Dan komen ze erachter dat ik tijd op Fok doorbrengquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet... Zoetermeer ligt me te ver weg om goed op de hoogte te zijn van de taal daar![]()
Ga anders op de koffie bij SC
Maak dan iets stuk, dan kan Wolfje het reparerenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan komen ze erachter dat ik tijd op Fok doorbrenganders was je welkom
Hmmm hier zitten allemaal techneuten dus ze repareren alles zelfquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Maak dan iets stuk, dan kan Wolfje het repareren
Bummer...quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hmmm hier zitten allemaal techneuten dus ze repareren alles zelf
Is het zelfs al eng als je naar je broer gaat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:15 schreef wolfrolf het volgende:
Op de koffie gaan klinkt als een sociale bezigheid. Dat is eng en derhalve begin ik er niet aan
Pas je goed hierquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:15 schreef wolfrolf het volgende:
Op de koffie gaan klinkt als een sociale bezigheid. Dat is eng en derhalve begin ik er niet aan
Stiekem best lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stiekem best lekker
Waarom stiekem? Ik vind het een maf mens, maar zingen kan zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ja, idd jammer...quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jammer dat deze MegaHit alweer voorbij is na vandaag
Coldplayquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, idd jammer...
Ben benieuwd wie ze nu uit de kast gaan trekken
Coldplay - ooohoohoohhhquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, idd jammer...
Ben benieuwd wie ze nu uit de kast gaan trekken
quote:
quote:
Geniet ervanquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef Pino112 het volgende:
Zo. Weekend. Nu maar eens Coldplay terugluisteren
Ze spelen al hun hit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef Pino112 het volgende:
Zo. Weekend. Nu maar eens Coldplay terugluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |