En vanmiddag vroeg je nog of iemand het op wou nemen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, zoiets dacht ik al te lezen. nuja, dat hoefde ik niet te horen, dus ik heb er niets aan gemistmaar fijn dat iedereen hier genoten heeft
ehm...nee....heb de hele middag op m'n werk gezeten en daar kan ik niet twitteren, facebooken of Fok!ken....quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En vanmiddag vroeg je nog of iemand het op wou nemen?
Onee, was Evertjanquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...nee....heb de hele middag op m'n werk gezeten en daar kan ik niet twitteren, facebooken of Fok!ken....
knap hoe je ons door elkaar haaltquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:17 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh
TT
M'n vriendin kon wel de stadion lichten zien vanaf haar huis... en een collega kon ze horen vanuit voorburg... Had hij ff pech dat de wind verkeerd stond
Ik ga ff schijten, ik kan dat geluid voor je opnemen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef themauster het volgende:
Is het Coldplay concert al ergens terug te luisteren?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga ff schijten, ik kan dat geluid voor je opnemen?
Hij was te makkelijk, sorryquote:
He SC hoe was de sfeer op het Malieveld? We misten je hier al!quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja top hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
He SC hoe was de sfeer op het Malieveld? We misten je hier al!
Evenblij
Graag in PCM 6.1 surround.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is de machtigste man op aarde.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
Obama is toch wel een baas ook he
Nee hij is de marionet die voor moet stellen de machtigste man op aarde te zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is de machtigste man op aarde.
Zit wat in. Hij is de baas over een land wat eigenlijk nog faillieter is dan Zimbabwe. Maar het vertrouwen blijft... totdat de Chinezen zeggen hier met die poen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hij is de marionet die voor moet stellen de machtigste man op aarde te zijn
Matigen garp.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Obama moet gewoon zijn rekening insturen bij 538quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zit wat in. Hij is de baas over een land wat eigenlijk nog faillieter is dan Zimbabwe. Maar het vertrouwen blijft... totdat de Chinezen zeggen hier met die poen.
Zal de sponsor wel waarderenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Obama moet gewoon zijn rekening insturen bij 538
http://www.538.nl/acties/#actie/item/hier-met-je-rekening
Ik vind dit idd een erg fijne plaat van Racoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |