quote:Op maandag 3 september 2012 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Kent iemand het overirritante nijntje vliegtuig? Met kaartjes erbij die je erin kunt steken?
Ik vond em laatst terug in de kast en zeg tegen B 'leuk he? Nu effe de kaartjes erbij zoeken, kan je broer leuk mee spelen!'
Antwoord: 'eh mama, het is broertje. Ennnnn toen ik klein was en jij eens niet keek heb ik alle kaartjes onder de vloer gestopt. Daar liggen ze.'
Wijst ie aan waar... Echt tussen de planken door onder de vloer gemikt he. Dat zien we nooiiiit meer terug
Die telefoon is nogal dwingend ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:20 schreef amaranta het volgende:
Sowieso nijntje speelgoed![]()
Wij hebben de nijntje telefoon. En dan moet je iemand gaan bellen, want zo gaat dat spel.
Bel oma, zegt de telefoon dan.
Maar oma heeft een 3 cijferig telefoonnummer. Hoe de fuck gaat een kind al die telefoonnummers uit het hoofd leren. (oma, oom vliegenier, opa, vader, moeder, beertje big, etc)
"dat is niet goed, probeer het nog eens"
Jawel, maar het maakte wel veel geluidquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:56 schreef trui het volgende:
haha troel, ik zag dat speelgoed voor 't eerst (en laatst) bij jou als ik 't me goed herinner. was 't toch niet zo leuk dan?
rocka, wat een boefjes heb je toch.
dus datquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:44 schreef Troel het volgende:
Uitkotsen is het beste, dan ben je het het snelste kwijt
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:09 schreef livelink het volgende:
Het gaat over kotsen en jij moet aan Kim denken
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:09 schreef livelink het volgende:
Het gaat over kotsen en jij moet aan Kim denken
Yep! Maar ze zijn inderdaad wel gaafquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:16 schreef phluphy het volgende:
Ha, een smeerkees-alert.
Alles o.k.? Ben je druk? Saai? Ziek? Arrogant? ... vul in ... ?
Euh, ja, dat kan lullig geïnterpreteerd worden.quote:
Ik weet wat je bedoeld denk ik maar kan ook niet op het woord komen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Euh, ja, dat kan lullig geïnterpreteerd worden.![]()
Ik kwam/kom niet op het goede woord.
Druk op het werk, saai in den avondquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:16 schreef phluphy het volgende:
Ha, een smeerkees-alert.
Alles o.k.? Ben je druk? Saai? Ziek? Arrogant? ... vul in ... ?
Ja sorry, ik was het woordenboek aan het lezen, op zoek naar het woord waar ik niet op kwam.quote:
quote:
Zwanger?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:29 schreef Risu het volgende:
Nog bedankt iedereen voor de adviezen gisteren. Bang als ik ben heb ik uiteindelijk de hele avond op de bank gelegen tot de misselijkheid weggezakt was. Vanmorgen nergens last van. Was dus gewoon een paniekaanvalletje, misselijkheid kwam daar dus niet echt door.
Ik vond het echter wel raar dat verder niemand de zure lucht in huis ruikte, alleen ik maar. En daar had ik waarschijnlijk gewoon de misselijkheid ook van. Ik ruik de zure lucht nog steed in huis, maar heb alles al schoongemaakt. Denk dat het de wc eend verfrisding was, die vond ik echt vies ruiken en heb het weggegooid. Deuren en ramen open en gamen maar. Voorlopig geen verfrissers in huis. Bahbah.
Ongesteldheid bij pilgebruik is geen echt ongesteldheid, maar een bloeding omdat je kunstmatige hormoonlevel veranderd..quote:Op woensdag 5 september 2012 14:49 schreef Risu het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat het ook in mijn achterhoofd spookte, maar ik ben aan de pil en net 2 weken terug ongesteld geweest. Vorige week maandag nieuwe strip. Lijkt me dus sterk, maar als dit blijft doe ik een testje.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:12 schreef amaranta het volgende:
Ik zeg woonde je maar dichterbij, dan kwam ik er eentje halen!
Proost!
ik wou het net vragen (maar dan zonder die pies)quote:Op donderdag 6 september 2012 08:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat zit daar onderin? Lichtgevende pies?
Mijlpaal!quote:Op donderdag 6 september 2012 08:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vroeg t me ook al af! En doei maar weer. Ben echt vól weer de drukte in geschoten.![]()
Het goede nieuws: zaterdag afzwemmen en dan no zwemles no more!
( voor mijn kind hè, ik blijf al jaren prima drijven)
9 jaar zwemles met 1 jaar onderbreking.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:36 schreef Keshet het volgende:
[..]
Mijlpaal!![]()
Met drie kinderen gok ik dat je heel wat uurtjes in dat zwembad hebt doorgebracht voor die zwemlessen.(Om het over de kosten maar niet te hebben.)
Honing!!quote:Op donderdag 6 september 2012 08:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat zit daar onderin? Lichtgevende pies?
Ik heb gister weer eens een bezoek gebracht... Ja eigenlijk is het wel weer lekker.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
Honing!!
Gefeli TF![]()
![]()
![]()
Ik hen spieeeeerpijn.. Pff niet normaal.. Maar ik heb wel 2 pittige lessen gedaan.. *trots is*
Morgen ga ik zwemmen met mini.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:21 schreef Vicky het volgende:
Ik was er dinsdag, vandaag en morgen weer...
dit was mijn gedachte ook.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:05 schreef livelink het volgende:
Die brandy vernietigt in één keer waarschijnlijk alle virussen die in je mond zitten, Spring.
Ik zou er een slokje aan wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |