Mijn kinderen zouden daar bewijs van willen zien. Ik noem de jongste al Moskowitz.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:12 schreef moussy het volgende:
Gewoon zeggen dat ie dood was gegaan, gaat ze hem ook niet buiten zoeken en de volgende keer hoeft hij niet meer in een hokje te verpieteren.
mijnes ook, maar hier vreet de kat alles op.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn kinderen zouden daar bewijs van willen zien. Ik noem de jongste al Moskowitz.
Niet doen hoor. Als je zo'n beestje kan vangen dan is er toch al iets niet helemaal goed mee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:27 schreef livelink het volgende:
Precies wat Troel zegt ga ik zeggen. Had ik nou gisterenavond maar al meteen op internet gekeken, maar we kwamen terug van een heftige begrafenis en mijn hoofd stond niet naar het muisje. Dat neem ik mezelf nu wel kwalijk, trouwens.
Kan je het dikste er niet afkrabben? Of eerst in de diepvries en dan afbreken? Kut zeg!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef E.T. het volgende:
Mijn kat vind spitsmuizen leuk om mee te spelen![]()
Pff, vannacht op m'n werk een golf kaarsvet over m'n kleren gekregen; gelukkig heb ik van de week net een nieuw pak keukenrol gekocht![]()
Ben wel ff tijdje bezig; het was véél
En, leef je nog?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:07 schreef livelink het volgende:
Waarin ik een klein schattig spitsmuisje buiten heb gezet en nu vanmiddag de toorn van mijn dochter moet weerstaan.
Hihi, je zou bijna denken dat hij tot nu toe bij je inwoonde.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:19 schreef Saffier het volgende:
*negeert het muizenverhaal even vakkundig*
Mijn broertje belde net, hij gaat samenwonen![]()
![]()
Ik moet dan altijd denken aan het verhaal van een collega, die het konijn ging begraven met zijn 4 dochters (in de leeftijd van 3-11). Ze mochten allemaal een schepje zand in het graf gooien. Bij nr. 2 ging het mis: krijsen krijsen krijsen, want "Flappie had zand in zijn oogjes gekregen".quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:25 schreef livelink het volgende:
Nou, ze was wel echt boos. Maar toen heb ik haar aangewezen waar ik het muisje had losgelaten en daar vonden we hem vlakbij ook dood. En vervolgens heeft ze hem samen met wat vrienden in het park begraven en daarna was de boosheid ook voorbij.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:50 schreef k_i_m het volgende:
Welk woord bedoelde je nou Phluphy? Heb je het al gevonden in je woordenboek?.
Daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet trouwens elke keer aan je denken bij dit stukje.
Nee ,dan heb ik het toch goed begrepenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:47 schreef phluphy het volgende:
[..]![]()
Ik heb me lang geconcentreerd op woorden die met een "a" begonnen, omdat "arrogantie" nu eenmaal als eerste aan mijn brein ontsprong. Maar daar liep ik steeds vast.
Vervolgens ben ik gaan denken aan synoniemen van "arrogantie", maar ook dat leverde niets op.
Wat ik wilde zeggen was natuurlijk überhaupt een grap, in de sfeer van "wij zijn de plebs en k_i_m staat daar boven en daarom post ze niet meer".Oftewel, ze wil niet meer in het kliekje, of of of of, nou ja, zoiets dus. Maar als g.a.r.p.j.e. hé, begrijp me niet verkeerd!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:21 schreef k_i_m het volgende:
Er nèt even te groot voor geworden zijn? [/Gerard Joling]
Daarom post ik hier ook niet meer, maar dat had je al door hequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen was natuurlijk überhaupt een grap, in de sfeer van "wij zijn de plebs en k_i_m easy-going staat daar boven en daarom post ze niet meer".Oftewel, ze wil niet meer in het kliekje, of of of of, nou ja, zoiets dus.
quote:Maar als g.a.r.p.j.e. hé, begrijp me niet verkeerd!![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik wil ook een kliekje, waar ik niet bij wil horen
Echt? Waar?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:45 schreef easy-going het volgende:
Ik ben volgende week om deze tijd in jouw dorp snoopy
quote:
Hup! Stuur je vent naar beneden!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef snoopy het volgende:
![]()
Ik zal nog eens kijken waar wij zitten. Maar de kaartjes liggen beneden en ik ben te lui om af te dalen
dus?quote:
Ah, intussen wel dus, ik had pas nog ergens gelezen van niet, maar nu men weet dat snoopy en ik erbij zijn gaat het snel natuurlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:09 schreef livelink het volgende:
Hier zeggen ze dat het wel uitverkocht is.
Moet ik m naar je toe sturen?quote:
Had dat eerder gezegd!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:22 schreef snoopy het volgende:
Dan hoef helemaal niet meer naar beneden als jij het ook niet weet!
Wat natuurlijk wel volkomen terecht en begrijpelijk zou zijn, hé. Ik bedoel, je bent upperclass of je bent het niet!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee ,dan heb ik het toch goed begrepen.
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik wil ook een kliekje, waar ik niet bij wil horen
Mijn autocorrect maakt lieveling van haar username als ik die intyp, dat zegt voldoende tochquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:06 schreef phluphy het volgende:
[..]Iemand die zijn naam zoveel eer aan doet als jij, hoort overal bij, ook als je dat niet wil.
Trustenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:07 schreef phluphy het volgende:
Voordat ik vertrek naar mijn heerlijke warme bedje,
Maak ik in dit topic nog snel een kwartetje.
Trusten !
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Mijn autocorrect maakt lieveling van haar username als ik die intyp, dat zegt voldoende toch
Ja cool hè, vriendin I is er al vaak heen geweest, ik ga voor het eerst naar een concert van hem.quote:[b]Op vrijdag 7 september 2012 23:38 schreef Spuuglokje
En naar Sjors, mèn wat ben ik jaloers. Daar zou ik ook zo graag heen willen.
Jaaaa, ik ook. Ik zit erover te denken om maar weer te Lievelinken in m'n hoofdquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..](Ik spreek het in mijn hoofd altijd uit als 'laiflink', dat klinkt lang zo leuk niet als 'lievelink' maar dat kan ik niet meer helpen.)
Oh ja, ik ook. Meteen even gekeken of hij hier in de buurt komt, maar nee.... En Australie is net iets te ver om even tussendoor naartoe te vliegen.quote:En naar Sjors, mèn wat ben ik jaloers. Daar zou ik ook zo graag heen willen.
En aangaande Sjors: ik zag m bij de opening van de 'olumpiese spelen' en toen had ie mij een beetje teveel Leernicht/darkroom vibe. Dat je als ie I want your sex gaat zingen je gillend weg wil rennenquote:Op zaterdag 8 september 2012 08:24 schreef snoopy het volgende:
Mogge!
Nah, sjors beker sla ik ff over. Ik ben ooit naar een concert van George Michael geweest in de tijd van 'I want your sex' in Ahoy. Dat was echt geweldig. Ben heel benieuwd hoe het nu is.
Ik ben heel lang in de ontkenningsfase geweest over het homo zijn van George. Maar ik heb er mee leren leven, dus nu kijk ik daar overheenquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En aangaande Sjors: ik zag m bij de opening van de 'olumpiese spelen' en toen had ie mij een beetje teveel Leernicht/darkroom vibe. Dat je als ie I want your sex gaat zingen je gillend weg wilt rennen
nou, ik vond t nogal in your face zeg maar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben heel lang in de ontkenningsfase geweest over het homo zijn van George. Maar ik heb er mee leren leven, dus nu kijk ik daar overheen
Whieha!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn zwembadrand-oververhit-plensbui-windhoos-meezwem days are over!! Mijn kleine haalde net zijn C diploma!
Fotoquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:33 schreef Saffier het volgende:
Ik zit bij de kapper te wachten tegenover een andere Mw. Haar telefoon gaat en ze bukt om 'm uit haar tas te pakken en d'r hele voorgevel dondert bijnnnnna uit haar shirt
Vanwege de uitdaging.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sjors bij de afsluiting van de OSMet gaybarsnor..en dat terwijl ik homo`s vaak wel sexy vind (onlogische kronkel, I know
)
Nee!! Anders had hij outside nooit gemaakt en die is briljant! "and yeeeess, I've been bad"quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ik vond t nogal in your face zeg maar.en verder prima, maar ik hou er wel van werk en privé te scheiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |