quote:Op woensdag 5 september 2012 22:37 schreef female81 het volgende:
Je hebt nou eenmaal idioten op de wereld.
Zie ook Andre Pronk die Henk-Jan Smits op z'n lijf heeft laten tatoeëren.
quote:
Dit topic heeft me overtuigd, ik word ook fanquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Chinees Indisch Restaurant is mijn favoriet.
Ze zijn ZO goed he.![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
De zomerse klanken van de nieuwe Anita & Ed
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ometerwagentje.dhtmlquote:Fanclub Anita & Ed ten onder om 45-kilometerwagentje
De Zoetermeerse voorzitter Peter Klos van de fanclub van het Zeeuwse zangduo Anita en Ed heeft 'zijn kindje' na 4,5 jaar opgeheven. De bekende druppel is een ruzie met een fanclublid. 'Ik ben er klaar mee.'
De directe oorzaak van de opheffing heeft te maken met een 45-kilometerwagentje. Het betreffende lid, met wie Klos en zijn medebestuurslid René Langenberg al een jaar in onmin leven, wilde het autootje beletteren met de naam Anita & Ed en afbeeldingen van de artiesten plaatsen op vergelijkbare wijze waarop de Zoetermeerder drie jaar geleden een bus versierde.
De fan richtte daarvoor het promotieteam Anita en Ed op, terwijl hij tegelijkertijd ledenwerver was van de fanclub. Dit was zeer tegen het zere been van de voorzitter. "Ik was het met die beslissing volkomen oneens. Hij wilde gewoon een deel van mijn taken overnemen. Ook had de fanclub het portretrecht van de artiesten en dat promotieteam niet," legt Klos uit.
Promotie
Anita Kouwenhoven, zoals de Zeeuwse zangeres voluit heet, zag echter wel wat in het initiatief van de man. Voor haar en haar echtgenoot Ed was de wagen met versieringen namelijk gewoon promotie voor hun zangcarrière.
Om tot een compromis te komen had een verzoenend gesprek plaats tussen Klos en Langenberg enerzijds en de fan anderzijds. Die laatste ging volgens beide mannen tijdens het gesprek echter door het lint. De Anita & Ed-fanaat zou in het heetst van de strijd hebben gezegd 'als je aan Anita en Ed komt, kom je aan mij'. Daarbij zou hij met zijn vuist op tafel hebben geslagen. Klos vond de man, die opmerkelijk genoeg doof is, dusdanig dreigend overkomen dat hij per direct zijn taken als voorzitter neerlegde en de fanclub ophief.
Behalve de aanvaring met de fan speelt volgens Klos nog een aantal andere redenen mee in zijn besluit. De Zoetermeerder leed door een gebrek aan sponsors en aan inkomsten van de leden naar eigen zeggen structureel geldverlies met de fanclub, waar hij 20 tot 30 uur per week aan besteedde.
Stress
Hij ondervond ook problemen met het organiseren van activiteiten vanwege de lange afstanden en de verschillende financiële situaties van de leden van de vereniging. Bovendien kampte hij met stress door de strubbelingen in zijn vereniging en met andere gezondheidsproblemen. Zo werd Klos anderhalf jaar geleden getroffen door een longembolie.
"Je moet bedenken dat we 140 leden hadden die 15 euro betaalden voor hun lidmaatschap. Onder hen bevonden zich best wat mensen met geldproblemen. Ik wilde saamhorigheid creëren door voor iedereen activiteiten, zoals een gezamenlijke barbecue, op touw te zetten en niet alleen voor degenen die dat kunnen betalen. Mensen met geld begrepen vervolgens de problemen niet van degenen die van sociale werkplaatsen komen. Ook werd ik vaak midden in de nacht gebeld over wissewasjes. Ik zat eerst in zak en as door de opheffing, maar nu voel ik me weer heerlijk," besluit Klos.
Bloemstuk
Anita is toch nog verrast door de beslissing van de oud-voorzitter. "Hij is vrij abrupt opgestapt. Ik vond dat de fanclub maar weinig naar onze optredens kwam als gevolg van het geldgebrek. Ik hoef geen fanclub meer te hebben: het is over en uit. Ik waardeer wel wat Klos voor ons heeft betekend en als dank hebben Ed en ik hem een bloemstuk gestuurd." De betrokken fan is om een reactie gevraagd, maar wilde niet reageren.
quote:
Beschuldig je Anita en Ed nou van jatwerk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Cover trouwens van
Dit liedje was laatst nog op DWDD in het kader van kekke Franse chansons oid en ik moest toen meteen denken aan Anita & Ed.
Die meezingende vrouw daarachter is zeker hun dochter? Ze kan het nummer gewoon meezingenquote:
Zou best kunnen ,maar die vrouw die op 1:11 het beed inkomt lopen , is dat niet zangeres Jolanda , de van de hit "hey idioot" ?quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Die meezingende vrouw daarachter is zeker hun dochter? Ze kan het nummer gewoon meezingen
Zo te zien wel, anders lijkt ze er erg veel op. (beeld niet heel duidelijk)quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Die meezingende vrouw daarachter is zeker hun dochter? Ze kan het nummer gewoon meezingen
Ik mag Chinees-Indisch restaurant niet meer zingen van m'n vriendinquote:Op maandag 22 december 2014 12:51 schreef Kyubey het volgende:
Ik ben zo blij dat Chinees-Indisch Restaurant mee gaat naar het songfestival
Aiaiaiaiai
Aiaiaiaiai
Meteen dumpen dan maar!quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik mag Chinees-Indisch restaurant niet meer zingen van m'n vriendin
Ja, was gezellig. Anita werd in de Schelde op een zandbank geduwd en het team dat haar als eerste had gevonden hoefde achteraf de rekening in het Chinees-Indisch restaurant niet te betalen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:57 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Hier nog mensen die zijn meegeweest op zeehondensafari met anita & ed?
huh die is toch volgend jaar pasquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:57 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Hier nog mensen die zijn meegeweest op zeehondensafari met anita & ed?
Ojaquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:16 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
huh die is toch volgend jaar pas
edit:
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:18 schreef Kwalberto het volgende:
tevens een hirlik kerstfeest van anita, ed en de kanjers toegewenst![]()
Helaas kon ik de clip niet helemaal uithoren, maar het is duidelijk dat Maurice en Jessica dezelfde zangkwaliteiten hebben als hun oudersquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:18 schreef Kwalberto het volgende:
tevens een hirlik kerstfeest van anita, ed en de kanjers toegewenst![]()
Anita en Ed, altijd een terechte kick.quote:
demonstratie?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:49 schreef Kyubey het volgende:
Medefans van het powerduo,
Ik heb zojuist een akkoordenschema voor ''Chinees-Indisch Restaurant'' gemaakt. Ik weet alleen niet of hij helemaal goed is: over het akkoord Asus2 voor Ed's zinnen (''...eten in een Chinees Indisch restaurant/... en Fu Yung Hai dat is geklopte kippenei'') ben ik bijvoorbeeld niet helemaal uit.
Refrein:
A D A D
A D A D
Couplet:
D Asus2
G A
D Asus2
G A D
A D
Dan moet ik weer een nieuw joeptjoepkanaal openen, geen trek in momenteelquote:
Daar twijfelde ik ook al over inderdaad...quote:
https://vid.me/quote:Op maandag 30 maart 2015 18:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan moet ik weer een nieuw joeptjoepkanaal openen, geen trek in momenteel
[..]
Daar twijfelde ik ook al over inderdaad...
Eigenlijk zou het in C&H moeten staan. De nummers van Anita en Ed zijn al praktisch door de selectie voor UNESCO cultureel erfgoed gekomen...quote:Op maandag 30 maart 2015 19:20 schreef Enchanter het volgende:
Waarom staat dit topic KLB en niet gewoon in MUZ.
Ed & Anita
Verdomme waarom nou weer in Engelsquote:
Omdat ze internationaal willen doorbreken.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Verdomme waarom nou weer in Engels
Wow, Anita gaat helemaal losquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
Ze zijn internationaal al heel groot:![]()
![]()
![]()
Dat publiek ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
![]()
![]()
A whole lot of Anitaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En Ed staat gewoon te filmen als een eckte baas
Waarom staat dit nog steeds in KLB en niet gewoon in MUZ.quote:
Al een tijdje zo hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:20 schreef Fylax het volgende:
Anita ziet er wel heel anders uit. Haren geverfd?
Bewijs?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:47 schreef Fylax het volgende:
OMG JONGENS FANGIRLING
ANITA EN ED HEBBEN OP MIJN REACTIE GEREAGEERD
quote:
En dat op onze ijsbaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
![]()
![]()
Had ik bijna gemist!quote:
Of in B&Hquote:Op maandag 30 maart 2015 19:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het in C&H moeten staan. De nummers van Anita en Ed zijn al praktisch door de selectie voor UNESCO cultureel erfgoed gekomen...
Dat was altijd al zo toch?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:43 schreef Ice2015 het volgende:
Die Ed staat er vaak grotendeels maar bij voor opvulling, Anita is duidelijk de gangmaakster van de 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |