quote:Op woensdag 5 september 2012 20:12 schreef amaranta het volgende:
Ik zeg woonde je maar dichterbij, dan kwam ik er eentje halen!
Proost!
ik wou het net vragen (maar dan zonder die pies)quote:Op donderdag 6 september 2012 08:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat zit daar onderin? Lichtgevende pies?
Mijlpaal!quote:Op donderdag 6 september 2012 08:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vroeg t me ook al af! En doei maar weer. Ben echt vól weer de drukte in geschoten.![]()
Het goede nieuws: zaterdag afzwemmen en dan no zwemles no more!
( voor mijn kind hè, ik blijf al jaren prima drijven)
9 jaar zwemles met 1 jaar onderbreking.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:36 schreef Keshet het volgende:
[..]
Mijlpaal!![]()
Met drie kinderen gok ik dat je heel wat uurtjes in dat zwembad hebt doorgebracht voor die zwemlessen.(Om het over de kosten maar niet te hebben.)
Honing!!quote:Op donderdag 6 september 2012 08:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat zit daar onderin? Lichtgevende pies?
Ik heb gister weer eens een bezoek gebracht... Ja eigenlijk is het wel weer lekker.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
Honing!!
Gefeli TF![]()
![]()
![]()
Ik hen spieeeeerpijn.. Pff niet normaal.. Maar ik heb wel 2 pittige lessen gedaan.. *trots is*
Morgen ga ik zwemmen met mini.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:21 schreef Vicky het volgende:
Ik was er dinsdag, vandaag en morgen weer...
dit was mijn gedachte ook.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:05 schreef livelink het volgende:
Die brandy vernietigt in één keer waarschijnlijk alle virussen die in je mond zitten, Spring.
Ik zou er een slokje aan wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |