Ah, dat scheelt. Ik kijk zo vaak tv dat ik toen ik op nu.nl op mijn telefoon het zag staan, dacht "Is die pop bevallen, zou ze nog samen zijn met Ken?"quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:17 schreef MeNicole2 het volgende:
Haha we hadden het over tv kijken en bedacht me dat we van de week daar dus na zaten te kijken. En was ineens benieuwd of ze al bevallen was. Zo vaak kijken wij tv dus
ik vibd het echt geweldig om te kijken.. Al krijg ik wel last van plaatsvervangende schaamte..quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik lees wel krant maar dat soort dingen dus niet.
Programma was ook zwaar waardeloos. We zaten 15 minten te kijken tot we elkaar aan keken van: WTF kijken wij nou dan
Dat! Ik nam het ook opquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik vibd het echt geweldig om te kijken.. Al krijg ik wel last van plaatsvervangende schaamte..
ik ook niet. Ik heb internet op de pc, de laptop, de iPad en.op mijn telefoon.quote:
Dat dus. Wij zaten die aflevering te kijken dat ze op vakantie waren. Lopend buffet in dat hotel. Jemig he. En daarna met eten lopen gooien. Toen maar iets anders gekeken!quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
. Al krijg ik wel last van plaatsvervangende schaamte..
Engelina, op zn Engels.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:14 schreef MeNicole2 het volgende:
Lees net dat Barbie bevallen is van Angelina
ik heb het vorigr week gemist want was sporten. Ook vergeten op te nemen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat! Ik nam het ook op
En keek het samen met mijn man terug
Vanavond kan ik het weer gewoon kijken want ik ben gestopt met sporten
Ik zat echt te bedenken wat een paltop wasquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook niet. Ik heb internet op de pc, de paltop, de iPad en.op mijn telefoon.
Zo heb ik ook geen tv gids.
Lol.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:12 schreef Pvoesss het volgende:
Nee die zijn de baas over de DVDspeler
whahaha tikken op de telefoon is niet aan mij besteed...quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zat echt te bedenken wat een paltop wasAls IT-er he
En toen bedacht ik: Ah tikfout
Onze buren aan de overkant zijn met de buren er naast naar een AL Inklusiefquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb het vorigr week gemist want was sporten. Ook vergeten op te nemen.
Vanavond hopelijk ook sportrn en dan proberen op te nemen.
wij hebben meer televisies in huis dan dat er personen wonenquote:
Artisjok?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik kijk alleen tv als ik aan het strijken ben.
en soms zijn dat zulke achterlijke programma's, maar alles beter dan zonder.
zelfs de reclames van dat braziliaanse afvalspul met die rare naam
ja dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een artisjok is een alcachofa...
ja ik kijk ook tellsell
Ik heb hem nooit uitgekeken...quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik.
wat een draak van een reclame he?
Wil jij niet zo'n ahh bra? Je kan er wel 3 over elkaar aan trekken. Super leuk als je gaat stappen. Het is namelijk ook een elegante top, perfect voor een diner met je baas, of gewoon als je gaat sporten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:07 schreef Nijna het volgende:
Fijn om te lezen dat er meer van die mannen hebben die soms achter het behang kunnen. Gedeelde smart is halve smart
Tellsell zap ik altijd vrij vlot voorbij. "het is fantastisch... "
Die jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:55 schreef Vicky het volgende:
Ohh jaMike
![]()
Wowwww it's an amazing discovery!
de perrrfect punch!quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:45 schreef Troel het volgende:
Ik mis Mike
En dan vooral hoe hij uitgebreid kon vertellen hoe super het was om met zo'n speciaal ding te kunnen borduren enzo en dat je dan een mooie trui te zien kreeg met een paard erop
ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wil jij niet zo'n ahh bra? Je kan er wel 3 over elkaar aan trekken. Super leuk als je gaat stappen. Het is namelijk ook een elegante top, perfect voor een diner met je baas, of gewoon als je gaat sporten.
Superr flexibel one size fits all...
oei dat is klotequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:27 schreef Ticootje het volgende:
Hier onverwacht een dagje thuis, terwijl ik morgen ook al thuis zou zijn. Dus ik heb echt niets aan m'n werkweek zo. Donderdag even behoorlijk doorwerken om alles klaar te krijgen want volgende week heb ik cursus. Verdorrie!
Jen spuugde vanmorgen lekker met grote golven. Die knapte na de lunch weer op en nu hevig nummer 2, die al aan de dunne was maar nu alleen maar kan huilen en hangen. Ik ben klaar met vandaag.
echt niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:51 schreef Saffier het volgende:
Da's toch de tune van de oude 'Koffietijd' met Hans en Mireille?
Begon jouw school wel laat
Nee hoor, dit was echt van EH&Tquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:51 schreef Saffier het volgende:
Da's toch de tune van de oude 'Koffietijd' met Hans en Mireille?
Begon jouw school wel laat
Oke, in zo verre one size, dat je je tshirt maat moet bestellenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik weet er alles van.
ik kom bij een client van zo'n kilootje of 150 met bijbehorende cupmaat.
daar mag ik regelmatig zo'n ahbra omheen zien te origamiën
of is het een kerel met manboobsquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik weet er alles van.
ik kom bij een client van zo'n kilootje of 150 met bijbehorende cupmaat.
daar mag ik regelmatig zo'n ahbra omheen zien te origamiën
Vroeger elke dag gekeken voordat ik naar school ging. Kon het niet helemaal kijken geloof ik, maar die begintune weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:54 schreef Saffier het volgende:
Wat goed dat je dat zo nog wist Troel!
geen idee, ik kom alleen om dat ding aan te doen en uit te doen (en andere adl-verwante zakenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke, in zo verre one size, dat je je tshirt maat moet bestellen
Maargoed, en kan ze er alles mee? Je cliente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |