"KOFFIE?! GEEN CAPPUCCINO?? MET SLAGROOM!?"quote:Op woensdag 5 september 2012 10:56 schreef gianni61 het volgende:
als ik de TT lees, hoor ik in mijn hoofd hoe die wordt uitsproken door alex agnew
die quote weet ik ff nietquote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"KOFFIE?! GEEN CAPPUCCINO?? MET SLAGROOM!?"![]()
Ging over de verschillen tussen Nederlanders en Belgen, bovenstaande quote is een Nederlander terwijl een Belg een "Ik sta hier te ademen, heeft iemand daar last van?"-mentaliteit heeft.quote:
Ja de vorige was een octaaf ergerquote:
Jezus Zosk is ook seksueel gefrustreerdquote:Op woensdag 5 september 2012 11:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Deze dan?
[KLB SC] Anale sex met jonge moeders
Heb je wat aan je Zweedse vriendin als haar poesje niet wil spinnen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezus Zosk is ook seksueel gefrustreerd
Volgens mij klust hij wel bij.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb je wat aan je Zweedse vriendin als haar poesje niet wil spinnen.
Heeft hij enige voetbal talent eigenlijk? ik bedoel ja hijk an rennen maar kan hij ook echt voetballen? op dat niveau?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef Potloodvis het volgende:
Dit lijkt me wel interessant om te zien.
http://www.voetbalprimeur(...)-geven-tenue-man-utd
Dat is dom.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij klust hij wel bij.
Hij moet wel redelijk kunnen voetballen, maar geen idee of dat niveau niet te hoog is.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft hij enige voetbal talent eigenlijk? ik bedoel ja hijk an rennen maar kan hij ook echt voetballen? op dat niveau?
ohw ja, dat filmpje heb ik wel gezien jaquote:Op woensdag 5 september 2012 11:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ging over de verschillen tussen Nederlanders en Belgen, bovenstaande quote is een Nederlander terwijl een Belg een "Ik sta hier te ademen, heeft iemand daar last van?"-mentaliteit heeft.
Liever dom dan seksueel gefrustreerd dan.quote:
Dat was leuk.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, dat filmpje heb ik wel gezien ja
Zelf doet hij ook iets fout als ze niet meer wil.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Liever dom dan seksueel gefrustreerd dan.
Zosk lijkt mij juist wel een trouw persoonquote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Liever dom dan seksueel gefrustreerd dan.
Die kans zit er in.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zelf doet hij ook iets fout als ze niet meer wil.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zosk lijkt mij juist wel een trouw persoon
ziek, verder goedquote:
ik heb vooral een hekel aan die knipoog.quote:
ziek en het gaat goed, hmm rare combinatiequote:
ben je toch al?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb vooral een hekel aan die knipoog.
daar kan ik ZO giftig van worden
Ib4 mensen die dit gaan onthouden om me te zieken
naja ik bedoel als ik daar niet aan denk gaat het primaquote:Op woensdag 5 september 2012 11:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ziek en het gaat goed, hmm rare combinatie
ja met mij goed, ik was vorige week ziek, dus mag nu niet klagen
sorryquote:
griep ... hele week echt niks kunnen doen ... komt denk ik door de temperatuurverschillen, geen weer voor een halve Surinamerquote:Op woensdag 5 september 2012 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
naja ik bedoel als ik daar niet aan denk gaat het prima
oh wat had je
Precies, of mensen die telkens dezelfde PI gebruikenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ookgriepquote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
sorry
[..]
griep ... hele week echt niks kunnen doen ... komt denk ik door de temperatuurverschillen, geen weer voor een halve Surinamer
vergeten sorryquote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Precies, of mensen die telkens dezelfde PI gebruiken.
Ik ben alleen in mijn broek een Surinamer, telt dat ook?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ookgriepen ik ben geen halve surinamer
halve surinamersonnomnohm
weet ik nietquote:Op woensdag 5 september 2012 11:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben alleen in mijn broek een Surinamer, telt dat ook?
verzorging nodig?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ookgriepen ik ben geen halve surinamer
halve surinamersonnomnohm
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
2x de helft doenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef fyah het volgende:
die magnetron hier400W-600W-MAX!! HOEZOE MAX?? WAT IS DIT. 700 OF 1000? HOE MOET IK NU KOKEN?
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef fyah het volgende:
die magnetron hier400W-600W-MAX!! HOEZOE MAX?? WAT IS DIT. 700 OF 1000? HOE MOET IK NU KOKEN?
Langer in de magnetron laten staan.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef fyah het volgende:
op gevoel, zoals normaal bij dingen koken !quote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef fyah het volgende:
Koken met een magnetronquote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef fyah het volgende:
ik wou dat niet zeggen en toen kwam jijquote:
om mijn gevoelen niet te krenken?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wou dat niet zeggen en toen kwam jij
Stil of al kreunend?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wou dat niet zeggen en toen kwam jij
iemand moest zo'n opmerking gaan makenquote:
je kunt er ook dingen in laten koken jaquote:Op woensdag 5 september 2012 11:34 schreef fyah het volgende:
technisch gezien telt een magnetron gewoon als koken hoor.
magnetron gebruik ik alleen om chocolade mee te smelten. Maar heb combi dus, gebruik vaker de oven functiequote:Op woensdag 5 september 2012 11:34 schreef fyah het volgende:
technisch gezien telt een magnetron gewoon als koken hoor.
nohmmmquote:Op woensdag 5 september 2012 11:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Walgelijk, misselijkmakend en weerzinwekkend tegelijkertijd.
zal ik jou eens laten kreunen. Niet van plezier maar van genotquote:
kleine wat¿quote:
vids or it didn't happenquote:
een kleine watquote:
geen idee, ik praat maar na/meequote:Op woensdag 5 september 2012 11:40 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe ziet ze er eigenlijk uit dat jullie allemaal zo naughty praten tegen haar?
vies en vatsigquote:Op woensdag 5 september 2012 11:40 schreef Potloodvis het volgende:
nogal naughtyquote:Op woensdag 5 september 2012 11:40 schreef Potloodvis het volgende:
was het maar zo'n feestquote:
ik heb ook een blubberkin en veel puisten, lang slordig haar en een dikke brilquote:Op woensdag 5 september 2012 11:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik wel. Van een stevige vrouw die graag in leer en latex loopt.
ik denk dat jij de verkeerde voor je hebtquote:
homomaagdquote:Op woensdag 5 september 2012 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat jij de verkeerde voor je hebt
jakkesquote:Op woensdag 5 september 2012 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ook een blubberkin en veel puisten, lang slordig haar en een dikke bril![]()
ik hou inderdaad van latex, vooral met blote billerts.
Dat geloof ik ook weer nietquote:Op woensdag 5 september 2012 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ook een blubberkin en veel puisten, lang slordig haar en een dikke bril![]()
ik hou inderdaad van latex, vooral met blote billerts.
nouquote:Op woensdag 5 september 2012 11:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook weer niet.
Heb net een foto gekregen. Dubbele kin en wat puisten, voor de rest een leuk meisjequote:Op woensdag 5 september 2012 11:46 schreef fyah het volgende:
[..]
ben jij lekker? ik weet geen foto van jou. iemand die me kan uphooken?
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb net een foto gekregen. Dubbele kin en wat puisten, voor de rest een leuk meisje.
vroegah kon je gewoon in dr fobo kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:46 schreef fyah het volgende:
[..]
ben jij lekker? ik weet geen foto van jou. iemand die me kan uphooken?
heb al dmquote:Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah kon je gewoon in dr fobo kijken
daar staat nu geen foto van haarquote:Op woensdag 5 september 2012 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah kon je gewoon in dr fobo kijken
paas eens doorquote:
Is wel zo makkelijk met aftrekken. Hoef je niet steeds te DM'en.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
ik zal er een paar terug in mn fobo zetten
Ik ook van redelijk veelquote:Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef Potloodvis het volgende:
Ik weet van de oude garde allemaal hoe ze eruit zien, maar tegenwoordig ken ik bijna geen gezichten meer die hier komen.
van een aantal hier heb ik geen idee hoe ze uitzienquote:Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef Potloodvis het volgende:
Ik weet van de oude garde allemaal hoe ze eruit zien, maar tegenwoordig ken ik bijna geen gezichten meer die hier komen.
goed puntquote:Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is wel zo makkelijk met aftrekken. Hoef je niet steeds te DM'en.
Van jou weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook van redelijk veelaltijd leuk gezichten bij de tekst.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:20 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
owja let even niet op de tegels enzo
van hem heb ik wel een hipsterfoto gezien in US dacht ikquote:Op woensdag 5 september 2012 11:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Van jou weet ik het ook niet.
Waarom een datingsite?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Heb mij voor het eerst eens op een relatiesite ingeschreven. Maar man man man![]()
Alleen maar alleenstaande moeders tussen 20 en 40 jaar met ONMOGELIJKE eisen ook
kkprinsesjes
leuk als je de foto kan zien zonder zwarte balkenquote:
mag ik je fotoquote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Heb mij voor het eerst eens op een relatiesite ingeschreven. Maar man man man![]()
Alleen maar alleenstaande moeders tussen 20 en 40 jaar met ONMOGELIJKE eisen ook
kkprinsesjes
picsquote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
kkprinsesjes
hmm, ook maar een doen dan. Ff profielen checken.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
kkprinsesjes
dat heb ik ook eens gedaanquote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
kkprinsesjes
Hoor er veel mensen over, dus was nieuwsgierig.quote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef wise het volgende:
[..]
leuk als je de foto kan zien zonder zwarte balken
in 2 klikken gebeurd![]()
niks mis meequote:Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
ik zal er een paar terug in mn fobo zetten
een soort zwarte jack gyllenhaal dus?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben als Jack Gyllenhaal, maar dan met vollere lippen en iets minder dikke wenkbrauwen.
Voorbeelden van eisen?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
kkprinsesjes
Nee, want ik ben blank.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:57 schreef fyah het volgende:
[..]
een soort zwarte jack gyllenhaal dus?
Jawel.quote:
ik ben bruce willis, alleen wat jonger en dikkerquote:Op woensdag 5 september 2012 11:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben als Jack Gyllenhaal, maar dan met vollere lippen en iets minder dikke wenkbrauwen.
is goed 1 moment.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
DM mij ook, dan heb ik weer een gezicht erbij.
Welke site?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
kkprinsesjes
pmquote:
met wat 'geluk' lijk je dan op mijn oomquote:Op woensdag 5 september 2012 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bruce willis, alleen wat dikker
Noquote:
Flauw.quote:
zou kunnen, ik ken je oom niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:59 schreef fyah het volgende:
[..]
met wat 'geluk' lijk je dan op mijn oom
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Godverdomme, echt zo'n redneck.
Aww.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:00 schreef fyah het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds best jammer dat jij pot bent
qftquote:Op woensdag 5 september 2012 12:00 schreef fyah het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds best jammer dat jij pot bent
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen, ik ken je oom niet.
of je oom moet toevallig mijn vader zijn, want ik lijk echt heel veel op mijn vader
ben jij pot?quote:
quote:
komt er aan rustugquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:03 schreef fyah het volgende:
dat is inderdaad geen vishengel maar ik had m toch al op copypaste staan.
hoe zie jij eruit?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hoeft niet eerst te photoshoppen, Slowpoke.
iedereen behalve wd, jumi, lot, tliquote:
Die zijn biquote:Op woensdag 5 september 2012 12:07 schreef wise het volgende:
[..]
iedereen behalve wd, jumi, lot, tli
En Luur.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:07 schreef wise het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zoquote:Op woensdag 5 september 2012 12:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zie je, ook jou had ik anders ingeschat.
okequote:Op woensdag 5 september 2012 12:07 schreef wise het volgende:
[..]
edit en 4ebe![]()
ally going apeshitquote:Op woensdag 5 september 2012 12:07 schreef wise het volgende:
[..]
edit en 4ebe![]()
ohja, die hebben we ook nogquote:
echt nietquote:
wellesquote:
welles nietus welles nietusquote:
Ally vergetenquote:
Ja, denk ik ook. Jammer dat ze niet gewoon hetero is en mij wilquote:
quote:
zeg nou maar gewoon, ik ben daar slecht inquote:Op woensdag 5 september 2012 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]je kan mijn leeftijd nu wel inschatten denk ik
37 was het toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
dqod heeft gewoon allesquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Zo'n wijf, vette closeup van haar gezicht op die site, superbreed gezicht... ze is gewoon dik zeg maar. En dan als 1e interesse "Lekker eten"______
Ja 37.quote:
quote:
2nutz is 27quote:Op woensdag 5 september 2012 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Awww dankjequote:
Val je nu niet op vrouwen dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:12 schreef wise het volgende:
[..]
dqod heeft gewoon alles![]()
zou zo lesbo voor der worden
Eens, je eindigt altijd met een zere reet na zo'n date.quote:
als ik vrouw was bob, als ik vrouw wasquote:
Mensen sowieso die dat als hobby invullen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel, ik heb precies hetzelfde maar ben 37
Zit veel lekkers tussen maar ik vermoedt dat die nep zijnquote:
das A of te lang op 1 plek zitten of B met een manwijf gedatequote:Op woensdag 5 september 2012 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens, je eindigt altijd met een zere reet na zo'n date.
noem eens wat eisen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit veel lekkers tussen maar ik vermoedt dat die nep zijnof ze hebben echt van die eisen
Ze doen zich echt voor zo van 'ik kan iedereen krijgen, dus lekker veel rare eisen stellen'.
En wellicht komt dat ook door de kneuzen op zulke sitesmet je blote borst op een datingsite hahaha
geen foto erbij en dan als tekst over zichzelf: leer me kennen!quote:
En dan vinden ze het raar dat ze geen vriend kunnen vinden.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit veel lekkers tussen maar ik vermoedt dat die nep zijnof ze hebben echt van die eisen
Ze doen zich echt voor zo van 'ik kan iedereen krijgen, dus lekker veel rare eisen stellen'.
En wellicht komt dat ook door de kneuzen op zulke sitesmet je blote borst op een datingsite hahaha
ben ik ook wel benieuwd naarquote:
Geen blond haar, alleen bruine ogen, geen borstelige wenkbrauwen.quote:
Ja, die combi bestaat niet. Betrouwbare en vent bedoel ik dan.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil gwn een lieve/betrouwbare vent en een grappige.
zijn dat teveel eisen?
wtf is badoo ?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef remi1986 het volgende:
dat Badoo is pas belachelijk. Staat er dat 5 mensen je profiel hebben bekeken "Klik hier om te bekijken wie"..
SUPERKRACHTEN, upgrade je profiel om dit te kunnen doen, 4 euro .. flikker op
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen blond haar, alleen bruine ogen, geen borstelige wenkbrauwen.
Weinig lijstjes opzich maar meer het korte verhaaltje wat ze daar in noemen. Zal straks ff zoeken.
geloof ik nietquote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die combi bestaat niet. Betrouwbare en vent bedoel ik dan.
Tenminste, dat zeggen vrouwen nadat het net uit is.
Hoezo jij bent toch ook van de juffrouwliefde?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
zijn dat teveel eisen?
ohaiquote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
zijn dat teveel eisen?
dat zijn van die vrouwen die dan alvast nadenken over hoe hun kind eruit gaat zien. Opflikkeren met die types.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen blond haar, alleen bruine ogen, geen borstelige wenkbrauwen.
Weinig lijstjes opzich maar meer het korte verhaaltje wat ze daar in noemen. Zal straks ff zoeken.
werkt niet maar snap het ideequote:
ik ben bi.. en er zijn een aantal vrouwen die ik behoorlijk appetijtelijk vind, maar over het algemeen wil ik gwn een ventquote:Op woensdag 5 september 2012 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo jij bent toch ook van de juffrouwliefde?geen gekke eisen nee.
Zo zijn al die sitesquote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef remi1986 het volgende:
dat Badoo is pas belachelijk. Staat er dat 5 mensen je profiel hebben bekeken "Klik hier om te bekijken wie"..
SUPERKRACHTEN, upgrade je profiel om dit te kunnen doen, 4 euro .. flikker op
dat is idd zo zieligquote:Op woensdag 5 september 2012 12:18 schreef wise het volgende:
[..]
dat zijn van die vrouwen die dan alvast nadenken over hoe hun kind eruit gaat zien. Opflikkeren met die types.
en meestal willen ze binnen 1 jaar een kind want rammelende eierstokkenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:18 schreef wise het volgende:
[..]
dat zijn van die vrouwen die dan alvast nadenken over hoe hun kind eruit gaat zien. Opflikkeren met die types.
ja maar kom opquote:Op woensdag 5 september 2012 12:18 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:19 schreef BobbyB het volgende:
Ooit eens aangemeld op een datingsite. Na een half jaar geen reacties ontvangen te hebben kreeg ik de suggestie het eens zonder foto te proberen.
niet iedereen is een jongere bruce willisquote:Op woensdag 5 september 2012 12:19 schreef BobbyB het volgende:
Ooit eens aangemeld op een datingsite. Na een half jaar geen reacties ontvangen te hebben kreeg ik de suggestie het eens zonder foto te proberen.
bobby lijkt niet op mijquote:Op woensdag 5 september 2012 12:20 schreef fyah het volgende:
[..]
niet iedereen is een jongere bruce willis
er is echt niets mis met jouquote:Op woensdag 5 september 2012 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja maar kom opje schrijf iemand al af omdat zijn wenkbrauwen borstelig zijn ofso? wat
uit de hoogte doen kutwijf, dan krijg jen iemand meer. walgelijk!
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:19 schreef gers het volgende:
[..]
en meestal willen ze binnen 1 jaar een kind want rammelende eierstokken
Ik krijg elke dag 'reacties':quote:Op woensdag 5 september 2012 12:19 schreef BobbyB het volgende:
ik heb een vriendinquote:Op woensdag 5 september 2012 12:20 schreef Potloodvis het volgende:
Elke vrouw is tegenwoordig bi. Ik vind het onzin.
Jawel, is speltip #11: Spreid je winkansen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:20 schreef Potloodvis het volgende:
Elke vrouw is tegenwoordig bi. Ik vind het onzin.
Is dit een verkapte hossel?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er is echt niets mis met joujij bent best leuk
of ze hebben er al 1quote:Op woensdag 5 september 2012 12:19 schreef gers het volgende:
[..]
en meestal willen ze binnen 1 jaar een kind want rammelende eierstokken
Omdat ze een keer experimenteren met een andere vrouw noemen ze het direct bi.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, is speltip #11: Spreid je winkansen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er is echt niets mis met joujij bent best leuk
Dat is toch bicurious tegenwoordig?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat ze een keer experimenteren met een andere vrouw noemen ze het direct bi.
eigenlijk een compliment, maar ik wil je ook wel hosselen hoor. denk je dat ik succes heb dan?quote:
Ik deel mijn vrouwen niet.quote:
kloptquote:Op woensdag 5 september 2012 12:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is toch bicurious tegenwoordig?
Het beestje hoeft maar een naam te hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is toch bicurious tegenwoordig?
ik hou er niet van, van die 'test meisjes' ..quote:Op woensdag 5 september 2012 12:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het beestje hoeft maar een naam te hebben.
Ach ja je moet alles een keer geprobeerd te hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het beestje hoeft maar een naam te hebben.
zijn lekker zachtquote:Op woensdag 5 september 2012 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou er niet van, van die 'test meisjes' ..
Ik vind het allemaal bullshitquote:Op woensdag 5 september 2012 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou er niet van, van die 'test meisjes' ..
okquote:Op woensdag 5 september 2012 12:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal bullshit. Gewoon één lul, één kut; zoals het hoort.
crossbrommerquote:
Jaquote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
zijn dat teveel eisen?
oke sorryquote:
wat zijn jouw eisen of ben je zo makkelijkquote:
Ja, terecht excuus ditquote:
Ik ben totaal niet makkelijk,quote:Op woensdag 5 september 2012 12:29 schreef wise het volgende:
[..]
wat zijn jouw eisen of ben je zo makkelijk
hallo ik ben 4ebe aangenaam... heeft u ook cavia's?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net 19843874738 handjes mogen schudden en mijn gezicht doet pijn van het glimlachen
kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 5 september 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net 19843874738 handjes mogen schudden en mijn gezicht doet pijn van het glimlachen
hoezo dat nu weer ?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hallo ik ben 4ebe aangenaam... heeft u ook cavia's?
Het was socially akward.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kan ik me iets bij voorstellen ja
Rondleiding door het hele bedrijf waar ik stage loopquote:
Met een baksteenquote:
Doe lekker gekquote:
Dat denken de passagiers ookquote:Op woensdag 5 september 2012 12:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik doe gewoon dan doe ik al gek genoeg
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus moet ik zo met het ov.. fml
gewoon niet betalen en de auto op de stoep zettenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo meteen naar school om een boek in te leveren en ik heb boete..
Maar ik kan niet met de auto gaan, want betaald parkeren
Dus moet ik zo met het ov.. fml
Mja, kan ook wel na 2 uur... trouwens.. dan is het gratisquote:
echte nasi zoals bij de chinees?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even alternatieve nasi maken
Ik heb geen vetsin..quote:
Bami?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pizza?quote:
Hoeft niet, je staat boven aan me lijstje dat weet je baby.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:31 schreef fyah het volgende:
[..]
ik wil wel een pruik opzetten voor je
Ik heb een paar keer van DH naar Groningen moeten reizen..quote:Op woensdag 5 september 2012 12:34 schreef Salatrel het volgende:
morgen moet ik naar groningen en dan terug passagieren naar rotterdamdat is godverdomme mijn halve dienst
met de trein? kan je volgens mij beter via de afsluitdijk gaanquote:Op woensdag 5 september 2012 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer van DH naar Groningen moeten reizen..
Wtf_
als laster aids krijgt hou ik me aangebodenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeft niet, je staat boven aan me lijstje dat weet je baby.
wat is alternatieve nasi?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, vaas.quote:
Heb nog wat gekookte rijst over, dus helaas..quote:Op woensdag 5 september 2012 12:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik vind bami een beter alternatief voor nasi.
Ja, met de treinquote:Op woensdag 5 september 2012 12:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met de trein? kan je volgens mij beter via de afsluitdijk gaan
Rijst, ontbijtspek, ui, ei.. en kruidenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |