demonstratie?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:49 schreef Kyubey het volgende:
Medefans van het powerduo,
Ik heb zojuist een akkoordenschema voor ''Chinees-Indisch Restaurant'' gemaakt. Ik weet alleen niet of hij helemaal goed is: over het akkoord Asus2 voor Ed's zinnen (''...eten in een Chinees Indisch restaurant/... en Fu Yung Hai dat is geklopte kippenei'') ben ik bijvoorbeeld niet helemaal uit.
Refrein:
A D A D
A D A D
Couplet:
D Asus2
G A
D Asus2
G A D
A D
Dan moet ik weer een nieuw joeptjoepkanaal openen, geen trek in momenteelquote:
Daar twijfelde ik ook al over inderdaad...quote:
https://vid.me/quote:Op maandag 30 maart 2015 18:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan moet ik weer een nieuw joeptjoepkanaal openen, geen trek in momenteel
[..]
Daar twijfelde ik ook al over inderdaad...
Eigenlijk zou het in C&H moeten staan. De nummers van Anita en Ed zijn al praktisch door de selectie voor UNESCO cultureel erfgoed gekomen...quote:Op maandag 30 maart 2015 19:20 schreef Enchanter het volgende:
Waarom staat dit topic KLB en niet gewoon in MUZ.
Ed & Anita
Verdomme waarom nou weer in Engelsquote:
Omdat ze internationaal willen doorbreken.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Verdomme waarom nou weer in Engels
Wow, Anita gaat helemaal losquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
Ze zijn internationaal al heel groot:![]()
![]()
![]()
Dat publiek ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
![]()
![]()
A whole lot of Anitaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En Ed staat gewoon te filmen als een eckte baas
Waarom staat dit nog steeds in KLB en niet gewoon in MUZ.quote:
Al een tijdje zo hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:20 schreef Fylax het volgende:
Anita ziet er wel heel anders uit. Haren geverfd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |