In die videoclip die ik hierboven heb gepost, zit -ie er ook zo heerlijk droog bij. Die Anita acteert echt, werkt erg met mimiek / gezichtsuitdrukking, etc. En Ed zit als een droogkloot te vertellen dat de telefoon ging.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:43 schreef Ice2015 het volgende:
Die Ed staat er vaak grotendeels maar bij voor opvulling, Anita is duidelijk de gangmaakster van de 2
Zou ze Ed ook gangmaken onder de lakens?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:26 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
In die videoclip die ik hierboven heb gepost, zit -ie er ook zo heerlijk droog bij. Die Anita acteert echt, werkt erg met mimiek / gezichtsuitdrukking, etc. En Ed zit als een droogkloot te vertellen dat de telefoon ging.
quote:Op zondag 27 maart 2016 22:34 schreef Falco het volgende:
Ed in een wasmachine:
[ afbeelding ]
Kiek em gaon
Wat een ongekende baasquote:'als je aan Anita en Ed komt, kom je aan mij'. Daarbij zou hij met zijn vuist op tafel hebben geslagen.
quote:Klos vond de man, die opmerkelijk genoeg doof is, dusdanig dreigend overkomen dat hij per direct zijn taken als voorzitter neerlegde en de fanclub ophief.
quote:
Wat is daar opmerkelijk aan? Het zou juist opmerkelijk zijn als hij wel kon horen.quote:
Die drama is zo herkenbaar van mijn vaders schaakclubquote:
Heel FOK! is toch fan van Anita & Ed ?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die drama is zo herkenbaar van mijn vaders schaakclubMaar dan nog hilarischer. Ik wist niet eens dat ze 140 fans hadden!
twitter:AnitaenEd twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 12:16:47Deze vrij-gezellige jongedame (dochter) mag vandaag 31 kaarjes uitblazen....proficiat Jessica tot vanavond 🤗🤗🤗 https://t.co/duU98LnyQi reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:15 schreef djkoelkast het volgende:
Ze hebben ook een Anitakloon, wat een godin
twitter:AnitaenEd twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 12:16:47Deze vrij-gezellige jongedame (dochter) mag vandaag 31 kaarjes uitblazen....proficiat Jessica tot vanavond 🤗🤗🤗 https://t.co/duU98LnyQi reageer retweet
Was het maar zoquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heel FOK! is toch fan van Anita & Ed ?
Ongekende kwaliteit bijnaquote:
Dat is een ouderwets effect, dat zie je tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ongekende kwaliteit bijnaDie framerate ook!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is een ouderwets effect, dat zie je toch
Lekker gekquote:Op woensdag 21 juni 2017 00:11 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat is die Anita ineens oud geworden?
Dit.quote:Op woensdag 21 juni 2017 07:56 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Het lijkt wel of Anita een heel ander persoon is dan eerder. Heeft de roem haar negatief beïnvloed?
Op hun trouwdag:quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk om ook eens Anita & Ed in hun beginjaren te aanschouwen.
Jullie ook fijne kerst Anita en Edquote:
Allemaal zwaaien met die armen. Links rechts!quote:Anita en Ed komen met een vrolijke carnavals/feestclip. In december 2018 vroeg Aad Klaris aan het duo of ze al een liedje voor de carnaval hadden. Nee was het antwoord maar we hebben wel een leuk idee. Een dag later had Aad een splinternieuw liedje gecomponeerd getiteld: Ruitenwissers. Het is een inter-actief liedje waarbij iedereen met zijn armen mee kan zwaaien als twee ruitenwissers. De tekst is ook niet al te ingewikkeld zodat straks heel Nederland mee kan doen met dit aanstekelijke nummer.
Lekker nummertje hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2019 02:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Allemaal zwaaien met die armen. Links rechts!![]()
![]()
Als ik het concept lees, krijg ik het gevoel dat dit gejat is van Fabrizio. Die had het liedje Roetewissers en daar moest je ook met je armen bij zwaaien:quote:Op dinsdag 22 januari 2019 02:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
![]()
Wereldplaat weerquote:Op dinsdag 22 januari 2019 02:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
![]()
Tegenvaller hoor.. slechte tekst en muziek. Anita en Ed ontbreekt het niet aan talent of delivery, het is echt het belabberde liedje zelf.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 02:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
![]()
die beschrijvingquote:Op dinsdag 22 januari 2019 02:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
![]()
Tanken Tanken Diesel of Benzine vind ik ook goed.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Chinees Indisch Restaurant hebben ze nooit meer kunnen evenaren.
whoehaha geniaal nummer weer. Die tekst ookquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik werk bij een regionale krant af en toe als freelancer. Belt er een kale man met een koffertje aan. Wat volks type met een zacht stemmetje.
Vroeg ik ik bekend was met Anita en Ed. Ik: Ja wel eens van gehoordHij zei dat hij de manager was en of we niet iets leuks over ze kon schrijven. Ik: Nou wat is er dan nieuwswaardig? We zijn een regiokrant, komen ze optreden of zo?
Hij: Nee. Ze komen ook niet uit de regio. Hij deed dat koffertje open en die zat vol foto's van Anita en Edik zei dat we niet zomaar reclame maken en dat we zelf bepalen wat we nieuwswaardig genoeg vinden. Maar dat hij wel kon adverteren. Hij zei met een knipoog iets van, altijd maar monnie monnie hé, voor niks gaat de zon op. En bleef een beetje door hameren hoe geweldig Anita en Ed waren dus moest na een tijdje toch ietwat dwingend afscheid nemen.
Ben het nu terug aan het kijken!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:47 schreef djkoelkast het volgende:
Even een directe link:
https://www.facebook.com/anitaened/videos/3006276676059321
Ed heeft z'n beste blouse aangetrokken!
[ afbeelding ]
Ze loopt daar een beetje als zanger Rinusquote:
Bloedserieus ook he hahaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:02 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Er zijn meer fans van dit olijke duo![]()
https://www.omroepgelderl(...)en-Ed-in-Doornenburg
Nu kunnen ze niet meer eten in een chinees indisch restaurant ;’(quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:19 schreef Handleiding het volgende:
Helemaal niet gepost hier dat Anita&Ed geveld zijn geweest door Corona
https://www.omroepzeeland(...)-met-het-coronavirus
Die Anita ziet er tegenwoordig ook uit als is overgereden door een vrachtwagenquote:Op maandag 12 juli 2021 09:48 schreef djkoelkast het volgende:
Even door de aardappelbitrate heenkijken
Ai ai ai aiquote:Op zondag 11 april 2021 14:01 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nu kunnen ze niet meer eten in een chinees indisch restaurant ;’(
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |