quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef Kyubey het volgende:
Ik ken "Wat gaan we nu eten" uit mijn hoofd
Dat is niet Sienees indies restaurant, dat is wat gaan we nu eten.quote:
Oja, je hebt gelijk. Misschien is chinees-indisch restaurant wel een autenthiek nummerquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is niet Sienees indies restaurant, dat is wat gaan we nu eten.
Nee, dat is "Wat gaan we nu eten".quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:03 schreef Faaluser het volgende:
Mensen die geloven dat het rascisme-gedoe omtrent 'De Chinees' authentiek was.![]()
Het was natuurlijk een vakkundig inelkaar gezette mediastunt om te zorgen dat Anita en Ed meer publiek konden trekken!
Jij bent echt een opperbaasquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef Kyubey het volgende:
Ik ken "Wat gaan we nu eten" uit mijn hoofd
Mijn helden die zich verlagen naar carnavalmuziekquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
De nieuwe clip:
Wanneer gaan die lui van Clipstudio (!) eens leren hoe chroma key werkt, want dit is een aanfluiting natuurlijk.
Dit is wel heel erg jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
De nieuwe clip:
Wanneer gaan die lui van Clipstudio (!) eens leren hoe chroma key werkt, want dit is een aanfluiting natuurlijk.
god dat stukje wanneer ed op zijn handen looptquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
De nieuwe clip:
Vandaar dat ze zo populair zijn in KLB.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef Nikmans het volgende:
Het valt me trouwens op dat veel liedjes van A&E over zaken gaan die ze kut vinden, de euro, de benzineprijs, vies eten etc.
Beetje zeurpieten die lui
Helemaal gemist, juweeltje!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
De nieuwe clip:
Ik vind dat ze hier een keurig beeld geven van een serieuze aandoening! Huldequote:Op donderdag 10 januari 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
De nieuwe clip:
quote:Zoals algemeen bekend zitten we momenteel in een economische dip. Het is somberheid troef. Positieve dingen hoor je bijna niet meer, alleen maar malaise. Die tijd moeten we met z'n allen door zien te komen. Daarom hebben Anita en Ed een vrolijk liedje gemaakt, gecombineerd met een makkelijk dansje wat je zo mee kan doen. Een interactief liedje dus. Geen sombere tekst wat je misschien zou vermoeden bij de titel. Nee, "Even geen malaise" maar...... jawel..... polonaise.
WAT IS DEZEquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |