De wat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga the oil cleanse method proberen
Hmm okay!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.theoilcleansingmethod.com/
ew noquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmm okay!
Ik dacht een of andere vreemd detox. Dan is dit beter
Je hebt oogaids!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:25 schreef Dwyn het volgende:
Waarom zien mijn ogen er zo vreemd uit op de webcam?
Joepiequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
We zijn er... het blinkt ook nog eens een Gristelijke camping dus we moeten de zondagsrust respecteren![]()
Ik zal va avond even extra hard metal draaien om te compenseren
Nagellak!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil wat falen maar ik weet niet wat
Mweh, die vind ik niet zo!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:04 schreef megamandy het volgende:
Nieuwe A-Englands
Boooh net weer de eerste dansles gehad. En nu trillen mijn benen alweer dus dat gaat wat worden morgen op het werk
Ik hou van donkere kleurenquote:
Ja ik ook wel, maar deze zijn zonder zonlicht haast niet te onderscheiden in kleur. En laat de zon nou net niet zo aanwezig zijn in de herfst/winter.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik hou van donkere kleurenMaar ik wacht denk ik tot na mijn verjaardag die is toch alweer over een maand ongeveer. En ik weet nooit wat ik moet vragen.
Ja dat vond ik wel een beetje vreemd inderdaad dat er stond van in de zon blablabla. En dan de collectie in de herfst/winter uitbrengenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar deze zijn zonder zonlicht haast niet te onderscheiden in kleur. En laat de zon nou net niet zo aanwezig zijn in de herfst/winter.
Mjah preciesquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat vond ik wel een beetje vreemd inderdaad dat er stond van in de zon blablabla. En dan de collectie in de herfst/winter uitbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |