Hup! Stuur je vent naar beneden!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef snoopy het volgende:
![]()
Ik zal nog eens kijken waar wij zitten. Maar de kaartjes liggen beneden en ik ben te lui om af te dalen
dus?quote:
Ah, intussen wel dus, ik had pas nog ergens gelezen van niet, maar nu men weet dat snoopy en ik erbij zijn gaat het snel natuurlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:09 schreef livelink het volgende:
Hier zeggen ze dat het wel uitverkocht is.
Moet ik m naar je toe sturen?quote:
Had dat eerder gezegd!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:22 schreef snoopy het volgende:
Dan hoef helemaal niet meer naar beneden als jij het ook niet weet!
Wat natuurlijk wel volkomen terecht en begrijpelijk zou zijn, hé. Ik bedoel, je bent upperclass of je bent het niet!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee ,dan heb ik het toch goed begrepen.
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik wil ook een kliekje, waar ik niet bij wil horen
Mijn autocorrect maakt lieveling van haar username als ik die intyp, dat zegt voldoende tochquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:06 schreef phluphy het volgende:
[..]Iemand die zijn naam zoveel eer aan doet als jij, hoort overal bij, ook als je dat niet wil.
Trustenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:07 schreef phluphy het volgende:
Voordat ik vertrek naar mijn heerlijke warme bedje,
Maak ik in dit topic nog snel een kwartetje.
Trusten !
quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Mijn autocorrect maakt lieveling van haar username als ik die intyp, dat zegt voldoende toch
Ja cool hè, vriendin I is er al vaak heen geweest, ik ga voor het eerst naar een concert van hem.quote:[b]Op vrijdag 7 september 2012 23:38 schreef Spuuglokje
En naar Sjors, mèn wat ben ik jaloers. Daar zou ik ook zo graag heen willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |