Mijn kinderen zouden daar bewijs van willen zien. Ik noem de jongste al Moskowitz.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:12 schreef moussy het volgende:
Gewoon zeggen dat ie dood was gegaan, gaat ze hem ook niet buiten zoeken en de volgende keer hoeft hij niet meer in een hokje te verpieteren.
mijnes ook, maar hier vreet de kat alles op.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn kinderen zouden daar bewijs van willen zien. Ik noem de jongste al Moskowitz.
Niet doen hoor. Als je zo'n beestje kan vangen dan is er toch al iets niet helemaal goed mee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:27 schreef livelink het volgende:
Precies wat Troel zegt ga ik zeggen. Had ik nou gisterenavond maar al meteen op internet gekeken, maar we kwamen terug van een heftige begrafenis en mijn hoofd stond niet naar het muisje. Dat neem ik mezelf nu wel kwalijk, trouwens.
Kan je het dikste er niet afkrabben? Of eerst in de diepvries en dan afbreken? Kut zeg!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef E.T. het volgende:
Mijn kat vind spitsmuizen leuk om mee te spelen![]()
Pff, vannacht op m'n werk een golf kaarsvet over m'n kleren gekregen; gelukkig heb ik van de week net een nieuw pak keukenrol gekocht![]()
Ben wel ff tijdje bezig; het was véél
En, leef je nog?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:07 schreef livelink het volgende:
Waarin ik een klein schattig spitsmuisje buiten heb gezet en nu vanmiddag de toorn van mijn dochter moet weerstaan.
Hihi, je zou bijna denken dat hij tot nu toe bij je inwoonde.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:19 schreef Saffier het volgende:
*negeert het muizenverhaal even vakkundig*
Mijn broertje belde net, hij gaat samenwonen![]()
![]()
Ik moet dan altijd denken aan het verhaal van een collega, die het konijn ging begraven met zijn 4 dochters (in de leeftijd van 3-11). Ze mochten allemaal een schepje zand in het graf gooien. Bij nr. 2 ging het mis: krijsen krijsen krijsen, want "Flappie had zand in zijn oogjes gekregen".quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:25 schreef livelink het volgende:
Nou, ze was wel echt boos. Maar toen heb ik haar aangewezen waar ik het muisje had losgelaten en daar vonden we hem vlakbij ook dood. En vervolgens heeft ze hem samen met wat vrienden in het park begraven en daarna was de boosheid ook voorbij.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:50 schreef k_i_m het volgende:
Welk woord bedoelde je nou Phluphy? Heb je het al gevonden in je woordenboek?.
Daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet trouwens elke keer aan je denken bij dit stukje.
Nee ,dan heb ik het toch goed begrepenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:47 schreef phluphy het volgende:
[..]![]()
Ik heb me lang geconcentreerd op woorden die met een "a" begonnen, omdat "arrogantie" nu eenmaal als eerste aan mijn brein ontsprong. Maar daar liep ik steeds vast.
Vervolgens ben ik gaan denken aan synoniemen van "arrogantie", maar ook dat leverde niets op.
Wat ik wilde zeggen was natuurlijk überhaupt een grap, in de sfeer van "wij zijn de plebs en k_i_m staat daar boven en daarom post ze niet meer".Oftewel, ze wil niet meer in het kliekje, of of of of, nou ja, zoiets dus. Maar als g.a.r.p.j.e. hé, begrijp me niet verkeerd!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:21 schreef k_i_m het volgende:
Er nèt even te groot voor geworden zijn? [/Gerard Joling]
Daarom post ik hier ook niet meer, maar dat had je al door hequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen was natuurlijk überhaupt een grap, in de sfeer van "wij zijn de plebs en k_i_m easy-going staat daar boven en daarom post ze niet meer".Oftewel, ze wil niet meer in het kliekje, of of of of, nou ja, zoiets dus.
quote:Maar als g.a.r.p.j.e. hé, begrijp me niet verkeerd!![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik wil ook een kliekje, waar ik niet bij wil horen
Echt? Waar?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:45 schreef easy-going het volgende:
Ik ben volgende week om deze tijd in jouw dorp snoopy
quote:
Hup! Stuur je vent naar beneden!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef snoopy het volgende:
![]()
Ik zal nog eens kijken waar wij zitten. Maar de kaartjes liggen beneden en ik ben te lui om af te dalen
dus?quote:
Ah, intussen wel dus, ik had pas nog ergens gelezen van niet, maar nu men weet dat snoopy en ik erbij zijn gaat het snel natuurlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:09 schreef livelink het volgende:
Hier zeggen ze dat het wel uitverkocht is.
Moet ik m naar je toe sturen?quote:
Had dat eerder gezegd!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:22 schreef snoopy het volgende:
Dan hoef helemaal niet meer naar beneden als jij het ook niet weet!
Wat natuurlijk wel volkomen terecht en begrijpelijk zou zijn, hé. Ik bedoel, je bent upperclass of je bent het niet!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee ,dan heb ik het toch goed begrepen.
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik wil ook een kliekje, waar ik niet bij wil horen
Mijn autocorrect maakt lieveling van haar username als ik die intyp, dat zegt voldoende tochquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:06 schreef phluphy het volgende:
[..]Iemand die zijn naam zoveel eer aan doet als jij, hoort overal bij, ook als je dat niet wil.
Trustenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:07 schreef phluphy het volgende:
Voordat ik vertrek naar mijn heerlijke warme bedje,
Maak ik in dit topic nog snel een kwartetje.
Trusten !
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Mijn autocorrect maakt lieveling van haar username als ik die intyp, dat zegt voldoende toch
Ja cool hè, vriendin I is er al vaak heen geweest, ik ga voor het eerst naar een concert van hem.quote:[b]Op vrijdag 7 september 2012 23:38 schreef Spuuglokje
En naar Sjors, mèn wat ben ik jaloers. Daar zou ik ook zo graag heen willen.
Jaaaa, ik ook. Ik zit erover te denken om maar weer te Lievelinken in m'n hoofdquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..](Ik spreek het in mijn hoofd altijd uit als 'laiflink', dat klinkt lang zo leuk niet als 'lievelink' maar dat kan ik niet meer helpen.)
Oh ja, ik ook. Meteen even gekeken of hij hier in de buurt komt, maar nee.... En Australie is net iets te ver om even tussendoor naartoe te vliegen.quote:En naar Sjors, mèn wat ben ik jaloers. Daar zou ik ook zo graag heen willen.
En aangaande Sjors: ik zag m bij de opening van de 'olumpiese spelen' en toen had ie mij een beetje teveel Leernicht/darkroom vibe. Dat je als ie I want your sex gaat zingen je gillend weg wil rennenquote:Op zaterdag 8 september 2012 08:24 schreef snoopy het volgende:
Mogge!
Nah, sjors beker sla ik ff over. Ik ben ooit naar een concert van George Michael geweest in de tijd van 'I want your sex' in Ahoy. Dat was echt geweldig. Ben heel benieuwd hoe het nu is.
Ik ben heel lang in de ontkenningsfase geweest over het homo zijn van George. Maar ik heb er mee leren leven, dus nu kijk ik daar overheenquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En aangaande Sjors: ik zag m bij de opening van de 'olumpiese spelen' en toen had ie mij een beetje teveel Leernicht/darkroom vibe. Dat je als ie I want your sex gaat zingen je gillend weg wilt rennen
nou, ik vond t nogal in your face zeg maar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben heel lang in de ontkenningsfase geweest over het homo zijn van George. Maar ik heb er mee leren leven, dus nu kijk ik daar overheen
Whieha!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn zwembadrand-oververhit-plensbui-windhoos-meezwem days are over!! Mijn kleine haalde net zijn C diploma!
Fotoquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:33 schreef Saffier het volgende:
Ik zit bij de kapper te wachten tegenover een andere Mw. Haar telefoon gaat en ze bukt om 'm uit haar tas te pakken en d'r hele voorgevel dondert bijnnnnna uit haar shirt
Vanwege de uitdaging.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sjors bij de afsluiting van de OSMet gaybarsnor..en dat terwijl ik homo`s vaak wel sexy vind (onlogische kronkel, I know
)
Nee!! Anders had hij outside nooit gemaakt en die is briljant! "and yeeeess, I've been bad"quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ik vond t nogal in your face zeg maar.en verder prima, maar ik hou er wel van werk en privé te scheiden
Batsen?quote:
Nouja, eerst pijpen en dan neuken ofzo. Maar als je begint met samen eten en een wijntje en zulks heb je misschien wel een avondvullend programquote:
Ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:51 schreef -Spring het volgende:
[..]
Vanwege de uitdaging.
Gefeliciteerd, Vick!
Ik zag bij Bart Smit nog zwempakken, en de sportwinkel had nog uitverkoop.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:01 schreef Nijna het volgende:
Grmbl, gaan we de stad in om nog even een zwempakje te halen voor de oudste omdat ze met een paar weken kan beginnen met zwemles. Maar bij Hema kreeg ik te horen dat ze ze net hadden opgeruimd... (blijkbaar denkt men dat er in de winter niet gezwommen wordt). Bij H&M hing niks meer in haar maat en het waren toch al niet hele leuke ofzo.
Ben ik dan zoooo laat met het kopen van zo'n ding? Valt ook wel mee toch!?!
Op de site van Hema en H&M kan ik ook niet echt wat vinden.
Ik denk dat ik opa en oma maar vraag, die zitten in Frankrijk, ik zal al wat leuks bij Dpam.
uhh nou ik ben nu met een vriendinnetje in Harderwijk en morgen naar de zwaluwhoeve.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:00 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en Vicks, congrats!doen jullie er nog iets aan?
Buuf
Ze heeft bijna een obsessie voor die kat, we proberen het een beetje binnen de perken te houdenquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:04 schreef amaranta het volgende:
Tis maar een badpak, als ze nou blij wordt van hk, tja. Maar goed ik heb dan ook niks tegen die kat
Daar teken ik voorquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1867167
Het wordt 'gewoon eens tijd dat ik beter word.'
Haha, komt vast goedquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh nou ik ben nu met een vriendinnetje in Harderwijk en morgen naar de zwaluwhoeve.
Gevalletje oops..e
We halwn het wel in.
Ik over 10 dagen!quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:27 schreef Vicky het volgende:
Wat super Buuf!Ik ben vandaag 3jr getrouwd
Goed genoeg. Het was lekker. Ik had trouwens geen bladerdeeg gebruikt maar deeg voor hartige taart.quote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef Saffier het volgende:
Graag gedaan Amaranta
Wat grappig die pannetjes, werd het bladerdeeg er wel goed in?
staat op ah punt ennelquote:
Moet ie bij Saffier zijn. Die is de aanstichtsterquote:Op maandag 10 september 2012 19:15 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn kerel is je voor eeuwig dankbaar
iieeuuwwwwquote:Op maandag 10 september 2012 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Neeeeee! Geen spruitjes en tuinbonen verbieden! Dat zijn mijn lievelings!
Vieze vrouw!quote:Op maandag 10 september 2012 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Neeeeee! Geen spruitjes en tuinbonen verbieden! Dat zijn mijn lievelings!
Wijze vrouw!quote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef simmu het volgende:
tuinbonen is echt 1 van de weinige dingen die ik echt gewoon niet moet.
jawel hoor. oma had vroeger toen we er woonden gewoon een moestuin.quote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan hebben jullie nog nooit jonge tuinboontjes gegeten. Of dubbelgedopte boontjes.
+1quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:15 schreef debuurvrouw het volgende:
En weet niet wat er aan de hand is Saffier, maar je kan wel wat sterkte gebruiken denk ik.
ja dag!, spruitjes is hier een van de weinige soorten groenvoer die zonder problemen gegeten wordenquote:Op maandag 10 september 2012 22:34 schreef phluphy het volgende:
Shoarma zou net zo veel verplicht moeten worden als spruitjes / tuinbonen * verboden zouden moeten worden.
* streep door wat niet van toepassing is.
SPOILER: mannen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saffier
Dit dus. Tip van mijn schoonmoederquote:Op dinsdag 11 september 2012 07:47 schreef Vanyel het volgende:
BE waarom vraag je niet aan je vent of hij opstaat ipv er obscuur naar te hinten?
veel plezier!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Simmu, ik kom er even op terug bij je. Vandaag op schoolreis met jongste, dus nu hurry hurry hurry, qiuck, qiuck, qiuck....
Omdat ik dan weer dat zeikwijf ben waar hij van alles van moet. Ik vind dat hij dit soort dingen ook zelf moet kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:47 schreef Vanyel het volgende:
BE waarom vraag je niet aan je vent of hij opstaat ipv er obscuur naar te hinten?
Klopt, dat moeten ze ook zelf kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat ik dan weer dat zeikwijf ben waar hij van alles van moet. Ik vind dat hij dit soort dingen ook zelf moet kunnen verzinnen.
Ik heb ook verder niet boos of chagrijnig gedaan toen hij uiteindelijk naar beneden kwam, het is mijn verwachting en als ik die niet uit spreek heb ik ook niet het recht er boos over te zijn.
Hij vroeg trws wel nog heel lief of ik nog geslapen had beneden.Nee, niet echt, nadat ik al gedoucht en aangekleed was.
Dat had ie niet eens mee gekregen.
Jonge tuinboontjes met knoflook en korianderquote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan hebben jullie nog nooit jonge tuinboontjes gegeten. Of dubbelgedopte boontjes.
ja maar jij bent een keukenwonder..quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Jonge tuinboontjes met knoflook en koriander
Of tuinbonenpuree met munt en dan op een verse crostini.
Of
Of
MMMMMMmmmmmmmmmmmmm
Als je dan maar wel hem eraan helpt herinneren dat hij voor de rest van het lopende jaar geen stomme ochtenden meer heeft omdat ze op zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Het is ook niet alleen maar kommer en kwel he.Alleen vanmorgen was hij gewoon even stom.
Is dat hoe jij het doet in je relatie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je dan maar wel hem eraan helpt herinneren dat hij voor de rest van het lopende jaar geen stomme ochtenden meer heeft omdat ze op zijn
Dat is wel erg handig. Ik heb wel mijn agenda gedeeld, maar hij niet met mij. Zoveel heeft hij er ook niet in staan, meestal zet hij alles op to-do lijstjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:00 schreef amaranta het volgende:
Ik heb juist onze agendas gesynchroniseerd op onze telefoons.
Dus zijn afpsraken staan ook in mijn agenda, en mijn afspraken staan automatisch in zijn agenda. En zo weten we van elkaar wanneer we weg zijn, of samen iets hebben.
Nou, in mijn geval kan ik kiezen in welke agenda ik de afspraak wil zetten. Dus als het iets is wat hij niet mag weten (een verrassing ofzo) dan zet ik het in mijn agenda, en anders dan zet ik het in zijn agenda, zodat de afpsraak dus op zijn telefoon verschijnt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is wel erg handig. Ik heb wel mijn agenda gedeeld, maar hij niet met mij. Zoveel heeft hij er ook niet in staan, meestal zet hij alles op to-do lijstjes
En ik dacht dat IK degene was die moeite had om grapjes van niet-grapjes te onderscheidenquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:03 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Is dat hoe jij het doet in je relatie?Je kan ook een stickersysteem maken.. bij 300 stickers weer 1 stomme ochtend
Hoe gaat het eigenlijk? nogsteeds gelukkig met je nieuwe liefde?
Das ook sneu.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:05 schreef MeNicole2 het volgende:
Haha mijn lief heeft gewoon geen afspraken
Hij zit op de bank en het zapt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:05 schreef MeNicole2 het volgende:
Haha mijn lief heeft gewoon geen afspraken
ja zielig he? Moet ie eerst verdienen met 300 stickersquote:
Hahahhaha ik was ook niet helemaal serieus hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:05 schreef Troel het volgende:
[..]
En ik dacht dat IK degene was die moeite had om grapjes van niet-grapjes te onderscheiden
En ja, nog steeds gelukkig hoorZonder stickers overigens
Lief van Nicole die kijkt wat ik wil, dan gaat er geloof ik iets helemaal misquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, zappen toch niet? Hij kijkt wat Troel wil natuurlijk...
/geintje troel
Oeps...quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Lief van Nicole die kijkt wat ik wil, dan gaat er geloof ik iets helemaal mis![]()
![]()
Hier overigens echt nooit ruzie over wat er op televisie is. Ik kijk gewoon nooit televisie
Ik heb er een hekel aan om alleen televisie te kijken en in de weekenden zitten we zelden samen op de bank op te kijken.
Dat is toch al weken zo?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:14 schreef MeNicole2 het volgende:
Lees net dat Barbie bevallen is van Angelina
al minstens een week geleden...quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:14 schreef MeNicole2 het volgende:
Ah, dat scheelt. Ik kijk zo vaak tv dat ik toen ik op nu.nl op mijn telefoon het zag staan, dacht "Is die pop bevallen, zou ze nog samen zijn met Ken?"quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:17 schreef MeNicole2 het volgende:
Haha we hadden het over tv kijken en bedacht me dat we van de week daar dus na zaten te kijken. En was ineens benieuwd of ze al bevallen was. Zo vaak kijken wij tv dus
ik vibd het echt geweldig om te kijken.. Al krijg ik wel last van plaatsvervangende schaamte..quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik lees wel krant maar dat soort dingen dus niet.
Programma was ook zwaar waardeloos. We zaten 15 minten te kijken tot we elkaar aan keken van: WTF kijken wij nou dan
Dat! Ik nam het ook opquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik vibd het echt geweldig om te kijken.. Al krijg ik wel last van plaatsvervangende schaamte..
ik ook niet. Ik heb internet op de pc, de laptop, de iPad en.op mijn telefoon.quote:
Dat dus. Wij zaten die aflevering te kijken dat ze op vakantie waren. Lopend buffet in dat hotel. Jemig he. En daarna met eten lopen gooien. Toen maar iets anders gekeken!quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
. Al krijg ik wel last van plaatsvervangende schaamte..
Engelina, op zn Engels.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:14 schreef MeNicole2 het volgende:
ik heb het vorigr week gemist want was sporten. Ook vergeten op te nemen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat! Ik nam het ook op
En keek het samen met mijn man terug
Vanavond kan ik het weer gewoon kijken want ik ben gestopt met sporten
Ik zat echt te bedenken wat een paltop wasquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook niet. Ik heb internet op de pc, de paltop, de iPad en.op mijn telefoon.
Zo heb ik ook geen tv gids.
Lol.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:12 schreef Pvoesss het volgende:
Nee die zijn de baas over de DVDspeler
whahaha tikken op de telefoon is niet aan mij besteed...quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zat echt te bedenken wat een paltop wasAls IT-er he
En toen bedacht ik: Ah tikfout
Onze buren aan de overkant zijn met de buren er naast naar een AL Inklusiefquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb het vorigr week gemist want was sporten. Ook vergeten op te nemen.
Vanavond hopelijk ook sportrn en dan proberen op te nemen.
wij hebben meer televisies in huis dan dat er personen wonenquote:
Artisjok?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik kijk alleen tv als ik aan het strijken ben.
en soms zijn dat zulke achterlijke programma's, maar alles beter dan zonder.
zelfs de reclames van dat braziliaanse afvalspul met die rare naam
ja dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een artisjok is een alcachofa...
ja ik kijk ook tellsell
Ik heb hem nooit uitgekeken...quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik.
wat een draak van een reclame he?
Wil jij niet zo'n ahh bra? Je kan er wel 3 over elkaar aan trekken. Super leuk als je gaat stappen. Het is namelijk ook een elegante top, perfect voor een diner met je baas, of gewoon als je gaat sporten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:07 schreef Nijna het volgende:
Fijn om te lezen dat er meer van die mannen hebben die soms achter het behang kunnen. Gedeelde smart is halve smart
Tellsell zap ik altijd vrij vlot voorbij. "het is fantastisch... "
Die jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:55 schreef Vicky het volgende:
Ohh jaMike
![]()
Wowwww it's an amazing discovery!
de perrrfect punch!quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:45 schreef Troel het volgende:
Ik mis Mike
En dan vooral hoe hij uitgebreid kon vertellen hoe super het was om met zo'n speciaal ding te kunnen borduren enzo en dat je dan een mooie trui te zien kreeg met een paard erop
ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wil jij niet zo'n ahh bra? Je kan er wel 3 over elkaar aan trekken. Super leuk als je gaat stappen. Het is namelijk ook een elegante top, perfect voor een diner met je baas, of gewoon als je gaat sporten.
Superr flexibel one size fits all...
oei dat is klotequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:27 schreef Ticootje het volgende:
Hier onverwacht een dagje thuis, terwijl ik morgen ook al thuis zou zijn. Dus ik heb echt niets aan m'n werkweek zo. Donderdag even behoorlijk doorwerken om alles klaar te krijgen want volgende week heb ik cursus. Verdorrie!
Jen spuugde vanmorgen lekker met grote golven. Die knapte na de lunch weer op en nu hevig nummer 2, die al aan de dunne was maar nu alleen maar kan huilen en hangen. Ik ben klaar met vandaag.
echt niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:51 schreef Saffier het volgende:
Da's toch de tune van de oude 'Koffietijd' met Hans en Mireille?
Begon jouw school wel laat
Nee hoor, dit was echt van EH&Tquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:51 schreef Saffier het volgende:
Da's toch de tune van de oude 'Koffietijd' met Hans en Mireille?
Begon jouw school wel laat
Oke, in zo verre one size, dat je je tshirt maat moet bestellenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik weet er alles van.
ik kom bij een client van zo'n kilootje of 150 met bijbehorende cupmaat.
daar mag ik regelmatig zo'n ahbra omheen zien te origamiën
of is het een kerel met manboobsquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik weet er alles van.
ik kom bij een client van zo'n kilootje of 150 met bijbehorende cupmaat.
daar mag ik regelmatig zo'n ahbra omheen zien te origamiën
Vroeger elke dag gekeken voordat ik naar school ging. Kon het niet helemaal kijken geloof ik, maar die begintune weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:54 schreef Saffier het volgende:
Wat goed dat je dat zo nog wist Troel!
geen idee, ik kom alleen om dat ding aan te doen en uit te doen (en andere adl-verwante zakenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke, in zo verre one size, dat je je tshirt maat moet bestellen
Maargoed, en kan ze er alles mee? Je cliente?
Het is dat ik geen baas heb om mee te dineren, ik heb me wel vandaag aangemeld bij de sportschool voor een proefweekquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wil jij niet zo'n ahh bra? Je kan er wel 3 over elkaar aan trekken. Super leuk als je gaat stappen. Het is namelijk ook een elegante top, perfect voor een diner met je baas, of gewoon als je gaat sporten.
Superr flexibel one size fits all...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |