Ik zou bladhark daarvoor vragen. Misschien hangt er op Fok ook nog wel ergens een Blik rond, gouden combiquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef wolfrolf het volgende:
Hit in enkelvoud idd, want het is telkens hetzelfde liedje!!! Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha veeg me op.
Van wie ben jij in vredesnaam een kloonquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef -BladHark- het volgende:
Hoi minthy.
Ha ha, leuk grapje. Maar ik ben een hark niet een bezem
Hoi!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:43 schreef -BladHark- het volgende:
Hoi minthy.
Ha ha, leuk grapje. Maar ik ben een hark niet een bezem
Geen idee, maar ik vind hem gezelligquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van wie ben jij in vredesnaam een kloon
Ik vind het een kneusquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind hem gezellig
Hans.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van wie ben jij in vredesnaam een kloon
Nah, manier van posten komt niet echt overeen vind ikquote:
Ik zal het je sterker vertellen: Roel en ik zijn ook klonen van Hans.quote:
Meerdere persoonlijkhedenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, manier van posten komt niet echt overeen vind ik
Is er dan verdomme niks meer echt in deze wereld?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen: Roel en ik zijn ook klonen van Hans.
Of HansHarkquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:59 schreef -BladHark- het volgende:
Hoi Roel.
Dan had ik wel BladHans geheten, ha ha.
Dat is juist de kracht van Hans' klonen. Die kunnen een topic vullen zonder dat je het idee hebt dat er maar één persoon zit te posten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, manier van posten komt niet echt overeen vind ik
Dat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen: Roel en ik zijn ook klonen van Hans.
Dus eigenlijk zit ik alleen met Hans te posten hierquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat is juist de kracht van Hans' klonen. Die kunnen een topic vullen zonder dat je het idee hebt dat er maar één persoon zit te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |