Ik zou bladhark daarvoor vragen. Misschien hangt er op Fok ook nog wel ergens een Blik rond, gouden combiquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef wolfrolf het volgende:
Hit in enkelvoud idd, want het is telkens hetzelfde liedje!!! Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha veeg me op.
Van wie ben jij in vredesnaam een kloonquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef -BladHark- het volgende:
Hoi minthy.
Ha ha, leuk grapje. Maar ik ben een hark niet een bezem
Hoi!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef -BladHark- het volgende:
Hoi minthy.
Ha ha, leuk grapje. Maar ik ben een hark niet een bezem
Geen idee, maar ik vind hem gezelligquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van wie ben jij in vredesnaam een kloon
Ik vind het een kneusquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind hem gezellig
Hans.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van wie ben jij in vredesnaam een kloon
Nah, manier van posten komt niet echt overeen vind ikquote:
Ik zal het je sterker vertellen: Roel en ik zijn ook klonen van Hans.quote:
Meerdere persoonlijkhedenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, manier van posten komt niet echt overeen vind ik
Is er dan verdomme niks meer echt in deze wereld?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen: Roel en ik zijn ook klonen van Hans.
Of HansHarkquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:59 schreef -BladHark- het volgende:
Hoi Roel.
Dan had ik wel BladHans geheten, ha ha.
Dat is juist de kracht van Hans' klonen. Die kunnen een topic vullen zonder dat je het idee hebt dat er maar één persoon zit te posten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, manier van posten komt niet echt overeen vind ik
Dat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen: Roel en ik zijn ook klonen van Hans.
Dus eigenlijk zit ik alleen met Hans te posten hierquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat is juist de kracht van Hans' klonen. Die kunnen een topic vullen zonder dat je het idee hebt dat er maar één persoon zit te posten.
En maar naar jezelf tweetenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat.
We waren ook met z'n enen bij Sigur Rós in 020.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest nog lachen ook
Daarom is Hans ook gestopt met zelf posten. Met die klonen heeft ie een dagtaak.quote:
Knalhandigquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blij dat ik meerdere accounts in een client kan instellen.
Geloof ik graagquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daarom is Hans ook gestopt met zelf posten. Met die klonen heeft ie een dagtaak.
Dat zei m'n vriendin laatst ook in bedquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mooi nummer van Cody Chestnutt.
Dat die man nooit groter geworden is
Niet aardig... Ben geen fan van haar, maar om haar nu op haar gewicht af te kraken vind ik wat sneuquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
Q-Music staat hier op
Adele live... ik wacht gewoon tot ik krakend hout hoor omdat ze door het podium zakt
Zelfs 's ochtends niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendin laatst ook in bed
Sorryquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet aardig... Ben geen fan van haar, maar om haar nu op haar gewicht af te kraken vind ik wat sneu
Wat sneu? Behoorlijk sneu.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet aardig... Ben geen fan van haar, maar om haar nu op haar gewicht af te kraken vind ik wat sneu
Ik open wel een topic in R&Pquote:
Maar goed dat wij nog nooit gemeet hebben danquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry
Zo ben ik nou eenmaalHumor ten koste van anderen, leedvermaak, dat is wel mijn ding
(en zelfspot_)
Ik doe het alleen achter mensen hun rug omquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar goed dat wij nog nooit gemeet hebben dan
Daarom. Dan had je voor de komende 3 jaar voer voor leedvermaak gehadquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doe het alleen achter mensen hun rug om
Grote borsten is geen leedvermaakquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom. Dan had je voor de komende 3 jaar voer voor leedvermaak gehad
Voor de rest ben ik ook niet bepaald een slanke den, en laten we het daar verder maar op houden...quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Grote borsten is geen leedvermaak![]()
Da's gewoon geil
Er zijn uitersten he en volgens mij ben jij primaquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik ook niet bepaald een slanke den, en laten we het daar verder maar op houden...
Hou dat beeld maar goed vast, aan meeten doe ik toch nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zijn uitersten he en volgens mij ben jij prima![]()
![]()
![]()
In ieder geval in mijn hoofd
T'is zeker vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |