september 2012 13:11 schreef megamandy het volgende:
Welke aflevering was dat Schaar? Gewoon de laatste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |