quote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
Zo, daar mag de dagploeg het maar mee doen
we knallen het toch wel vol voor 24.00quote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
Mwah, als het afgelopen is, ben ik waarschijnlijk direct vertrokken.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we knallen het toch wel vol voor 24.00
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
Neuj dat nietquote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
DIT IS BETER DAN SEKS.
Aangezien ik niet weet hoe dat is mag ik dat wel zeggen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
DIT IS BETER DAN SEKS.
Aangezien ik niet weet hoe dat is mag ik dat wel zeggen.
Jaquote:Op donderdag 6 september 2012 22:22 schreef henkde_j het volgende:
Dit zingt hij toch met de drummer?
Nee, helaas niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef CindieY het volgende:
Maar maar, dat net met die setlists ging heel snel tijdens m'n plauspauze... Geen Trouble?
Nee.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef CindieY het volgende:
Maar maar, dat net met die setlists ging heel snel tijdens m'n plauspauze... Geen Trouble?
Us Against the Worldquote:Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef CindieY het volgende:
Maar wel Fix Youquote:
Kaarten moeten kopen, 2 weken terug waren er nog kaarten johquote:Op donderdag 6 september 2012 22:24 schreef henkde_j het volgende:
Verdomme wat had ik er graag bij willen zijn
En geen Shiverquote:Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef CindieY het volgende:
Ik wil jou wel eens weer spreken na je eerste keer seksquote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mijn god man ik ben helemaal over the moon.
Dat niet,maar Fix You vind ik beterquote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef henkde_j het volgende:
Vind dit juist een van hun mindere nummers
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens weer spreken na je eerste keer seks
Ik liever nietquote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet je nog lang wachten ben ik bang voor je.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Fix you vind ik zelfs een van de beste nummers ooit. Die opbouwquote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat niet,maar Fix You vind ik beter
Dit. Ik ga er eens goed voor zitten zometeen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fix you vind ik zelfs een van de beste nummers ooit. Die opbouw
Precies! hoop dan ook dat dat de afsluiter isquote:Op donderdag 6 september 2012 22:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fix you vind ik zelfs een van de beste nummers ooit. Die opbouw
Die neemt toch altijd alles op, joh.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:32 schreef Evertjan het volgende:
heeft Hole1988 dit allemaal opgenomen...
Zo, echt, PLOINK! PLOINK!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:33 schreef henkde_j het volgende:
Hij slaat wel flink wat valse noten aan. Dat wel
Maar als ik me de Pinkpopbeelden goed herinner en me dus ook goed herinner hoe hij optreedt..quote:
volgens mij ramt hij dan ook echt op die toetsenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:33 schreef henkde_j het volgende:
Hij slaat wel flink wat valse noten aan. Dat wel
Ik wacht wel op goede kwaliteit filmpjes op youtubequote:Op donderdag 6 september 2012 22:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Video stream doet het ook trouwens he, niet mooi maar goed
fixed that for youquote:
Mijn stem slaat steeds overquote:
Zingen doe ik niet eens, ik brul gewoon. Niet meequote:Op donderdag 6 september 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn stem slaat steeds over![]()
Iets met gigabrok in m'n keel
*en gitaar tegelijk*quote:Op donderdag 6 september 2012 22:37 schreef henkde_j het volgende:
BAM BAM TJAK TJAK
*drumt lekker mee
Is die meuk van de Publieke omroep?quote:
Geen idee, fotootje van Twitter af.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Is die meuk van de Publieke omroep?
Ziet er niet uit als FOH panelen
twitter:wijnand3fm twitterde op donderdag 06-09-2012 om 22:22:54Onder toeziend oog van de Coldplay Chef Audio wordt hier achter het podium jouw geluid gemixt in een vrachtwagen! #3FM http://t.co/j1GAjDjp reageer retweet
Zo groot als de Beatles word je ook niet meer. Iets met versnippering en veel aanbod enzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:45 schreef henkde_j het volgende:
De beatles van onze generatie?
(jah minder groot. Maar toch)
Daaromquote:Op donderdag 6 september 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo groot als de Beatles word je ook niet meer. Iets met versnippering en veel aanbod enzo.
Minder groot, minder hysterie, niet vergelijkbaar vind ik. Wat CindieY zegt, er is zo veel aanbod nu, zo veel versnippering. The Beatles waren de hysterie van Justin Bieber gecombineerd met de liedjes van bands als Coldplay (let wel: dit is natuurlijk relatief). Nu is het vaak het een of het ander.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:45 schreef henkde_j het volgende:
De beatles van onze generatie?
(jah minder groot. Maar toch)
The fuckquote:
Versnipperd wel maar staan toch wel eenzaam aan de top moet ik zeggen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo groot als de Beatles word je ook niet meer. Iets met versnippering en veel aanbod enzo.
En het is erg toegankelijke muziek. Ligt goed in alle leeftijdscategorieënquote:Op donderdag 6 september 2012 22:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Versnipperd wel maar staan toch wel eenzaam aan de top moet ik zeggen.
Misschien dan samen met u2 maar imho hebben die hun tijd nu wel gehad.
Ik zie het ja. Triest.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
Ah, de zuurpruimpjes op Facebook worden ook wakker
wat schrijven zequote:Op donderdag 6 september 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
Ah, de zuurpruimpjes op Facebook worden ook wakker
Borisz en SC geven aan dat ze er nog voor geen miljoen bij hadden willen zijnquote:
Ach. Laat je dan ook gewoon horen tijdens het concert. Of gewoon helemaal niet.quote:
de denk aan Henk uitvoeringquote:Op donderdag 6 september 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
Ik had Trouble al klaar staan in Spotify, maar Roos, dank je wel
U riep?quote:
Ik had die reacties wel verwacht, al vind ik het wel opvallend dat ze het pas na het concert posten. Zouden ze gewoon stiekem geluisterd hebben?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach. Laat je dan ook gewoon horen tijdens het concert. Of gewoon helemaal niet.
Is het zelfde als constant zeiken op DJ's, dacht dat je dat niet tof vond?
Het zou mij niets verbazen dat ze binnenkort als hysterische fans verschijnen in het SBS programma 'FANS'.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had die reacties wel verwacht, al vind ik het wel opvallend dat ze het pas na het concert posten. Zouden ze gewoon stiekem geluisterd hebben?
Hebben ze ook en dan morgen beweren geen minuut geluisterd te hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had die reacties wel verwacht, al vind ik het wel opvallend dat ze het pas na het concert posten. Zouden ze gewoon stiekem geluisterd hebben?
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen dat ze binnenkort als hysterische fans verschijnen in het SBS programma 'FANS'.
Net zoals er (jaren terug) nooit iemand Seks voor de Buch had gezienquote:Op donderdag 6 september 2012 23:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Hebben ze ook en dan morgen beweren geen minuut geluisterd te hebben.
Ze reageren pas na het concert omdat ze net pas in de auto vanuit Den Haag terug naar huis rijden.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoel niets negatiefs ermee, hoor! SC weet dat en ik gok dat Borisz dat ook wel in kan schattenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
Misschien toffer om niet achter iemands rug om over iemand te kletsen? Ondanks dat dit terug te lezen is.
En anders moeten ze maar niks posten.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoel niets negatiefs ermee, hoor! SC weet dat en ik gok dat Borisz dat ook wel in kan schatten
Oef, sterktequote:Op donderdag 6 september 2012 23:31 schreef Pino112 het volgende:
Genoten.
Nu slapen, moet om 8.30 al beginnen.
een zielig meisje dat t net uit had met dr vriendjequote:
Ah zoquote:Op donderdag 6 september 2012 23:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
een zielig meisje dat t net uit had met dr vriendje
Niet echt, een of andere band heeft schijnbaar een optredentje gehouden. Koltplee ofzoietsquote:
Ruzies, vechtpartijen, hysterisch jankende vrouwen, het was aardig doorsnee deze avondquote:
ja, zoiets dacht ik al te lezen. nuja, dat hoefde ik niet te horen, dus ik heb er niets aan gemistquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet echt, een of andere band heeft schijnbaar een optredentje gehouden. Koltplee ofzoiets.
En vanmiddag vroeg je nog of iemand het op wou nemen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, zoiets dacht ik al te lezen. nuja, dat hoefde ik niet te horen, dus ik heb er niets aan gemistmaar fijn dat iedereen hier genoten heeft
ehm...nee....heb de hele middag op m'n werk gezeten en daar kan ik niet twitteren, facebooken of Fok!ken....quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En vanmiddag vroeg je nog of iemand het op wou nemen?
Onee, was Evertjanquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...nee....heb de hele middag op m'n werk gezeten en daar kan ik niet twitteren, facebooken of Fok!ken....
knap hoe je ons door elkaar haaltquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:17 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh
TT
M'n vriendin kon wel de stadion lichten zien vanaf haar huis... en een collega kon ze horen vanuit voorburg... Had hij ff pech dat de wind verkeerd stond
Ik ga ff schijten, ik kan dat geluid voor je opnemen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef themauster het volgende:
Is het Coldplay concert al ergens terug te luisteren?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga ff schijten, ik kan dat geluid voor je opnemen?
Hij was te makkelijk, sorryquote:
He SC hoe was de sfeer op het Malieveld? We misten je hier al!quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja top hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
He SC hoe was de sfeer op het Malieveld? We misten je hier al!
Evenblij
Graag in PCM 6.1 surround.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is de machtigste man op aarde.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
Obama is toch wel een baas ook he
Nee hij is de marionet die voor moet stellen de machtigste man op aarde te zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is de machtigste man op aarde.
Zit wat in. Hij is de baas over een land wat eigenlijk nog faillieter is dan Zimbabwe. Maar het vertrouwen blijft... totdat de Chinezen zeggen hier met die poen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hij is de marionet die voor moet stellen de machtigste man op aarde te zijn
Matigen garp.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Obama moet gewoon zijn rekening insturen bij 538quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zit wat in. Hij is de baas over een land wat eigenlijk nog faillieter is dan Zimbabwe. Maar het vertrouwen blijft... totdat de Chinezen zeggen hier met die poen.
Zal de sponsor wel waarderenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Obama moet gewoon zijn rekening insturen bij 538
http://www.538.nl/acties/#actie/item/hier-met-je-rekening
Ik vind dit idd een erg fijne plaat van Racoonquote:
Joe!quote:
Hai schat!!quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Joe!
*rijdt net weer langs Zwolle
Ja hoiquote:
Dag broer!quote:
Ik denk het ook niet, maar misschien wou SC gewoon aardig tegen je doen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ben jij Noezjuh? Ik dacht het niet
In dat geval:quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, maar misschien wou SC gewoon aardig tegen je doen?
Noezjuh had gelijk!quote:
Dan bel je SC toch gewoon als hij zit te kakken?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je doelt op SC die zit te schijten, graag.
Je hoort Chris er wel doorheen zingen hoor...quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je doelt op SC die zit te schijten, graag.
Ik ben wel geïnteresseerd ja.quote:
Oke thnx.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:51 schreef savale het volgende:
Tijdelijk hier weg te plukken:
h**p://www.savale.com/files/Coldplay-Live.At.Malieveld.(Den.Haag)-3FM-06-09-2012-SHOWGEMiST.mp3
In welk deel van het land bevind je je?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
GIVE ME MY COFFEE
[ afbeelding ]
Wat betekent "lebage" ?
Dat betekent bijna weer zondagquote:
Voor jou leuk, romantisch en onwijs tof, voor mij betekent het dat m'n beste vakantie ever erop zitquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat betekent bijna weer zondag
Ja sorryquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor jou leuk, romantisch en onwijs tof, voor mij betekent het dat m'n beste vakantie ever erop zit
Sorry? Ben je betoeterd!!quote:
Zoetermeerquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:01 schreef minthy het volgende:
[..]
In welk deel van het land bevind je je?
Dit ivm streektaal/dialect, misschien kan ik het vertalen
Ik dacht zemmeh bezem.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:10 schreef minthy het volgende:
[..]
In dat geval bedoelen ze "lekkage"
Dat ken ik dan weer niet... Zoetermeer ligt me te ver weg om goed op de hoogte te zijn van de taal daarquote:
Dan komen ze erachter dat ik tijd op Fok doorbrengquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet... Zoetermeer ligt me te ver weg om goed op de hoogte te zijn van de taal daar![]()
Ga anders op de koffie bij SC
Maak dan iets stuk, dan kan Wolfje het reparerenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan komen ze erachter dat ik tijd op Fok doorbrenganders was je welkom
Hmmm hier zitten allemaal techneuten dus ze repareren alles zelfquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Maak dan iets stuk, dan kan Wolfje het repareren
Bummer...quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hmmm hier zitten allemaal techneuten dus ze repareren alles zelf
Is het zelfs al eng als je naar je broer gaat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:15 schreef wolfrolf het volgende:
Op de koffie gaan klinkt als een sociale bezigheid. Dat is eng en derhalve begin ik er niet aan
Pas je goed hierquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:15 schreef wolfrolf het volgende:
Op de koffie gaan klinkt als een sociale bezigheid. Dat is eng en derhalve begin ik er niet aan
Stiekem best lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stiekem best lekker
Waarom stiekem? Ik vind het een maf mens, maar zingen kan zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ja, idd jammer...quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jammer dat deze MegaHit alweer voorbij is na vandaag
Coldplayquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, idd jammer...
Ben benieuwd wie ze nu uit de kast gaan trekken
Coldplay - ooohoohoohhhquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, idd jammer...
Ben benieuwd wie ze nu uit de kast gaan trekken
quote:
quote:
Geniet ervanquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef Pino112 het volgende:
Zo. Weekend. Nu maar eens Coldplay terugluisteren
Ze spelen al hun hit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef Pino112 het volgende:
Zo. Weekend. Nu maar eens Coldplay terugluisteren
Ik zou bladhark daarvoor vragen. Misschien hangt er op Fok ook nog wel ergens een Blik rond, gouden combiquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef wolfrolf het volgende:
Hit in enkelvoud idd, want het is telkens hetzelfde liedje!!! Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha veeg me op.
Van wie ben jij in vredesnaam een kloonquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef -BladHark- het volgende:
Hoi minthy.
Ha ha, leuk grapje. Maar ik ben een hark niet een bezem
Hoi!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef -BladHark- het volgende:
Hoi minthy.
Ha ha, leuk grapje. Maar ik ben een hark niet een bezem
Geen idee, maar ik vind hem gezelligquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van wie ben jij in vredesnaam een kloon
Ik vind het een kneusquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind hem gezellig
Hans.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van wie ben jij in vredesnaam een kloon
Nah, manier van posten komt niet echt overeen vind ikquote:
Ik zal het je sterker vertellen: Roel en ik zijn ook klonen van Hans.quote:
Meerdere persoonlijkhedenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, manier van posten komt niet echt overeen vind ik
Is er dan verdomme niks meer echt in deze wereld?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen: Roel en ik zijn ook klonen van Hans.
Of HansHarkquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:59 schreef -BladHark- het volgende:
Hoi Roel.
Dan had ik wel BladHans geheten, ha ha.
Dat is juist de kracht van Hans' klonen. Die kunnen een topic vullen zonder dat je het idee hebt dat er maar één persoon zit te posten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, manier van posten komt niet echt overeen vind ik
Dat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen: Roel en ik zijn ook klonen van Hans.
Dus eigenlijk zit ik alleen met Hans te posten hierquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat is juist de kracht van Hans' klonen. Die kunnen een topic vullen zonder dat je het idee hebt dat er maar één persoon zit te posten.
En maar naar jezelf tweetenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat.
We waren ook met z'n enen bij Sigur Rós in 020.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest nog lachen ook
Daarom is Hans ook gestopt met zelf posten. Met die klonen heeft ie een dagtaak.quote:
Knalhandigquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blij dat ik meerdere accounts in een client kan instellen.
Geloof ik graagquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daarom is Hans ook gestopt met zelf posten. Met die klonen heeft ie een dagtaak.
Dat zei m'n vriendin laatst ook in bedquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mooi nummer van Cody Chestnutt.
Dat die man nooit groter geworden is
Niet aardig... Ben geen fan van haar, maar om haar nu op haar gewicht af te kraken vind ik wat sneuquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
Q-Music staat hier op
Adele live... ik wacht gewoon tot ik krakend hout hoor omdat ze door het podium zakt
Zelfs 's ochtends niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendin laatst ook in bed
Sorryquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet aardig... Ben geen fan van haar, maar om haar nu op haar gewicht af te kraken vind ik wat sneu
Wat sneu? Behoorlijk sneu.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet aardig... Ben geen fan van haar, maar om haar nu op haar gewicht af te kraken vind ik wat sneu
Ik open wel een topic in R&Pquote:
Maar goed dat wij nog nooit gemeet hebben danquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry
Zo ben ik nou eenmaalHumor ten koste van anderen, leedvermaak, dat is wel mijn ding
(en zelfspot_)
Ik doe het alleen achter mensen hun rug omquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar goed dat wij nog nooit gemeet hebben dan
Daarom. Dan had je voor de komende 3 jaar voer voor leedvermaak gehadquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doe het alleen achter mensen hun rug om
Grote borsten is geen leedvermaakquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom. Dan had je voor de komende 3 jaar voer voor leedvermaak gehad
Voor de rest ben ik ook niet bepaald een slanke den, en laten we het daar verder maar op houden...quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Grote borsten is geen leedvermaak![]()
Da's gewoon geil
Er zijn uitersten he en volgens mij ben jij primaquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik ook niet bepaald een slanke den, en laten we het daar verder maar op houden...
Hou dat beeld maar goed vast, aan meeten doe ik toch nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zijn uitersten he en volgens mij ben jij prima![]()
![]()
![]()
In ieder geval in mijn hoofd
T'is zeker vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |