Batsen?quote:
Nouja, eerst pijpen en dan neuken ofzo. Maar als je begint met samen eten en een wijntje en zulks heb je misschien wel een avondvullend programquote:
Ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:51 schreef -Spring het volgende:
[..]
Vanwege de uitdaging.
Gefeliciteerd, Vick!
Ik zag bij Bart Smit nog zwempakken, en de sportwinkel had nog uitverkoop.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:01 schreef Nijna het volgende:
Grmbl, gaan we de stad in om nog even een zwempakje te halen voor de oudste omdat ze met een paar weken kan beginnen met zwemles. Maar bij Hema kreeg ik te horen dat ze ze net hadden opgeruimd... (blijkbaar denkt men dat er in de winter niet gezwommen wordt). Bij H&M hing niks meer in haar maat en het waren toch al niet hele leuke ofzo.
Ben ik dan zoooo laat met het kopen van zo'n ding? Valt ook wel mee toch!?!
Op de site van Hema en H&M kan ik ook niet echt wat vinden.
Ik denk dat ik opa en oma maar vraag, die zitten in Frankrijk, ik zal al wat leuks bij Dpam.
uhh nou ik ben nu met een vriendinnetje in Harderwijk en morgen naar de zwaluwhoeve.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:00 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en Vicks, congrats!doen jullie er nog iets aan?
Buuf
Ze heeft bijna een obsessie voor die kat, we proberen het een beetje binnen de perken te houdenquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:04 schreef amaranta het volgende:
Tis maar een badpak, als ze nou blij wordt van hk, tja. Maar goed ik heb dan ook niks tegen die kat
Daar teken ik voorquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1867167
Het wordt 'gewoon eens tijd dat ik beter word.'
Haha, komt vast goedquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh nou ik ben nu met een vriendinnetje in Harderwijk en morgen naar de zwaluwhoeve.
Gevalletje oops..e
We halwn het wel in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |