Ik ben beter gewend van Anita en Edquote:
oh bah met politieke teksten zeker?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
Er komt een nieuwe plaat aan, maar dat wordt een 'serieuze'
Volgens mij zijn al hun platen gejatquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:26 schreef leolinedance het volgende:
Is 'Leun even tegen m'n schouder' nou schaamteloos gejat van Ricardo & De Calypso's???
De clip is opgenomen op een begraafplaats, of er naast, dus zal wel iets zieligs zijn.quote:
Ja, maar wel beter gemaakt uiteraard:quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al hun platen gejat
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.legaldownload.(...)naam+op+de+muur?si=0die Tyrosklanken ook (onderaan kun je previewen)
quote:Wat zijn jullie een onwijs gaaf duo. Ik heb al jullie albums in de kast. Vooral Sinees indies restaurant was een toppertje hoor. Echt een vette pluim voor jullie, groetjes geklopte kip met ei
Wat erg zeg. Je verwacht elk moment dat ze ineens overgaan op zingen over het Chinees-Indisch Restaurant.quote:
Ik werd er emotioneel vanquote:
quote:
quote:Het Anita en Ed Ik heb al jullie ceedees, en vanacht haal ik ook nog de kast en de salonset op.
Volle zak - 11 jan. 2013 19:29:27
thumbs up voor de regisseur, vakkundig in beeld gebracht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:09 schreef Jumparound het volgende:
ook mooi hoe ed zo opzij kijkt ipv in de camera...
idd, die williamcrossmedia levert echte pareltjes.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
thumbs up voor de regisseur, vakkundig in beeld gebracht.
Duidelijk een maker van clips die je tot het bot raken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
idd, die williamcrossmedia levert echte pareltjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |