Aangezien beide eerdere Anita & Ed topics geopend zijn in het Klaagbaak forum (ondanks dat alle twee de topicstarters juist heel positief waren over het muzikale duo) leek het me niet meer dan logisch dan dit ultieme Compendium ook hier aan te leggen.quote:Chinees Indisch Restaurant
Ai ai ai aiii, ai ai ai aiiiii
Geef mij maar Nasi Goreng en een loempia
Kikkerbilletjes en een sateetje na
En heb jij zin om lekker met mij te gaan eten
Eten in een Chinees-Indisch restaurant
Knoflook, paprika en peper moet je weten
Dat zijn gezonde kruiden uit een warm land
En Babi Pangang dat zijn reepjes karbonade
En Fu Yong Hai dat is geklopte kippenei
En als toetje krijg je vruchtenlimonade
Een servetje en de rekening erbij
Ja, een servetje en de rekening erbij
En pepermuntjes kun je daarna goed gebruiken
Als je heel veel teentjes knoflook hebt gehad
Want stinken doe je mijlenver dat kun je ruiken
Maar ’t is goed voor je bloed en voor je hart
En als ik jou een goede raad zou moeten geven
Eet meer Nasi dat is goed voor jouw verstand
En als je verder nog gezond zou willen leven
Ja, ga dan naar een Chinees-Indisch restaurant
En heb je moeite om de bami te verteren
Hete kip met kerrie en een spiegelei
Neem dan Gado Gado om het tij te keren
Nasi Rames, kroepoek en wat sambal bij (“Sambal bij?”)
En dit verhaal heb ik niet uit mijn duim gezogen
Van een kleine mug maak ik geen olifant
Als bewijs dat ik jou niet heb voorgelogen
Destijd nog gezeik met chinezen die het racistisch vondenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef WethouderHekking het volgende:
Waarom is de clip niet meer te bewonderen
Hij is zeker wel echtquote:Op woensdag 5 september 2012 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die tatoo is toch niet echt
Wie droomt er stiekem nu niet van een tattoo van Anita?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:37 schreef female81 het volgende:
Je hebt nou eenmaal idioten op de wereld.
Zie ook Andre Pronk die Henk-Jan Smits op z'n lijf heeft laten tatoeëren.
Cover trouwens vanquote:Op woensdag 5 september 2012 22:43 schreef Enchanter het volgende:
Met de benzineprijzen van vandaag is deze clip wel actueel
Je mag ze wel meegeven dat de liedjes aanstekelijk zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef Kyubey het volgende:
Ik ken "Wat gaan we nu eten" uit mijn hoofd
Denken dat ed en anita dat gecoverd hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Cover trouwens van
Dit liedje was laatst nog op DWDD in het kader van kekke Franse chansons oid en ik moest toen meteen denken aan Anita & Ed.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Denken dat ed en anita dat gecoverd hebbenEerder andersom
Waar is Chinees-Indisch restaurant dan een cover van?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je mag ze wel meegeven dat de liedjes aanstekelijk zijn
Al zij ze allemaal 'covers'
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waar is Chinees-Indisch restaurant dan een cover van?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef Kyubey het volgende:
Dat is niet Sienees indies restaurant, dat is wat gaan we nu eten.quote:
Oja, je hebt gelijk. Misschien is chinees-indisch restaurant wel een autenthiek nummerquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is niet Sienees indies restaurant, dat is wat gaan we nu eten.
Nee, dat is "Wat gaan we nu eten".quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:03 schreef Faaluser het volgende:
Mensen die geloven dat het rascisme-gedoe omtrent 'De Chinees' authentiek was.![]()
Het was natuurlijk een vakkundig inelkaar gezette mediastunt om te zorgen dat Anita en Ed meer publiek konden trekken!
Jij bent echt een opperbaasquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef Kyubey het volgende:
Mijn helden die zich verlagen naar carnavalmuziekquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
De nieuwe clip:
Wanneer gaan die lui van Clipstudio (!) eens leren hoe chroma key werkt, want dit is een aanfluiting natuurlijk.
Dit is wel heel erg jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
De nieuwe clip:
Wanneer gaan die lui van Clipstudio (!) eens leren hoe chroma key werkt, want dit is een aanfluiting natuurlijk.
god dat stukje wanneer ed op zijn handen looptquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
De nieuwe clip:
Vandaar dat ze zo populair zijn in KLB.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef Nikmans het volgende:
Het valt me trouwens op dat veel liedjes van A&E over zaken gaan die ze kut vinden, de euro, de benzineprijs, vies eten etc.
Beetje zeurpieten die lui
Helemaal gemist, juweeltje!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
De nieuwe clip:
Ik vind dat ze hier een keurig beeld geven van een serieuze aandoening! Huldequote:Op donderdag 10 januari 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
De nieuwe clip:
quote:Zoals algemeen bekend zitten we momenteel in een economische dip. Het is somberheid troef. Positieve dingen hoor je bijna niet meer, alleen maar malaise. Die tijd moeten we met z'n allen door zien te komen. Daarom hebben Anita en Ed een vrolijk liedje gemaakt, gecombineerd met een makkelijk dansje wat je zo mee kan doen. Een interactief liedje dus. Geen sombere tekst wat je misschien zou vermoeden bij de titel. Nee, "Even geen malaise" maar...... jawel..... polonaise.
WAT IS DEZEquote:
Ik ben beter gewend van Anita en Edquote:
oh bah met politieke teksten zeker?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
Er komt een nieuwe plaat aan, maar dat wordt een 'serieuze'
Volgens mij zijn al hun platen gejatquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:26 schreef leolinedance het volgende:
Is 'Leun even tegen m'n schouder' nou schaamteloos gejat van Ricardo & De Calypso's???
De clip is opgenomen op een begraafplaats, of er naast, dus zal wel iets zieligs zijn.quote:
Ja, maar wel beter gemaakt uiteraard:quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al hun platen gejat
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.legaldownload.(...)naam+op+de+muur?si=0die Tyrosklanken ook (onderaan kun je previewen)
quote:Wat zijn jullie een onwijs gaaf duo. Ik heb al jullie albums in de kast. Vooral Sinees indies restaurant was een toppertje hoor. Echt een vette pluim voor jullie, groetjes geklopte kip met ei
Wat erg zeg. Je verwacht elk moment dat ze ineens overgaan op zingen over het Chinees-Indisch Restaurant.quote:
Ik werd er emotioneel vanquote:
quote:
quote:Het Anita en Ed Ik heb al jullie ceedees, en vanacht haal ik ook nog de kast en de salonset op.
Volle zak - 11 jan. 2013 19:29:27
thumbs up voor de regisseur, vakkundig in beeld gebracht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:09 schreef Jumparound het volgende:
ook mooi hoe ed zo opzij kijkt ipv in de camera...
idd, die williamcrossmedia levert echte pareltjes.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
thumbs up voor de regisseur, vakkundig in beeld gebracht.
Duidelijk een maker van clips die je tot het bot raken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
idd, die williamcrossmedia levert echte pareltjes.
tot het bot? en door merg en beenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Duidelijk een maker van clips die je tot het bot raken.
ONZ / Mensen die zeggen dat Arie Pater een beetje verlegen isquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:28 schreef Jumparound het volgende:
ik mis soms het
"mensen die denken dat" er niet meer dan een naam op de muur staat topic reeks
Inderdaadquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:29 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tot het bot? en door merg en been
top, was het al een poosje kwijtquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ONZ / Mensen die zeggen dat Arie Pater een beetje verlegen is
twitter:AnitaenEd twitterde op woensdag 24-07-2013 om 08:52:42Zometeen krijgen we een telefoontje van @omroepzeeland die willen ons interviewen omtrent onze nieuwe single "Meer dan een naam op de muur" reageer retweet
die willen graag naar "the next level" denkquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:45 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom zijn ze eigenlijk weg bij Clipstudio?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:34 schreef Elfletterig het volgende:
Arabisch, Berbers en Turks ondertitelen en op TV uitzenden in Marokko en Turkije. Een effectiever middel om massa-immigratie tegen te gaan is nauwelijks denkbaar.
quote:07/23/2013 05:52 PM
Nieuwe single van Anita en Ed is een feit
Ruim 32 jaar na "Waar is de Poort" en 5 jaar na "Ti Amo" komen Anita & Ed nu weer met een serieus liedje getiteld"Meer dan een naam op de muur". Dat het altijd vrolijke duo uit Tholen meer kunnen dan feestliedjes zingen blijkt wel uit deze productie. Vol overgave en emotie is dit lied gezongen. Het is een nummer van 4 broers genaamd “The Statler Brothers” uit de USA. Zij zijn inmiddels gestopt met zingen omdat ze al bejaard zijn. In het Engels heet het nummer “More Than A Name On A Wall”. Anita & Ed hebben er een compleet eigen bewerking van gemaakt.
Gelukig maar, dat zijn echte droeftoetersquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:45 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom zijn ze eigenlijk weg bij Clipstudio?
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:37 schreef female81 het volgende:
Je hebt nou eenmaal idioten op de wereld.
Zie ook Andre Pronk die Henk-Jan Smits op z'n lijf heeft laten tatoeëren.
quote:
Dit topic heeft me overtuigd, ik word ook fanquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Chinees Indisch Restaurant is mijn favoriet.
Ze zijn ZO goed he.![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
De zomerse klanken van de nieuwe Anita & Ed
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ometerwagentje.dhtmlquote:Fanclub Anita & Ed ten onder om 45-kilometerwagentje
De Zoetermeerse voorzitter Peter Klos van de fanclub van het Zeeuwse zangduo Anita en Ed heeft 'zijn kindje' na 4,5 jaar opgeheven. De bekende druppel is een ruzie met een fanclublid. 'Ik ben er klaar mee.'
De directe oorzaak van de opheffing heeft te maken met een 45-kilometerwagentje. Het betreffende lid, met wie Klos en zijn medebestuurslid René Langenberg al een jaar in onmin leven, wilde het autootje beletteren met de naam Anita & Ed en afbeeldingen van de artiesten plaatsen op vergelijkbare wijze waarop de Zoetermeerder drie jaar geleden een bus versierde.
De fan richtte daarvoor het promotieteam Anita en Ed op, terwijl hij tegelijkertijd ledenwerver was van de fanclub. Dit was zeer tegen het zere been van de voorzitter. "Ik was het met die beslissing volkomen oneens. Hij wilde gewoon een deel van mijn taken overnemen. Ook had de fanclub het portretrecht van de artiesten en dat promotieteam niet," legt Klos uit.
Promotie
Anita Kouwenhoven, zoals de Zeeuwse zangeres voluit heet, zag echter wel wat in het initiatief van de man. Voor haar en haar echtgenoot Ed was de wagen met versieringen namelijk gewoon promotie voor hun zangcarrière.
Om tot een compromis te komen had een verzoenend gesprek plaats tussen Klos en Langenberg enerzijds en de fan anderzijds. Die laatste ging volgens beide mannen tijdens het gesprek echter door het lint. De Anita & Ed-fanaat zou in het heetst van de strijd hebben gezegd 'als je aan Anita en Ed komt, kom je aan mij'. Daarbij zou hij met zijn vuist op tafel hebben geslagen. Klos vond de man, die opmerkelijk genoeg doof is, dusdanig dreigend overkomen dat hij per direct zijn taken als voorzitter neerlegde en de fanclub ophief.
Behalve de aanvaring met de fan speelt volgens Klos nog een aantal andere redenen mee in zijn besluit. De Zoetermeerder leed door een gebrek aan sponsors en aan inkomsten van de leden naar eigen zeggen structureel geldverlies met de fanclub, waar hij 20 tot 30 uur per week aan besteedde.
Stress
Hij ondervond ook problemen met het organiseren van activiteiten vanwege de lange afstanden en de verschillende financiële situaties van de leden van de vereniging. Bovendien kampte hij met stress door de strubbelingen in zijn vereniging en met andere gezondheidsproblemen. Zo werd Klos anderhalf jaar geleden getroffen door een longembolie.
"Je moet bedenken dat we 140 leden hadden die 15 euro betaalden voor hun lidmaatschap. Onder hen bevonden zich best wat mensen met geldproblemen. Ik wilde saamhorigheid creëren door voor iedereen activiteiten, zoals een gezamenlijke barbecue, op touw te zetten en niet alleen voor degenen die dat kunnen betalen. Mensen met geld begrepen vervolgens de problemen niet van degenen die van sociale werkplaatsen komen. Ook werd ik vaak midden in de nacht gebeld over wissewasjes. Ik zat eerst in zak en as door de opheffing, maar nu voel ik me weer heerlijk," besluit Klos.
Bloemstuk
Anita is toch nog verrast door de beslissing van de oud-voorzitter. "Hij is vrij abrupt opgestapt. Ik vond dat de fanclub maar weinig naar onze optredens kwam als gevolg van het geldgebrek. Ik hoef geen fanclub meer te hebben: het is over en uit. Ik waardeer wel wat Klos voor ons heeft betekend en als dank hebben Ed en ik hem een bloemstuk gestuurd." De betrokken fan is om een reactie gevraagd, maar wilde niet reageren.
quote:
Beschuldig je Anita en Ed nou van jatwerk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Cover trouwens van
Dit liedje was laatst nog op DWDD in het kader van kekke Franse chansons oid en ik moest toen meteen denken aan Anita & Ed.
Die meezingende vrouw daarachter is zeker hun dochter? Ze kan het nummer gewoon meezingenquote:
Zou best kunnen ,maar die vrouw die op 1:11 het beed inkomt lopen , is dat niet zangeres Jolanda , de van de hit "hey idioot" ?quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Die meezingende vrouw daarachter is zeker hun dochter? Ze kan het nummer gewoon meezingen
Zo te zien wel, anders lijkt ze er erg veel op. (beeld niet heel duidelijk)quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Die meezingende vrouw daarachter is zeker hun dochter? Ze kan het nummer gewoon meezingen
Ik mag Chinees-Indisch restaurant niet meer zingen van m'n vriendinquote:Op maandag 22 december 2014 12:51 schreef Kyubey het volgende:
Ik ben zo blij dat Chinees-Indisch Restaurant mee gaat naar het songfestival
Aiaiaiaiai
Aiaiaiaiai
Meteen dumpen dan maar!quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik mag Chinees-Indisch restaurant niet meer zingen van m'n vriendin
Ja, was gezellig. Anita werd in de Schelde op een zandbank geduwd en het team dat haar als eerste had gevonden hoefde achteraf de rekening in het Chinees-Indisch restaurant niet te betalen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:57 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Hier nog mensen die zijn meegeweest op zeehondensafari met anita & ed?
huh die is toch volgend jaar pasquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:57 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Hier nog mensen die zijn meegeweest op zeehondensafari met anita & ed?
Ojaquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:16 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
huh die is toch volgend jaar pas
edit:
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:18 schreef Kwalberto het volgende:
tevens een hirlik kerstfeest van anita, ed en de kanjers toegewenst![]()
Helaas kon ik de clip niet helemaal uithoren, maar het is duidelijk dat Maurice en Jessica dezelfde zangkwaliteiten hebben als hun oudersquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:18 schreef Kwalberto het volgende:
tevens een hirlik kerstfeest van anita, ed en de kanjers toegewenst![]()
Anita en Ed, altijd een terechte kick.quote:
demonstratie?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:49 schreef Kyubey het volgende:
Medefans van het powerduo,
Ik heb zojuist een akkoordenschema voor ''Chinees-Indisch Restaurant'' gemaakt. Ik weet alleen niet of hij helemaal goed is: over het akkoord Asus2 voor Ed's zinnen (''...eten in een Chinees Indisch restaurant/... en Fu Yung Hai dat is geklopte kippenei'') ben ik bijvoorbeeld niet helemaal uit.
Refrein:
A D A D
A D A D
Couplet:
D Asus2
G A
D Asus2
G A D
A D
Dan moet ik weer een nieuw joeptjoepkanaal openen, geen trek in momenteelquote:
Daar twijfelde ik ook al over inderdaad...quote:
https://vid.me/quote:Op maandag 30 maart 2015 18:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan moet ik weer een nieuw joeptjoepkanaal openen, geen trek in momenteel
[..]
Daar twijfelde ik ook al over inderdaad...
Eigenlijk zou het in C&H moeten staan. De nummers van Anita en Ed zijn al praktisch door de selectie voor UNESCO cultureel erfgoed gekomen...quote:Op maandag 30 maart 2015 19:20 schreef Enchanter het volgende:
Waarom staat dit topic KLB en niet gewoon in MUZ.
Ed & Anita
Verdomme waarom nou weer in Engelsquote:
Omdat ze internationaal willen doorbreken.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Verdomme waarom nou weer in Engels
Wow, Anita gaat helemaal losquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
Ze zijn internationaal al heel groot:![]()
![]()
![]()
Dat publiek ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
![]()
![]()
A whole lot of Anitaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En Ed staat gewoon te filmen als een eckte baas
Waarom staat dit nog steeds in KLB en niet gewoon in MUZ.quote:
Al een tijdje zo hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:20 schreef Fylax het volgende:
Anita ziet er wel heel anders uit. Haren geverfd?
Bewijs?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:47 schreef Fylax het volgende:
OMG JONGENS FANGIRLING
ANITA EN ED HEBBEN OP MIJN REACTIE GEREAGEERD
quote:
En dat op onze ijsbaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
![]()
![]()
Had ik bijna gemist!quote:
Of in B&Hquote:Op maandag 30 maart 2015 19:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het in C&H moeten staan. De nummers van Anita en Ed zijn al praktisch door de selectie voor UNESCO cultureel erfgoed gekomen...
Dat was altijd al zo toch?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:43 schreef Ice2015 het volgende:
Die Ed staat er vaak grotendeels maar bij voor opvulling, Anita is duidelijk de gangmaakster van de 2
In die videoclip die ik hierboven heb gepost, zit -ie er ook zo heerlijk droog bij. Die Anita acteert echt, werkt erg met mimiek / gezichtsuitdrukking, etc. En Ed zit als een droogkloot te vertellen dat de telefoon ging.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:43 schreef Ice2015 het volgende:
Die Ed staat er vaak grotendeels maar bij voor opvulling, Anita is duidelijk de gangmaakster van de 2
Zou ze Ed ook gangmaken onder de lakens?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:26 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
In die videoclip die ik hierboven heb gepost, zit -ie er ook zo heerlijk droog bij. Die Anita acteert echt, werkt erg met mimiek / gezichtsuitdrukking, etc. En Ed zit als een droogkloot te vertellen dat de telefoon ging.
quote:Op zondag 27 maart 2016 22:34 schreef Falco het volgende:
Ed in een wasmachine:
[ afbeelding ]
Kiek em gaon
Wat een ongekende baasquote:'als je aan Anita en Ed komt, kom je aan mij'. Daarbij zou hij met zijn vuist op tafel hebben geslagen.
quote:Klos vond de man, die opmerkelijk genoeg doof is, dusdanig dreigend overkomen dat hij per direct zijn taken als voorzitter neerlegde en de fanclub ophief.
quote:
Wat is daar opmerkelijk aan? Het zou juist opmerkelijk zijn als hij wel kon horen.quote:
Die drama is zo herkenbaar van mijn vaders schaakclubquote:
Heel FOK! is toch fan van Anita & Ed ?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die drama is zo herkenbaar van mijn vaders schaakclubMaar dan nog hilarischer. Ik wist niet eens dat ze 140 fans hadden!
twitter:AnitaenEd twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 12:16:47Deze vrij-gezellige jongedame (dochter) mag vandaag 31 kaarjes uitblazen....proficiat Jessica tot vanavond 🤗🤗🤗 https://t.co/duU98LnyQi reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:15 schreef djkoelkast het volgende:
Ze hebben ook een Anitakloon, wat een godin
twitter:AnitaenEd twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 12:16:47Deze vrij-gezellige jongedame (dochter) mag vandaag 31 kaarjes uitblazen....proficiat Jessica tot vanavond 🤗🤗🤗 https://t.co/duU98LnyQi reageer retweet
Was het maar zoquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heel FOK! is toch fan van Anita & Ed ?
Ongekende kwaliteit bijnaquote:
Dat is een ouderwets effect, dat zie je tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ongekende kwaliteit bijnaDie framerate ook!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is een ouderwets effect, dat zie je toch
Lekker gekquote:Op woensdag 21 juni 2017 00:11 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat is die Anita ineens oud geworden?
Dit.quote:Op woensdag 21 juni 2017 07:56 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Het lijkt wel of Anita een heel ander persoon is dan eerder. Heeft de roem haar negatief beïnvloed?
Op hun trouwdag:quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk om ook eens Anita & Ed in hun beginjaren te aanschouwen.
Jullie ook fijne kerst Anita en Edquote:
Allemaal zwaaien met die armen. Links rechts!quote:Anita en Ed komen met een vrolijke carnavals/feestclip. In december 2018 vroeg Aad Klaris aan het duo of ze al een liedje voor de carnaval hadden. Nee was het antwoord maar we hebben wel een leuk idee. Een dag later had Aad een splinternieuw liedje gecomponeerd getiteld: Ruitenwissers. Het is een inter-actief liedje waarbij iedereen met zijn armen mee kan zwaaien als twee ruitenwissers. De tekst is ook niet al te ingewikkeld zodat straks heel Nederland mee kan doen met dit aanstekelijke nummer.
Lekker nummertje hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2019 02:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Allemaal zwaaien met die armen. Links rechts!![]()
![]()
Als ik het concept lees, krijg ik het gevoel dat dit gejat is van Fabrizio. Die had het liedje Roetewissers en daar moest je ook met je armen bij zwaaien:quote:Op dinsdag 22 januari 2019 02:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
![]()
Wereldplaat weerquote:Op dinsdag 22 januari 2019 02:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
![]()
Tegenvaller hoor.. slechte tekst en muziek. Anita en Ed ontbreekt het niet aan talent of delivery, het is echt het belabberde liedje zelf.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 02:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
![]()
die beschrijvingquote:Op dinsdag 22 januari 2019 02:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
![]()
Tanken Tanken Diesel of Benzine vind ik ook goed.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Chinees Indisch Restaurant hebben ze nooit meer kunnen evenaren.
whoehaha geniaal nummer weer. Die tekst ookquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik werk bij een regionale krant af en toe als freelancer. Belt er een kale man met een koffertje aan. Wat volks type met een zacht stemmetje.
Vroeg ik ik bekend was met Anita en Ed. Ik: Ja wel eens van gehoordHij zei dat hij de manager was en of we niet iets leuks over ze kon schrijven. Ik: Nou wat is er dan nieuwswaardig? We zijn een regiokrant, komen ze optreden of zo?
Hij: Nee. Ze komen ook niet uit de regio. Hij deed dat koffertje open en die zat vol foto's van Anita en Edik zei dat we niet zomaar reclame maken en dat we zelf bepalen wat we nieuwswaardig genoeg vinden. Maar dat hij wel kon adverteren. Hij zei met een knipoog iets van, altijd maar monnie monnie hé, voor niks gaat de zon op. En bleef een beetje door hameren hoe geweldig Anita en Ed waren dus moest na een tijdje toch ietwat dwingend afscheid nemen.
Ben het nu terug aan het kijken!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:47 schreef djkoelkast het volgende:
Even een directe link:
https://www.facebook.com/anitaened/videos/3006276676059321
Ed heeft z'n beste blouse aangetrokken!
[ afbeelding ]
Ze loopt daar een beetje als zanger Rinusquote:
Bloedserieus ook he hahaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:02 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Er zijn meer fans van dit olijke duo![]()
https://www.omroepgelderl(...)en-Ed-in-Doornenburg
Nu kunnen ze niet meer eten in een chinees indisch restaurant ;’(quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:19 schreef Handleiding het volgende:
Helemaal niet gepost hier dat Anita&Ed geveld zijn geweest door Corona
https://www.omroepzeeland(...)-met-het-coronavirus
Die Anita ziet er tegenwoordig ook uit als is overgereden door een vrachtwagenquote:Op maandag 12 juli 2021 09:48 schreef djkoelkast het volgende:
Even door de aardappelbitrate heenkijken
Ai ai ai aiquote:Op zondag 11 april 2021 14:01 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nu kunnen ze niet meer eten in een chinees indisch restaurant ;’(
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |