Jaaaa, ik ook. Ik zit erover te denken om maar weer te Lievelinken in m'n hoofdquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..](Ik spreek het in mijn hoofd altijd uit als 'laiflink', dat klinkt lang zo leuk niet als 'lievelink' maar dat kan ik niet meer helpen.)
Oh ja, ik ook. Meteen even gekeken of hij hier in de buurt komt, maar nee.... En Australie is net iets te ver om even tussendoor naartoe te vliegen.quote:En naar Sjors, mèn wat ben ik jaloers. Daar zou ik ook zo graag heen willen.
En aangaande Sjors: ik zag m bij de opening van de 'olumpiese spelen' en toen had ie mij een beetje teveel Leernicht/darkroom vibe. Dat je als ie I want your sex gaat zingen je gillend weg wil rennenquote:Op zaterdag 8 september 2012 08:24 schreef snoopy het volgende:
Mogge!
Nah, sjors beker sla ik ff over. Ik ben ooit naar een concert van George Michael geweest in de tijd van 'I want your sex' in Ahoy. Dat was echt geweldig. Ben heel benieuwd hoe het nu is.
Ik ben heel lang in de ontkenningsfase geweest over het homo zijn van George. Maar ik heb er mee leren leven, dus nu kijk ik daar overheenquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En aangaande Sjors: ik zag m bij de opening van de 'olumpiese spelen' en toen had ie mij een beetje teveel Leernicht/darkroom vibe. Dat je als ie I want your sex gaat zingen je gillend weg wilt rennen
nou, ik vond t nogal in your face zeg maar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben heel lang in de ontkenningsfase geweest over het homo zijn van George. Maar ik heb er mee leren leven, dus nu kijk ik daar overheen
Whieha!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn zwembadrand-oververhit-plensbui-windhoos-meezwem days are over!! Mijn kleine haalde net zijn C diploma!
Fotoquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:33 schreef Saffier het volgende:
Ik zit bij de kapper te wachten tegenover een andere Mw. Haar telefoon gaat en ze bukt om 'm uit haar tas te pakken en d'r hele voorgevel dondert bijnnnnna uit haar shirt
Vanwege de uitdaging.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sjors bij de afsluiting van de OSMet gaybarsnor..en dat terwijl ik homo`s vaak wel sexy vind (onlogische kronkel, I know
)
Nee!! Anders had hij outside nooit gemaakt en die is briljant! "and yeeeess, I've been bad"quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ik vond t nogal in your face zeg maar.en verder prima, maar ik hou er wel van werk en privé te scheiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |