Ik over 10 dagen!quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:27 schreef Vicky het volgende:
Wat super Buuf!Ik ben vandaag 3jr getrouwd
Goed genoeg. Het was lekker. Ik had trouwens geen bladerdeeg gebruikt maar deeg voor hartige taart.quote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef Saffier het volgende:
Graag gedaan Amaranta
Wat grappig die pannetjes, werd het bladerdeeg er wel goed in?
staat op ah punt ennelquote:
Moet ie bij Saffier zijn. Die is de aanstichtsterquote:Op maandag 10 september 2012 19:15 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn kerel is je voor eeuwig dankbaar
iieeuuwwwwquote:Op maandag 10 september 2012 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Neeeeee! Geen spruitjes en tuinbonen verbieden! Dat zijn mijn lievelings!
Vieze vrouw!quote:Op maandag 10 september 2012 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Neeeeee! Geen spruitjes en tuinbonen verbieden! Dat zijn mijn lievelings!
Wijze vrouw!quote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef simmu het volgende:
tuinbonen is echt 1 van de weinige dingen die ik echt gewoon niet moet.
jawel hoor. oma had vroeger toen we er woonden gewoon een moestuin.quote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan hebben jullie nog nooit jonge tuinboontjes gegeten. Of dubbelgedopte boontjes.
+1quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:15 schreef debuurvrouw het volgende:
En weet niet wat er aan de hand is Saffier, maar je kan wel wat sterkte gebruiken denk ik.
ja dag!, spruitjes is hier een van de weinige soorten groenvoer die zonder problemen gegeten wordenquote:Op maandag 10 september 2012 22:34 schreef phluphy het volgende:
Shoarma zou net zo veel verplicht moeten worden als spruitjes / tuinbonen * verboden zouden moeten worden.
* streep door wat niet van toepassing is.
SPOILER: mannen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saffier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |