quote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
Zo, daar mag de dagploeg het maar mee doen
we knallen het toch wel vol voor 24.00quote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
Mwah, als het afgelopen is, ben ik waarschijnlijk direct vertrokken.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we knallen het toch wel vol voor 24.00
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
Neuj dat nietquote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
DIT IS BETER DAN SEKS.
Aangezien ik niet weet hoe dat is mag ik dat wel zeggen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
DIT IS BETER DAN SEKS.
Aangezien ik niet weet hoe dat is mag ik dat wel zeggen.
Jaquote:Op donderdag 6 september 2012 22:22 schreef henkde_j het volgende:
Dit zingt hij toch met de drummer?
Nee, helaas niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef CindieY het volgende:
Maar maar, dat net met die setlists ging heel snel tijdens m'n plauspauze... Geen Trouble?
Nee.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef CindieY het volgende:
Maar maar, dat net met die setlists ging heel snel tijdens m'n plauspauze... Geen Trouble?
Us Against the Worldquote:Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef CindieY het volgende:
Maar wel Fix Youquote:
Kaarten moeten kopen, 2 weken terug waren er nog kaarten johquote:Op donderdag 6 september 2012 22:24 schreef henkde_j het volgende:
Verdomme wat had ik er graag bij willen zijn
En geen Shiverquote:Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef CindieY het volgende:
Ik wil jou wel eens weer spreken na je eerste keer seksquote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mijn god man ik ben helemaal over the moon.
Dat niet,maar Fix You vind ik beterquote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef henkde_j het volgende:
Vind dit juist een van hun mindere nummers
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens weer spreken na je eerste keer seks
Ik liever nietquote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet je nog lang wachten ben ik bang voor je.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Fix you vind ik zelfs een van de beste nummers ooit. Die opbouwquote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat niet,maar Fix You vind ik beter
Dit. Ik ga er eens goed voor zitten zometeen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fix you vind ik zelfs een van de beste nummers ooit. Die opbouw
Precies! hoop dan ook dat dat de afsluiter isquote:Op donderdag 6 september 2012 22:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fix you vind ik zelfs een van de beste nummers ooit. Die opbouw
Die neemt toch altijd alles op, joh.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:32 schreef Evertjan het volgende:
heeft Hole1988 dit allemaal opgenomen...
Zo, echt, PLOINK! PLOINK!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:33 schreef henkde_j het volgende:
Hij slaat wel flink wat valse noten aan. Dat wel
Maar als ik me de Pinkpopbeelden goed herinner en me dus ook goed herinner hoe hij optreedt..quote:
volgens mij ramt hij dan ook echt op die toetsenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:33 schreef henkde_j het volgende:
Hij slaat wel flink wat valse noten aan. Dat wel
Ik wacht wel op goede kwaliteit filmpjes op youtubequote:Op donderdag 6 september 2012 22:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Video stream doet het ook trouwens he, niet mooi maar goed
fixed that for youquote:
Mijn stem slaat steeds overquote:
Zingen doe ik niet eens, ik brul gewoon. Niet meequote:Op donderdag 6 september 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn stem slaat steeds over![]()
Iets met gigabrok in m'n keel
*en gitaar tegelijk*quote:Op donderdag 6 september 2012 22:37 schreef henkde_j het volgende:
BAM BAM TJAK TJAK
*drumt lekker mee
Is die meuk van de Publieke omroep?quote:
Geen idee, fotootje van Twitter af.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Is die meuk van de Publieke omroep?
Ziet er niet uit als FOH panelen
twitter:wijnand3fm twitterde op donderdag 06-09-2012 om 22:22:54Onder toeziend oog van de Coldplay Chef Audio wordt hier achter het podium jouw geluid gemixt in een vrachtwagen! #3FM http://t.co/j1GAjDjp reageer retweet
Zo groot als de Beatles word je ook niet meer. Iets met versnippering en veel aanbod enzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:45 schreef henkde_j het volgende:
De beatles van onze generatie?
(jah minder groot. Maar toch)
Daaromquote:Op donderdag 6 september 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo groot als de Beatles word je ook niet meer. Iets met versnippering en veel aanbod enzo.
Minder groot, minder hysterie, niet vergelijkbaar vind ik. Wat CindieY zegt, er is zo veel aanbod nu, zo veel versnippering. The Beatles waren de hysterie van Justin Bieber gecombineerd met de liedjes van bands als Coldplay (let wel: dit is natuurlijk relatief). Nu is het vaak het een of het ander.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:45 schreef henkde_j het volgende:
De beatles van onze generatie?
(jah minder groot. Maar toch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |