The fuckquote:
Versnipperd wel maar staan toch wel eenzaam aan de top moet ik zeggen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo groot als de Beatles word je ook niet meer. Iets met versnippering en veel aanbod enzo.
En het is erg toegankelijke muziek. Ligt goed in alle leeftijdscategorieënquote:Op donderdag 6 september 2012 22:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Versnipperd wel maar staan toch wel eenzaam aan de top moet ik zeggen.
Misschien dan samen met u2 maar imho hebben die hun tijd nu wel gehad.
Ik zie het ja. Triest.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
Ah, de zuurpruimpjes op Facebook worden ook wakker
wat schrijven zequote:Op donderdag 6 september 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
Ah, de zuurpruimpjes op Facebook worden ook wakker
Borisz en SC geven aan dat ze er nog voor geen miljoen bij hadden willen zijnquote:
Ach. Laat je dan ook gewoon horen tijdens het concert. Of gewoon helemaal niet.quote:
de denk aan Henk uitvoeringquote:Op donderdag 6 september 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
Ik had Trouble al klaar staan in Spotify, maar Roos, dank je wel
U riep?quote:
Ik had die reacties wel verwacht, al vind ik het wel opvallend dat ze het pas na het concert posten. Zouden ze gewoon stiekem geluisterd hebben?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach. Laat je dan ook gewoon horen tijdens het concert. Of gewoon helemaal niet.
Is het zelfde als constant zeiken op DJ's, dacht dat je dat niet tof vond?
Het zou mij niets verbazen dat ze binnenkort als hysterische fans verschijnen in het SBS programma 'FANS'.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had die reacties wel verwacht, al vind ik het wel opvallend dat ze het pas na het concert posten. Zouden ze gewoon stiekem geluisterd hebben?
Hebben ze ook en dan morgen beweren geen minuut geluisterd te hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had die reacties wel verwacht, al vind ik het wel opvallend dat ze het pas na het concert posten. Zouden ze gewoon stiekem geluisterd hebben?
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen dat ze binnenkort als hysterische fans verschijnen in het SBS programma 'FANS'.
Net zoals er (jaren terug) nooit iemand Seks voor de Buch had gezienquote:Op donderdag 6 september 2012 23:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Hebben ze ook en dan morgen beweren geen minuut geluisterd te hebben.
Ze reageren pas na het concert omdat ze net pas in de auto vanuit Den Haag terug naar huis rijden.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoel niets negatiefs ermee, hoor! SC weet dat en ik gok dat Borisz dat ook wel in kan schattenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
Misschien toffer om niet achter iemands rug om over iemand te kletsen? Ondanks dat dit terug te lezen is.
En anders moeten ze maar niks posten.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoel niets negatiefs ermee, hoor! SC weet dat en ik gok dat Borisz dat ook wel in kan schatten
Oef, sterktequote:Op donderdag 6 september 2012 23:31 schreef Pino112 het volgende:
Genoten.
Nu slapen, moet om 8.30 al beginnen.
een zielig meisje dat t net uit had met dr vriendjequote:
Ah zoquote:Op donderdag 6 september 2012 23:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
een zielig meisje dat t net uit had met dr vriendje
Niet echt, een of andere band heeft schijnbaar een optredentje gehouden. Koltplee ofzoietsquote:
Ruzies, vechtpartijen, hysterisch jankende vrouwen, het was aardig doorsnee deze avondquote:
ja, zoiets dacht ik al te lezen. nuja, dat hoefde ik niet te horen, dus ik heb er niets aan gemistquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet echt, een of andere band heeft schijnbaar een optredentje gehouden. Koltplee ofzoiets.
En vanmiddag vroeg je nog of iemand het op wou nemen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, zoiets dacht ik al te lezen. nuja, dat hoefde ik niet te horen, dus ik heb er niets aan gemistmaar fijn dat iedereen hier genoten heeft
ehm...nee....heb de hele middag op m'n werk gezeten en daar kan ik niet twitteren, facebooken of Fok!ken....quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En vanmiddag vroeg je nog of iemand het op wou nemen?
Onee, was Evertjanquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...nee....heb de hele middag op m'n werk gezeten en daar kan ik niet twitteren, facebooken of Fok!ken....
knap hoe je ons door elkaar haaltquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:17 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh
TT
M'n vriendin kon wel de stadion lichten zien vanaf haar huis... en een collega kon ze horen vanuit voorburg... Had hij ff pech dat de wind verkeerd stond
Ik ga ff schijten, ik kan dat geluid voor je opnemen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef themauster het volgende:
Is het Coldplay concert al ergens terug te luisteren?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga ff schijten, ik kan dat geluid voor je opnemen?
Hij was te makkelijk, sorryquote:
He SC hoe was de sfeer op het Malieveld? We misten je hier al!quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja top hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
He SC hoe was de sfeer op het Malieveld? We misten je hier al!
Evenblij
Graag in PCM 6.1 surround.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is de machtigste man op aarde.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
Obama is toch wel een baas ook he
Nee hij is de marionet die voor moet stellen de machtigste man op aarde te zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is de machtigste man op aarde.
Zit wat in. Hij is de baas over een land wat eigenlijk nog faillieter is dan Zimbabwe. Maar het vertrouwen blijft... totdat de Chinezen zeggen hier met die poen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hij is de marionet die voor moet stellen de machtigste man op aarde te zijn
Matigen garp.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Obama moet gewoon zijn rekening insturen bij 538quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zit wat in. Hij is de baas over een land wat eigenlijk nog faillieter is dan Zimbabwe. Maar het vertrouwen blijft... totdat de Chinezen zeggen hier met die poen.
Zal de sponsor wel waarderenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Obama moet gewoon zijn rekening insturen bij 538
http://www.538.nl/acties/#actie/item/hier-met-je-rekening
Ik vind dit idd een erg fijne plaat van Racoonquote:
Joe!quote:
Hai schat!!quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Joe!
*rijdt net weer langs Zwolle
Ja hoiquote:
Dag broer!quote:
Ik denk het ook niet, maar misschien wou SC gewoon aardig tegen je doen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ben jij Noezjuh? Ik dacht het niet
In dat geval:quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, maar misschien wou SC gewoon aardig tegen je doen?
Noezjuh had gelijk!quote:
Dan bel je SC toch gewoon als hij zit te kakken?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je doelt op SC die zit te schijten, graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |